
Navštíveno 818x


03.08.2009, 19:15 |
empiK (M)
Reklamoval jsem pred cca 2 mesicema telefon. Po 3 tydnech jsme se domluvili na pozarucni oprave, kterou budu hradit (telefon je stale v zaruce, jen na tuto zavadu mi reklamaci neuznali). 2.7.2009 jsme sepsali reklamacni protokol. Dnes je 3.8.2009 a telefon stale nemam. Lidi znale veci, co vsechno mohu pozadovat, kdyz nedodrzeli reklamacni lhutu? Dik.
BTW: jedna se o prodejce Mironet, servis resi HTC
zeptej se dj.ufika, dela u HTC
ja kdyz jsem byl ve stejne situaci akorat jiny telefon tak jsem pozadoval penize zpet a museli dat

03.08.2009, 19:22 |
empiK (M)
oni mi pak jeste 22.7 posilali email s upresnenim castky opravy a at potvrdim, zda souhlasim (ale to myslim nehraje roli, protoze predbezna cena opravy byla jen o 1000,- levnejsi a s tou jsem souhlasil jiz 2.8.)

03.08.2009, 19:32 |
empiK (M)
jo vidis :) 2.7
Po měsíci by musely vratit peníze v případě že by šlo o záruční opravu,ve tvém případě by melo být v protokolu o přijetí zboží k opravě napsána předpokládaná doba opravy.
Sám jsi napsal že jste se dohodly na pozáruční opravě nejsou tudíž vázáni reklamačním řádem.

03.08.2009, 19:41 |
Midnite | Upraveno: 2009-08-03 19:42:26
rover: predpokladana doba opravy byva okolo 30 dnu jak zarucni ( tak jsem to mel ja ) jak rikam, po uplynuti lhuty jsem sel pro penize... Ale urcite zase zalezi na tom konkretnim prodejci a servisu co ti tam vse napsali :)

03.08.2009, 19:48 |
empiK (M)
Pote, co mi neuznali zarucni opravu a navrhli pozarucni, kterou budu hradit ja jsme sepsali Zaznam o prijeti reklamace. Dosel jsem si pro nej:
Přijato od zákazníka: 3.7.2009
Očekávané datum opravy: 2.8.2009
Reklamovane zbozi opravuji dodavatele ci autorizovane servisy, proto nedokazeme rychlost reklamace ovlivnit. Maximalni delka trvani reklamace je stanovena prislusnym zakonem.
vy tady ale porad pletete zarucni a pozarucni opravu, tady se nejedna o opravu vramci zaruky, tudiz do 30 dni, ale pozarucni opravu a tam se obavam neni zadna zakonna lhuta pro opravu
tak telefon je v záruce tudíž nevim co si s tim měl že to neuznali, ty si spotřebitel a něco ti nešlo tudíž jsi reklamoval takže pokud jsi to nehodil na zem či tak něco tak prostě jakýpak neuznali...... vec druhá že nerozumim pojmu pozáruční oprava v záruční lhůtě.... prostě telefon je v záruce tak ti můžou leda navrhnout záruční opravu ale s tim že hradit jí budeš ty a je na tobě zdali souhlasíš či ne, ale rozhodně né pozáruční.....
zkus toho ufíka asi by věděl ač tam už nedělá :)
Pokud se na závadu nevstahuje záruka je to běžná oprava se zárukou to nemá co dělat!! Ten odstavec co si psal se vstahuje jen na záruční opravy!! Při opravě musíš odsouhlasit hlavně cenu doba je na dohodě,pokud zboží neopravý ve stanovenou dobu můžeš požádat o navrácení bez opravy!!

03.08.2009, 20:47 |
empiK (M)
tak chyba byla na me strane, telefon ma dotykovou vrstvu a dostal se do rukou male neteri, ktera na nej tlacila velkou silou a odesla dotykova vrstva. takze proto oprava na kterou se nevztahuje zaruka.
rover: chci mit telefon opraveny, nechci si ho brat, kdyz nestihli dohodnutou dobu opravy. to sem pak jejich rukojmi a musim cekat treba pul roku, nez to opravi? snad to taky resi nejaka zakonna norma.
mno v takovym případě to bude jak řikáš, tudíž tohle nebude v zákoně definováno ta lhůta , na opravu vady v záruční je definováno ihned, nejpozději ale do 30ti dnů , a to pokud neni dohodnuto s reklamačnim technikem jinak, tady bych to viděl na to "dohodnuto jinak" tudíž oni nesplnily dohodnutej termín tak by ses moh možadovat třeba brácení peněz.....
každopádně bych naštudoval §620, 40/1964 Sb. Občanskýho zákoníku a uvidíš na čem jsi......
To jestly je nějaká lhůta nevým osobně jsem si vždy nechal přístroj vrátit a dal opravyt jinam. A volal si přímo opravci je to asi lepší než to řešit přes prodejce.

03.08.2009, 21:17 |
empiK (M)
prostudoval jsem to od 620-627 a stale nevim na cem jsem :-)
[ Link ]
Nismo to je vše jen o záruce on řeší pozáruční tudíž běžnou opravu
lhůta na pozáruční, placenou opravu je 6 měsíců

03.08.2009, 21:32 |
X-sat (M)
Také si myslím, že to nemá nic společného se zárukou. Je to klasická objednávka služby - opravy.
pokud to je pravda co napsal tomas tak stejně to neřeší to že byl se servisem dohodlej na nějakym termínu....
kdysi jsem to právě řešil se zákazníkem, který měl stejný problém jako empik... tohle mi bylo řečeno servisem a potvrzeno obchodním zástupcem... upozorňuju, že v zákoně jsem to NEČETL... jinak co se týče toho termínu, když sepisuju reklamační protokol ať u záruční nebo pozáruční opravě tak mi tam systém vždycky prdne datum předpokládané ukočení opravy +1 měsíc od přijetí
Podle mě doba je předpokládaná tudíž nezávazná jde o to že je to na tobě nejsi spokojen jdi jinam a pak už by měl platit zákon trhu a nespolehliví opravce skrachovat ale výme jak to je že-)

03.08.2009, 22:15 |
empiK (M)
6 mesicu, to snad ne. pockam, jestli to nekdo opravdu vi.
myslim, ze servis HTC je jen jeden...
a uz jsz mluvil s ufikem? urcite to ma nastole on B-)
ale i tak by si snad měl mít po "pozáruční opravě" mít záruku 3měsíce na to co ti měnily + originál záruka ti zůstává a prodlouží se po dobu co bylo zařízení v servise .....
počkal bych ale taky zdali někdo neví jestli tam je nebo neni lhůta, ale nejvíc se klonim k tomu že směrodatný je datum a částka na který jste se při vypsání reklamačního protokolu dohodli spolu tudíž pokud to překročej tak je to špatně z jejich strany.....
dále jakýkoliv zřejmý zdržování servisu at už záručního či pozáručního je špatný a můžeš se z problémem obráti na čoi ....tudíž zavolat slušně se optat jak to jako vypadá že už si to přes měsíc neviděl a příjde ti to dost a pokud nebudou slušný a pitomou výměnu displaye co maj za 10 minut a maj ho skladem stopro takhle prodlužujou tak vyrukuj prostě s datem na reklamačnim protokolu +čoi a hotovka :)

03.08.2009, 22:25 |
empiK (M)
kral007: :-))) nemluvil. no kdyz by dali penize misto opravenyho telefonu, tak si radsi vezmu penize a HTC HD vymenim za neco novejsiho :-)
mno.... když by mě někdo dal peníze za moje HD tak vemu a počám jen co výjde firestone.... zatim teda je blackstone na dost forech omejlanej jako nejlepší mobilní zařízení co je momentálně dostupný a já s tim zatim stále souhlasim a to jsem opravdu měl v ruce skoro všechny konkurenty :) výjma takovejch těch n97 a nevim jakejch nokií ale to ani nelze nezi konkurenty počítat :)
a stejně jak řikám tak ufík u htc už nedělá a le frčí nějakej samsung či co za srágory :) to ale nemění nic na tom že by o tom moh něco vědět....ač jak ho znám tak :))
Nesmysl,máš smůlu.Protože se jedná o NEzáruční opravu (máš šikovnou neteř),tak žádné lhůty nepřipadají v úvahu. (také záleží jestli mají napsáno v komunikaci s tebou že se jedna o vztah dle občanského zákoníku nebo obchodního atp. ) Už vůbec ne nějaké prodloužení záruční doby! (příklad..nabouráš auto,půl roku stojí u klempíře,pak lakovna atp. a ty budeš chtít po výrobci prodloužit záruku? ...) Zkus zavolat přímo do servisu a domluvit se s nimi,kdoví jak dlouho to leželo v Mironetu nebo jej potratila dopravka a ty čekáš marně...
Tak abych to uvedl tak jak se vec ma:-) servis HTC od nas prevzal VSP Data...HTC me stalo 3 roky zivota:-) ted se zabejvam Sagemem...nic mene...princip je vsude stejny. ve firme jeste jsem a doufam ze jeste mesic dva tu vydrzim...a ted..ty mas MT v zaruce. doneses na servis nebo prodejci. das mt reklamovat a oni maji 30dni na opravu. pokud ti v 30ti denni lhute nekdo posla CN tzn Cenovy navrh na pozarucni tedy placenou opravu z duvodu mechanickeho poskozeni nebo oxidace tak jdou dve moznosti. bud ti dnem kdy ti CN prisel servis odebral zaruku z duvodu nedodrzeni zarucnich podminek viz mechanicke poskozeni,tam neudelas nic.Potvrdis jim CN a cekas a uhanis je:-)Pokud ti o ztrate zaruky nikdo nic nerekl ale ty jsi s CN souhlasil mas zaruku dal krom onoho dilu nebo casti MT kterou ti placene opravuji. pokud jsi CN neodsouhlasil tak ti do 30dnu MT musi vratit zpet bez opravy a a naklady vyrobce.kdyby nevo dej vedet pobavime se vic:-)