
Navštíveno 2417x


09.08.2009, 23:30 |
KaZaN Jak už to bejvá, čím víc na něco čumíš, tím víc zvyšuješ nároky a ustupuješ s cenou....
...určitě tu někdo ví jaký jsou rozdíly resp. nevýhody mezi 120d a 320d, u trojky beru v úvahu i Touring, páč se mi líbí vcelku víc než klasika a hlavně je jich mnohem víc k mání. Automatický převodovky a motory jsou stejný nebo se liší? Nějaký pro a proti mezi těmito dvěma resp. třema vozy? Mám na mysli ročníky kolem konec 2005/2006
Dík moc
mno pro..... trojka vypadá aspon trochu jako auto neb jednicka je proste hnusnej lowend no , ale chtěl si aby to jelo což ta malá jednicka docela frčí, necekej u trojky že to taky tak pojede.... motor i prevodovka bych řek že nemá důvod bejt jiný :) všechno nový BMW totální hnus, nová trojka v coupé zase paráda..... těžko vybírat dle mě :)

09.08.2009, 23:58 |
KaZaN No nelíbí se mi prdel i 3ky klasický moc právě, ale zase je to víc auto než 1er

10.08.2009, 07:27 |
KaZaN jak je to s tim keyless startem? Maji to vsechny nebo ne? Nekde to pisou a nekde ne, ale mel jsem za to, ze to maji vsechny
Jednicka pojede lip, trojka bude lip vypadat (az na ty neskutecne hnusny zadni svetla u sedanu). Jinak nevim, motory jsou podle me stejny.

10.08.2009, 09:58 |
KaZaN No vono tak nějak jde o to, že s pořádnou výbavou stojí ta jednička raketu a přitom trojka stojí prakticky stejně, tak si říkám, že když už finanční sebevražda (o; , tak ať je to aspoň kus auta. Stejně jako kde komu se mi kurevsky nelíběj ty příšerný zadní lampy sedanu a proto šilhám po kombíku. Sice kombík už je pro holku dost kraksna velká, ale je fakt hezčí a snad i užitná hodnota větší, ba dokonce by se tam mohl vejít v klidu i kočár, což nevím jak u jedničky bo sedana trojky jestli by se vešel. Tak nějak už pomalu přemejšlim nad rozšířením smečky a další malý hyenky (o:

10.08.2009, 10:10 |
KFL Mám 120d (2007) a řeknu ti, že ve 320d nepoznáš větší rozdíl. Jednička je fakt ale prcek a je potřeba na to myslet. Vůbec nic se tam nevejde :) a kočár už vůbec ne. Věř mi, jezdím v tom už 2,5 roku ;).
Jinak keyless go (tj. s takovým tím klíčem, co vrazíš do desky a startuješ tlačítkem) jsou snad už všechny jedničky (i trojky po E46).

10.08.2009, 10:14 |
KaZaN Hmm, mne trošku zmátlo to keyless, páč právě vím, že se tam strká stejně klíč, takže zas až tak keyless mi to nepřijde (o: Na Sku máme kartu, ale taky musím strčit klíč... tak sem z toho byl troškuzmatenej, takž eklasika jako všechny, normálně klíč s tlačítkama na dálku centrál strčíš klíč do palubky a startuješ tím monsterčudlem. Dík
A ještě jedna věc, jak je řešenej park assistent, když nemáš tu velkou navi, kde sou ty indikátory a nebo to jen kníká?
kazan: vem si příklad z ostatních členů. Někteří vybírají auto podle kočárku :D

10.08.2009, 10:28 |
KaZaN | Upraveno: 2009-08-10 10:29:27
Bohatě mi stačí, že díky místním diskuzím o kočárech mne čeká taky pořízení luxusního kočáru (o:

10.08.2009, 11:22 |
vypuk Co takhle raději 330xD? :)

10.08.2009, 11:24 |
vypuk A na ty světla si člověk zvykne, taky jak jsem poprvé viděl kamošovo 330xD, tak sem si říkal že hnus, ale po nějaké době člověku příjde, že se mu to ani nehnusí, ani přímo nelíbí, ale že je to napůl pocit :)

10.08.2009, 11:32 |
KaZaN 330xD je k sehnani malo, cena taky jinde aspon co sem nasel a nevidim v tom nic co bych nutne musel mit, resp co by muselo mit moje Screamátko. Ledazebych neco prehlid? Co sem vycetl a tady vyslechl, tak dvoulitrova ropa je povedenej motor a jede taky pekne.

10.08.2009, 11:44 |
vypuk Mno tak cena, samozřejmě že je jinde :)) Ale jenom sem navrhnul taky jinou možnost, za 6 litrů pěkné svezení. Jel jsem jenom v top výbavě, a to auto se mi hodně zamlouvalo. V automatu držíš plyn a brzdu, jak blikne zelená -> do sedačky zatlačenej docela dost dlouho ;)

10.08.2009, 11:52 |
KaZaN (((((((o: jo to je přesně to co moje mladá a eventuelně moje malý hyjenjátko potřebuje (((o:
Co mate s tema zadnima svetlama?
Vzdyt jsou docela ok. :-)
[ Link ]

10.08.2009, 17:00 |
vypuk | Upraveno: 2009-08-10 17:01:16
Tak pardon, že sem si nějak nepřečetl a nedosadil místo hyjenjátka dítě ;) Na to zatím nemám ani pomyšlení a někdy mi to pomaleji myslí ;) ALE, někdy si ty nervy vybít budeš muset ;)))

10.08.2009, 20:26 |
KaZaN Na nervy si vydržuju VeRunu sice už to není asi ouplně IN wagen, ale pořád mne baví...

12.08.2009, 10:07 |
RedBaron | Upraveno: 2009-08-12 10:10:04
Já bych asi šel do 330d když už, já mám teda tenhle motor v první generaci a E46 Touring po faceliftu. Jezdí to pěkně rychle, na diesel i pěkným zvukem motoru a když chci, tak to jezdí kolem šesti litrů. Ale já tolik nechci, tak mám průměr 7-8 podle situace. A je to natolik univerzální auto že Verunu už nebudeš potřebovat :o)

12.08.2009, 10:38 |
assassin | Upraveno: 2009-08-12 10:40:32
asi bych sel do trojky kombajna, ten sedan mi fakt prijde osklivej,ale to je vec vkusu... co se tyka velikosti -na manevrovani - tak je to fuk, u kombi auto konci za oknem, u sedanu se mi hur odhaduje kolik je za jeste mista...
redbaron: hele prohanel sem s e36 328 ve dvou lidech e46 kombi s asi 3lidma na palube, sem tam to zakourilo takze urcite ropak, ale bez oznaceni... bylo to spis 320d nebo 330d? kdyz to jelo hodne podobne, spis to vypadalo ze me brzdi... jestli tak jede dvoulitr tak mi to hlava nebere a jestlu tak jede trilitr tak celkem zklamani:) ale asi mu otackomer furt nelez za 5tis a ekonomer za 30l jako me:) ja s ropakem bawem jeste nejel,tak mi to vrta v hlave

12.08.2009, 12:11 |
KaZaN RBčko, jako asimáš recht, že 330 good, ale pro Screamě mi to přijde zbytečný. Ještě teda znovu prolezu mobile.de atd jestli se tam nepovaluje nějaký luxusní 330 za dobrý prachy, ale už tam jsem hin z toho sledování a byl jsem happy, že jsem se ustálil na x20d (o:
Co se týče VeRuny, tak bych rád to "manželky" auto šetřil, zatímco VeRuně naložim co se do ní vejde, protože je to auto jen pro radost, nebo teda přesněji jen pro zlost... ale jako chápu co si tím chtěl říct. A taky je mi jasný, že si určitě chtěl mi zase zamotat hlavu, tak Ti gratuluju (o;
Díky KaZaNische Motor Werk (o:
Keyless je neco jineho nez rika kfl- s keylessem mas opravdu jen kartu v penezence a auto se odemyka samo, nastartujes jen cudlikem nic nikam nestras a ma to opravdu malo aut:) rozhodne neni standart..

12.08.2009, 13:15 |
KaZaN Ač samozřejmě nevím, tak podle fotky toho co nabízej s poznámkou KeyLess bych řekl, že vidím klíč zastrčenej do palubky na fotce...

Covece jistej si uplne nejsem ale fakt podle toho co jsem zahledl na e90post myslel ze je to tak jak pisu.. Kazdopadne standartne keylesd nebyl nikde-odemknes dalkou, strcis 'klic' do slotu a nastartujes cudlem.. Jestlu keyless znamena jen ze se to samo odemkne tak se nedivim ze to moc aut nema:))
Martyn: bych rek ze jako keyless se bere vetsinou to ze staci mit tu vec u sebe aby se auto odemklo (stryc to ma u laguny), ale i tak se ta karta strka do palubky pro start, asi by nebylo OK kdyby to slo nastartovat jen v blizkosti karty, sedne ti do toho dite kdyz vykecavas u auta a odjede apod... myslim ze to nema zadny auto... tzn rozdil myslim je jen v tom ze nemusis na tom dalkaci mackat cudl pro odemknuti...
kazan: sest valcu je sest valcu... jestli na to mas... asi bych bral trilitr:)

12.08.2009, 17:35 |
KaZaN Assass,jestli na to mam nebo ne se tezko odhaduje, dneska muzu mit a zitra ne. Otazka je jestli potrebuju dalsi velkej obsah a na tu rikam, ze v tuhle chvili si myslim, ze ne, staci ze platim uz ted dvacku za dve auta, dalsi desitka by mi mohla vadit driv nez se nadeju (o; Hlavne jak rikam, je to primarne pro ženušku wagen a tý bohatě postačí dvoulitr, ikdyž je z 2,8 možná rozmazlená, ale tady zase bude automat a to se vykrátí (o:
S tim KeyLess to ais bude tak, ze to jep roste start čudlíkem jako u všech se zasunutým klíčem do palubky a navíc to asi má snímač, že zámky se odemknou samy, jako to má MB s kartou, ale klíč pak musíš taky zasunout, ikdyž startuješ čudlem.
Safra jsem psal na prvnim stupni z toho telefonu priblbleho:o)
Mno jo, ale tak stejnak musis mit u sebe klic a strcit ho do palubky, takze jediny rozdil v keyless oproti normalnimu je jen v tom ze jen nemusis zmacknout ten cudlik odemykani / zamykani?:o)) kdyz musis mit stejnak klic v ruce.. To se mi nezda.. Az budu mit chvilku tak ti to pozjistim, dnes neni cas.. Nebo koukni na e90post tam urcite bude odpoved..

13.08.2009, 01:08 |
KaZaN No no to mackani nemackani cudliku by mne docela potesilo, protoze vzdycky tahnu spoustu kramu a lovit u toho jeste ovladac mne prudi. Ale jako ze by mi to trhalo zily to ne, jen mne to prekvapilo v tom inzeratu no.
Tak to keyless ma vymakany Mazda:-) Staci mit kartu v kapse, vezme se za kliku a auto se odemyka, sedne se za volat, otoci plastikem pod volantem a auto startuje.. Takhle to je u Mazdy 2, 5 a CX-7. Mazda 3 a 6 uz maji primo tlacitko, ale karta ani nic podobneho se nikam nestrka, staci ji mit v kapse..
Jako pojistka tam je, ze karta musi byt uvnitr interieru vozidla, pro odemknuti musi byt do okruhu 70 cm od kliky, kterou odemykate..
To snad už má většina automobilek, ne? Když to má i tátovo pár let starej Renault. Sáhneš na kliku a auto se otevře a tlačítkem auto startuje, karta může zůstat v kapse.

13.08.2009, 23:13 |
KaZaN No at uz je to jak chce, u BMW v letech co tu resime vidim na fotkech vsude zastrcenej klic do palubky, i v tech nejvyssich vybavach a to ikdyz je tam napsano KeyLessGo


19.08.2009, 12:50 |
KaZaN Tak jsem dneska zase jezdil Skem a tam opravdu stačí mít u sebe tu kartu a nepotřebuješ nikam nic strkat ani klíč ani kartu, nastartuju normálně tím čudlem na řadičce. Takže možná to bude možnost výbavy i u toho BMW.

30.08.2009, 17:07 |
KaZaN Tak jsem se ponořil do studia záhad výbavy BMW a s tím klíčem je to skutečně tak, že běžně se tam musí strčit, za příplatek můžeš mít KeyLess, tzn nemusíš ho tam ani strkat, stačí že je v dosahu.
Co jsem ale nikde nevyčetl je to, jestli ta funkce Start Stop - kdy to chcípe auto na křižovatce je i pro naftový motory a jestli je to jen pro manuál nebo i pro automat?
Jináč jsem jedničku kvůli nesmyslnejm cenám už opustil a koukám jen po trojkách kombíkách.
Tak se znovu zkusím zeptat, na co dát bacha při případný koupi? Jde nějak poznat jednoduše, jestli jsou nějaký chyby elektroniky a nebo to jde jedině přes napíchnutí na "počítač"?
Přečetl jsem hafo německejch i USA forums a prakticky jediný co zlobívá jsou serva a pumpy (ale ty spíš u silnějších benzínových verzí nikoliv u 320d). Hodně si stěžují na RunFlatTires obutí, většinou to měněj za "obyč". Sem tam potíže s kontrolou tlaku v pneu/kalibrací. Čidlo obsazení spolujezdcovo sedačky/airbagu.
Jak je to s klíčema, jsou origo 2 kusy? Je problém nechat přidělat další - za kolik cca?
Něco co by nemělo chybět v origo výbavě vozu?
Poradíte nějaký solidní BMW klub stránky český, vše co sem našel jsou jen nějaký lokální nadšenci a nebo paskvil weby bez použitelnějšího obsahu.
Funkce Start Stop je i u nafty aspoň to tak je u BMW 116D

30.08.2009, 17:44 |
KaZaN Oni právě píšou to na webu u benzínu a popisujou to pro manuální převodovku, zajímalo mne jestli je to i pro automata. Ne, že by to byla nějaká technologie mých snů (o:
Mno vidis, me to bylo divny:) start stop je i u naft, alespon 123d se kterou jsem jezdil to mela.
Jinak nejvetsi a nejvic informaci rozhodne e90post.com
a bmwklub.cz samo:)

30.08.2009, 19:52 |
KaZaN dík, kombinaci bmwklub.cz jsem nějak asi vynechal (o:

30.08.2009, 21:12 |
empiK (M)
u mercedesa mam keylessgo. mercedes zadnou kartu snad nikdy nemel (kazan - to je naky stary esko nebo co?) normalne je to v klasickym klicku. mam ho v kapse, vezmu za kliku, auto se odemkne, seslapnu brzdu a tlacitkem nastartuju

31.08.2009, 12:31 |
KaZaN No to S - stary, je to 2001, takze mladik to neni. Ale mam k tomu KeyLessGoCard, tu když mám u sebe tak se samo odemkne i startuju rovnou knoflíkem.

02.09.2009, 07:51 |
KaZaN Takze jen pro info, naftovej automat to "usporny chcipani" nedělá, včera jsem s jedním drandil a nic. Ovšem samozřejmě je otázka, jestli to nebylo vypnutý, ale na hrabání se v iDrive menu jsem volnej půl den neměl (o:
Jj jde to vypnout, tusim ze alespon v ty 1er byl samostatnej cudlik na palubce na vypnuti / zapnuti tehle pitchoviny.
Ale nedovedu si to nejak predstavit fachat s automatem - tohle chciplo kdyz jsi zmackl spojku a vyradil, jakmile jsi zase hupnul na spojku a chtel radit jedna tak uz to startovalo..
btw kazdopadne tuhle featuru bych asi opravdu nevyhledaval, nevim jestli za usetrenych 0,2l nafty / 100km (cislo jsem psal placnul od boku:) stoji dojebany startery a imho i turba?? Vzdyt to musi dostavat strasne na prdel kdyz s tim prilitnes po cocce na okresce do mesta a na prvni krizovatce se to hnedka samo chcipne..:o)

02.09.2009, 08:31 |
KaZaN Jo presne na to sem myslel, ze chudak turbicko...
...i podle mne to tak nejak logicky i u automata ani nejde, protoze chcipnout to se zarazenym Déčkem asi taky nic moc.... No teď si spíš lámu hlavu jak počeštit palubní počítač s iDrive a Navi Professional. A vzhledem k tomu ze Start Stop knoflik trochu ztraci kouzlo bez keyless comfort access tak jsem zvedav kolik by za tuhle ptakovinu a jeji dodelani pan BMW mohl chtit. (o: