Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada - jakou dodávku

 o Navštíveno 2945x o
o 10.08.2009, 20:02 | choze | Upraveno: 2009-08-10 20:03:24
lidičky poraďte jakou dodávku koupit a na co si dát pozor?
Vím, že Fordy hnijou jen se na ně člověk podívá, ale potřebuji info ohledně motorů a celkových nákladů na provoz a údržbu.
Ještě dodám, že to nesmí bejt stará lundra :o)
asi rok 2000 a výš.


o 10.08.2009, 20:41 | H-Honza (M)
mame ve firme 4 tyho fiata, a nikdy s nim nebyl zadny problem.
po Transporteru, Tranzitu, a Sprinteru bych rekl ze jsou ty auta v pohode, maji sice klasicky italsky neduhy, ale jinak fungujou absolutne bez problemu.
Kdyz koupis ducato v jiny nez bily, tak po par letech z toho zacne lezt barva dolu, videl jsem to hlavne na modre.
To cos videl dneska ve skladu neres, to je podle toho rceni "kovarova kobyla chodi bosa" :O))
Na 130 000km to ma druhy tlumice, a je to po prvni vymene kotoucu a desticek.
Ber taky v uvahu, jak to bude jezdit zatizeny, na lehky naklady bych asi rwd uz nechtel.
Ted mam motor 2,3JTD, s prehrabanym softem od BitPower-u, jede to stejne jako 2,8JTD ale v klidu se da jezdit za 8l, olej vymena po 30 000km.
o 10.08.2009, 21:17 | choze
jak moc to hnije?
no s těma tlumičema jsi mě dostal, ty vypadali jak hmoždíř :o)
jinak to bude na lehký náklad, spíš objemný.
o 10.08.2009, 21:24 | KaZaN
Ja muzu rict jen to, ze vyhni se MB...moje druhá praskla hlava, elektroinstalace zralá na repas a kastle co hnije snad vsude mluvi za vse...
o 10.08.2009, 21:33 | hutchins
špatné zkušenosti s Iveco Daily a Renaut Trafic, dost mi odcházely a autorizovaný servis jim taky moc nepomohl
o 10.08.2009, 21:33 | Rudi
záleží na rozpočtu a velikosti
o 10.08.2009, 21:35 | choze
rozpočet zatím není úplně stanoven.
velikost - může být klidně delší verze, ale jsem limitován do 3,5tuny
o 10.08.2009, 21:45 | dj.DEKL | Upraveno: 2009-08-10 21:46:31
Transity TDDI a TDCI více méně v pohodě... po 200tis čerpadla+vstřiky jinak nic závažnýho. Renaulty Mastery 1.9dCi taky vydrželi asi 300tis bez zásádních oprav...
o 10.08.2009, 21:55 | TomasW
jako KaZaN
o 10.08.2009, 22:33 | Docthor
Za mě určitě ne Fiat,ne Renault a Peugeot a Citroen.

Mohu doporučit VW jak LT (2.5 TDi)(Crafter) tak Transporter T5(1.9 TDi 63KW) u transportera 2.5 TDi moc poruch. Mám hodně zkušeností s těmito auty.

Určitě bych vybíral rok 2004 a výš,nepočítej že 2001 bude mít najeto 100tis km,přeci jsou to auta na práci.

Co se týče koroze,ono všechny auta reznou,jsou to užitkové vozy a taky se tak většinou s něma zachází,takže promáčkliny,boule,lemy rezavé,zničené podlahy,rozbité zámky,potrhané sedačky není nic zvláštního.

Pokud se chceš vyvarovat nějakému takovému neduhu,tak můžeš jít rovnou pro nové:-)
o 10.08.2009, 22:36 | Timbo
co LTcko? znamej ho ma teda fakt nevim jestli je do 3,5 tuny ale ma na nem najeto 450 kupoval to jako novusku a nevysralo se na tom doted nic. jem spotrebak brzdy vyfuk ...
o 10.08.2009, 22:41 | Docthor
Jo a Fordy(2001 - ),velká výhoda je že mají rozvodový řetěz,trošku sice rezaví,ale jinak neskuteční dělníci když se o ně staráš,volil bych u těchto aut motor 2.0 TDDi nikoli TDCi, u TDCi odcházejí vstřikovače a čerpadla, u TDDi není problém najet 500tis km a spotřeba 7-8 l, 2.4 TDDi spíš ne,vyskytuje se víc než dost závad.A co je největší bolest těchto aut jsou zámky a klíče :-((takže nejlépe hned namontovat dálkový centrál.

Jinak obecně, do každého starého auta se jednou či později peníze narvat musí,hold není nové,ale zato je zase levnější.
o 10.08.2009, 22:44 | crestik
za mě Boxery/Dukato. Vím o dvou, jeden najeto 700tis, druhý 500, oba jezdí, občas se na to musí trochu šáhnout, to je jasné. Tranzita měl kolega, celkem dost to hnilo, a když porovnám jízdu v obou, tak Boxer pohodlnější, a taky si nechal víc líbit zemědělské zacházení, kdežto tranzit tak naložit lidi, po pěkné cestě přejet a zas je vyložit a postavit do garáže. Určitě bych šel do největšího možného obsahu :-)
o 10.08.2009, 23:13 | KaZaN
Když nad tím tak přemejšlím, tak kolem mne maj skoro všichni VW, samozřejmě masově T4, sem tam T5, pár kluků má LTčko a nově kupujou i Craftery. A v podstatě skou spokojený, tchán má stejný Vito jako já a už dělá potřetí motor, lakoval to tuším už taky dvakrát a věčně něco nefachá, ale má i T4ko 2,5TDI a to je dříč jak sviň, jediná závada co vím bylo píchlý kolo (o:
Marně už dlouho dumám do čeho pujdu až zdechne ta moje zelená španělácká ludra a asi bych měl problém, MB v dodávce už mi nesmí do rukou, takže asi budu koukat po T5 přestože ten podvozek bída (prej). Hlavně už nechci nikdy nějakou stařenu, protože z toho sem už vyléčenej, vždycky do toho do roka max dvou nasypu takovou haluz, že sem si mohl vzít nový na splátky a nebo vysolit na nějaký rok dva starý....
o 11.08.2009, 00:11 | Rudi
nebo vem T4ku poslední modely s 2,5 TDI 75kW nebo 111kW, na ty T5ky jsem zatim přílišnou slávu neslyšel
o 11.08.2009, 02:56 | Lukasino
S dodavkama jsem jeden cas jezdil, ale neservisoval, takze nedokazu rict jak moc se co sere, ale takovej poznatek z Prahy treba Boxer vs. Dailyna, ta daily jak ma rwd, tak to ma naprosto super polomer otaceni, na to ze byla skoro o 2m delsi, tak se otocila na o dost mensim miste, jak boxer s fwd...
Ale jestli to ma jezdit dalky, tak je to asi fuk :o)
o 11.08.2009, 04:58 | Unihero
brigádně jsem jezdil u jednoho soukromníka, má peugeota boxera r.v. 2005 a auto má už přes 200000 km, já s tím najezdil ccea 90000 km a nikdy mě nenechal ve štychu, jede to solidně, obsah to byl 2,2 HDi a fakt bezproblémů, nikde to nehnije, mělo to plachtovou nástavbu a když člověk pospíchal tak na dálnici to 130 jede a 90 to není pro to auto žádná rychlost, i když se naložil, super auto, myslím si že to je volba do které by jsi mohl jít. hlavně hlučnost motoru je to tichounký.
o 11.08.2009, 07:18 | KaZaN
UNi to jako chces rict ze to jelo "jen" 130? Nebo ze si jezdil predpisove do 130ti.
o 11.08.2009, 07:41 | H-Honza (M)
obavam se ze to jelo "jen" 130 pac to s cim jezdil melo 6ti paletovou nastavbu jako ze valnik s plachtou....
o 11.08.2009, 07:46 | KaZaN
Ahaaa (o:
o 11.08.2009, 07:46 | Kolda
Já třeba s fiatem nemám problém, mám ducato, 2005, 2.8JTD, L2H2 a naprosto bez problémů, olej měním co 15.000km, najeto něco málo přes 160.000km, teď akorát dávám příští týden do servisu na výměnu předních tlumičů, po dálnici v klidu 140-155 dle gps, příští rok vyměním opět za novější ducato..
o 11.08.2009, 13:55 | choze
no musím vybírat něco staršího novější se mi nevyplatí.
jen klidně pišta dál zkušenosti, potřebuji aby mě to nenechalo ve štichu, když s tím budu mimo ČR.
o 11.08.2009, 16:30 | Timbo
tak sahni po T4ce 2,5TDI bud tech 102 nebo 150ps, jestli chces vic mista vem longa a treba sezenes i vysokyho to uz je jek LTcko :-) ty auta maj skvelou povest a lidi co se vyznaj vi proc. znam min 5 lidi co koupili T5ku a do roka prodavali a schaneli zase 4ku
o 11.08.2009, 17:22 | KaZaN
Jako Timbo, T4, pokud nenarazis na nejakou past vylitanou, je tak nejak jakz takz prislib, ze by to mohlo tu investici podrzet v plusu (o:
2,5TDI je fajnovej motor, ale hodne lidi rika ze radsi nejaky TD, ty ze sou nesmrtelny... na to rikam jediny, kdyz bych si to TD koupil ja, urcite se vysype do dvou mesici, protoze proste KaZaN Ničitel Prokletej

Ale nevadilo mi ani jezdit s Transitem, zadnej problem sem s nim nemel. Ani to moc nežralo a svezeni uslo co se tyce pohodli.

Ale zase uprimne, nejlip se mi jezdi s Vitem. Mimochodem, abych svymu Vitu uplne nekrivdil, ted uz ma nalitano pres 300tis a ze se mnou to nema lehky, protoze v nem asi podvedome furt hledam kus svy VR6ky geheh, plus jezdim nejvic ve meste... a zatim mne nikdy vylozene nikde nepohrbilo, libi se mi, ze radicka neni na zemi a je tak prostor k pruchodu mezi ridicem spolujezdcem a zadkem, ikdyz ted uz jedine automat. Celkove je Vito siroky a nejen podle mne fajn podvozek - mozna ma nekdo i jinej nazor. A tim, ze ho mam vcelku ve vybave, plus sme hafo veci predelali a dodelali, tak ho mam vlastne docela rad, protoze je takovy utulny, muj domecek na kolech... ale ten motor )o: na pikacu elektrika a ementalska kastle to cely zazdi, kastli uz ted neprozivam je mi to fuk, hlavne kdyz to jezdi, coz jezdi. Ted mi zdechl central, ale tusim souvislost s prokletym Magicarem. Jo a taky mi zahadne zhasina levej xenon, uz sem vymenil dve sady vseho a asi je to taky proklety (o:
o 11.08.2009, 20:59 | Brda
Mam Citroen Jumper 2,5TDi, rv.99, 3,5tuny celkova, je to valnik, plachtova nadstavba, a dvoukabina. Kupoval jsem to kdyz to melo 170tis, od 130 jsem s tim jezdil, Ted mam 228 a porad slape jak ma, menim gumicky na vyfuku, tak jednou za rok(cca 200kc)olej co 15tis(7litru napln) vsechny filtry.Pulku mych kilometru taham vozik a jsem nalozen, takze celkova 5,5 tuny, kdyz se na nakladce zadari tak i vic,ale jsem nerad, sice to porad jede, ale nechci to trapit.Kamarad ma to same jen ma tu nejvetsi skrin, jezdil s tim v praci, jednou tydne belgii, ted to ma jako sve vlastni a ma na tachometru 680 a rikal, ze dela to co ja, vyfuk, oleje, rozvody a porad je spokojenej. Vybava nic moc, ale mista jako prasko. Mam 173cm a v pohode se na sedackach vyspim a nemam problem, prochrapal jsem v kabine celou dovolenou ve francii a spokojenost.Co potrebuju dam bud pod sedak ridice, do dveri ridice, nebo do prihradky a nic nezavazi. Chovam se k tomu jako clovek, pac potrebuju aby vydrzel a nemam si na co stezovat. Jediny neduh to ma, rezne to, ale na deseti lety auto to neni hrozny, Tuhle zimu chci shodit nadstavbu a vyvarit a nechat nazinkovat a nemusim se o to starat.
o 11.08.2009, 22:00 | Dudelina
Mladý táta má T4 2,5TDi 75kW. Na ty koně to jede hezky, nekazí se to.
Teď tedy v 315tkm šla do kytek spojka+setrvák - 31tisíc oprava. Mně se na tom líbí, že se to není úplně dodávka, ale dá se s tím jako s osobákem.
o 11.08.2009, 22:18 | petis
Jezdil jsem s MB Sprinter 212cdi. a uplne bezproblemu. byl to asi jeden z posledních serií co dělaly, pak přešli na typ jako je Crafter. S ním jsem najezdil 280000km asi za 5 let a za celou dobu se měnilo jen turbo kde se vysypalo natáčení lopatek. Auto jezdilo každej den a nijak prohnilý nebylo. Max jen na bokách když spadlo něco ve dvojce a opřelo se to o bok. ale jinak nic. Je trochu hlučnejší ale docela to jelo, Ted mám Craftera 2.5tdi 80kW a mužu říct že to už je auto. neřve to, je to pohodlný a taky t jede.

Jinak ještě unás na firmě je ducato 2,8 tdci asi tak nejak to je je to tuším 98rok ale to bych kecal. Je to sice na motor spolehlivý, i v zimě se motor jednou otočí a vrčí, ale cestování vtom je tragedie. bolí ztoho záda, a člověk vtom sedí jak opičák:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3131 sekund.