Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > motorkáři - poraďte

 o Navštíveno 2547x o
o 21.04.2009, 10:51 | AllInOne
Pokukuju po nějaké motorce, cenovka do 100 000 Kč. Měl by to bejt zřejmě naháč.
Motorka bude sloužit na projížďky,výlety. Nemusí to bejt nějakej moc silnej stroj. Měla by být pro 2 pasažéry, i když často na tom budu jezdit sám.

Nevím, jak je to s ND atd, ale mám vybrané kandidáty.


Honda Hornet 600 - r.v. 2003 a novější
Suzuki 650S bandit
Yamaha Fazer

Na žádné z těchto motorek jsem nejel,ale nejvíc se mi asi líbí hornet. Co se týče výkonu, tak bude dostačující, ale zase nechcu něco s 20KW pač vím, že za tejden bych kupoval něco silnějšího.

Poradíte?klídně i nějakej web, kde se daj slušný kousky sehnat.

díky








o 21.04.2009, 11:01 | Pardal | Upraveno: 2009-04-21 11:02:47
Zrvna ted prodavam sveho Fazera. Od Brna jsem cca 50km.
Koukni...

[ Link ]
o 21.04.2009, 11:06 | Thomas987
Já prodávám Horneta, ale je to rok 2002 ;-) kdyby jsi chtěl teda starší... zase bude levnější, zbude ti na hadry atd... ;-)
o 21.04.2009, 11:10 | Thomas987
o 21.04.2009, 11:13 | Vencaf
doporučil bych Hornet 900, trochu jsem na něm zajezdil a málem jsem si ho koupil, ale už by nebyl kam dát...
o 21.04.2009, 11:14 | Vencaf
ale 600 taky jede hodně slušně
o 21.04.2009, 11:22 | AllInOne
Vencaf

Je to velkej rozdíl to 6tikilo orpoti 900kilu?
o 21.04.2009, 11:24 | ronni
Já by ti doporučil Yamaha Fazer 600, protože za 100tisíc koupíš 2006, 2007 v pohodě se serviskou!!! a výhoda je, že je to stříkačka!!! Má velkou spolehlivost. A je stokrát hezčí než Hornet(můj osobní názor).No a ten budík, ten je super-ještě spotřebu by mohl ukazovat a bylo by to dokonalý.
o 21.04.2009, 11:35 | TomasW
Yamaha nejhezčí podle mě...
o 21.04.2009, 11:54 | Vencaf
AIO: no mě se líp jelo na 900 protože mám 2 metry a 130kg, ale 600 taky uhání pěkně, jen jí musíš dát víc otáček.. jinak obě jsou takový příjemný do ruky, pěkně se vodí do zatáček, pěkně brzdí

ronni: no to je můj sen koukat na motorce na budík co ti ukazuje spotřebu :-DD
jinak Fazer určitě taky není špatnej, spíš teda litrovej..
o 21.04.2009, 12:20 | Majk-fox
AllInOne. Napiš mě na majl pod nickem, kolem motorek se dost pohybuju. Něco vyberem.
o 21.04.2009, 12:54 | HIGHTOWER | Upraveno: 2009-04-21 13:03:30
Fazer 600 a není co řešit ;-) Měl jsem 600 z 99, mám 100 kg, jezdí v pohodě, bez jediného problému, jsou za dobré ceny, máš na výběr "polokapotáž" nebo úplně "naháče", motor je stejný jako u R6, jen je jinak laděný - na vyšší spektrum výkonu otáček, výkonostně ti bude stačit, max. u mě na letišti byla 232 km, pěkně se ovládá, klopit se dá až na stupačky a drží, nikdy mi výrazně neuklouzl, že bych to nezvládl, spotřeba cca 4,5 l/100 km, dle toho, jak za to taháš.
o 21.04.2009, 12:59 | Thomas987
asi nejlepší aby jsi se na něčem někde svezl, jelikož každýmu vyhovuje něco jinýho.. ;-)
o 21.04.2009, 13:02 | AllInOne
Díky všem. Jedná se mi taky o to, co se dobře servisuje. Nevím, co takovej pravidelnej servis obnáší, co to stojí atd? je to podobné, ať už je to honda nebo něco jiného?

Pardal- vypadá moc hezky, ještě popřemejšlím, pač je to nad můj strop

Majk-fox - ozvu se jak to bude aktuální, děkuju

Highty - Jo, od tebe jsem nečekal nic jinýho:)))
o 21.04.2009, 13:05 | HIGHTOWER | Upraveno: 2009-04-21 13:08:21
:-D servis byl jsem jednou v Yamaze na seřízení ventilů, karburátorů, výměna svíček, oleje, celkově poladění motoru a nechal jsem tam 2.200,- Kč za všechno a bylo zase vystaráno tuším na 20.000 km
To víš, když člověku něco sedne :-)
U všech moto je to stejné, nejčastěji pneu, olej a jinak hodně jednou za čas řetězová sada, jinak fakt nevím, za 2 roky jsem neměnil nic, jen viz. to seřízení dle ujetých km :-)
o 21.04.2009, 13:17 | AllInOne
Highty: tak to je sranda. Myslím guma u mě vydrží na hodně dlouho, pač to mám vážně jen tak na lážo plážo projíždky, sem tam se na tom projede můj tata (130kg)

Díkec
o 21.04.2009, 13:18 | AllInOne
ještě dotaz.. co taková motorka co se týče motoru vydrží? Samozřejmě záleží jak kdo s ní jezdil,ale de mi oto, jestli třeba 40 000 km na takové 600ti kilo není moc a pak člověk do toho nesype.
o 21.04.2009, 13:23 | maiky46
já když sem kupoval před dvouma rokama tak sem sem vybíral stejně, nakonec hornet odpad že měl vysokou spotřebu, a rozhodoval sem se mezi banditem (teda ještě to byla 600s 03 rok) a fazerem, nakonec sem koupil bandita že se mi víc líbil, ale fazer je silnější a svižnější, záleží co od motorky čekáš no, já toho bandita rozhulákal max na 230 takže nic extra, ale zase bandity řikaj i 60 tisíc bez šáhnutí do motoru. záleží co od motorky čekáš ...
o 21.04.2009, 13:30 | Beda
Souhlasim s Hightym, mam FZS600, ale ted bych bral litra a to jen kvuli tomu abych nemusel, tak casto radit jako na 6tce, jinak naprosta spokojenost. A co se tyce najetych kilometru, tak je to jak s motkou kdo zachazi, nekdy ve 30ti srot a jindy klidne 60tis a vic a v pohode
o 21.04.2009, 13:33 | Vencaf
... záleží na tom o kolik je stočenej tacháč :-) já mám na svým starým xj900 najeto 120tkm bez GO a pohoda...
o 21.04.2009, 13:35 | Vencaf
všechny motorky ze kterejch vybíráš by měly bez problému vydržet přes 100tisíc km při pravidelný výměně oleje a rozumným zacházení
o 21.04.2009, 13:46 | AllInOne
maiky46

no, věřím ž na tom ani 200 nepojedu, když to bude mít trocha silu a pojede 150, bude stačit. A co máš namysli tím měl vysokou spotřebu? Kolik si to veme když jedeš tak nějak svižně,ale rozumně? 6litrů?

Vencaf - když už sio to zmínil. Co může stát takové GOmotoru?
o 21.04.2009, 13:56 | Vencaf
hele opravdová go motoru (většina lidí píše po go motoru a přitom měnili jen spojku a rozvodovej řetízek :-D ) by u čtyřválce vyšla na min. 50 tisíc, čili je to nesmysl a vyplatí se sehnat jinej motor.. já dělal GO u jednoválce- píst,čep,kroužky,vačka,vahadla,nějaký ložiska a těsnění a byl jsem v tom za 25tisíc
o 21.04.2009, 14:31 | Majk-fox
AllinOne. Všéobecně znáno, že karburátor občas více papá. Ale nechápu lidi co prskaj, že to žere, jestli chci jezdit na spotřebu, tak si koupim Rencka 1.5 Dci v naftě a jezdím za 4 litry, ale na mašinu spotřeba nepatří. Na druhou stranu, já mám véčkovýho litrovýho dvouválce ,karbce, všeobecně známo, že žere i trávu kolem cesty, ale co, mě to nevadí, je to motorka a tu si člověk koupí pro potěšení, navíc není všechno pravda, co se říká a ani s tou moji spotř. to není tak hrozný.
Každopádně tě z tvého výběru budu podporovat do Horneta. V šestce luxusní výkon, a spotřeba kolem 5 l. Když za něj budeš tahat ,jako vůl, tak je jasný, že si vezme, Na druhou stranu, takovej pěknej klasickej vzduchem a olejem chlazenej naháč, taky není k zahození a naháč by měl dělat čest svoji kategorii, nahatej motor s krásným žebrováním je pecka a tak nějak si představuju naháče. Bandita bych v 6tce moc nedoporučil, výkon nijak oslńující a do zatáček se kroutí,jako prase. Ale ovšem 1200 je naprostá pecka, minulý týden sem jel s kámošem pro něj koupit 12 Banďoura, tak sem ho zkouknu a projel a řeknu ti naprostá špica. Padnul mě fakt do ruky a kámoš byl taky spokojenej. Samořejmě podvozek není extra třída, ale není to supersport, tak se mu to dá odpustit. Bejt tebou tak se vydám touhle cestou.
o 21.04.2009, 14:33 | jdoizo
Já bych osobně bral na výlety Bandita :) lepe 1200
o 21.04.2009, 14:35 | maiky46
5 litrů spotřeba s hornetem to si první od kteryho to slyšim všichni řikali normální jízdou minimálně 8 litrů. pět litrů je spotřeba u bandita... já doporučuju bandita na vyjížkdy a pokud rádi i ostřejší jízdu tak fazer
o 21.04.2009, 14:48 | Thomas987
já jezdím s Hornetem tak kolem 6-7 takovou normální jízdou.... samožřejmě když to honíš,tak to žere víc, ale to každá.... Je fakt že motorka je na zábavu a ne na spotřebu,ale na druhou stranu když jsem měl VTR 1000, tak to bylo finančně náročný no, jezdil jsem víc, víc jsem za to tahal a to bylo pořád lejt benzín a kupovat zadní gumu :-)))) ;-)
o 21.04.2009, 14:49 | Pardal
Tak ono i s tim Fazerem se jezdi krasne na pohodu.
Vyhoda je, ze pokud potrebuju 2x podradim a mam razem solidni vykon.
o 21.04.2009, 14:54 | maiky46
o zadní gumě mi ani nemluv to i na bandita je šílenec za sezonu i když jsem najel třeba jen 2000km tak guma padla, a to neprovozuju gumování :) motorka je drahej špás dát každou seznou 5 tisíc gumy, tisíc olej, na to že se s tim jezdí pár měsíců je to oproti autu mazecky drahy
o 21.04.2009, 14:56 | Majk-fox
Maiky46: Neblázni,kde si to slyšel???Tolik nebraly ani cebeera s tím motorem. Takovou spotřebu mám u Storma. Průměr mezi 5 až 6. Zeptám se tě, co říkáš podvozku u toho Bnďoura, jestli si na něm jel? Měl sem celkem smíšený pocity:-(
o 21.04.2009, 15:02 | Majk-fox
Thomas987: A co že si pustil Veteero?:-)
o 21.04.2009, 15:04 | maiky46
byl sem už v pár motoklubech tak sem slyšel od dost lidi i kámoš od nás ho má a spotřeba se mu nelibi ale zase to jede no,,, jinak podvozek u bandita je fakt na cestování a projíždky , když chci dát sporotvnější jízdu tak to de taky ale neni to ono oproti silnici se to chová šíleně..
o 21.04.2009, 15:08 | Vencaf
nechápu jak je možný sjet gumu za 2000km při normální jízdě, mě vydrží tak 10tkm na 250kg těžký motorce s vydechlejma zadníma tlumičema..
o 21.04.2009, 15:10 | Vencaf
a spotřeba u Horneta rozhodně není nějak vysoká, u toho 900 to bylo něco přes 6
o 21.04.2009, 15:14 | maiky46
no normální jízda to neni, bandita nešetřim , dávam mu dost ale i tak sem čuměl co málo to vydrží ale je pravda že zase na gumě nešetřim a min těch 5 tisíc do toho dam , sem názoru že guma musí lepit, ty 2 tisíce sem najel teda na bridgestone která byla šíleně měkká a stála nákejch 7 lirů nákupka do firmy tak ono to pak ubejvá rychle, záleží to vše na gumě a na stylu jízdy no, na enduru mi guma vydržela než sem ji prodal ale byl to shit mitas kterj klouzal v kadej zatáčce.. ale i na banditovi mi guma vydržela hafec ale to byla když sem to koupil asi původní a byla tvrdá jako prase
o 21.04.2009, 15:39 | Veider | Upraveno: 2009-04-21 15:41:38
Já už léta sleduju horneta a ted těsně před nákupem modelu 2005 jsem se zamiloval na GSX-R od Suzuki. V kombinaci modrá, bílá je naprosto famózní. Takže teď těžce váhám a spíš asi půjdu do Suzi.
o 21.04.2009, 15:46 | maiky46
jo tu chci taky gsx1000r hned jak budou drobet zbytečný penízky tak ji chci , je to naprosto famózni stroj. co sem na ní jezdil tak mazec ale musi to řidit člověk co má fakt mozek v hlavě, přeci jen ten výkon na váhu je tam sakra velkej
o 21.04.2009, 16:12 | Thomas987
Majk-fox: Prodal jsem ho protože jsem chtěl zase 4 válec, ale s tím Hornetem jsem šlápnul krapet vedle, s originál výfukem to nejelo vůbec, s tím co mám teď je to o poznání lepší, ale pořád je to nic moc oproti VTR. Tak teď pokukuju po 954
o 21.04.2009, 16:35 | Majk-fox
No právě člověče, že sis pohoršil:-) To já zvažuju hoodně do budoucna taky něco klidnějšího asi MT 01 nebo XJR 1300 SP
o 21.04.2009, 17:29 | AllInOne
Majk-fox

napsal si, ¨nahoře, že karbec víc papá. Jak poznám třeba u těch motorek co jsme psal, že to má karbec nebo je to stříkačka? Podle nějakého označení? Podle r.v.? Kam kouknout na pěkné kusy? S potřebou jsem počítal při klidné jízdě tak 6litrů.
Jak jsme psal, hornet se mi líbí nejvíc, pak asi ten fazer. Na netu je toho mraky,ale hodně dotažený zvenku.
o 21.04.2009, 17:34 | Thomas987
Majk-fox: no jo pohoršil trochu, ale Hornet se mi líbil,tak jsem to zkusil.....a teď zase zpět na něco lepčího... ;-) Já pokukuju po té 954 a potom přemýšlím zkusit motárda...tak nevím no


AllInOne: no koukneš a vidíšjestli tam je karbec nebo stříkačka a nebo si přečti testy motorek o který by jsi měl relativně zájem, těch je všude plno.. ;-)
Jinak mrkni na mýho Horneta, je na prodej a nestál by mnoho... ;-)
o 21.04.2009, 17:39 | AllInOne
Thomas987 :o) Teď jsme to myslel tak, že třeba když máš v inzerátu jen text a nemáš tam obrázky, tak jestli se to dá vyčíst z názvu (třeba označení plácnu S) a nebo z roku výroby.

Thomas987 - Koukal jsem ,vypadá hezky. Akorát bych chtěl trošku novější ročník
o 21.04.2009, 17:41 | Martyn
Kamos ma tedko akci na SV650, opravdu krasnej stroj. Fungl nova za 115tis tusim..
o 21.04.2009, 17:48 | maiky46
bandity 650tky tušim že sou všechno stříkačky, jen 600 kila byli karboše
o 21.04.2009, 17:49 | Majk-fox
AllinOne:Přesně tak, podle r.v. a jak říkal thomas, koukneš a vidíš:-) Jinak kolikrát dotažená motorka je v mnohdy daleko lepšim stavu, než koupená v ČR. Třeba když koupíš mašinu z třeba z Rakous tak máš aspoň jistotu že to nejezdilo po tankodromu,jako tady český rádoby silnice. CCa před měsícem, jsme jeli pro CBX 750 dotažený z Itálie a 86 r.v. a ten stav ke svýmu věku nádherný a opečovávaný, motorově naprosto super prostě se o to původní majitélé starali.
Ty si odkud?
o 21.04.2009, 18:00 | Majk-fox
dej si motocentrum Tass. Je to chlapík tady odsud, má motobazar, tahá motorky a solidní ceny. A má tam pěknýho Horneta za 87 000,- 2003 r.v. Mohl bych se ti na něj sjet kouknout.
o 21.04.2009, 18:06 | Cenda
jako Majkl, u motorky resit spotrebu mi prijde dost divny. S GSXR 750 01 jezdim za 10l/100km. Zadni guma 3,5t km, predek do 5t km, desky 6-7t. Pokud bys vse kupoval novy, muzes pocitat cca 20-25t Kc za sezonu (pneu, desky, olej min. kazdy rok, retezovka).

Ve finale je to dost o tom, jak ta motorka komu presne sedne. Pokud s tim chces jezdit obcas i trosku ostrejsi jizdu, tak Fazer, prip. Hornet. Zy tyhle penize se da koupit stroj, do ktereho nebudes muset vrazet penize. Pokud to nekdo nedokurvi, tak motor bezne vydrzi 40-50t bez ujmy. Na sezonu orientacne pocitej prumer 6-8t km (tim netvrdim, ze nekdo nenajede i 20t, nebo taky 4t za rok).
o 21.04.2009, 18:10 | maiky46
no jak se to veme neřešit spotřebu pak když jeden na 14 dní štaci po evropě tak je každá kapka benzinu navíc dobrá, ale jak řiká cenda pokud ostřejší jízdu tak fazer či hornet pokud cheš cestovní pohodičku kde motor vydrží strašně moc tisíc km bez šáhnutí tak di do bandita
o 21.04.2009, 18:50 | Majk-fox
Maiky46: Já myslím, že motory u těchto mašin jsou všechny stejně kvalitní, co se týče životnosti. A šáhnout musíš do každýho motoru(ventily, rozvody, seřízení karbců popř. vstřiků) a pokud dodržuješ údržbu výměny provozních kapalin, občas naleješ nějaký lepší benzin s aditivama a nehoníš to do červenejch jako vůl, tak ty motory vydžej dlouuuuuuho.
o 21.04.2009, 18:57 | maiky46
tak to nesouhlasim, bandit je v výdrži motoru fenomen, to se traduju už dlouho jaký to sou držáci.
o 21.04.2009, 18:57 | Majk-fox
Thomas: Ty seš z Častolovic? Tam dost jezdíme na zámek, příští tejden se tam chystáme na mašinách, tak bychom se mohli domluvit že bys tam sjel, aspoň bysme prohlídli tvýho bajka a pokecali:-)
o 21.04.2009, 18:57 | Majk-fox
Thomas: Ty seš z Častolovic? Tam dost jezdíme na zámek, příští tejden se tam chystáme na mašinách, tak bychom se mohli domluvit že bys tam sjel, aspoň bysme prohlídli tvýho bajka a pokecali:-)
o 21.04.2009, 22:45 | Ace_FIAT
Po dlouhé době přijdu na fórum s tím, že chci založit téma o možné koupi FZ6 Fazeru a on už to udělal někdo za mě. :) Dnes jsem byl v Yamaha Donar v Brně a koukal jsem tam právě na Fazera. Chci si koupit moji první mašinu a zrovna FZ6 mi padl do oka. Sice jsem měl zájem o mašinu, kterou člověk nemusí tak točit, ale Fazer mě natolik oslovil, že si to nenechám vymluvit. Je fakt, že mi padl do oka ještě nový XJ6 Diversion. Hlavně cena nového okolo 160 000 Kč je zajímavá. Ale, má dnes smysl kupovat novou motorku? Zajímá mě, jestli někdo z Vás nemá kontakt na někoho, kdo by byl schopný novou mašinu od Yamahy sehnat levněji.

Jinak pro AllInOne: Viděl jsi tuto stránku? Celkem zajímavé srovnání Fazera s Banditem. Informace jsou cenné tím, že přispívali majitelé.

[ Link ]

Pardal: Včera jsem zrovna koukal na tvůj inzerát. Celkem dooost dlouho.. :)
o 21.04.2009, 23:23 | Midi34
2 M ajkl fox ono je nás tu z častolovic víc ,víš
o 22.04.2009, 00:04 | Pardal
Ace_FIAT: Odkud ses? Klidne se dojed podivat a treba jen pokecame.
Nebo pokud ses nekde od Brna, tak se muzu stavit ja na Fazerovi. Ted se zrovna chystam do Brna. Nepotrebuju ho za kazdou cenu prodat, ale treba ti aspon predam par zkusenosti a pokecame :)
o 22.04.2009, 06:23 | Thomas987
Majk-fox: no jsem z Častolek no. Tak se nějak ozvi a můžeme no. Ty jsi odkud?

Midi34: to sice jo, ale ty nejseš motorkář......teda vlastně bratr je, ale ten ji má už "chvilku" rozebranou...;-))
o 22.04.2009, 11:36 | Alííí
Nečetl jsem rady těch nade mnou, ale trváš na čtyřválci? Mám ted na bazaru SUZUKI SV 650, rok 2004, za libovejch 79.000,- Kč. A je fakt krásná. A dvouvál má něco do sebe....
o 22.04.2009, 12:08 | Vencaf
něco do sebe má i jednovál a čtyřvál.. :-D
o 22.04.2009, 12:29 | AllInOne
nemám porovnání rozdíl dvouvál a čtyřvál.....? může mě někdo popsat u mašiny ten rozdíl?
o 22.04.2009, 13:15 | Majk-fox | Upraveno: 2009-04-22 13:17:24
AllinOne::-)) Heh: tak hlavní rozdíl je ten, že čtyřválec má válce 4 a dvouválec má válce 2:-) Dále potom velice zjednodušeně a lamácky je rozdíl ten, že vezmeme dvouvál600(A) a čtyřvál600(B). Všeobecně platí, že dvouvál ve stejným objemu má mnohem větší plochu pístů než motor B, kde stejný objem je rozdělěn do 4 válců(4 pístů) A z toho vyplívá, že u dvou válu tím pádem je dosažen maximální výkon za pomoci nižších otáček, než u motoru B, kdy v nižších otáčkách je motor mdlejší, ale o proti motoru A je v otáčkách, kdy motor A už nic zásadního nepředvádí motor B na vzestupu.
Navíc dvouvál má dle mého mnohem krásnější zvuk:-) mě vyhovuje dvouvál díky elastickýmu motoru odspoda.
o 22.04.2009, 13:18 | Majk-fox
Na druhý straně záleží na ladění motoru a na spoustě jiných faktorů. Napsal jsem pouze základní pravidlo u sériového motoru.
o 22.04.2009, 13:21 | AllInOne
Majk-fox :o))) ty ze mě děláš pěknýho koko*a :o)))

Šlo mě o to co sinapsal, a to že dvouvál je lepší v nižších otáčkách.

A co jsem vypsal ty kandidáty nahoře, to jsou všechno 4 vály?
o 22.04.2009, 13:38 | Majk-fox
jo jo, všechno čtyřhrnky:-) Kouokni ještě na to SV co ti nabízí Alii to je dvouvál. A jestli je to za ty prachy, tak fajn. I když ty esva, nevim no, moc chvály sem na ty suzi neslyšel:-(
A proč chceš mermomocí 600?
o 22.04.2009, 13:46 | AllInOne
Ty, jestli bude litr za dobry prachy a dobrej stav, tak mě to taky vadit nebude. Bude na tom jezdit sem tam i tatík 130kg, takže bay to zase nebylo nijak zdechlé
o 22.04.2009, 13:49 | Majk-fox
Takže si to ujasníme: Motorka pohodlná na cesty, naháč aby to bylo spolehlivý nenáročný na údržbu a nestálo to přes 100k?
o 22.04.2009, 13:52 | tykeev
asi trochu mimoň, ale shodou okolností přítelky bratr momentálně prodává toto (a vím, že by šel s cenou asi ještě níž). Tak kdyby náhodou někdo měl zájem.

SUZUKI GS500
[ Link ]
o 22.04.2009, 13:53 | Majk-fox
Wuala: A nebudeš litovat!!! i když je to 1200. [ Link ]
o 22.04.2009, 14:10 | AllInOne
Přesně tak majkle:) Ještě upřesním: rok 2003 a novější :o)

furt čučím na ten první link co tu dal Pardal. Vypadá to, že to nemá moc najeto.Co na to říkáš ty? Sice je to malinko přes 100,ale on by šel učitě o nějakou korunu dolů :o)

o 22.04.2009, 14:47 | Majk-fox
Fazer je to pěknej, určitě je to spolehlivá motorka.A jestli se ti líbí, tak proč ne. Ale za ty prachy bych fakt bral něco pružnějšího, uvidíš, že za chvilku začneš postrádat výkon.
o 22.04.2009, 14:50 | AllInOne
Majk - toho se taky trocha obávám, ale...zase se bojím nějakýho silnýho stroje na start. I když si asi nejsem žádnej rapl, tak zase mě takovej obsah přijde zbytečnej.
o 22.04.2009, 15:07 | Majk-fox
Tak potom běž do toho Fazera, už si stejně rozhodnutej:-)
o 22.04.2009, 15:15 | Pardal
Za kilometry nedam ruku do ohne, ale klidne do nej skocim celej ! :-)
Jestli jsi nikdy nemel nejakou vetsi motorku, tak bych byl s tema litrama opatrnej. Ona i ta sestka se nad 9.tis pekne rozvasni. Chce to zkusit, no...
Pokud dobre vidim, tak ses z Brna. Jak jsem psal vejs, chystam se na do Brna.
Neni problem na ni kouknout. Nemam potrebu neco skryvat...


o 22.04.2009, 15:29 | Majk-fox
Pardal: To by byl první motorkář, kterej se nezabil na motorce ale kvůli motorce:-))
o 22.04.2009, 16:04 | AllInOne
Majk-fox

rozhodnutej nejsem a to vůbec, musím ještě pořešit parkování, což je největší problém.

Pardal - určitě bych se kouknul. Na kdy to Brno chystáš? Nevím jak budu v dalším týdnu v Brně,ale za koukanec nic nedám.
o 22.04.2009, 16:35 | Cenda
ta honba za silnym litrovym motorem je absolutni nesmysl. Pro jizdu ve dvou ti muze chybet kroutak, ale s sestikilem +- podobneho rocniku si uzijes vic zabavy a pokud se s tim dobre naucis, muzes i tem silnejsim masinam ukazovat zada.
o 22.04.2009, 16:59 | Majk-fox
Cenda: A co kdyby se dobře naučil s litrem? než s nějakou ukvičenou šestkou s ručičkou v omezovači? On to má na pohodu a u mě je pohoda litr vejš, když chceš předješ pouhým otočením plynu třeba už ze 3 tis. otáček a nemusíš podřazovat o dva stupně, aby se to vůbec rozvztekalo.
o 22.04.2009, 17:30 | Cenda
Vidíš, (nejen) u mě je pohoda netrápit se s těžkou, neobratnou mrchou, ale mít pod sebou hračku. Řada kamarádů dneska po litrech a devítkách sedlá šestky a 750. Držet to v otáčkách je jen věc zvyku.
Silný nahotiny používaj kluci, kteří především jezdí dlouhé trasy.
o 22.04.2009, 18:44 | Majk-fox
Jasný, dneska ty šestky silnice už jedou zajímavě. A je pravda, že na to blbnutí je fajn nějaká hračka. Ale All to chce na cesty a pro 130 kilovýho tatíka:-)
o 22.04.2009, 19:37 | Cenda
U toho nahace je to podobne. Jedine ze by furt jezdil rovne a statovky.
o 22.04.2009, 20:08 | Beda
co mate porad s tema 130kg, ja do nich zase tak daleko nemam a 6tikilo jede jak drak :o)))
o 22.04.2009, 22:14 | Pardal
AllInOne: Videl bych to na tento patek, nebo na pondeli.
o 23.04.2009, 08:47 | assassin
beda: ze sestka jede se ti zda nez se svezes na litru:)

Majkfox: neverim ze jezdis s firestormem za 5-6litru, ja jezdim s TLS za 8-9 a kamos co jezdi se mnou stejnym tempem na stormu jede o cca litr az dva navic...(na stormu se da se spotrebou trochu hejbat ladenim, filtry, trysky atd.. ale to neudela rozdil 4litru...

allinone: asi bych volil mezi hornetem a fazerem... na zacatek fajn motorky... B6 nevim jak ta 650 na te sem nejel, ale stara 600 - to se krouti jako had ...

ta sv650 je taky fajn, a dvouvalce maj neco do sebe... ale musis bejt do nich tak trosku blazen, jinak asi 4valec "beznemu" ridici da vic...

naberes naky zkusenosti, neco vyzkousis a treba bude pokracovani v podobe V2 litru:)

me se libilo jak jel "starej" fazer, jeste kdyz mel motor z thundercata ... byl silnejsi v nizkejch otackach a pri klidne jizde zral neuveritelne malo... ty novejsi maji uz motor z R6 a jsou zivejsi, ale musi se vic tocit no...
o 23.04.2009, 12:09 | Majk-fox
Assassin:Na tebe sem se těšil:-) Už sme se o tom bavili. Némám potřebu tady někomu nalhávat, že to žere míň. Jezdím za 8l mám to měřený. Jakej má tvůj kamrád rok výroby?
o 24.04.2009, 11:52 | Ace_FIAT
Pardal: Sry, že jsem nenapsal dřív, nebyl jsem na netu. Jsem z Brna. Na koupi zas tak uplně netlačím Počítám, že to bude aktuální nejdřív v červnu. Pokud budete dávat sraz s AllInOne někde ve městě, tak dejte tady na fóru vědět do vzkazů. Možná se přidám. ;-)
o 24.04.2009, 12:00 | Pardal
Zatim se tak nejak neozval. Bud se tam otocim dneska odpoledne, nebo v pondeli, utery.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6127 sekund.