
Navštíveno 5905x

Najde se tady nějaký myslivec / bača, který by měl praktické zkušenosti s tímto vozidlem ?
Kamarád si vybral jednu v bazaru v Ostravě, ale nemá praktické zkušenosti na co dát při koupi pozor a jaké jsou slabé stránky.
Motor klasika 1,7 ..
Díky moc ;)


09.11.2009, 14:51 |
choze kámoš jí měl a každou chvíly se na ní něco vys..lo.
ale zase se dá zpravit na koleni :o)
No krstný to má, ale kupované pred štyrmi rokmi ako nové... inak musím odporovať tomu čo vraví choze, krstného Niva sa za 4 roky ani raz ešte nevysrala a že jazdí dennodenne polem nepolem (je súkromný poľnohospodár a farmár) :o)

09.11.2009, 15:18 |
Timbo my ji mame uz nekolik let a super. nejvetsi slabinou je rez. poradne skouknout spodek. nadkolky ve kterejch se drzi bordel a spodky dveri pac se ve dverich drzi voda. jinak 1,7 jednobod je lepsi nez novejsi strikacky lip jede a spotreba nastejno ne-li min.
po silnici se s tim da jezdit v pohode do 10ti litru kdyz nezavodis.
a zkouknout obe prevodovky jestli tesni a neztraci olej. jinak klasika manzety brzdy spojka no co se kontroluje u jinych aut. dily jevny jednoducha technika super auto.
kámoš to má taky. Oproti rádoby offroadům to vyleze po zdi, zvláště s dobrými pneu. Pohodlí žádné, výbava žádná, zpracování kovářské, tapece tvrzený papír. Nechá si líbit fakt neskutečné věci.

09.11.2009, 15:59 |
Mario tak tak, nejvetsi slabinou rez a z doslechu hlavne kolem zadni napravy-uchyceni

09.11.2009, 16:04 |
choze Slim - říkal mi to v poměru s tím, že má ještě Pajero a na to nešahl.
pozor na Immo, dále se ztrácela brzdovka, motor se přehříval :-)

09.11.2009, 16:14 |
CVakk soused má 2 (uz starsi) rezne cela kastle, velice casto se hrabe v brzdach (furt chodim šlapat na pedal :D ) vejfuk taky uz nejakej sezrala (ted se nasral a udelal celej z nerezu) jinak vse opravi ve stodole... jezdit s tim po silnici je neco hroznyho (nebo spis nezapomenutelnej zazitek), vyjede toho až dost, at žije redukční převodovka :D jednu ma na LPG a to se da....

09.11.2009, 16:34 |
CVakk přesně jako vinzek fa když slyšim Niva tak utíkám daleko... a když s tim sem tam musim jet.... ...
co jsem slysel tak dobry, drzi, dily levny a vyjede toho dost :)
Patrol je samozrejme nekde jinde, svezenim, prostorem i technikou, ale taky oprava na patrolu je v jinym radu...
Lukasino co se ti kdy na patrolu poroucha nerikam ze niva je spatny auto ale nez nivu a met nizsi financni limit koukl bych jeste na nejaky Aro sou za par kacek a gazovatko k nezaplaceni
Ja Patrola nemam, ale dost znamych ho ma. Je to drzak, vydrzi dost, ale ne vse :-) a ta oprava je potom fakt narocnejsi...
A to se nebavim o vaze, kdyz zapadne clovek s nivou, tak neni takovej problem ho vytahnout, kdyz nekde zahrabe patrola, uz bude mit problem najit auto ktery ho vycukne...

09.11.2009, 18:03 |
Kacko ARO, V3S, Catepillar..:)
At se mrkne na Nissan Patrol, znamy me zname:) ho ma v Izraeli, jezdi s nim v pousti a neda na nej dopustit. Sehnat se da taky za par.
Tady je video toho znameho:
[ Link ]
Tak za mě je Niva super pracant.máme jí dva roky a zatim žádnej problém.Máme 1.7i z roku 2001.Pokuď se vystříkaj pořádně dutiny tak je v pohodě.Jinak je to kostitřes-pohodlí žádný.Ale pokuď máš kladivo a pajcr tak si na ní opravíš všechno sám.
Ceny dílů jsou levný....zrovna dnes jsem objednával zadní tlumiče a za sadu je cena 607kaček.
Jedinná nevýhoda za tu dob co jí máme tak je spotřeba.Průměr máme 15l naturálu ale zase se s ní většinou jezdí na plnej plyn a to i za studena...to je úděl hasičáků:)

2 choze: však v pohode, ja len píšem že mám opačné skúsenosti :o) A u krstného sú v záprahu ešte 2 Patroly a na Nivu nedá dopustiť ani keby mal devinu pri hlave vraj :oD Trebárs jeden z Patrolov (v terénnejšej úprave) už asi 3x ostal v poli/blate a na pomoc mu prišla Niva :o)))
Myslím, že takové auto si kupuje člověk, který ví co od toho čekat (myslím ohledně pohodlí, jízdních vlastností a tak), takže to není potřeba řešit, a podle mě na ježdění do lesa a podobně super auto! Jinak největší bolest co vím tak koroze snad všech částí, brzdy a netěsnosti na motoru ..
Jedna byla u nás v práci, jezdili na ni 4 lidí, po 20.000km upadla celá zadní náprava, po 25.000km něco poklepávalo v převodovce a pak se celá úplně rozletěla včetně obalu, další drobné závady co měla, 4 otočení volentem pak teprve začaly kola zatáčet, pořád svítily nějaké kontrolky, ale nic tomu nebylo, po 18měsících provozu schnilé práhy a zadní lemy, ze střechy padala nějaká sláma. Celkově strašná kvalita za ukrutné peníze. Já osobně bych to nikdy nekoupil.
OK super, díky moc všem za názory a postřehy.
Kdyby náhodou někdo věděl o nějaké na prodej od soukromníka, uvítám každej tip, přece jen mám k bazarům jistou averzi a nedůvěru ... ideálně Jižní Morava .. Olomoucko, Brno & okolí .. :)

10.11.2009, 14:39 |
Timbo dam ti typ.
policie cr ma spoustu vyrazenejch ulozenek ktery budou k odkupu v podobe jakesi aukce typu kdo da vic. mas-li nejakeho znameho u pcr tak se ho zeptej maj to nekde v databazi.
Timbo: Tak ty co vyřazujeme od policie, si koupí jen blázen, ty auta jsou tak domordovaný, že za to nemá cenu dát ani 2000,- Kč. Jinak, žádné uloženky vážně nejsou.
niva pamatuju jen když mojí sníženou primeru tahala ze sněhu ... že prej kokoti že tam jezdíme plackama po sněhu no tak tam s nivou zapad.. naštěstí jel kolem expedition a všechny nás vycuk :))
patrol je patrol ..... nivu přežije asi tak 10x a v terénu to je taky nebe a dudy :)
hele strejda gogl a you tube husky john tam uvidis nevidane
[ Link ]
Kolega si to vyřval v práci že nic jinýho nechce, za první rok mu odešel motor, převodovka, diferák, motor jel jako litr a žral jako čtyřlitr.