
Navštíveno 3454x

Dneska jsem potkal kolegu modeláře právě s tímto vozem (4,3l, 8mi válec, automat, 1999). Spotřeba je dle PC 12,6/100 benzínu. Je to vůbec možný a nebo jde o zázrak? Auto jako kráva, aredynamika žádná a vcelku slušná postřeba opři denním ježdění.
Jaksi se mi to nepozdává, hlavně v souvislosti s diskuzí ohledně Volva (sám jsem před týdnem ještě pokukoval po XC70 s AT, 2,4T, ale právě spotřeba rozholda, že jsem ho nevzal). Tak jak to tedy je?
zázraky se dít mohou, třeba MB E 270 CDi r.v. 2000 jezdil s dlouhodobým průměrem 5,8 l, což je taky si myslím docela hukot tak proč by ne benál za 12,6 :-)
jako proc ne, pokud jezdi vic mimomesto, tak to neni nic divnyho podle me :)
mám ho týden na dílně...a je to možné
navíc když je to velký objem a V8 tak i když je to ve větším a těžším autě, ten výkon na to je. Jako se slabším motorem to pojede asi za víc, jako si plno firem myslí, že nejlepší služební auto je HTP, a ono to je to nejhorší, nejede to a žere jako tank....

19.08.2009, 22:40 |
clown jako HT :o)
ma to silu a nehonis to z malyho obsahu ..

20.08.2009, 09:12 |
Daryl (A)
jezdis na kroutak a ne na vykon :)
proč by nebylo možný :)))
kolik si čekal... ? 18 ? :))
možná bych těm 18ti věřila ale to by byla couračka po práglu .....takhle za městem když s tim budeš jezdit normálně jako jedou ostatní a žádný kravení tak určitě pude tak 9-10L

20.08.2009, 09:49 |
unregistered | Upraveno: 2009-08-20 09:52:55
Jako clown a Daryl, teď jsme byli s mladou na BIG BMW, cesta 100km tam, spanilka, výlet na Ještěd, cesta 100km zpět - sumasumárum 11.8/100... :) Když jsme šplhali na Ještěd, tak samo spotřeba lezla na 17/100, ale při dlouhých cestách není problém udržet se kolem 10.
4.0 V8 automat. Jedna věc je honit 1.6 manuál při 4500rpm, aby to jelo, druhá nechat automat s V8 bublat na 1500-2000rpm... :)
Nismo:
já jsem náchylný věřit už ledasčemu, ale že 2T kráva s 4,3l a automatem pojede za 9-10, tak tedy, pánové, sorry.
A pokud ano, pak je něco špatně u mě:
Legacy noha nejlehčí jak to jde - 7,8-8
3 MSP to samé 8,5.
A to jsem se ještě pořádně nesvezl, nepočítám li nějaké krátkodobé úseky.
Tak tedy buď je ML430 zázrak, a enbo oba Japončíci jsou nenažryný sv*ně a nebo neumím jezdit. Asi A) bude správně.
Nevim, je fakt ze jsem se s explorerem se 4l motorem pod 13l na dalku nedostal ani eko jizdou, na druhou stranu vim ze otec co mel mercedes CL500, tak tam prumer mel porad do 13l :))
Nejvíc dělá článek mezi pedálama a volantem v kombinaci s přlišnou důvěrou v nějaká pofidérní čísílka na displeji palubního počítače. Nicméně, používat těžká auta s velkoobjemovými benzínovými motory se musí umět a pak je 10 litrů pro 2 tuny na čtyřech kolech vcelku běžná věc, jde-li o pohodové cestování s rozumným poměrem obcí/volných silnic. Pokud se do takového auta však přeleze z malobjemového foukáním na výkon vyhnaného dízlu nebo litrového benzínu namontovaného v autě s váhou 1,4 tuny, do doby osvojení si způsobu používání velkých aut s velkými motory je to spotřebou katastrofa, kor když je řidič navyklý na "herdu do zad" po každém doteku na pedál plynu, kteroužto featurou se zejména koncern snaží v řidičích probouzet pocity "silných" aut. Ale časem se to většinou poddá..... hlavně je třeba se oprostit od mylně zažitých názorů, že spotřeba aut roste lineárně s obsahem motoru, něco ve stylu "mám problém udržet spotřebu dvoulitra na deseti litrech, to je Máňo přeci jasný, že soused s tím čtyřlitrem jezdí minimálně za dvacet"..... bohužel ještě dnes se lze s takovýmito názory, závistí a ostatními atributy setkat....
jezis do sou zuase dikuse, meli jsem ML 2,7 CDI a jezdilo to do osmi litru v automatu uplne v pohode bez jakyhokoli streni

21.08.2009, 06:59 |
hanzz Zdeny, s Legacy budeš jezdit za 8 litrů s velice lehkou nohou, za 9 s lehčí nohou a za 10 bez zábran. Má cenu se takhle trápit, když máš LPG? :)
Prostě pod 8 litrů se s benzínovým Subaru nikdy nedostaneš.

21.08.2009, 09:24 |
xSam Zdeny60: co se týče toho Volva, tak mně přijde spotřeba u těchto motorů právě úžasná. Při kombinované spotřebě jezdim za 9,5 litru. A to k ekonomické jízdě mám daleko. Na ten výkon a váhu toho auta, mi to přijde perfektní. Žena je schopná jezdit za 8,5.

21.08.2009, 09:41 |
Pagoš Bych to viděl spíš 12,6 mil/galon :)
v cem bude velkoobjemovy motor VZDY horsi, jsou kratke jizdy po meste, prece jen na ohřátí 100kg nebo 200kg kovu na 90st je potřeba krapet víc paliva, to asi každý chápe, zde žádná magie s plynem nepomůže .-) funny věc u silných aut je, že spotřeba je pak více méně konstantní (cesta pres Rakousko s Audi V8 po stejné trase na tempomat pri 110ti a 160ti byl rozdil 1,1 litru, imho nema smysl resit)