Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Fiat Stilo 2.4

 o Navštíveno 5296x o
o 25.11.2009, 21:33 | tomas-x
Je tu někdo, kdo tohle auto má nebo měl? Chtěl bych nějaké reference z reálného provozu. Hlavně jak se tam chová ta převodovka selespeed nebo na co si dát pozor.


o 25.11.2009, 21:46 | Phitypaldy | Upraveno: 2009-11-25 21:47:48
No nemel jsem ho jako vlastni, ale jezdil jsem v tom 3 mesice. Na to ze to ma 170 kobyl to nejede a prevodovka radila tak nejak divne. Pri pedalu na podlaze to tahlo pak cca 2-3 sekundy pauza pak kopanec a tak se to opakovalo na vsechny kvalty. Jak pri razeni pod volantem tak samo. Pri podrazovani si to dava samo meziplyn, ale kdyz tam das omylem kvalt niz na vytocenem motoru tak ti to tam proste slahne a jsi rad, kdyz se ti nerozleti motor. Ani podvozek me nijak nenadchl. Byla to seriovka na origo kolech a najeto to melo 140tis km. Kdyz jsem se hodne snazil tak jsem spotrebu nedostal pod 13L. Ja osobne bych se tomu autu vyhl obloukem a to aj kdyz se mi abarth libi. Ale tot jen muj nazor a zkusenost s jednym kouskem.
o 25.11.2009, 22:18 | Ace_FIAT
No.. takže jako majitel cítím povinnost říct mé pocity po 30-ti tisících km v tomto autě. :)

Jak píše Phitypaldy není to žádnej divočák. Přesedl jsem do toho ze 100-koňového auta, takže rozdíl jsem cítil a to citelnej, ale že by mě to rvalo do sedačky, tak to fakt ne. Ale pozor. Nejede to v porovnání s konkurencí ve stejné objemové nebo výkonové třídě. Neměl jsem moc možností řídit vyšší objemy jak mám teď, ale jsem spokojený. Motor táhne v celém spektru otáček a když ho trošku vyženeš (tj. 3500 ot/min a víc) tak je to divočina. Původně jsem proklínal taliány za Selespeed, ale tak jsem si na to zvykl, že na to nedám dopustit. Při řažení jsou citelné prodlevy jen v moment, kdy se rozhodneš šlápnout tomu na krk a auto se rozhodlo přehodit na vyšší stupeň. Celkově se mi zdá, že je to nastaveno spíš na "úpornou" jízdu, která využívá krouťák motoru než na závodění, protože když jedeš klidnou nohu, tak při 50 km/h si převodovka lupne
za pět a šetří. Velkou výhodou je to, že i v automatickém režimu tomu můžeš auto kecat do řazení a klikat na pádlech rychlosi jak ti vyhovují.

Co se týče podvozku, tak nemám výhrady. Jezdím na origo 17" s pneu šířkou 225 a auto sedí jako přibité a za celou tu dobu jsem nepoznal problém. Rozhodně srovnatelné, ne-li lepší, jak auta ve stejné třídě (Golf, Focus apod.)

Průměrnou spotřebu mám teď 9,2 l/100 km. Když jsem tomu dával sadu, tak jsem se dostal na 11,5 l. Je fakt, že ta moje průměrka jsou 70% dálnice (140 - 150 km/h) a celkem lineární jízda po okreskách.

Další aspekt výběru je nadstandardní výbava. V této ceně neseženeš vybavenější auto. Intergovaný systém, který má v sobě palubní počítač, radio s MP3, navigaci, telefon atd je super. Výhodou jsou nízké ceny, protože Fiat. Spousta lidí má špatné zkušenosti, spouta lidí slyšela jak má někdo špatné zkušenosti, každopádně si každej rád přisadí a do Fiata kopne. Pokud ti jde o to, vypadat cool před kamarádama, tak to s Fiatem asi moc nevyhraješ, ale pokud si nepotřebuješ nic dokazovat, tak ti vyhovuje, že lidi na Fiat hážou jenom špínu, protože si pak můžeš koupit super káru za směšné peníze.

Řekl jsem pozitiva. Mezi negativa patří: spotřeba oleje (motor si bere litr na 1000 km - snad všem co znám a mají Stilo 2,4), poblázněná elektrika (pokud najdeš kousek, který nehlásí závadu na airbagu spolujezdce, tak ti gratuluji) a už zmíněná pověst Fiatu. Jinak k tomu nemůžu říct kousek křivého slova. Jo vlastně. Ještě jedna věc, za kterou bych hnal Italy ke zdi. Výměna žárovek. Nadlidský úkol, u kterého strávím minimálně dvě hodiny. Posledně jsem se na to už vykašlal a navštívil servis.. :)

a poslední věc. Stilo Abarth není sportovní auto. Jestli chceš sporťák hledej jinde. Abarth znamená spíš tu výbavu, kterou auto nabízí. Pro mě je to krásné GTčko, které ti zpříjemní dlouhé cesty a dokáže semtam zatopit pod kotlem.

Uff, snad stačilo. Klidně se prej..

foto k příspěvku  od Ace_FIAT

o 25.11.2009, 23:00 | Nismo.Power
taky jsem měl čest v tom je..... to auto se mi stihlo znechutit asi tak po 5-10km jízdy.... výkon tragickej a ještě víc tragická převodovka.... na rozjezdy to vklidu škublo, zařadit trvalo asi tejden prostě tragédie, podvozkově normál kvalita zpracování bídná tzn. rozklepaný plasty......
abartha jsem taky jednou viděl za super peníze a řikal jsem si docela dobře vybavený auto za ty peníze ale fakt to je asi o výbavě protože to vůbec nejede......
předpokládám že na to auto se ptáš právě proto že jsi našel za malý peníze ale auta za malý peníze málo starý nejsou jen tak bezdůvodně
o 25.11.2009, 23:12 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
2,4 mne nijak nenadchla

1,8i je docela dobra, ale nejlepsi je 1,9JTD
jizdni vlastnosti dobry
kvalita a zpracovani jako ¨Golf IV
o 26.11.2009, 10:29 | Vlastah
taky jsem kdysi narazil na "vyhodnou" koupi, nastesti jsem ho tehdy nevzal
jinak i pri celkem klidny jizde bylo 10 na sto umeni
o 26.11.2009, 21:24 | tomas-x
Ace_FIAT: Díky za odpověd, psal jsem ti ještě email, protože těch otázek je trochu víc :-)
o 27.11.2009, 10:24 | El_Vita
je super jak tu někdo auto hodnotí po pár desítkách km ...

neříkám, že je Fiat Stilo Abarth kdoví jaký držák nebo žihadlo, ale většinou ty zkušenosti majitelů jsou "krapet" jiné, než těch, co se v tom jen projeli :-)

o 27.11.2009, 14:13 | Vlastah
El_Vita: to ma jednoduchej duvod:
kdyz uz si nekdo to auto koupi, nauci se s nim jezdit a pracovat s motorem a prevodovkou (vliv na spotrebu, atd.) a hlavne: prece ho nebude kritizovat, kdyz uz ho koupil, ze :-)

me po velmi kratky zkusenosti (cca 50km) se vcelku libilo, ale sam majitel rikal, ze pod 10 se da jezdit horko tezko a celkove ta spolehlivost prumerna (taky kontrolka airbagu, 2x nejaky cidlo, central, atd.)
o 27.11.2009, 19:17 | Nismo.Power
já teda nevim jak vy ale mě stačí s autem pár km abych si o něm udělal patřičnej obrázek.....nevim proč bych s tim měl najezdit 1000 neb všechno v autě se stejně opakuje takže po pár km o tom vim co potřebuju a jsou auta který mi okamžitě sednou a pak sou takový který se mi příčej co do toho sednu....
každopádně tohle zrovna nic moc, motor stojí za hnědáka, žere a převodovka tragédie jako smart.... takže proto jsou všechny tyhle auta tak za mizivej peníz a i tak se moc neprodávaj :)
o 27.11.2009, 19:26 | Nora
No...na selespeed každý nadává a v podsatě o tom nic neví. Já měl 2 selespeedy a najel v nich okolo 50tis. Jde o to, že to je klasická převodovka i spojka, jen je roboticky ovládaná. Auto má 2 režimy řazení, do 5tis.otáček řadí zvolna, nad 5tis. řadí tuším že za 0,7 sec. Jak s tím člověk umí zacházet, tak je to super svezení
o 27.11.2009, 22:54 | Phitypaldy
Ja s nim najel neco pod 30tis km za 3 mesice. Coz mi bohate stacilo na to abych si udelal usudek jaky jsem napsal vyse. Jinak asi jako psal ACE, proste auto je pecka ve sve tride co se tyka vybavy, ale to byla taky jedina vec, ktera byla pro me pozitivni.

A jinak souhlas s N.P Opravdu staci malo abych poznal jestli mi auto sedne nebo ne.
o 28.11.2009, 13:53 | Nismo.Power
nora : myslíš že nevim ? máš pravdu nic jsem o tom nevěděl když jsem do toho sednul jen jsem si řikal automat pro zabedněnce který si myslej že řayení pod volantem je věc bez který nejsou cool ..... ovšem po rozjetí a ujetí asi 100metrů mi hned došlo že se jedná o semiautomat což mě znechutilo.... rozjet se to umí hůř než blondýna s IQ mínus 100 resp. robotická noha naprosto nechutně neinteligentní, cukatůra a hrozně pomalý....
nad 5tis za 0,7 ?? to by mě zajímalo v reálu teda.... do 5tis je to něco kolem 2-3s na zařazení..... tragédie prostě podle mě ještě zlatej semiautomat ve smartu.....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3339 sekund.