
Navštíveno 1140x

Panove, kdo ma zkusenosti s timto motorem ?
jak je na tom spolehlivosti, provozni naklady, spotreba.
Shanime druhe auto do rodiny, spise pro zenskou.
Dikyz a nejaky tip, rady, postrehy.

14.07.2009, 12:20 |
ddawe | Upraveno: 2009-07-14 12:20:40
je to vlastně vr6 bez jednoho válce, nění to zrovna závodník, ale auto rozpohybuje bez problému, co vím tak spotřeba do 12litrů, kluci se seatclubu měli trošku problémy se zapalovacím modulem-nejel na všechny válce. víc nevim:)

14.07.2009, 13:00 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-07-14 13:00:49
VR5 spolu s 1,8 20V jedny z nejhorších motorů koncernu..... VR5 nejede a žere jako VR6 ale za odměnu se víc sere.... já bych to nekupoval....
G4 bych bral ideálně 1,8t .....

14.07.2009, 13:48 |
Cenda kamos ma V5 v Bore, auto vlastni uz cca 5 let / 100.000km a nikdy s tim zadny vetsi problem nemel. Dlouhodobou bude mit do 10l.
tak predevsim jsou 2 verze, 150PS nebo 170PS (20-ti Ventil)
prvni nebrat (pomer vykon X spotreba X spolehlivost), druheho s dobrou servisni historii bych se nebal
a to se do golf/toledo/bora dávalo ta silnější vůbec ?? aby to nebyl jen passat ? :) každopádně 110kw nebrat ..... že s tim někdo jezdí 5let je nádhera ale nemusíš to bejt zrovna ty kterýmu se to fakt bude srát nehledně na to že prostě 1,8t papá mnohem mín a jede mnohem líp :)

14.07.2009, 15:20 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-07-14 15:22:12
.
Ja bych se toho zas tak nebal,jezdil sem v tom a nejede to spatne-rozhodne lepe nez 110kw 1.8t a spotreba byla tech 10-11l.Zere to sice vicemene stejne jako stara vr6 ale v g4 je v6 uz 4motion a ta zere jeste vice diky vaze.Co se tyce problemu tak klasika asi priruba na termostat a s ni spojene uniky chladici kapaliny a probijeni zapalovacich kabelu.Jinak nevim o nicem ze by tam delalo problemy.

14.07.2009, 17:03 |
Arnie_one | Upraveno: 2009-07-14 17:04:34
1,8t sem taky rozvazoval, ale pochybuju, ze trefim neco s dobrym turbem. Precejenom ty roky 00-02 budou mit vsechny pres 200tis km, tudiz ta turbina me z toho nevychazi zrovna nejlepe :(
Jeste me napdanul motor 2.0 i, ale nevim zda v koncernu to bly 8 nebo 16v.

14.07.2009, 17:31 |
Timbo 2.0 je 8mi ventil a motor totalne o nicem. zere to a nejede to kamos to ma v bore a je z toho nestastnej. furt kouma jak tam dat turbo nebo kompresor a vsude mu rikaj at radsi proda a koupi boru s jinym motorem ze to vyjde levneji.

14.07.2009, 17:40 |
dddd kup asi ARL, po čipu máš cca 180 hp a 380Nm a vydrží to všechno
2.0i to máme v pár firemních oktávkách a řek bych že to žere snad víc než VR6 ale za odměnu to nejede o nic líp než 1,6 v oktávce.... opravdu zoufalej motor....
já jsem psal 1,8T že jede líp ale pak mi došlo že 180hp bora byla asi jen německo a k nám to nechodilo nebo jich tu bude minimálně.... ale ta i papírově jede proti VR5 jako ďas :))
dddd : rozhodně to nevydrží všechno s tim bych trochu zbrzdil, zvlášt po čipu se začne rozpadat jak motor tak neustále podvozek ala urvaný ramena z kroutáku na který nejsou stavený, vysraný 6q převodovky, dvouhmoty...... věčný bádání nad tim co je špatně nebo děravá turbo hadice či odešlý nebo zadřený turbo.....
pokud mu nejde o to jak moc to jede ale aby to vydrželo tak 81kw klasiku tdi..... pokud chce aby jelo a spolehlivost netlačí tak 96kw.....

14.07.2009, 21:03 |
dddd jj Nismo má pravdu, bud rotačku na spotřebu a výdrž anebo ASZ tj 96kw,ale raději ARL 110kw na ježdění
Potrebuju auto na jezdeni, pokud by chodilo kolem 8L je to parada. Na prvnim miste spolehlivost.

14.07.2009, 21:43 |
pov amíci dělaj na 2,0 8v docela zajímavý turbo kity :) a není to moc drahý :)
Zadny turbo kity :) je to auti pro zenskou, zadnej extra vykon. Prijemny by bylo 150+ ale pouze serie, zadny chipy nic, cista serie.
Proste solidni motor.

15.07.2009, 09:11 |
pov v tom případě TDI
Kdybych vedel, ze ten motor bude mit najeto co ma, proc ne. Opet rikam pochybuju ze TDI z 00-02 bude mit pod 200tis km. Tim padem, se nevyhnu zasadnejsi opravy motoru, proto se spise sanzim zvolit atmosfericky motor.
atmosféra je sice hezká ale kup si 110kw VR5 a zaprvý budeš čumět že to jede asi 10s na 100km/h a že to bere bez nejmenších servítek přes 10L/100 a ještě tam máš šanci že to bude stočený a rozpadne se ti to pod rukama, konkrétně VR5 jak VR6 máme v práci služební sharany který sou skoro čistě jen pro správce vozovýho parku takže tady skoro kolegy nicméně ta 2,3 v tom dlabe kolem 14 průměrka což je cca o 0,5L min než VR6 která aspon fakt jede a hlavně VR5 už má nejeto od novýho čistejch 130 něco a už to začíná bejt opravdu velice nespolehlivý a pude pryč.... passaty starý jsme tu taky měly pár kousků s VR5 ale už sou všichni pryč neb to bylo nákladný jak na provoz tak na servis ačkoliv co tu máme asi 30ks nástupců passaty 3c 2.0tdi tak to je taky dost peklo na spolehlivost :)
z atmosferickejch bych bral asi stokonovou 1,6ku, jezdil sem s g4 s timhle motorem a jelo to docela pekne (na bezne jezdeni) a nezralo to nejak nesmyslne.. spolehlivosti to bude plus minus stejne jako cokoliv ostatniho...
jinak domam mame oktu 81kw ropak, od noveho auta tzn oprvdicke km, rodice jezdi opatrne na spotrebu (kolem 5ti litru dlouhodoba) a turbo je tam puvodni, najeto 300tis km, na motoru krome bezne udrzby menena jen vaha vzduchu...
u spotrebniho auta bych volil mezi 1,6 74kw(nebo 76kW uz si to nepamatuju) nebo tdi 66/81kW pripadne ta 1,8t

15.07.2009, 21:38 |
dddd tak bohužel 1.6i 8v v GIV nejede nemá krouták a žere moc, a 16V na tom není o moc líp :( zlatá 1.8T