
Navštíveno 4008x

trosku me sere ze mam Evo trochu rezavy zespoda, klasicka japonska antikorozni ochrana.. zadna.
Neni to shily, zadny puchyre a diry, ale proste pri pohledu zespoda jsou videt orezla mista.
Nechci to na hulvata prestrikat nejakym bitumenem, chtel bych to pri nejblizsi prilezistosti odstrojit, vyhazet z toho podvozku vsechno, demontovat napravy, nejak osetrit ty orezla mista proti dalsimu sireni koroze, a teprve pote zakryt nejakou vstvnou toho bitumenu... Nevim jestli to jen odrbat nejakym dratakem, nebo jestli extistuje nejakej antirezin bo jak se to jmenovalo za komancu jako podklad pod ten bitumen...
Nevim jestli pomuzu, ale Marauder tady daval post kde to delal myslim na impale s nejakou zelenou sr***ou :) Zkus to pohledat, akorát vim, že říkal ze z toho byl na prášky jakej to bylo om*d :-D
odrbat dráťákem, zatřít sajrajtem na podvozky, než to začne znovu reznout, tak už budeš mít stejně jiný auto ... :o)
ČUS Honzo kdysi jsem mel kontakt na firmu z brna která delal prostředky pro dloáuhodobý ukládání armádních zásob a meli i super chemii na odrezování - kouknu se ti po tom, myslím to byla fir,ma Aspera Brno, majitel toho sí pamatuju stopro - výbornej týpek JUDr. Skála - jdu to proklepnout
Firma: ASPERA, spol. s r.o.
Ulice: Luční 48
Místo: Brno
PSČ: 61600
Okres: Brno-město
Právní forma: společnost s r. o.
Telefon: 541 241 185
Fax: 541 241 185
oke super diky moc...
chci to podchytit vcas, pac treba nad tlumicem vyfuku uz se dela celkem slusnej zaklad na pruser, takze bych se do toho pustil hned jak bych vedet nejaky informace.
Byl jsem v lakovne, tam mi rekli ze se to neresi a ze ten podvozek fouknou tim bitumenem, jen to odmasti, coz ale nechci, pac si myslim ze by ta rez pak mohla zacit byt nezvladatelna at pouzijou sebelepsi bitumen.

28.04.2009, 19:43 |
france | Upraveno: 2009-04-28 19:44:30
Vývoj, výroba a distribuce antikorozních prostředků pro železné a neželezné kovy a jejich slitiny.
Zavoj jim, pokud to vezme Skála, pozdravuj hoi ode mne, kdysi jsem delali na inhibutorech koroze pro dlouhodobé ukládání.. to byly léta - maj skoro zázračnou chemiii

28.04.2009, 19:48 |
france | Upraveno: 2009-04-28 19:49:57
našel jsem na nej i mobil, nevím jestli bude funkční, ale zkus to - stopro ti dá kompletní info, vim že meli i chemiji, která měnila chemicky rez na nejakou sklovitou hmotu a přímo na to meli i nátěry.... stačilo jen servat šupiny pokud tam byly..
jo ten mobil
777308927 to je přímo na p. Skálu
super diky moc R////Adku :O))
není zač - jestli se mu dovoláš, tak ho fakt pozdravuj, je to výbirnej chlápek a tohle ho určo bude zajímat.... no uvidíš sám
Jj, proste to opucovat co nejvic to jde na zdravej plech, je to fuska ale docela to jde flexou a dratenym kartacem. Ale je dobry to mit odstrojeny aby tam nebyl zadny palivovy ci brzdovy hadicky. Pak se to kompletne odmasti, nastrika antikoorzni zakladovkou a pak tim gumoplastem na podvozky. A mas to na veky :)
Strasne moc aut jsme doma s timhle nastrikaly a maj to dodnes. Nejvetsi pakarna je to ocistit a pak striknout, je to barva na bazy toulenu a pak je clovek docela hooodne sfetovanej z toho :)
Kazdopadne je firma co ty barvy prodava v Doksech, vyrobce tech sracej ke HB-Body
[ Link ] A pokud se s tim nechces jebat, muzem se domluvit i na osetreni a nastriku klidne. S fotodokumentaci :)
co koukám na podvozky tak je teda uplně fuck zdali to je JPN nebo německý..... všechny vypadaj uplně stejně za určitej čas když se jezdí na solenejch silnicích..... jinak žádná armádní technika neni potřeba, bud dráták a stříknout bitumenem apod a než to začne za pár let slejzat tak máš jiný auto, nebo WAPka , dráták, natřít green shitem/odrezovačem nechat to klidně den působit, wapka, vyschnout a nastříkat čimkoliv odolnym proti kamínkům takže hammerite, bitumen atd.... pak ještě můžeš přes to hodit vrstvu vosku aby se ti nikde nedržela voda :)