Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Existuje něco takového - elektrikáři help!

o Navštíveno 538x o
o 15.09.2009, 11:24 | TheTimo
Mám před krámem světelnou výlohu. Ta se zapíná normálním vypínačem na světlo zevnitř. Moje otázka je, jestli se místo vypínače dá dát nějaká časová zásuvka, která mi to třeba večer sepne na dvě hodiny ? Nejsem elektrikář a nevyznám se v tom, eventuelně tipy co kde koupit. Díky!

o 15.09.2009, 11:37 | Kapka (M)
jasny že se to existuje...bud pevne spinaci hodiny do krabice..nebo takove ty klasicke spinaci hodiny do zasuvky..mam to taky udelane na prodejne na neon reklamu...
o 15.09.2009, 11:38 | Kapka (M)
[ Link ]
treba tady mas neco..ale koupis v jakemkoliv velkoobchode elektro
o 15.09.2009, 12:29 | Pekys | Upraveno: 2009-09-15 12:39:06
určitě to jde, ale pokud máš větev z krabice na víc vypínačů, tak do rozvaděče asi těžko, pokud máš pojistku jen na výlohu, tak by to šlo. Místo vypínače bud to co píše Kapka, takže překopat na zásuvku s časovačem, nebo koupit časové relé, které se vejde do krabice pod vypínač (pokud je hluboká), a který ti to po stisknutí vypínače sepne na požadovanej časovej interval.
o 15.09.2009, 18:47 | nocarret
tyjo proč něco nekvákneš....ku*** to řešíme furt a na zásadní dotazy nezbejvá prostor to neni dobrý Ondřeji!!!!
o 16.09.2009, 01:03 | TheTimo
ok Karle, domluvíme :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o

Vložit nový příspěvek do fóra

Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.