Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Funmobil aneb zase semnou někdo vyje....

 o Navštíveno 1794x o
o 18.10.2009, 13:42 | Bolthorn
Dnes mi strhli z kreditu 79,- za premium sms, nic jsem nikam neposílal. Přišla mi sms, že mi na funmobilecz.com dobili kredit.. Co to je? Jak si to může někdo dovolit si strhnout 79,- Kč. Upozorňuji, že SIM karta je teď nově aktivovaná a nikdy předtím jsem na těchto stránkách nebyl, SIM mám pouze na mobilní internet, tak nechápu kdo a jak na mě přišel..

Jinak diskuse k Funmobile [ Link ]


o 18.10.2009, 13:44 | Lukasino
A urcite to je tak? Co treba nejake ditko, co potrebovalo kredit na funmobil, nemas? :-))
o 18.10.2009, 14:08 | Lucass
Nech si u operatora zablokovat premiovky a mas klid...
o 18.10.2009, 14:11 | Bolthorn
Lukasino: karta je nově aktivovaná, je ve starém mobilu, který slouží jako modem, mobil je věčně vypnutý a strčený v brašně notebooku. Sám číslo te SIMky neznám. Malej je na to ještě malej a ani mobil nemá. Přítelkyně taktéž nezná tohle číslo, neb ani neví, že nějakou novou SIM mám.. Takže mi to neleze do hlavy jak na mě kdo přišel..
o 18.10.2009, 14:14 | TROY
1. bud dal tvoje číslo někdo na objednávku přes net
2. na čísle,který máš na data to bylo aktivní už dřív
o 18.10.2009, 14:15 | Bolthorn
Lucass: ta společnost si ty peníze strhne sama, a operátor si to vyúčtuje jak premiovku.. takže já to bloklé mohu mít, ale strhávat se mi to bude dál..
o 18.10.2009, 14:38 | Lucass
Ja nevim u koho ses, ale u O2 jsem overoval ze zablokovanim premium SMS se zrusi sluzba a uz se nic odecitat nemuze.
o 18.10.2009, 15:04 | Bolthorn
Lucass: tohle je jako příchozí zpoplatněná sms, nikoliv odchozí.. každopádně to zablokuji..

Troy: asi někdo jen tak střelil číslo na objednávku... protože tahle sim je úplně nová..
o 18.10.2009, 15:16 | Lucass
Jasný, podle HelpDesku O2, by neměli fungovat ani příchozí ani odchozí. O2 by jim měla odmítnout platbu a tobě nic nepřijde.
o 18.10.2009, 19:13 | vypuk
Mno, když jsem měl zablokované Premiumky u Vodafonu, tak jsem mohl poslat takových sms nespočet a na faktuře to nebylo poznat a hned mi přišla sms, že mám zablokované premium sms, a že pokud chci, tak si je v samoobsluze můžu povolit.
o 19.10.2009, 10:21 | Daryl (A)
pockat, za prichozi premium sms neplatis ty ale odesilatel. Takze pokud se ti odeslala premium sms muze to byt klidne nejaky programek v kompu, ke keterymu mas ten mobil pripojeny (pises ze ho pouzivas na pripojeni k internetu). Nicmene blokace to RESI definitivne.
o 19.10.2009, 10:29 | Daryl (A)
ted jsem cetl tu diskusi ...a nejak nechapu. TO je nejaka nova sluzba ? Jako opertator ti NEMUZE strhnout penize za prichozi SMS. Tudiz mne napada, ze bud je to technickej podvod (oni na zaklade te "smlouvy" posilaji ty premium SMS za tebe / pod tvym cislem) nebo operatori zavedli nejakou novou sluzbu, ktera ale nedava smysl.
o 19.10.2009, 10:40 | Bolthorn
Daryl, no zkrátka si ten Funmobil na základě fiktivní uzavřené smlouvy se mnou, dá požadavek operátorovi na strhnutí peněz formou premium sms a operátor to tak provede.. Psal už mail jak do O2 tak i do toho funmobil.. Tohle si nemůže přece někdo jen tak dovolit.. Já jsem nikde žádnou smlouvu s nikým neuzavřel, klidně podám i trestní oznámení na funmobil, ať je nějaká sranda..
o 19.10.2009, 10:46 | Daryl (A)
to se mi zda jako kravina, ale treba je to fakt nejaka novinka, nicmene prave diky takove zneuzitelnosti se mi to nak nezda.
o 19.10.2009, 12:14 | Bolthorn
Tohle mi napsali teď z O2:

Vážený zákazníku,

dovolte mi reagovat na Váš přiložený e-mail.

Na Vaší O2 kartě byly vyúčtovány SMS služby za tzv. Premium SMS. Dovoluji
si uvést, že služba Premium SMS je poskytována externími agenturami
(nikoliv společností Telefónica O2 a.s.) a obsahuje různé služby jako např.
hlasování, inzerce, chat, loga, obrázky, spotřebitelské soutěže apod. a
zprávy jsou v těchto případech odesílány na zvláštní systémové číslo
většinou začínající 900xxxxx. Tyto zprávy jsou speciálně zpoplatněny a
rozhodující pro účtování je číslo, na které je Premium sms odeslána.

Na Vaši e-mailovou žádost byl dnes zadán požadavek na deaktivování služby
Premium SMS/MMS.

S dalšími dotazy se můžete obrátit na Centrum péče o zákazníka. Jsme Vám k
dispozici na telefonních číslech *11 nebo 800 123 456 (tato volání jsou na
území ČR zdarma) nebo na kterékoliv značkové prodejně naší společnosti.
Jestliže se rozhodnete reagovat na naši odpověď elektronicky, použijte
prosím formulář na adrese
[ Link ]
a přiložte vždy celou předchozí korespondenci. Usnadníte tak další
komunikaci.
S pozdravem

Petra Vendlová
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka
o 19.10.2009, 14:05 | Daryl (A)
mno ale porad se tu mluvi o tom,z e tu SMS MUSIS poslat ty. Zkus jim vysvetlit, ze tys zadnou SMS z TVEHO telefonu neposilal at si to nejak overi. Takze ti uctuji sluzbu, kterou jsi nepouzil.

Musis jim to tam explicitne napsat, ze jsi zadnou takovou SMS neposilal. At ti to vysvetli. Podle meho se jedna o podvod bez ohledu na jakekoli smlouvy. Nikdo si nemuze z tveho uctu samovolne bez tve iniciativy (volani ci SMS) strhnout jakoukoli castku.


o 19.10.2009, 14:31 | Bolthorn
Daryl: Neboj se, odpoledne se chystám napsat další e-mail, kde jim to pečlivě vysvětlím, i když v prvním e-mailu jsem jim už jednou psal, že jsem nic neodesílal. No každopádně tohle nenechám jen tak, příště si bude moci vzít někdo z mého účtu 100tis. jen tak? Kde to jsme?
o 19.10.2009, 16:20 | TROY
jj funmobile - třetí strana = operátor z toho prd a akorát na to stížnosti :o)
Nicméně se to dá jednou smskou zrušit za 79 kč : ))))))))))))
o 19.10.2009, 16:37 | Daryl (A)
troy: prej prd :) Operator z toho ma 65-70% :)
o 19.10.2009, 16:43 | TROY
daryl
a to ti řikal kdo?
o 19.10.2009, 16:43 | Daryl (A)
nicmene je snad pravdou troyi, ze si to treti strana nemuze sama strhavat aniz by byla fyzicky poslana SMS, ne ?
o 19.10.2009, 16:46 | Daryl (A)
troy: to mi rika smlouva na kterou koukam :)
o 19.10.2009, 16:46 | Daryl (A)
taky mam premiovky, jestli sis nevsim :) Bazar, souteze ...
o 19.10.2009, 17:21 | Bolthorn
Tak jsem jim odpověděl znovu a použil jsem tam i jednu Darylovu větu, jelikož se mi líbila.

Tímto reaguji na vaši odpověď kterou jsem obdržel na základě podané reklamace.

Opět vám zdůrazňuji, že jsem žádnou premium sms, ani nikdo jiný, z tohoto čísla neodeslal. Žádám o hloubkové prověření zaúčtování této prémiové sms. Nikdo si nemůže z mého účtu samovolně bez mé iniciativy (volání či SMS) strhnout jakoukoli částku.

Pro posouzení celé věci vás žádám o navštívení stránek [ Link ] kde se následně dozvíte o tom, jak si tato společnost na základě jednoduché registrace, strhává každý týden poplatek 79,- Kč. K registraci stačí zadat jakékoliv náhodně zadané telefonní číslo. U takto "zaregistrovaného" čísla dochází následně k tomu, že si tato společnost strhává peníze prostřednictvím operátora od dotyčného, který má toto číslo zaregistrované. Ale to vy jistě víte moc dobře.

citace ze stránek funmobilecz.com:
Kliknutim na "Registrace" potvrzuji' Cetl jsem a souhlasim se Vseobecnymi podminikami; jsem predplatilem Funmobile Poly vyzváběcí tóny sluzby dostupne pouze v sitich T-Mobile, Vodafone a O2. Uzivatel obdrzi 5 kreditu; poplatek 79.00 týdně ve vyuctovani Vaseho mobilniho operatora. Pro zruseni sluzby poslete SMS ve tvaru "STOP PL" na 90041.

Praktiky této společnosti nesou prvky podvodného jednání. Mobilní operátor by měl takové věci zabránit a ne nechat okrádat své vlastní zákazníky. Nikomu jsem nedal souhlas k tomu aby si mohl inkasovat jakoukoliv částku z mého účtu vztahujícímu se k tomuto číslu, tak jako jsem nedal své svolení vaši společnosti, aby někomu přeposílala mé peníze. To je to samé jako kdyby kdokoliv přišel do mé banky a řekl, že má se mnou smlouvu na odběr nějakých služeb a banka mu má z mého účtu okamžitě za ty služby zaplatit. To by asi dotyčnému neprošlo, že ano? Kolik pak mi strhnete z kreditu příště? 100,- Kč, nebo 10.000,- Kč? Na co se mám připravit? Pokud se tato věc nevyřeší, jak by měla, tak podávám podnět k prošetření Asociaci provozovatelů mobilních sítí a o celé záležitosti se budu snažit upozornit i média. Jako váš dlouholetý zákazník (mimo jiné i paušální) jsem zcela znechucen touto věcí a zvažuji zda-li i nadále budu využívat vaše služby.

S pozdravem

Jakub Ludl
o 19.10.2009, 17:39 | Daryl (A)
Bolthorn: hele cece, ted jsem na neco podobneho narazil u dalsi spolecnosti. Zda se, ze se skutecne jedna o novou sluzbu, umoznujici na zaklade souhlasu opakovane uctovani/strhavani bez nutnosti dalsi interakce uzivatele. Nutno vsak podotknout, ze je tam nutny souhlas uzivatele/majitele telefonniho cisla a je asi vcelku jedno jakym zpusobem, i kdyz nejvhodnejsi je odeslani SMS a nasledne potvrzeni.

na jednu stranu je to zjednoduseni pro provozovatele sluzeb, kde se takove opakovane uctovani uziva, na druhou stranu lze uzivatele sikovnym slovickarenim uvest snadno v omyl na dostatecne dlouhou dobu, aby bylo uctovano vice nez uzivatel puvodne zamyslel. Zejmena proto, ze si to uzivatel uvedomi az po druhem nauctovani a nekterym se podari sluzbu zrusit az po nekolikanasobnem opakovani.

Pokud to ale chapu spravne, tak objednavaci ani rusici SMS neni uctovana jako Premiova, nybrz az ta, ktera je zaslana po odsouhlaseni (uzavreni smlouvy) uzivatelem.

Z toho plyne, ze drive ci pozdeji musela byt z tohoto telefonu odeslana nejaka SMS s potvrzenim. pochybuju, ze nekdo zacne uctovat premium sazby nejakemu cislu jen na zaklade vyplneni formulare na netu. uzivatel to musi stvrdit pomoci SMS z daneho telefonniho cisla.
o 19.10.2009, 17:48 | Bolthorn
Dary: tohle je nově aktivovaná SIM, ze které neodešla ani jedna sms, až teda na dnešek, kdy jsem z ní psal mámě, takže si myslím, že se jedna prokazatelně o podvod, nebo alespoň omyl..
o 19.10.2009, 17:55 | Bolthorn
jinak z funmobilecz.com mi ani neodepsali na e-mail, zkusím ještě jeden výhružnej asi..
o 19.10.2009, 18:00 | Bolthorn | Upraveno: 2009-10-19 18:10:08
tady jsem našel něco na netu co je k věci..

další diskuze [ Link ]

a tady jeden příspěvek někde

prosim vas o zablokovani ceho si.co mi chodi na mobil Funmobile Polytones club.Zadnou takovou sluzbu jsem si neaktivovala ani ji nepotvrzovala,tydne mi odecitaji 79kc za neco,co jsem nepouzila,odmitam zaplatit FA za neco,co nepouzivam .V Brne se mi ve vodaf.pokouseli zablokovat tuto sms,ale je videt,za se nezdarilo,opet mi prisla ta sama sms-zadnym zpusobem to nejde zrusit.Jelikoz mi odecitate penize za neco,co nepouzivam a nelze zjistit kdo mi to posila,tak az mne tohoto nesmyslu zbavite,zaplatim fa,ale pouze za hovory a sms a ne za neco,co jsem si neobjednala a nechci!!Jiranova alena 774080837/na 90041 a support @funmobilecz.com/ si napiste sami-mne to nejde!!!!!!!!!!!!!!
o 20.10.2009, 13:25 | Bolthorn
Pokračování korespondence :-D

Vážený pane Ludle,

reaguji na předchozí korespondenci.

Ve věci reklamace účtování poskytnutých prémiových služeb je potřeba se
obrátit přímo na jejich poskytovatele, ve Vašem případě tedy
na společnost Funmobile. Společnost Telefónica O2 není poskytovatelem
těchto služeb.


S pozdravem a přáním příjemného dne

Iveta Plavková
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka


moje odpověď:


Nevím zda-li ze mě děláte blbce schválně, anebo nechápete v čem spočívá jádro celé věci, ale už jsem vážně rozčílený. Peníze, které mi společnost O2 Telefonica ztrhla z kreditu za premium sms, mi ztrhla neoprávněně, pouze na základě toho, že si nějaká společnost Funmobilecz o ty peníze zažádala na základě ničeho. Já nebudu jednat se společností Funmobilecz, jelikož jsem s ní neuzavřel ani žádnou smlouvu ani jsem si u ní neobjednal žádné služby za které bych platil. To není má věc. Ale moje věc je ta, že Telefonica mě okradla o 79,- Kč a je mi jedno jestli za tím je Funmobilecz nebo někdo jiný. A PTÁM SE, NA ZÁKLADĚ ČEHO JSTE MI STRHLI 79,- KČ, KDYŽ JSEM NIKAM NEVOLAL ANI JSEM NIC NEODESÍLAL! Karta SIM je aktivní několik dnů. takže není složité si zpětně ověřit odchozí hovory a sms, tak aby jste viděli, že jsem nikdy z tohoto čísla žádné premium sms neodesílal. Ještě dnes odesílám písemně výpověď služeb k paušálnímu tarifu které u vaši společnosti mám a postarám se o to, aby se o tomto jednání dozvědělo co nejvíce lidí.

Jakub Ludl
o 20.10.2009, 14:18 | Daryl (A)
Bolthorn: jen do nich a houst !

Hele, ja bych rovnou volal vopcanskyho joudu. To je terno jako prase! A lejdy Iveta to ma nejspise uz ulozeny v clipboardu a pejstuje to do kazdeho mejlu, ve kterem je slovo funmobile :)
o 20.10.2009, 14:24 | Lucni.konik
Jsou to kundy, oni za tyhle SMSky a když bylo vytáčený připojení na net přes modem třískali neskutečný prachy. Bohužel jsem s nimi byl taky v dost blbým sporu, který nebyl o stovce, ale o dvaceti tis. před vánocema. Jim je to šumák. Pokud na ně nepošleš soud, tak z nich nic nevydoluješ.
o 20.10.2009, 14:29 | Bolthorn
Daryl: Neboj jouda mě už napadl.. Zkusím kontaktovat nějaké lidi co s tím mají zkušenosti, jestli by byli ochotni vystoupit a jdu do toho.. Už mě to unavuje jak tyhle společnosti s lidmi vychcávaj za jejich peníze.. Teď třeba už dva měsíce řeším reklamaci kreditní karty s Českou spořitelnou.. Prostě jsem se rozhodl, že nikomu takové jednání nebudu tolerovat..
o 20.10.2009, 14:31 | Daryl (A)
Bolthorn: predpokladam, ze si platis DAS. jestli ne, tak rychle do toho a pak mas klid. Veskere naklady za pravniky a soudy ti pokrejou, takze muzes bejt v klidu a jit az na kref.
o 20.10.2009, 14:34 | Bolthorn
No mě nejde o 79 Kč, to nestojí za to se soudit.. Jde mi o princip.. Vím, že je nevydoluji zpět, ale musí si uvědomit, že tohle nelze dělat zákazníkům.. Vypovím jim paušál a oni tím přijdou daleko o víc, než o 79 Kč.. A samozřejmě napíšu o tomto rozsáhlou povídku a budu ji cpát všude možně po netu, budu jí rozesílat mailem, pošlu ji občanskému joudovi, atd. atd. Možností je hodně..
o 20.10.2009, 14:36 | Bolthorn
Daryl: DAS si budu muset zřídit, koukal jsem už na ceny a jsou příznivé..
o 21.10.2009, 11:07 | Bolthorn
a jedeme dál :-) asi je to baví..

Vážený zákazníku,

reaguji na Váš e-mail.

Šetřením nebylo nalezeno pochybení na naší straně; Vaši reklamaci jsme
proto neshledali oprávněnou. Dle článku 17.3. Všeobecných podmínek, je v
případě pochybností rozhodující výpis z provozu ústředny a/nebo systému
Poskytovatele. Pokud došlo k využití služeb bez Vašeho vědomí (např.
přístup jiné osoby k mobilnímu telefonu, neuzamčená klávesnice, chybná
manipulace s přístrojem, atd.), nenese naše společnost za tuto skutečnost
odpovědnost.

S dalšími dotazy se můžete obrátit na Centrum péče o zákazníka. Jsme Vám k
dispozici na telefonních číslech *11 nebo 800 123 456 (tato volání jsou na
území ČR zdarma) nebo na kterékoliv značkové prodejně naší společnosti.
Pokud se rozhodnete na tento e-mail reagovat, prosím přiložte vždy veškerou
předchozí korespondenci.

S pozdravem
Petra Vendlová
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka

a co na to já? stále to samé dokola..


Když jsem mluvil s operátorem, tak mi čas zaúčtování řekl na dobu, kdy byl zrovna mobilní telefon vypnutý. Proto jsem po příčině začal pátrat. K mobilnímu telefonu nemá nikdo jiný přístup, a zámek klávesnice je chabý argument, navíc telefon ležel v inkriminovanou dobu na jednom místě, na kerém na něho nepůsobil žádný mechanický ani jiný vliv. Už jsem se prostřednictvím internetu stihl spojit s pár lidmi, kterým se to také stalo. Ten samý průběh, také jim Poskytovatel odečetl bez jejich iniciativy 79,- Kč. Když se to takhle nenápadně stane více lidem, stane se z této malé částky, částka velká. A však co je hlavní, jsou o tom ochotni mluvit, tudíž ze mě samotného blbce dělat můžete, ale z více lidí najednou ne. Navíc vy moc dobře víte o co se jedná, jelikož nejsem první kdo se na vás obrací s tímto problémem.
Než mi napíšete, že jsem si tu premium sms odeslal sám, nebo někdo jiný z mého mobilu, opět si přečtěte moji předchozí korespondenci. Společnost funmobilecz strhává 79,- Kč lidem bez jejich iniciativi. Nárokuje si u poskytovatele onu částku a ta se strhne prostřednictvím vyúčtování premium sms, aniž by ji člověk odeslal. NEBO SE PLETU? Ale vraťme se k mé otázce kterou jste mi nezodpověděli: NA ZÁKLADĚ ČEHO JSTE MI STRHLI 79,- KČ, KDYŽ JSEM NIKAM NEVOLAL ANI JSEM NIC NEODESÍLAL. Potvrzení o přijetí platby mám od společnosti Funmobilcz.com, která si tuto platbu strhává sama, kdy toto je napsané i v jejich podmínkách.

Prosím odpovězte mi přímo k dané, mnou zde popsané, věci . Zatím jste mi vždy jen zkopírovali univerzální odpověď a odeslali mi jí.

Pořádně si odpověď promyslete, jelikož bude použita k učinění dalších náležitých kroků.

Jakub Ludl
o 22.10.2009, 12:29 | Bolthorn
a jedeme dál..


Vážený pane Ludle,

tímto reaguji na Váš přijatý e-mail.

Dovolte mi Vám poskytnout následující informace: litujeme, na předchozím
stanovisku trváme. Jedná se o PR SMS zprávy na čísla začínající 900, 906,
903 a podobně, jež jsou zpoplatněna speciální sazbou.Tuto službu
neprovozuje společnost Telefónica O2, a.s. Seznam poskytovatelů těchto
služeb naleznete na
[ Link ]

Dovoluji si Vás upozornit, že společnost Telefónica O2 Czech Republic,
a.s., není provozovatelem ani poskytovatelem služeb nabízených formou PR
SMS nebo audiotextových čísel, ve své GSM síti pouze umožňuje provoz
partnerským společnostem, které tyto služby nabízejí. Seznam provozovatelů
linek naleznete na stránkách www.cz.o2.com. Informace ke službám třetích
stran jsou rovněž obsaženy ve Všeobecných podmínkách pod bodem 15.

Všeobecné podmínky:
[ Link ]

Ve věci reklamace vyúčtování prémiových služeb je potřeba se obrátit přímo
na jejich poskytovatele, ve Vašem případě tedy na společnost Funmobile.

Pokud budete mít další případné dotazy nebo přání, můžete kdykoli
kontaktovat naši bezplatnou linku Centra péče o zákazníka na čísle *11 při
volání z mobilní sítě O2, nebo na 800 123 456 při volání z pevné linky,
resp. ze sítí jiných operátorů.

Jestliže se rozhodnete reagovat na naši odpověď elektronicky, přiložte
prosím vždy celou předchozí korespondenci.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Zdeňka Vránová
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka

u O2 teda asi nepochodím, jelikož tohle mají opravdu ošetřené.. tak jsem napsal do Funmobilecz


Vážení,

dne 18.10.2009 mi bylo odečteno 79,- za služby vašich stránek. Nikdy
předtím jsem se u vaší společnosti nezaregistroval. Tudíž nechápu, jak
si někdo může dovolit bez mého svolení strhnout 79,- . Já jsem žádnou
sms nikam neposílal a nedal jsem nikomu ani žádné svolení k tomu, aby mi
někdo peníze strhával. Žádám o vysvětlené celé věci a o vyřazení
telefonního čísla (+420) 722 674 199 z vaší databáze. Pokud nedojde k
nápravě upozorním na vaše nekalé jednání patřičné organizace.

S pzdravem

Jakub Ludl
______________________________________

Vážený zákazníku,

Děkujeme, že jste kontaktoval službu Funmobile!

Na základě Vaší požadavky jsme zrušili službu Funmobile registrovanou pod
telefonním číslem 722 674 199. Jako potvrzení odhlášení ze služby Funmobile
obdržíte textovou zprávu na Váš mobilní telefon. Vezměte prosím na vědomí,
že po obdržení této SMS nebudete dostávat žádné další zprávy ze systému
Funmobile ani nebudete dále účtováni dalšími poplatky od Funmobile, dokud se
v budoucnu k této službě opět nepřihlásíte.

V případě dalších dotazů nebo pochyb nás neváhejte prosím kontaktovat na
této emailové adrese nebo telefonicky. Doufáme, že jste byli se službou
Funmobile spokojeni.

S pozdravem,

Funmobile zákaznický servis

_____________________________________

Vážení,

žádám o zodpovězení mých předchozích otázek, na které jste neodpověděli,
také chci vědět, kdy bylo mé číslo zaregistrované a jakým způsobem. Celou
věc připravuji zmedializovat, kdy se mi už ozvalo více takto okradených
lidí, kteří jsou ochotni veřejně vystoupit. Nehledě na to, že uvažujeme o
hromadné žalobě na vaší společnost, celou věc se chystám nyní prokonzultovat

s právním poradcem.

S pozdravem

________________________________________


Vážený zákazníku,

Děkujeme, že jste kontaktoval službu Funmobile!

Prozkoumali jsme podrobnosti Vaší registrace pro telefonní číslo 722 674 199
v našem systému a naše záznamy uvádějí, že Váš požadavek na zaregistrování
našich služeb byl přijat dne Polytones Club - 2008-05-11 o 18:12:23 hodine.
Tato služba se týká vyzváněcích tónů, tapet a java her a je účtována na Váš
mobilní telefon po dobu aktivní registrace. Zaregistrování bylo zahájeno,
když uživatel mobilního telefonu odeslal SMS zprávu ANO na číslo 90041 nebo
zadal zaslaný PIN na náš Web.

V souladu s odsouhlasenými smluvními podmínkami, nejsme povinni uhrazovat
výlohy s tímto spojené. Na základě Vaší poptávky jsme zrušili službu
Funmobile registrovanou pod telefonním číslem 722 674 199. Jako potvrzení
odhlášení ze služby Funmobile obdržíte textovou zprávu na Váš mobilní
telefon. Vezměte prosím na vědomí, že po obdržení této SMS nebudete
dostávat žádné další zprávy ze systému Funmobile ani nebudete dále účtováni
dalšími poplatky od Funmobile, dokud se v budoucnu k této službě opět
nepřihlásíte.

V případě dalších dotazů nebo pochyb nás neváhejte prosím kontaktovat na
této emailové adrese nebo telefonicky. Doufáme, že jste byli se službou
Funmobile spokojeni.

S pozdravem,

Funmobile zákaznický servis

______________________________________

Děkuji za informace, jelikož jsem aktivoval naprosto novou SIM kartu teprve
minulý týden, nechápu, jak mohlo dojít k registraci. Podklady o tom, že je
mé číslo nově v užívání vám mohu doložit. Proto vás žádám o vrácení poplatku
79,- Kč, jelikož jak je zřejmé, jsem si ani nemohl vaše služby objednat.
Prosím informujte mě o dalších krocích vyřešení mé reklamace.

Jakub Ludl


a čekám na odpověď..



o 22.10.2009, 12:47 | tappaja
Vlitnul bych na O2, to ze sis aktivoval novou SIM kartu neznamena, ze uz nekdy predtim nebyla pouzita. To cislo bylo pravdepodobne uz nekdy aktivni, pak doslo ke zruseni, pak to nejakou dobu ceka, vyhniva a pak se znovu aktivuje a pusti do obehu.
o 22.10.2009, 12:51 | Bolthorn
tappaja: nemá to asi cenu, oni se zase budou hájit tím, že tohle můžou a že to mají v podmínkách atd. atd. To že obnovujou jednou za čas neaktivní čísla je mi jasné.. Opět mi napíšou ať se obrátím na Funmobil, ale mám alespoň dobrý námět pro reportáž :-)
o 22.10.2009, 13:18 | Bolthorn
tak prý je to normální, že se dá do oběhu již jednou použité číslo.. a to po lhůtě jednoho roku..
o 22.10.2009, 13:58 | kozlustechnykus
Super. Recyklovani telefonich cisel operatorem beru, ale tohle by si meli sakra hlidat. Drzim palce a nenech se odradit.
o 22.10.2009, 14:13 | Bolthorn
jedeme dál..

funmobile mi na to napsalo:

Vážený zákazníku,

Prosime Vas aby ste reklamovali u operatora O2.

Funmobile

tak jsem opět napsal O2

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Kontaktoval jsem společnost Funmobilecz a ta mi sdělila, že mé číslo bylo zaregistrované 2008-05-11 o 18:12:23 hod. Když jsem jim odpověděl, že SIM kartu jsem aktivoval teprve minulý týden. Odepsali mi na to toto:

Vážený zákazníku,

Prosime Vas aby ste reklamovali u operatora O2.

Funmobile

Opravdu nevím, co si mám myslet. Logické je, že když jsem aktivoval u vás nové číslo, tak by nemělo být nikde zaregistrované k odběru služeb. Jelikož vaše SIM karta nesla v době aktivace břemeno, ve formě závazku odběru něčích služeb, očekávám, že sjednáte nápravu vy.

S pozdravem

Jakub Ludl

o 22.10.2009, 14:29 | Bart 007
to je mazec :-))
o 23.10.2009, 10:45 | Bolthorn
že bychom se konečně někam hnuli?..



Vážený pane Ludle,

reaguji na předchozí korespondenci.

Váš podnět jsme předali k vyřízení na odpovědné pracoviště naší
společnosti. Vámi uváděné informace zde ověříme a o výsledku Vás
budeme co nejdříve informovat.

Pokud budete mít další případné dotazy nebo přání, můžete kdykoli
kontaktovat naši bezplatnou linku Centra péče o zákazníka na čísle *11
při volání z mobilní sítě O2, nebo na 800 123 456 při volání z pevné linky,
popř. ze sítí jiných operátorů. Jestliže se rozhodnete reagovat na
naši odpověď elektronicky, použijte prosím formulář na adrese
[ Link ]

a přiložte vždy celou předchozí korespondenci. Usnadníte tak další
komunikaci. Děkujeme Vám.


S pozdravem a přáním příjemného dne

Iveta Plavková
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka
o 24.10.2009, 15:32 | Fordik
Tak držím palce. Tyhle věci řeším u nás celý den.Vzhledem k datu aktivace SIM by to uznat měli, protože čas, který jim zaberou ty jejich odpovědi je stojí víc peněz než je 79 Kč :o/
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3264 sekund.