Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Octavia kontrolka oleje poblikává

 o Navštíveno 11213x o
o 04.10.2009, 20:07 | Kolda
Zdarec, neví někdo, co přesně signalizuje poblikávající kontrolka oleje žlutě po startu? Pak přestane, dělá to jen někdy, většinou, když je motor studený. Octavia 01", 1.9tdi 81kw. Díky


o 04.10.2009, 20:10 | Midnite
a ne kdyz treba zatacis? treba tam toho oleje moc neni
o 04.10.2009, 20:14 | Kolda
Během jízdy nikdy, opravdu jen po startech. Oleje je tam dost, měněn před cca. 5tis.
o 04.10.2009, 20:33 | Ondra127
Zlute? Je to urcite kontolka oleje?
o 04.10.2009, 20:44 | Kolda
jj, před startem svítí klasicky červeně, po startu začne blikat žlutě, mám jen německou příručku, teď jsem koukal a může svítit červeně, žlutě a pak blikat žlutě. Co jsem pochopil se slovníkem, tak tam něco píšou o poruše měřidla oleje, takže to vypadá na čidlo...
o 04.10.2009, 21:12 | Pavel 528
u bmw je to takto: pokud po nastartovani sviti olej zlute,tak je tam malo oleje,ale pokud tam mas oleje dost,tak je skoro jiste cidlo KO
predpokladam,ze to u skodovky bude stejne
o 04.10.2009, 21:56 | Luke_288
a kontroloval jsi ten olej nebo si to prostě myslíš, že když ho před 5tis km vyměnili, tak tam bude? já jen, že moje TDI PD žere tak ten 0,5l za 5-7tis km.
o 04.10.2009, 22:05 | Nismo.Power
81kw ty moc olej nežerou ale taky nevim že by škodovka blikala žlutě ? u BMW když žlutě tak to znamená že se blížíš ke spodní hranici oleje, dělá to po startu tzn že tohle by odpovídalo = blížíš se ke kritický hranici tzn dolej...... a vůbec když olej probklikne at chce jak chce je snad samozřejmost že první co udělat je chcípnout a zkontrolovat hladinu......
ač teda musim říct že jdnou jsem bohůžel musel jet oktou 96kw a po cestě mi taky problikla sem tam červeně ale olej tam byl..... možná to je prostě jen škoda a má to halus :)

já to mám snažší, mě když dochází tak mi to jednoduše napíše po startu Check Oil Level a hotovo.... problikává až když je špatně tj. třeba zatáčka a málo oleje :)
o 04.10.2009, 22:14 | Luke-Jeep
passat 00 timhle hlasil ze je tam min oleje nez by byt melo (pod spodni hranici rysky) zlutooranzove...
o 04.10.2009, 22:17 | Kolda
Olej jsem měnil, takže mám jistotu a jinak opravdu moc nežere jak psal Nismo, pravidelně kontroluji neb s autem jezdí manželka a ta na to samo sere:-)
jj, opravdu bliká žlutě, jak jsem psal výše, v manuálu jsou popsány tři možnosti kontrolky, svítí červeně, svítí žlutě a pak poblikává žlutě...dle toho popisu v příručce to opravdu bude asi čidlo...
o 04.10.2009, 22:23 | Kolda

foto k příspěvku  od Kolda

o 04.10.2009, 22:27 | Kolda
Můj případ, předpokládám tedy, že Motorolstandmesser je čidlo oleje.

foto k příspěvku  od Kolda

o 04.10.2009, 22:31 | Rajdlos
tam pisou, ze to zpusobuje malo oleje

jinak 5000km je dost, me zralo 0,5l oleje na 1000km
o 04.10.2009, 22:36 | Luke_288
a to si myslim, jak mi to žere olej :)
o 04.10.2009, 22:39 | Nismo.Power
1L na 1000 je norma přeci jen..... já toho klidně dosáhnu když to ženu :D ....
každopádně když tam ten olej máš tak je asi špatný to čidlo
stejně jako u BMW jsou ty čidla tak kokotsky daný že tam olej je ale po startu problikne .... možná máš to samý :)
o 04.10.2009, 22:41 | Timbo
na prvni fotce pisou ze kdyz to zlute sviti tak je malo oleje a na druhy stoji ze kdyz to blika bude nejspis cidlo v pi**
o 04.10.2009, 22:41 | Luke_288
zrovna tahle norma je dle mýho názoru stavěná tak, aby se za ní dalo schovat uplně všechno, protože to už bych moh přilejvat ten olej přímo do nádrže...
o 04.10.2009, 22:52 | Kolda | Upraveno: 2009-10-04 22:55:16
Ok, tak tedy kouknu na čidlo, těch 5000km jsem myslel tak, že jsem před 5tis. dával nový olej, filtr. Jinak jak jsem psal, pravidelně kontroluji, když tak doleju, ale s autem opravdu jezdí manželka s prckem tady po městě, takže to nějak nehoní, jestli dolévám, tak max. těch 0,5l na 1500km. Já osobně mám ve firmě ducato 2.8JTD 04", nalítáno 165.000, olej měním co 15tis. plnou syntetiku, sice kontroluji, ale skoro nemám proč, oproti octavce tenhle fiat nežere skoro nic, viděl bych to v tom intervalu 15tis. tak max na litr oleje. A to tomu dávám téměř pořád.
o 04.10.2009, 23:04 | Nismo.Power
tak ono zase jedna 81kw může brát decku za 10tis a druhá bude brát 0,5L na 1000...... záleží asi v kterej den ten motor vyroběj a jak sou na šichtě zlitý :) a pak samo kdo s tim jezdil :)

ad norma tak za tu schováš asi všechno no :)
u nás v práci právě nějaký PD oktávky a passaty žerou nula nula prd k výměně a jiný berou skoro litr na 1000 ale oprava v záruce samo "naserte si neb je tu norma ten motor je v pořádku" ..... a to nemluvim o tom že to je už okolo najetejch 50tis nechci to vidět tyhle motory po záruce s najetejma tak 150 to bude tak 2L na 500km :D
o 04.10.2009, 23:30 | Rudi
tak motory hlavně žerou olej i podle toho, jak jsou zajetý, jak se s nima zachází a kde všude může bejt i únik. Nejjednodušší pokud se zvedneš, podíváš se, jestli tam je oleje dost, v případě, že tam je trochu míň, tak doleješ a uvidíš, jestlil kontrolka zhasla nebo ne.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4287 sekund.