Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > D: O1 81kw, tepla spatne startuje

 o Navštíveno 3621x o
o 17.03.2009, 13:39 | ajsik
Kamos ma problem s O1 kombi 81kw je to rok ~2000 po faceliftu. Studené(i v mrazu) chytá na brnk, jakmile se zahřeje tak stačí vypnout a ihned startovat a už to točí naprázdno a chytí tak po 8-10sekund startování, nějaký nápad? Dělali mu repas čerpadla v Boschi, které teklo kolem příruby jinak vše původní km bůhví kolik tacho 140tkm. Táhne to plynule a nehulí to ...

Díky za rady :-)


o 17.03.2009, 13:42 | tykeev
řešil jsem stejný problém... byla načatá baterka.
Nechal jsem si ji proměřit a nebyla už úplně OK.
Koupil jsem novou a starty na cvrnknutí i za tepla :-)
o 17.03.2009, 13:43 | Bolthorn
Dejte to na VAG, může to být nějaké čidlo..
o 17.03.2009, 13:43 | ddawe
slyšel sem že se to dá vyřešit přídáním bohatější směsy na start
o 17.03.2009, 13:43 | tykeev
podotýkám, že s tou horší baterkou mi to za studena chytalo hned a jen za tepla to zlobilo... stejně jako tobě
o 17.03.2009, 13:46 | Q
my jsme měnili svíčky a je po problému. hlavně se to stávalo z kopce/do kopce
o 17.03.2009, 13:47 | Q | Upraveno: 2009-03-17 13:48:39
.
o 17.03.2009, 14:00 | ajsik
dělá to na rovině i z kopce, dokud neschladne motor tak to nechytá dobře.
o 17.03.2009, 14:32 | clown
Q ... ale tobe se meni na aute kde co :o))
o 17.03.2009, 14:33 | Q
clowne, tohle měnil Qb ty držko
o 17.03.2009, 14:38 | Lucni.konik
jako tykeev - měl jsem problémy s benziňákem - tam pro změnu nechtěl najedou pootočit startérem - při horku - za tepla....při chladu, za studena chytalo na brnknutí. Vyřešilo se to až výměnou baterky.
o 17.03.2009, 14:39 | clown
Q ... tak at Qb vymeni ty lampy co tam jsou jak na vyhledavani vody na Marsu :o)))
o 17.03.2009, 14:42 | píďa363
v základním nastavení zkontroluj předvstřik. v tomhle případě bývají často posunuté rozvody. zákazník tvrdí že to soused udělal dobře, tak to nastavíš znova a lépe, zkontroluješ předvstřik a jezdíš. nebo se sraly strtery ale to nevypadá.
o 17.03.2009, 14:54 | Nismo.Power
první bych řešil VAG, druhý bych dělal zátěžovej test baterky.....
Q : ty máš svíčky a né žhavičky ? :)))
o 17.03.2009, 15:01 | Pekys
co teplota chladící kapaliny? Ta ukazuje v pohodě? Ohřeje se normálně rychle? kolísá?

Sice u benzína, ale stejný příznaky jsem měl u KO čidla teploty chladící kapaliny. Jak to bylo jenom trochu teplý, něchtěla ta svině chytnout.
o 17.03.2009, 15:06 | Kolda
ajsik: mám ve firmě to stejné auto a úplně stejný problém, za studena v klidu, jak se to zahřálo, tak konečná..dal jsem to do servisu na diagnostiku, nic, pak žhavení, starvovací dávku na max, zase žádná změna...koukal jsem pak na škoda forum, měl tam někdo podobný problém a prý pomohlo, když vyměnil startér, borec v servisu mi to sice vymlouval, že vypadá ok, ale přesto jsem ho nechal vyměnit a bylo po problémech...je to už rok a od té doby vše ok...
o 17.03.2009, 15:09 | cupra.165
Presne to same,studene starty na brnk a pri teplych to tocilo..bylo to baterkou..i kdyz sem ji premeril a vypadala zdrave,tak na diesel uz nestacila .Jinak motor ASV 81kw rok 2001
o 17.03.2009, 16:28 | Nismo.Power
nevim co řešíte :) VAG je věc chytrá, začal bych tam..... baterka je věc hloupá, nám to tady na firmě udělaly snad všechny koktávky (pár) s timhle motorem a automaticky se měnila baterka a bylo po problémech :)
o 17.03.2009, 16:33 | muSlim
:o)))
o 17.03.2009, 17:28 | ajsik
no je to 2001cka, cili mu reknu at koukne na baterku , ale kurnik toci to jak po masle, zadne trhani apod..., jedine ze by nenazhavil zhavicky, ale je to podivne ...

rozvody mu delali v servise tak snad nejsou o zub... a tohle se vyskytlo az samo od sebe zcela nezavisle...

Pekis: teplota je ok, ikdyz VW ma snad system kdy rucicka neukazuje primo to co se deje kdyz se dosahne 90°.

PS. U me na peugeotu 206 dle zateze jezdi rucicka od 70 k 90 a klidne az na 110 (50°C, klima max, stoupani cca 20km na 2 max 3 ... :-D ...
a je to normalni stav 1,4Hdi ma provozni teplotu nejakych 75°C
o 18.03.2009, 06:52 | tommas
U Octavky obvykla zavada. Obvykle to byvaji bud zavicky, nebo spatnej predvstrik...
o 18.03.2009, 07:01 | píďa363
to je samej VAG. si nismo myslíš že ti ta blbá krabice s drátem řekne všechno? třeba právě strter nebo baterku?jak píše tommas, předvstřik, strter, baterka, možnáh svíčky tím se myslí jako žhavící svíčky. né třeba ty na dort
o 18.03.2009, 08:03 | tykeev
to ajsik:

to s tou rychlostí točení je zavádějící.
Mě to s tou horší baterkou točilo úplně normálně rychle, ale prostě nedala ten správnej proud na to, aby řídící jednotka dala povel...
o 18.03.2009, 08:44 | Nismo.Power
píďa : vždycky je i ta pitomá diag chytřejší než banda polemizujících lidí který vyměněj půlku auta a zjistěj že to je támhle nějaká prkotina :)

tykeev : taky sem doted nějak moc nepochopil proč se tak dělo, chápal bych kdyby ta baterka nedokázala točit a točila to pomalu tak ok, ale točily vždy rychle.....asi si to auto myslí že je teplý a že na žhavení zhaviček mu bude stačit tolik a tolik, pustí žhavičky akorát baterka s nima nestihne hnout tolik co dobrá a pak logicky nehodlá bafnout směš.....
co takhle zkusit za tepla zastavit a pak 2-3x žhavit a pak start ? :)
o 18.03.2009, 08:59 | filip146
všechno kecy! STARTER!! vlastní zkušenost.točilo to vždycky tak 3-4 vteřiny. vyměněn starter a na brnk! žádný předvstřik, baterka, žkavičky. přesně ta samá motorizace i rok. koupen neorigo český výrobce někde mám kontakt. nový stál tuším 2,700,- loni na jaře. každej mi říkal že je to kravina, že když to točí dobře a rychle tak to startér nebyl. i v autorizovaným servisu na to kokali jako máci když jsem tam s tim pak přijel.předtím to bylůo na vagu a nic nezjistil.
o 18.03.2009, 09:01 | filip146
jo byl jsem po rozvodech, a výměně teplot čidla, kterým jssem si myslel že to je.
o 18.03.2009, 09:20 | BadyS
jestli je kámoš z OV tak at zkusí TDifun-a nebo indiána na dílně v bohumíně
o 18.03.2009, 09:24 | tykeev
to filip146:

to bych mohl napsat taky, že VŠECHNO KECY!

Měl jsem úplně stejný problém s naprosto stejnými příznaky a bylo to něčím úplně jiným (baterka).

Takže myslím, že to není tak jednoznačné.
o 18.03.2009, 09:42 | filip146
jasan psal jsem to s nadsázkou, beru to podle sebe. ale kumu jsem top řekl tak si tukal na čelo. stejně jsem do toho šel a super. výměnou startéru nic nepokazí.

ale at si třeba počte tady... [ Link ] ;
o 18.03.2009, 10:02 | muSlim
inak ako filip, u môjho passatu bol tento problém tiež štartérom. A že ja som prežil snáď všetky na dízloch existujúce problémy... :oD
o 18.03.2009, 10:25 | Antonio
mam uplne stejny problem na 1.9TDi, 66kw, dneska je auto na diagnostice a na serizeni cerpadla, tak jsem zvedavy jestli ti pomuze.

Je nejake oduvodneni (pri vadne baterce, popr starteru) proc to za studena startuje normalne a za teple ne? Verim, ze to tak je,ale proc?
o 18.03.2009, 11:34 | Nismo.Power
tak byl jsem se na to spešl ptát, u 6ti oktávek se měnila baterka neb nechtěly startovat po zahřátí motoru, u jedný to tim nebylo a bylo to čerpadlem a ta se chovala celkově jinak i když jela..... celkem jsme tu měly 8kusů těch na 81kw a jen jeden kus byl bez problému, s 96kW bylo problému sakra víc a to hlavně váhy, turba, setrváky, tandemy.....
o 18.03.2009, 12:21 | filip146
co já jsem dostal vysvětleno- když se ohřeje starter tak při startování tam tečou větší proudové.. :-) nejsem tak hlubokej elektrikář. ale pro mě důležitý že po výměně starteru( baterka je už 5ti letá varta) šlape na cuknutí. ať je -10 nebo +30 a teplej nebo studenej. oprava za 3.000,- .
o 18.03.2009, 18:15 | Knightey-
Hmm nez abych zacal kupovat a zkousel vymenovat kdejaky veci, tak prvni co by melo byt je napichnuti na vag jak tu bylo psano, zkontorlvoat predvstrik, dale se zde da nastavit davka na startovani za tepleho motoru, coz by mohl byt taky jeden z problemu a coz hlavne byva :)
Mel jsem to na A4. Staci ze je horis davka a pak malinko chycenej starter ci horsi baterka a jde to do kytek, cili moznou vymenou nejakej te veci tomu pomuzete ale zase ne trebas na dlouho.
Takze je nejlepsi zaject za nekym kdo tomu rozumi a aby se na to kouknul a zkusil tu bohatsi smes nastavit. Mozna vam to usetri zbytecne prachy za baterku ci starter.
Jinak pri startovani TDicka potrebujou 40-60A na zhaveni, takze kdyz je ta baterka opravdu malinko uz chycena, je mozny ze to pak nestiha, zhavit a startovat najednou :)
o 18.03.2009, 18:19 | Knightey-
N A S T A V E N Í S T A R T O V A C Í D Á V K Y

Pozn.:U některých turbodieselových motorů je nutné po ujetí většího
počtu kilometrů zvýšit startovací dávku paliva. Nízká dávka
paliva při startu se projevuje zejména obtížným startováním
teplého motoru.

Postup nastavení:

-Spojit se s ŘJ motoru 01
-LOGIN, zadat kód 12233
Kanál 05-Přizpůsobení, uložená hodnota znamená aktuální
hodnotu startovací dávky. Ukládáním vyšších
hodnot se startovací dávka zvyšuje, ukládáním
nižších hodnot naopak snižuje.

Základní dávka (z výroby) bývá nastavena na 32 768
je doporučeno startovací dávku zvedat po 200 a
kontrolovat startování za tepla (min. 80 °C)

Do pole "nová hodnota" zadejte hodnotu o cca 200
vyšší než je původně nastavená dávka, v tomto
případě 32 968
Testovat
Uložit
Startem motoru za tepla se přesvědčte o dostatečném
zvýšení.
Pozn.: Před změnou startovací dávky si vždy poznamenejte původní hodnotu!
Po nastavení startovací dávky se několikerým teplým spuštěním
motoru přesvědčte o dostatečném zvýšení.
o 18.03.2009, 18:19 | Knightey-
trebas to nekomu usetri nemale prachy za aku ci starter zbytecne :)
o 18.03.2009, 18:37 | Nismo.Power
jj, taky může bejt to nikdo netvrdí, ale baterkou to bejvá uplně stejně a nedokážu ti říct zdali nám to oktávky dělaj znova neb naštěstí se všechny prodali už takže je od nich klídek :)
a ať žijou samoučící jednotky :)
o 18.03.2009, 20:51 | Q
nismo: je mi jasné, že expert se hned pozná....
o 18.03.2009, 23:21 | filip146
už se těším aaž nám ajsik oznámí vítěze.... :-D
o 01.04.2009, 09:33 | filip146
ajsik---nějaké nové zprávy? :-)
o 01.04.2009, 10:44 | Nismo.Power
Q : a rejpal co o tom ví už naprostý prd se pozná ještě líp vid :)

ajsik : jj, čim to bylo nebo to ještě nemáš ? :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3573 sekund.