Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada BMW E65 730d r.2003

 o Navštíveno 1710x o
o 09.06.2009, 10:57 | fredy
mate někdo zkušenost jak je to s poruchovostí? mám možnost vyměnit moji 5er za tuhle 7er, vím že je v nich hodně velkej rozdíl, zajímá mě jak je to se servisem, na co si dát pozor atd. má to najeto něco přes 200tis. jak je na tom ta elektronika co je v celém autě? sere se to?


o 09.06.2009, 11:40 | Nismo.Power
3.0d s najetejma přes 200 je tak leda krok do rakve a ještě k tomu v 7er .... neměnil bych
o 09.06.2009, 11:51 | fredy
proč? ja ten motor mam taky a nemůžu si vynachválit. Každej mě o tomto motoru říká že je nesmrtelnej...
o 09.06.2009, 12:16 | Martyn
Co jsem slysel tak elektrika nic moc v tomto, preci jen uz je to docela prispikovane.. Kazdopadne kamos ma 745i "04 a spokojenej maximalne, kdyby si sam nedo*urvil navi tak bezproblemova kara..
Motor tezko rict no, podle chovani predchozich majitelu.. Muze slouzit bezproblemove, ale nemusi byt problem se do nej vysypat hodne.. Osobne bych bral taky benzin, pokud jsou issue provozni naklady tak 745i + LPG..:) je to opravdu fajn svezeni, zadny zavodnik, ale moc prijemne auti..
Kazdopadne opet nismo nezklamal "krok do rakve" lol:))
o 09.06.2009, 12:19 | fredy
no právě, mám strach z elektriky její tam opravdu hodně... benzím + LPG mě taky napadl, ale nějak jsem si zvykl na naftu. jak si kamoš zkurvil navi???
o 09.06.2009, 14:16 | clown
kazdej nadava na elektriku a kdekdo chvali VW koncern, ale ze ta elektrika se vyrabi v jednom zavode nikdo z vas nevidi :o)))
rekl bych, ze si spis poridis nove turba a uzijes si do 300.000km .. :o)
o 09.06.2009, 14:16 | Enismo
fredy - u těhle dieselových motorů je 150-220tis km problém v tom, že je turbo hodně často před výměnou, pokud tedy neni měněný, takže poptej tuhle informaci. Jde o to, že neznám skoro nikoho, kdo by u těhle "klasických" aut turbo chladil nebo se prostě k tomu nějak staral pečlivěji.

jinak se ještě zeptám jeslti se jedná opravdu o E65 nebo E66 (facelift předfacelift)? U tý E66 bych do toho asi i šel - záleží samozřejmě na ceně a na výbavě, u tý E65 bych nad tim váhal
o 09.06.2009, 14:30 | Nismo.Power
a pak když budeš tankovat českou naftu tak tě potkaj vstřiky a si v tom znova, pořád to prostě je jeden a ten samej motor z e39..... je sice relativně dobrej, v 3er jede dobře, v 5er jede příjemně s docela dobrou spotřebou.... v 7er bych to nechtěl , sám sem si jednou chtěl 530d koupit ale po troše informací sem si to rozmyslel ....
je pravda jak řiká enismo tak málokdo u těhle motorů nechá dochladit turbo když to žene, ale i tak už životnost 200 je velice dobrá ale pokud to pak chceš u bmw opravit tak si připrav raketu, vstřiky jakbysmet a ty neovlivníš stylem jízdy za ty může nejvíc česká nafta..... když už tak bych taky šel aspon 745i a LPG pokud tě zajímá spotřeba , pokud ne tak 750i to žere velice málo.....
tu navi nevim jak si někdo rozdil ale u nás když jsme měly 645i tak nám nějakym způsobem ředitel strhnul to joystick kolečko a už nevim kolik ale bylo to fakt zase neskutečný peníze za výměnu :)
o 09.06.2009, 14:58 | Enismo
ten iDrive jde urvat? :-D já měl tu čest seznámit se s jednou 645Ci co měla taky K.O. navi, ale podle mě tam někde jen povyskočily kontakty, nemyslim si, že tohle je nějak poruchová věcička, toho bych se nebál....iDrivů jsem měl pod rukou desítky a jen jeden byl K.O. + ted co je zmíněný tady.

N.P. vstřiky máš pravdu, že sice odcházej, ale to u každýho auta, jen teda u tý E65 to neni nic levnýho no...ještě záleží co máš fredy za 5er? E60 nebo E39? pokud E60 neměnil bych, E39 bych nejspíš měnil, ale zase když už E65 (E66)tak jedině vybavenou, holotu bych nechtěl ani za mák, takže pokud máš výbornou 5 a tohle je holátko, tak bych neměnil...
o 09.06.2009, 15:05 | Only_One
ty woe tyhle keci o český naftě fakt miluju :o) jezdíme Xset tisíc km služebákama a nemáme žádný problémy . Holt si musíš než tankuješ umejt ruce aby ti do nádrže nenapadal bordel :-D
o 09.06.2009, 15:05 | Nismo.Power
Enismo : no nebyl urvanej, jen prostě nefungoval a přestal působit odpor...... nicméně je to podle mýho jedna z nejhorších multimediálních věcí v autě vůbec, nesmyslný, nelogický, na prd..... jen než sem vykoumal jak s tim spárovat telefon tak sem vykvet, na BMW lince mi nepomohli taky nevěděj, help co mi to tam ukázalo tak v něm se vůbec nepíše nic o tom že klíč musí bejt zasunutej v druhý poloze která je vlastně stejná jak ta první, všechno jde pořád akorát BT jede až v tý poslední, že tam napíšou A4 textu o ničem je hezký ale hlavní věc tam chybí :)

vstřiky odcházej to je pravda ale hlavně u naftovejch aut a to ještě u nějakejch klidně.... sou nafty že by to spoklo vstřikem i písek v nádrži ale nějaký jako třeba tyhle BMW a fordí TDCi to prostě nesnesou a jakákoliv špatná kvalita je průser a ty za to pak zaplatíš nehorázný peníze ač za to nemůžeš :)
a co se mě týče nikdy bych neměnil E39 či E46 za novější, krom jedničky jsem jel ve všech novejch vč. uplně new 7 ale i za mě bohůžel ty auta už sou levnej aušus a je to smutný.....
o 09.06.2009, 15:09 | Nismo.Power
O_O : to jsme rádi že to miluješ, to ti doporučim teda si pročíst testy nafty v čr a pak až si koupíš ropáka s náchylnym palivovym systémem tak budeš jezdit tankovat do německa to mi věř :)
o 09.06.2009, 15:32 | Enismo
N.P.: s iDrivem jsem byl nadmíru spokojenej, jen chvilku mi trvalo se naučit s nim pracovat, jediný co je trošku problémový je ovládání u 7er, kde si musíš pamatovat, kterym směrem je jaká funkce a během chvilky používání jsem si na to v pohodě zvyknul a pamatoval si skoro všechny potřebný směry, takže podle mě právě naopak iDrive je super věc, protože se s tím dá pracovat téměř poslepu, kdežto u Audi A8 (nejnovější) je hafo tlačítek a nedokázal jsem se v tom vyznat, nebo pak u Jaguara XF dotykovej displej, taky hovadina, debilně uspořádaný menu, tim že to je dotykový tak poslepu nic nenahmatáš...podle mě iDrive je výborná varianta širokého ovládání kompletního BC a všech funkcí.

ohledně polohy klíče - 1. a 2. je rozdílná, první je že tam jen strčíš klíč, durhá je, že zmáčkneš START/STOP bez brzdy - při každé poloze jsou sepnuty jiné el. funkce...takže nevim co jsi měl namysli s tim, že to je to samý.

spárovat phone s BT je bezproblémový u novějších modelů, ale např. u starý X5 nebo u X3, tam se to párovalo debilně - to ale s iDrivem nemá nic společnýho, šlo o přiblblej postup párování.

jezdil jsem týden s 7er E38 740iA a to bylo parádní auto, bohužel to ale byl ten starej motor se starou tušim že 4st. převodovkou, tak to žralo ranec i při lehký noze. Nicméně, E39, E46 (coupe a cabrio), E38 jsou dle mého soudu taky ty nej kousky....jenže pro ty nový modely hraje spousta techniky (pokud funguje) a vychytávek, nemluvim o Adaptive Drive, který je k nezaplacení (zase v případě, že funguje). A ještě bych do toho započetl E36 - to je výborný auto podle mě, výbornej kontakt řidiče s vozovkou, to E46 už tolik nedokáže (nemluvim o pořádnym samosvoru u M3 E36 oproti E46) :-)
o 09.06.2009, 15:41 | ruffrider
Kabelový svazky pro koncern i BMW (schade jmenovitě) se ještě před pár lety dělaly tady v čechách, teď už je to made in romania
o 09.06.2009, 15:46 | Enismo
tohle je další věc, která vypovídá o naprosto ničem.

je víceméně jedno, kde se to vyrábí, záleží na standardech daný firmy a všechno prochází testováním a musí to fungovat, at už se jedná o elektroniku nebo oblečení nebo cokoliv
o 09.06.2009, 16:11 | fredy
tak mám E61, ale mam vlastně stejnej motor, jako je v te 7er, tak že myslím že vím co a jak, já mám najeto 210tis a turbo a vstřiky jsou ok, vlastně celej motor za mého ježdění /35tis km/ jede bez závady a jakékoluv opravy. tak proto se toho motoru nebojí, turbo je tam jedno, tak snad by to nebyla taková raketa... pocitově bych to měl poznat z projíž´dky jestli je v kondici nebo ne
o 09.06.2009, 16:26 | Nismo.Power
Enismo : rozdílná poloha klíče sice možná je pro palubní systémy ale pro uživatele se v tom autě tváří všechno stejně při obou polohách to mě na tom nasralo, prostě co by jim to udělalo aby mi to řeklo když du do párování telefonu něco ve smyslu "dejte klíček do polohy 2" :))
E36 s tebou souhlasim samozřejmě taky pecka auto a super držák, aneb myslel sem to tak že u mě BMW jako automobilka končí e46 a e39 dál to prostě začlo bejt aušusoidní a to docela dost což se právě u BMW docela divim :) a ty systémy to má taky každej druhej akorát se to jmenuje jinak, když se podíváš na volvo tak to má kvůli každýmu prdu nějakou zkratku a ve výsledku maj všichni to samý akorát volvo si musí všechno označit podivnou zkratkou :)

Fredy : tak stav bys poznal, ono nevíš zdali zž u tvýho auta než si ho koupil do něj někdo nenacpal dost peněz a pak to z nasrání třeba prodal , pocitově to nepoznáš jen se ti bude zdát že ta 7er vůbec nejede protože to je moc těžký na ten motor :) chtělo by to diagnostiku a ta ti řekne jestli je ok plnící tlak :)
o 09.06.2009, 16:45 | fredy
no jestli staci carsoft 6.5 tak to bych si mohl zařídit
o 10.06.2009, 09:13 | Nismo.Power
no jestli to je ta 2003 tak tam by ještě 6,5 mohla fachat, no prostě bejt tebou tak at ti řekne co s tim autem dělal zdali měnil turbo či ne, když ne tak tě s největší pravděpodobností co nevidět potká.... a hlavně bych si to pučil a zkusil si to zdali ti to bude vůbec vyhovovat, mě třeba ta uplně new 7 vyhovuje hrozně na řízení (díky natáčecímu zadku)ale jinak mi to auto je zcela proti srsti zatimco třeba e38 mi vyhovuje všim krom toho že se tam opravdu často sere elektrika proto mi byla jednou rozmluvena hezká 740i v plynu ...ale i tak e38 je nádherný auto zvenku :)
o 10.06.2009, 09:46 | Enismo
F01 (nejnovější 7er) jsem neměl možnost ještě řídit, ale popravdě se mi to auto ani nelíbí...to E66 je mnohem hezčí

E61 (E60) je hodně povedený auto z těch novejch a za E65 (E66) bych měnil hodně s rozmyslem. Co se spotřeby týče, tak po Praze jsem s tim jezdil normální jízdou okolo 9,5

jak ale říkám, pokud je to E65, tak bych asi neměnil, E66 už spíš, ale stejně by záleželo hodně na výbavě, protože dneska mít sedmu v sociál výbavě je hodně krok zpět podle mě. E61 pokud ji máš v super stavu a vyhovuje ti, tak bych asi fakt popřemejšlel jestli měnit... A s tim turbem to opravdu raketa je - u X5 se stejnym motorem zničehonic odešlo a stálo to majitelku asi 70tis komplet. Turbo zas tak lehce nepoznáš jestli odchází, kdyby pískalo nebo něco, tak je to jen dobře, že to půjde poznat, ale hodně často jde, jde, jde a najednou nejde
o 10.06.2009, 09:54 | Nismo.Power
no nová sedma se mi proti starý líbí ale když vo vezmu do detailu tak se mi nelíbí ani jedna z nich, ale když už tak je to ta nová :)
ale když se člověk podívá jak ty sedmy padaj natož právě e65 třeba v 4 až 4,5i tak je to smutný a i tak to asi lidi nechtěj neb už to je za pár korun :)
o 10.06.2009, 09:54 | RedBaron | Upraveno: 2009-06-10 10:05:10
Jasný, začalo to bejt aušusoidní a proto při posledních průzkumech spolehlivosti jsou už BMW před Japoncema :o) Jedinej problém je styl interiéru, je fakt divnej ale co se dá dělat, u posledních aut už vychytali i materiály takže to celkem jde ale nadšenej nejsem. Repase vstřiků na 3.0d stojí čtrnáct tisíc s papírem u Diesel Technik takže ten největší problém tohohle motoru - nové vstřiky za sedm pětek v origo servisu - už de facto není. Jednou za dvěstě tisíc vstřiky a jednou za třista tisíc turbo nikoho nezabije, ty motory jsou úsporné, všechny problémy s hlavami, těsněními, přehříváním a další jsou u nich tabu, v pohodě nalítaj přes půl milionu tyhle jednotky a že bych se bál jezdit s tímhle motorem v sedmě, to opravdu ne, není problém s tím svižně předjíždět a jezdit kombinovanou do deseti s tak velkým hovadem, samozřejmě že V8 je V8, o tom se nemusíme bavit ale taky se spotřebou o půlku větší.

E38 od začátku v roce 94 měla pětikvalt + overdrive s opravdu pěkně dlouhým posledním kvaltem pro úsporné dálkové cestování a spotřebu 11-15 litrů podle typu tras, v 97 přišel steptronic ale taky pětikvalt který řadí o dost líp a má manuální režim a ten vydržel až do konce, všechny měly spotřebu téměř stejnou. Třeba můj tatík E38 740i se Steptronikem denně jezdí. Až v E65 byl šestikvalt.
o 10.06.2009, 10:54 | Nismo.Power
RB : ale to že jsem jel 2x s 5er stáří 2-4 roky jedno 525 nafta super výbava, druhý 530d s mpaketem a dobrý výbavě..... obojí ty auta prostě vevnitř hlučný, a konkrétně u tý 525 která měla od novýho najeto 70 klepala půlka interiéru a v tý 530 to taky nebylo nějaký ticho a taky to povrzávalo.... interiér je hnusnej o tom žádná už ale to vrzání to prostě u e39 nebylo ani když měla 150, nad tim že ta 530 měla rozsypanej čaj nad tim se nepozastavuju to je už asi v základní výbavě u BMW stejně jako dot u koncernu..... to i blbej opel si to vzal k srdci a docela s timhle problémem zatočil zatimco u BMW roky a roky to samý, oprava v autorizáku samo nesmysl proto na to lidi dlabou přitom sou lidi který to repásnou za minimum a aspon to pak zase vypadá k světu :) ale prostě ty nový už se mi nelíběj, ani zvenku ani vevnitř takže stále u mě u novejch je pouze 335i a okolo prázdno, pak je 39,38,46,36 toť vše.... ještě mám srdcovku 850i ale to je tak spíš design a velká kasička neb udržet to v chodu neni zrovna lehký ale je to moc pěkný auto zato :)
o 10.06.2009, 17:01 | Enismo
850Csi :-D srdce zaplesalo :-) to štýlo kára, ale jak píšeš, jen pro člověka, co si s tim bude hoooodně vyhrávat, aby to udržel v super stavu a nedej bože, aby se tam něco vys*alo, třeba světlo :-)))

mě docela zklamala E94 (3 cabrio) zadek má hodně nepovedenej, když má nahozenou střechu :-/ jinak ne, že by mi design vadil nebo tak, ale klasika je klasika...
o 10.06.2009, 22:26 | Martyn
...navi rozesral tak ze to chtel tuuunit a samo doma upgradovat soft na novejsi verzi s 3d zobrazenim apod. a nejak se to nepovedlo:)) ani nevim jestli uz to dal do kupy, nejak na to nedosla rec, stejne ma to auto jen tak na lakyrku po meste, jinak jezdi s focusem:))
o 12.06.2009, 10:44 | CervinVega
NP-chlape, ty jsi zas něco vzal, že jo? někdy mi přijde, že už se z toho vymotáváš, ale pak tam zase zahučíš a lítáš v tom naplno :-)))
o 12.06.2009, 11:16 | Vlastah
Cervin :-))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3371 sekund.