Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkusenosti VW Sharan / Alhambra?

 o Navštíveno 5618x o
o 16.09.2009, 22:14 | Rajdlos
Zvazuju koupi nejakeho MPV, hrozne mne zaujal Sharan / Alhambra a chtel bych se zeptat, zda tu ma s tim nekdo zkusenosti, co takhle odchazi, na co si dat pozor pri koupi atp. To znate :-)

A jak moc se lisi tyto dve auta od sebe.


Mam vyhlidnuto:
VW Sharan 06, vybava Business, 160t najeto, cena 300t. Motor 1.9TDi PD 130ps


o 16.09.2009, 22:36 | tykeev
2 roky jsem měl facelift první generace SEAT Alhambra (rok 99, TDi 81kW). Při koupi najeto 130, při prodeji 250. Je to velký auto, věcí se na tom řešilo dost, ale víceméně díky tomu, že najezdím relativně dost km.

Teď mám Ford Galaxy (rok 04, 85 kW). Tady jsem zatím neřešil nic jiného, než provozní věci.

Sharan, Alhambra, Galaxy (do roku 06) jsou prakticky stejná auta. Kromě menších rozdílů ve vzhledu je to stejný auto. Moje Galaxka má dokonce v techničáku uvedeno jako výrobce VOLKSWAGEN A.G.

Co se týče provozních věcí, které jsem řešil, tak do těch se počítají hlavně tyčky stabilizátorů (už jsem se naučil kupovat zesílenou variantu od firmy MEYLE a od té doby mnohem vyšší výdrž).

Pokud chceš opravdu vyčerpávající informace, obrať se přímo na SAG (Sharan-Alhambra-Galaxy) forum vw-clubu

Přímý odkaz zde:
[ Link ]
o 16.09.2009, 22:36 | Šestikule
zkušenosti nemám, ale měl jsem jednou Alhambru jako služební do Alp a paráda, auto mě moc nadchlo, zvláště vyhřívání předního okna
o 16.09.2009, 23:14 | sotek
Brácha má sharana 2005 96kw, zatím mu kromě původní baterky a manžety na poloose odešel jen chladič (doslova shnilo dolních 10cm). Chlap co se zabejvá vařením chladičů říkal že u koncernu běžná závada. Bohužel na náš model se replika nedělá, takže originál za 6500. Jinak bez problémů, je to fakt nákladák. Taky někdo říká že hnije trubka od klímy, ale to bráchu asi teprve čeká. :-)
o 17.09.2009, 07:05 | Only_One
tak my máme na sharana smolíka.. máme 06tku s tím samým motorem. Ale asi špatnej kus, teď má najeto 36 000km a už se opravovalo toto:

Topení s bufíkem, měnila se nějaká elektronika protože se auto nechtělo zamykat, obě přední ložiska a jako bonus byla v garanci vyměněna nápravnice se řízením páč něco bylo se servem a adatptivní přední lampy se taky nechtěli adaptovat ....

Jinak auto supr.. asi špatnej kus prostě


o 17.09.2009, 07:26 | Zdeny60
Tak Sharay přesně tohodle typu (PD 96kW) jsemměli ve firmě 3, povinně. Já měl to štěstí, že na mě šéf "držel" a povolil mi koupit Peugeota 807.

Tak co se dělo:
napřed jízdní dojmy. Byly v černé s tmavými ksly, takže si z nás zákaznící dělali srandu, že jezdíme jak banda funebráků :-) To bylo to lepší. Jinak: posez jak klasický koncern = jak ve vlaku 3. třídy - tvrdá sedadla. Vzadu máš kolena pod bradou (nechápu proč). Motor výkonově tak akorát, 6ti kvalt byl výhodou kvůli spotřebě, ale i tak se jezdiilo "služebně" kolem 8-9/100 u všech třech. Jí S P807 za 7.

Motor: u dvou kusů váha, u 1 kusu turbo asi ve 30.000km (garance), zvlněné přední kotouče prakticky u všech, u šéfova ve 100.000 výměna klima kompresoru a u jednoho potíže se imobilizerem.

Celekm dost potíží. To já s P807 neměl nic a navíc jsem získal luxusní posezení v daleko tišším autě (2,0HDI 80kW, pak se zvýšil výkon v Rakousku u firmy power boxem na 97kW a pak to začalo i jezdit a o 1litr méně žrát).

Všechny tři Sharany se po asi 2 letech prodaly pod cenou, protože v Linzi byl drahý servis ale férový šéf, který nabídl slušné podmínky při výměněně protihodnotou za VW Passat.

Dle statitsik TUV stojí SHarany a jejeich odnože úplně na chvostu ve splehlivosti.

Za mě tedy NE. Radši ten žabožrout, aspoň co se pohodlí týká.Nebo něco jiného.
o 17.09.2009, 07:49 | Rajdlos
To jste mne moc nepotesili :-)
o 17.09.2009, 08:55 | Cenda
mame na firme 12/2000, model 2001, 2.0 atmosfera, ted najeto neco pres 150. Jedina zavada byly zadrhnuty sterace, ted uz nekde i utika chladivo z klimy. Jinak zadny problem.
Spotreba je okolo 8l dlouhodoba, motor neni zadna strela, ale jet se s tim jeste da. Sedacky jsou tvrdsi, vzadu po delsi jizde boli nohy. Je to zakladni vybava, ve vyssi budou asi lepsi. Co jsem jel nekolikrat s Galaxy, kde byly jine sedacky, tak OK.
o 17.09.2009, 10:02 | peta34 | Upraveno: 2009-09-17 10:03:52
kamarad ma sharana z roku 2001 a krom beznych spotrebnich veci nemusel nic menit, najeto asi 210 tis km. je to asi o stesti jaky kousek clovek sezene, ale to je u vseho
o 17.09.2009, 12:00 | pesss
Ja měl rok 2000, 1,9 TDi PD 85 kw, automat a už nikdy více. 2x měněná převodovka, bufík taky nefunkční, přebíjel altík, neustále se vybíjela baterka, interiér rozvrzanej + ještě nějaký prkotiny. Už jsem neměl sílu to řešit a šel z domu. Asi blbej kus... :(
o 17.09.2009, 12:03 | tykeev
to pesss:
no, dle interiéru to spíš vypadá, že to mělo nesmysl najeto, ne? Pak se bude srát každý auto...
o 17.09.2009, 13:29 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
měl jsem Alhambru pár let z5...96kW...absolutní spokojenost.Pouze výměna oleje a filtrů...nic víc.Najel jsem s ní asi 60tkm.
Jinak rozdíl VW,Seat,Ford jsou znatelné...v použití materiálů...např tapce,palubovky atd.VW je na tom nejlépe.
Trubka ke klimě do zadku hnije na všech třech...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3021 sekund.