
Navštíveno 10486x


20.06.2009, 13:46 |
Downland | Upraveno: 2009-06-20 13:48:07
Kluci sem zoufalej ten imobilizer nejde a kamosi mi tvrdi ze vymena prijde na 25 000 nejde ho teda nak uplne odpojit a startovat normalne nebo tam tek xindl musi byt ? a je to tezky odpojit kdyz nefunguje ? Peugeot 306

20.06.2009, 15:45 |
Phitypaldy | Upraveno: 2009-06-20 15:46:52
Mas tam pred radici pakou tu klavesnici nebo normal prihradku? Pokud klavesnici tak je nejlepsi ten imo na drzo odpojit. Zapnes zapalovani a jak se rozsviti zelena kontrolka tak ji odpoj. Pokud je to novejsi 306 tak to bude horsi, ale taky to jde. Jake jsou priznaky toho ze to nejde? U citronu a pazoutu to muze byt i tim, ze pokud to delsi dobu stoji s vybitou baterkou tak ten imo normalne zapomene kod klicku. Nebo kdyz se auto startuje pres booster tak jednotka dostane ranu a musi se podle VIN zjistit a znovu nahrat kod. Me to stalo 900,-
No, jak ho odstranit, když funguje už taky vím... ale on prostě nechce přijmout ten kód. A dávám určitě správný :-) přijdu do auta, otočím klíček, pípne imobilizér, zadám kód a místo zeleného tlačítka se mi rozsvítí obě... (zelené i červené) už jsem odpojoval baterku (s vynutým klíčkem, s klíčkem v druhé poloze) a pořád nic...
jinak je tam imobilizér kódový před řadičkou jako je to třeba u tohodle auta (náhodně jsem nešel na netu:-) )
Je to sice na saxo, ale to je fuk.

tohle mám v knížce k autu taky, teda v němčině :-) ale ono to nejde změnit, když to nepřijme ten původní kód :-((((

21.06.2009, 16:56 |
Kesam mě ten sráč taky blbne ve fordu :(
A zkousel si pockat tech 30 min. se zapnutym zapalovanim nez zadas kod?