Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz: Operace Škoda 120

 o Navštíveno 902x o
o 05.08.2009, 14:23 | vypuk
Má už někdo nějaké zkušenosti s implantováním nějakého motoru do téhle škodárny? Nejde mi o to, aby to bylo něco extra, ale cca na jaře dalšího roku tomu doběhne technická a ještě bych si s tím chtěl něco užít, tak jako viděl jsem nacpaného 3,5 litra z BMW jak vepředu tak na spolujezdci, ale chtěl bych něco "antikamikaze", jde mi hlavně o výraz "soupeře na rally semafor 2 semafor". :))Jednou mi vyprávěl známej, že jeli po dálnici na ostravu, okolo nich ve 150 proletěla škodárna, tak že se ji pokusí chytit, jeli prý 200 a furt jim ujížděla :))) Nejsem ten z šílenců, kteří chcou hromadu dýmu(jak od gum tak od výfuku), ale jenom bych se rád dozvěděl, na kolik by nějaká přestavba vyšla a jestli to zvládne i někdo jen tak v garáži a popřípadě za jak dlouho plus nějaké ty zkušenosti ;) Díky chlapi.


o 05.08.2009, 14:36 | Petura
:o)))) semafor - semafor
dej si studenou sprchu a ono tě to přejde ...
o 05.08.2009, 14:38 | Midnite
dej si tam motor z clia... 2.0 16V williams:)
o 05.08.2009, 14:38 | vypuk
Nedávno byla vypnutá teplá, tak sem si jí užíval týden, asi z toho to bude :))
Nejsem až takovej debil, jak možná "vypadám", ale vím, že se s tímhle "veteránem" dělaly psí kusy... Tak se ptám pouze ze zvědavosti ;)
o 05.08.2009, 14:42 | MATTESS | Upraveno: 2009-08-05 14:43:39
Pokud je to běžně použitá škodovka (rozumněj schnilá), tak z toho bych měl strach. Hlavní je stav kasle, udělaný podvozek a brzdy. Jinak to bude kamikaze s jakýmkoliv silnějším motorem. Cena je hodně individuální dle náročnosti, kvality zpracování, použitých komponentů...... Jinak těch zástaveb různých motorů je hodně. Prohledej virt, tam bys mohl najít inspiraci
o 05.08.2009, 14:45 | ddawe
MTX daval kdysi do škodovek motor z 613Tatry, určite bys někde našel fotky.
o 05.08.2009, 14:46 | vypuk
MATTESS: Schnilá není, jen povrchová rez "und" blatníky trošku chycené(za to může to, že to měl předtím můj děda a stálo to furt v garáži, pečovalo se o ni fakt parádně, děda si potrpěl na auto ve skvělém stavu). A brzdy? Mno, asi jsem je "sjel" jelikož poprvé, když sem do toho sednul, tak mi děda radil, abych si dal pozor na brzdy - moje první brždění dopadlo málem čelem o volant :))
o 05.08.2009, 14:49 | MATTESS
A co to je? 105ka, 120, 130? Pokud 105-125, tak na jiný motor jsou brzdy hodně slabý
o 05.08.2009, 14:53 | vypuk | Upraveno: 2009-08-05 14:54:38
MATTESS: Š120L ... S těma brzdama je to jasný, že bych musel nasadit něco jinýho, nejlépe komplet nápravy plus brzdy z auta, ze kterýho by se dával motor, aby to vůbec mělo nějakej smysl, fakt takový kamikaze je už na mě příliš :))
ddawe: Ta historie je fakt "šokující", co jsem tak vyčetl tak: Pôvodne sa uvažovalo o použití motoru Škoda 130 RS s turbodmýchadlom, ale bohužiaľ nebola dokúpená licencia na výrobu tohto. - Až bych někdy bil ty, kteří tohle nedotáhli do konce :)) - to se týkalo Škody MTX 160RS!
o 05.08.2009, 14:57 | MATTESS
ddawe: do čeho dávali Tatru?
vypuk: navíc kyvka vzadu :-) Jízdní vlastnosti na nic, ikdyž znám takový, co mají na kyvce 90k. Vlečka drží líp
o 05.08.2009, 15:01 | vypuk
MATTESS: Ale furt lepší, jak to dávat do Favoritu :))) Mě málem nedávno v zatáčce předjela prdel :))
o 05.08.2009, 15:03 | Kesam
Mraky času mraky peněz :( a výsledek hele koukni na yotube tam je toho mraky ale srát bych se stím nechtěl.
o 05.08.2009, 15:05 | ddawe
MATTESS: něco tady o tom je (druhý auto), mám doma knížku MTX a tam sou lepší fotky.
[ Link ]
o 05.08.2009, 15:06 | Kesam
o 05.08.2009, 15:07 | vypuk
Kesam: Kdesi sem četl že za dopoledne borec neměl co dělat, ale týkalo se to verze "seď vzadu a hezky si koukej na motor na straně spolujezdce" :))
o 05.08.2009, 15:15 | vypuk
Kesam: Z toho mám smíšené pocity :)) Nevypadá to špatně, ale ze staré verze tam mít ty nárazníky, to je fakt divne:)) Ale v každém případě díky za video..
o 05.08.2009, 15:22 | Ondry 2.0 20v
v anglii dával jeden blázen dopředu 120tky V8mičku :-D kapotu měl vyřezanou aby tam prošel kompresor a zadek měl vyztuženej když tam nebyl motor :-) ale nevim jestli to dodělal. pak už jsem to nenašel.
o 05.08.2009, 16:11 | esorimr
ahoj tohle sem našel
[ Link ]
o 05.08.2009, 16:24 | škodovkář | Upraveno: 2009-08-05 16:25:43
mě se tohle nelíbí,většina je česká a motor japan,to já nemusim,jediná s touto úpravou,kterou můžu je kláskovo
o 05.08.2009, 16:25 | škodovkář
mě se tohle nelíbí,většina je česká a motor japan,to já nemusim,jediná s touto úpravou,kterou můlžu je kláskovo
o 05.08.2009, 16:42 | Šestikule
mně se moc líbila ta s 1.9TDi tuším, to byla krásná poctivá práce
o 05.08.2009, 16:49 | vypuk | Upraveno: 2009-08-05 16:57:17
Šestikule: myslíš tohle? :) [ Link ]
o 05.08.2009, 17:20 | škodovkář
neví někdo kde se dá sehnat přední nárazník z tý modrý?
o 05.08.2009, 17:37 | vypuk
škodovkář: Hele, je naprd shánět jenom předek, lepší komplet ať to sedí a nedopadne to jak vaše kOkta..;)
o 05.08.2009, 17:43 | škodovkář
to je sjaný
o 05.08.2009, 17:51 | vypuk
u tebe bych se ničemu nedivil :-D
o 05.08.2009, 18:09 | Kesam
Jo ta Tdičková je dobrá jako prase. Jakou platí asi pojistku :-)
o 05.08.2009, 18:16 | Rudi
dej tam motor ze scanie, to pojede jak cyp a nic to nebude žrát
o 05.08.2009, 18:19 | vypuk
Rudi: :-D :-D :-D :-D
Kesam: ještě jsem viděl pár let zpět podobnou, ale trošku sériovější stodvácu, taky tam měl TDI a byla na prodej, netuším jestli za 50 papírů nebo dohoda, už si to přesně nepamatuju, ale vypadalo to taky dobře udělané, další možnost je, že to tenhle pán koupil a dotáhnul do této podoby :)
o 05.08.2009, 20:08 | MATTESS
ddawe: jakou to máš knihu? MTX 30 let tradice? Kde o tom píšou? To co uvádíš asi nemá s MTX nic společnýho, když v Tvém odkazu je Automobile racing clubu Brno
o 05.08.2009, 21:08 | Nismo.Power
asi jako jiní..... mraky času a mraky peněz který se ti nikdy nevrátěj.... počítej že mimimum co by tě to vyšlo bude tak 50 aby si tam dal nějakej motor......přičemž stejně je nejlepší tam navařit komplet nápravy z něčeho jinýho neb origo sou na na prd uplně, pak máš brzdy atd....
o 05.08.2009, 21:15 | MATTESS
no, nápravy naprd.....jak se to vezme. Když by udělal nápravy jako 130L/A, tak by mu to mohlo stačit. Jako na několika upravených autech, co tak jezdí
o 05.08.2009, 23:53 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-05 23:58:51
Á opět Nismo září... Nevím co je na škodovce na nápravách špatného? Niky bez problému ještě z vlečkou porážel všechny auta na vrchu do 1600ccm s 1,3 a já si na jízdní vlastnosti rozhodně nestěžuju a škodovka není jediné v čem jsem se svezl.

ddawe: Co to je za blbost? MTX nikdy nepostavil Škodovku s motorem z Tatry, maximálně tak Garde MTX 160RS, ale to mělo motor z Lady, jinak všechny škodovky upravené v Metalexu měli škodovácký motor...

vypuk: Jediný kdo tady ví o čem mluví je MATTESS. Základ je dobrá kasle, takže vyvařit, zrenovovat podvozek a brzdy a až pak se začít poohlížet po jiném motoru. Jestli chceš jezdit jen rovně, tak klidně cokoliv a čím těžší, tím lepší viz. Kláskovo časy a 460HP + ve Škodovce :-) Jestli to chceš i na svezení, tak bych do ničeho těžkého nešel a třeba pěkně funguje 1,4 16V z Fábie. V základu 100HP a není problém se dostat ke 200 koním a máš pořád auto, které má skvělé jízdní vlastnosti. V táhle konfiguraci jezdí pár aut na vrchy.
o 06.08.2009, 00:08 | Kesam
Ale dá se říci pořád lepší než ty rachy prohnat rypákem :-)
o 06.08.2009, 00:10 | Tuner#2
...říká starej Kesam :-D a já mu dávám za pravdu.
o 06.08.2009, 00:12 | Kesam
Přesný :-) říká muj starej
o 06.08.2009, 00:56 | vypuk
Tuner number 2:(sry ale křížek se mi psát nechtělo a na myšku a ctrl c a ctrl v jsem línej :)) ) Tebe jsem tu čekal(myšleno v dobrém), tu tvoji strojovnu ti tiše závidím. Vím taky o čem se mluví, jak jsem psal, takovej kamikaze nejsem abych nacpal do shnilýho auta nějaké monstrum a pak čekal, že mi to dvacet let vydrží.
Mno kastle by měla být ještě dobrá, jelikož mi babi vyprávěla, jak jela pro dědu do lázní s touhle škodovkou, bylo namrzlo, všichni se klouzali do kopce, babi statečně jela(kurnik asi bych měl přestat číst pohádky :))) ) do kopce a najednou jí to "uklouzlo" a skončila s autem v příkopě a přitom to stihla převalit přes střechu, nevím jestli jednou nebo víckrát, a tehdá se kupovala nová kastle a komplet se auto předělávalo.
o 06.08.2009, 08:53 | Milhauzz
Hm ... a já až sem si myslel, že předělávky těchto starejch strojů jsou dávnou out. Ale jestli je Vypuk zamilovaný do své 120tky a chce do toho narvat víc peněz, než dáme někteří z nás za život na palivo a stejně mu to natřem, protože ze šrotu bude zase jen šrot, tak prosím :)
o 06.08.2009, 09:19 | MATTESS
proč by měly být out? Podle mě někteří mají "problem" s tím, že se jedná o š120. Být to jiný stejně starý (nebo i starší) západní stroj, bude to OK :-))
o 06.08.2009, 09:37 | Tuner#2
MATTESS: Asi tak, být to dvojkový Golf, tak je to cool car, ale že má horší jízdní vlastnosti než Š130 a pasivní bezpečnosti taky moc nepobral to už nikdo nevidí.
o 06.08.2009, 10:46 | vypuk
Ať si říká kdo chce co chce, pro mě je tohle auto proti povrchním lidem, které svou funkci plní velice dobře. ;)
A jestli jsem do stodvácy zamilovanej? Jistým způsobem ano, tohle auto má své kouzlo stejně jako třeba bmw nebo pro někoho honda. Kde v zimě ostatní auta končí, tam se škodítko rozjíždí, a vůbec - každý si najde na tomhle autě své plus.. ;)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3605 sekund.