Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Opel Signum 3.0 DTi - nejake zkusenosti?

 o Navštíveno 2598x o
o 23.10.2009, 01:41 | MaxxT
Ahoj lidi, chtel bych se vas zeptat, nemate nekdo zkusenosti s timto vozem? Opel Signum 3.0 DTi nafta? Tusim ze to ma nejakych 130 kW, jeden znamej ho ma a hodne si to pochvaluje, ale chtel bych slyset vice nazoru na toto vozidlo. Za ty penize se mi to zda pekny, velky a jede to hodne slusne.


o 23.10.2009, 10:56 | hanzz
Jestli je to ten třílitr původem od Isuzu, který se dával i do Saabu 9-5, tak prý žádná velká sláva.

"vznětový přeplňovaný šestiválec do V se vstřikováním Common Rail Denso a rozvodem 4xOHC. Zásadní konstrukční chyby v hardwaru, odbyté řešení elektroinstalace a příslušenství. Selhání prvního je neopravitelné, závady druhého nesmyslně drahé. Obtížně dostupné a extrémně drahé díly, mnoho servisů dává ruce pryč nebo tápe."

"Šlo o jeden z prvních dieselů s hliníkovým blokem a mokrými litinovými vložkami, vývoj technologie však Isuzu překvapivě podcenilo; výsledkem je riziko uvolnění vložky ze struktury bloku a její klesnutí v řádech setin až desetin milimetru s následkem ztráty těsnosti a bleskurychlého přehřátí."

saabinfo.net
o 23.10.2009, 11:12 | RedBaron
Opel sám vyrábí nešťastný motory a ještě si opravdu umí vybrat ty od dodavatelů. Takže TDS od BMW, hrozná jednasedma od Isuzu a nakonec tohle třílitrový neštěstí.
o 23.10.2009, 15:19 | TUNER
Nevim co máš proti TDS ale ve svej době to byl nejlepší diesel....sry za OT.
o 23.10.2009, 18:51 | jp1
hazz: 1,7 TDS Isuzu byl jeden z nej motorů té doby stejně jako 1,5 D a TD v Corse, ale 3,0 od Isuzu pravej opak, já vím o pár motorech co okolo 100.000km měli malé tlaky a tak - konstrukční vady
o 23.10.2009, 18:56 | Toxxx
Tata mal Vectru s 1,7 TD Isuzu a to auto predaval ked malo najeto cca 500000km a jazdi do dnes bez neakej vaznej poruchy. Raz mu praskla hlava ale bolo to jeho vinou. Takze ten motor sa im vydaril..... sry za OT
o 23.10.2009, 19:40 | Nismo.Power
TDS nebyl nejlepší diesel ani když zrovna náhodou fungoval a neměl prdlou hlavu :)
1,7 isuzu vcelku ok, vectry strarý s tim dokážou najet hodně akorát se se tam něco vymění nebo foukne těsnění....
3.0 je neštěstí.... signum jinak jako takovej se mi moc líbí
o 23.10.2009, 19:40 | Nismo.Power
*myslel jsem Opel Signum ..... aby mě tu někdo nechytal za slovo že sem buzna :)))
o 23.10.2009, 20:46 | Timbo
doporucil bych vzit signuma s 1,9 CDTI 150ps. jede to skoro jako ten 3litr aice to ma mensi kroutak ale na to auto ac je celkem tezky tak bych rekl ze je ten motor dostacujici. mame jednoho v rodine a za ty 4 roky jen beznej servis ma najeto 150tkm a prumerna spotreba 6 litru a to ho nesetrime.
o 24.10.2009, 22:19 | FSAL
N.P: stejne ses :)
o 25.10.2009, 09:14 | Only_One
Já bych obecně opla nebral :o)
o 25.10.2009, 09:49 | hanzz
Z každýho auta jednou bude Opel.

:)
o 25.10.2009, 10:55 | tesil
Muze mi Nismo prozradit, ktery motor byl v dobe vzniku TDS lepsi? rad se poucim. Jinak k praskanim hlav - pokud neni clovek hovado a chova se k autu jak ma, tak palice nerupne a motor je k neutahani.
o 25.10.2009, 15:00 | -tony-
Tenhle motor určitě nebrat.
Drahé díly, málo náhrad, mnoho servisů si s tímto motorem vůbec neví rady.
o 25.10.2009, 15:24 | Nismo.Power
tesil : v tomhle případě asi jakýkoliv TD od VW pokud se nebavíme o tom jak to jede ale o kvalitě a výdržnosti..... TDS byly na prd vyrobený a pokud se k tomu člověk choval jak má tak pouze oddaloval to kdy se hlava posere, je to vlastnost toho motoru a to andílek za volantem moc neovlivní..... když by ses choval stejnym způsobem k VW a BMW tak to TDS ti odejde 2-3x rychlejc at se snažíš jak chceš..... v omegách to je taky motor kterej všichni nesnášej nevim co řešíš.....
pokud ti jde o starý motory tak např Nissan Patrol 2.8tdi .... bez jakýhokoliv problému ti najede 4x tolik co nejvíc jetý TDS a to klidně na sahaře v poušti..... tomu se řiká neutahatelnej motor což TDS prostě neni a nebylo...


FSAL : voe ... :)
o 27.10.2009, 12:15 | RedBaron
TDS je megaháklivej na zacházení za studena a chlazení díky dlouhý řadový šestiválcový palici, která se kroutí. Když běží, tak je docela fajn, až na výkon a spotřebu v podstatě srovnatelný s 3.0d, která je dodneška ve výrobě.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4401 sekund.