a jedeme dál..
Vážený pane Ludle,
tímto reaguji na Váš přijatý e-mail.
Dovolte mi Vám poskytnout následující informace: litujeme, na předchozím
stanovisku trváme. Jedná se o PR SMS zprávy na čísla začínající 900, 906,
903 a podobně, jež jsou zpoplatněna speciální sazbou.Tuto službu
neprovozuje společnost Telefónica O2, a.s. Seznam poskytovatelů těchto
služeb naleznete na
[ Link ] Dovoluji si Vás upozornit, že společnost Telefónica O2 Czech Republic,
a.s., není provozovatelem ani poskytovatelem služeb nabízených formou PR
SMS nebo audiotextových čísel, ve své GSM síti pouze umožňuje provoz
partnerským společnostem, které tyto služby nabízejí. Seznam provozovatelů
linek naleznete na stránkách www.cz.o2.com. Informace ke službám třetích
stran jsou rovněž obsaženy ve Všeobecných podmínkách pod bodem 15.
Všeobecné podmínky:
[ Link ] Ve věci reklamace vyúčtování prémiových služeb je potřeba se obrátit přímo
na jejich poskytovatele, ve Vašem případě tedy na společnost Funmobile.
Pokud budete mít další případné dotazy nebo přání, můžete kdykoli
kontaktovat naši bezplatnou linku Centra péče o zákazníka na čísle *11 při
volání z mobilní sítě O2, nebo na 800 123 456 při volání z pevné linky,
resp. ze sítí jiných operátorů.
Jestliže se rozhodnete reagovat na naši odpověď elektronicky, přiložte
prosím vždy celou předchozí korespondenci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Zdeňka Vránová
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka
u O2 teda asi nepochodím, jelikož tohle mají opravdu ošetřené.. tak jsem napsal do Funmobilecz
Vážení,
dne 18.10.2009 mi bylo odečteno 79,- za služby vašich stránek. Nikdy
předtím jsem se u vaší společnosti nezaregistroval. Tudíž nechápu, jak
si někdo může dovolit bez mého svolení strhnout 79,- . Já jsem žádnou
sms nikam neposílal a nedal jsem nikomu ani žádné svolení k tomu, aby mi
někdo peníze strhával. Žádám o vysvětlené celé věci a o vyřazení
telefonního čísla (+420) 722 674 199 z vaší databáze. Pokud nedojde k
nápravě upozorním na vaše nekalé jednání patřičné organizace.
S pzdravem
Jakub Ludl
______________________________________
Vážený zákazníku,
Děkujeme, že jste kontaktoval službu Funmobile!
Na základě Vaší požadavky jsme zrušili službu Funmobile registrovanou pod
telefonním číslem 722 674 199. Jako potvrzení odhlášení ze služby Funmobile
obdržíte textovou zprávu na Váš mobilní telefon. Vezměte prosím na vědomí,
že po obdržení této SMS nebudete dostávat žádné další zprávy ze systému
Funmobile ani nebudete dále účtováni dalšími poplatky od Funmobile, dokud se
v budoucnu k této službě opět nepřihlásíte.
V případě dalších dotazů nebo pochyb nás neváhejte prosím kontaktovat na
této emailové adrese nebo telefonicky. Doufáme, že jste byli se službou
Funmobile spokojeni.
S pozdravem,
Funmobile zákaznický servis
_____________________________________
Vážení,
žádám o zodpovězení mých předchozích otázek, na které jste neodpověděli,
také chci vědět, kdy bylo mé číslo zaregistrované a jakým způsobem. Celou
věc připravuji zmedializovat, kdy se mi už ozvalo více takto okradených
lidí, kteří jsou ochotni veřejně vystoupit. Nehledě na to, že uvažujeme o
hromadné žalobě na vaší společnost, celou věc se chystám nyní prokonzultovat
s právním poradcem.
S pozdravem
________________________________________
Vážený zákazníku,
Děkujeme, že jste kontaktoval službu Funmobile!
Prozkoumali jsme podrobnosti Vaší registrace pro telefonní číslo 722 674 199
v našem systému a naše záznamy uvádějí, že Váš požadavek na zaregistrování
našich služeb byl přijat dne Polytones Club - 2008-05-11 o 18:12:23 hodine.
Tato služba se týká vyzváněcích tónů, tapet a java her a je účtována na Váš
mobilní telefon po dobu aktivní registrace. Zaregistrování bylo zahájeno,
když uživatel mobilního telefonu odeslal SMS zprávu ANO na číslo 90041 nebo
zadal zaslaný PIN na náš Web.
V souladu s odsouhlasenými smluvními podmínkami, nejsme povinni uhrazovat
výlohy s tímto spojené. Na základě Vaší poptávky jsme zrušili službu
Funmobile registrovanou pod telefonním číslem 722 674 199. Jako potvrzení
odhlášení ze služby Funmobile obdržíte textovou zprávu na Váš mobilní
telefon. Vezměte prosím na vědomí, že po obdržení této SMS nebudete
dostávat žádné další zprávy ze systému Funmobile ani nebudete dále účtováni
dalšími poplatky od Funmobile, dokud se v budoucnu k této službě opět
nepřihlásíte.
V případě dalších dotazů nebo pochyb nás neváhejte prosím kontaktovat na
této emailové adrese nebo telefonicky. Doufáme, že jste byli se službou
Funmobile spokojeni.
S pozdravem,
Funmobile zákaznický servis
______________________________________
Děkuji za informace, jelikož jsem aktivoval naprosto novou SIM kartu teprve
minulý týden, nechápu, jak mohlo dojít k registraci. Podklady o tom, že je
mé číslo nově v užívání vám mohu doložit. Proto vás žádám o vrácení poplatku
79,- Kč, jelikož jak je zřejmé, jsem si ani nemohl vaše služby objednat.
Prosím informujte mě o dalších krocích vyřešení mé reklamace.
Jakub Ludl
a čekám na odpověď..