Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Poradte vybiram mezi Passat B6 a Skoda superB

 o Navštíveno 6418x o
o 29.11.2009, 19:48 | snuky
Rozhoduju se mezi temito dvema koncernovymi auty, ale nemuzu se rozhodnout oba dva se mi vzhledove libi.Jestli by mi mohl nekdo napsat nejake zkusenosti na co si dat u aut pozor a jakou motorizaci do jakeho vozu zvolit zatim premyslim o 2,5TDI nevim jestli ma smysl premyslet o benzinove 2,8 a u 1,8 Turba si nejsem jistej jestli bude pomer vykon/spotreba u takto tezkeho vozu dostacujici. Je fakt ze auto potrebuju na kratsi cesty do prace max 30 km denne takze ta nafta se asi ani nezahreje na provozni teplotu


o 29.11.2009, 20:07 | HIGHTOWER
Volil bych Superba
o 29.11.2009, 20:09 | Milhauzz
Mrkni na www.tipcars.cz a mrkni do magazínu. O SuperBu je tam toho psaný celkem dost, včetně toho, jaký motor. Taky jsem o něm kdysi uvažoval a dočetl jsem se tam toho dost. Benzín vs. nafta je čistě tvoje věc, ale po 30km se zahřeje až až :) Mohl bych ti napsat víc, ale asi by tu nebylo nic víc než na Tipcars. Osobní zklušenosti nemám, jako řidič sem se SuperBem nejel.
o 29.11.2009, 20:10 | snuky
a jakou motorizaci do nej premyslim o 2,8 nebo 2,5tdi a cenove se divam kolem 150-180tis myslis ze se da sehnat v dobrem stavu rok tak 03,04 ?
o 29.11.2009, 20:12 | luda551
superb :-) v 2,5TDi a za tech 30km se ohřeje:-)
o 29.11.2009, 20:14 | snuky
no ono je to 15 tam 15 zpet :) jeste sem obcas zahlidnul benzinovej petivalec 2,3 ale o tom nevim uz vubec nic ja sem o ty spotrebe cetl docela dost ale nazory se lisi u 2,8 nekdo pise ze s tim jezdi za 8 jinej zas 15 takze co si vybrat :) u 2,5TDI vim ze kamos v B6 s tim jezdi kolem 9,5prumer a nesetri to
o 29.11.2009, 21:29 | radek.613
Myslím že Superby se kradou o trošku míň než Passaty,i to by možná bylo vhodné zohlednit. A samozřejmě Superba s benzínovou V6, který topí po pár stech ujetých metrech, nedrnčí v něm do nohou pedály a z kastlíku v přístrojovce se za jízdy při každém doteku na pedál plynu neozývá pištění křečka chyceného do pastičky, najdeš ráno co ráno tam kde jsi ho večer nechal celkem spolehlivě. I klidné spaní má v životě člověka místo.....
o 29.11.2009, 21:31 | muSlim
Ak to potrebuješ na tie krátke trasy, nie je také auto trochu zbytočné? Myslím motoricky...
o 29.11.2009, 21:38 | Big_Max
volil bych Superba s 2,8 benzin, připadně pak když budeš chtít snížit náklady na jízdu, když bude vyšší nájezd km tak montáž LPG ...
o 30.11.2009, 17:56 | snuky
Ja prave vubec nevim s jakym motorem to koupit proto sem rad za kazdej prispevek, pokud bych volil superB tak vyhoda benzinove 2,8i je celkem slusna vybava prijatelna cena a pocet najetych km nevyhodou bude asi spotreba i kdyz nevim jak se to realne pohybuje ale kdyby jezdil v prumeru treba za 11 bylo by to super ..

U nafty celkem hodne najeto vybava vetsinou nic moc pokud to neni 2,5Tdi vyhoda celkem dobra spotreba ale zase pokud bych jezdil kratke trasy ani se to nestihne ohrat si myslim..

jinak samozrejme se s tim bude jezdit na dovcu atd.. ale pracovni tejden jenom tech 30

u passata si myslim ze motoricky to bude stejny..
o 30.11.2009, 18:08 | snuky
nejlepsi by bylo kdyby napsal nekdo primo s 2,8i :) a nebo 2,5Tdi taky na to obcas rad slapnu :)
o 30.11.2009, 18:33 | muSlim
Aha, tak to je iná. Ja som sa zľakol že to budeš mať len a len na pracovné cesty 30km :o)))
o 30.11.2009, 19:06 | PAVELK
jezdil jsem snad se všema motorama: 2,5 pokud v manuálu tak se zblázníš ptže ta první rychlost je šíleně krátká a budeš řadit uprostřed křižovatky, jinak jízda dobrá, spotřebu jsem měl od 8 -15 litrů záleží jak hodně šlapeš a v jakém provozu, automat cca stejný. 2,8 skvělá jízda pěknej tahoun pěknej zvuk celkově příjemný svezení ale tankovačka je šílená přišlo mi že neustále stojím na benzínce a cáluju ( v případě LPG bych určitě tento motor bral ), 1,8T dá se jezdit rozumě a nesežere tě, spolehlivý motor převodovka dobře odstupňovaná (také slušná volba ale výbavy nejsou moc dobrý ),1,9TDI 74 - 96Kw jelo hodně příjemně hlavně silnější verze, pecka spotřeba asi nej varianta pro tebe, pak 2,0 benzín a to nedoporučím nikomu, motor řve nejede šlapeš na to=šílená spotřeba
o 30.11.2009, 20:33 | snuky
PAVELK: takze spotreba 11-12 u te 2,8 nerealny ?

pokud bych volil tu 2,5tdi tak tiptronic a jinak doporuceni 1,9 96kw ? zase na druhou stranu nerad bych 3x do mesice bral plnou :)
o 01.12.2009, 00:07 | Q
SUP
o 01.12.2009, 00:49 | macek
Sup nebo Pasik je to vcelku stejny Pasik o trochu lepsi jizdni vlastnosti ale v Supu vzadu vice mista. V Pasikovi rekl bych lepsi plasty v interieru a trochu lepsi zpracovani. jinak sam mam Pasika 1,9TDI PD 96KW Tiptronic a celkem spokojenost jezdim s nim prevazne jenom po Praze mam najeto 290000KM a pohoda:-))
Benzin nevim jezdil jsem jenom s naftama a pokud se o to trochu vic staras tak neni problem benziny moc neznam:-)) a ani bych nechtel:-)))ale to je kazdyho vec.jinak jeste k tomu zpracovani- jezdim s tim drocku a mam vsechno na magnety tim myslim pruhy a cislo koncese a nikdy mi to neuletelo a kamos co ma Supa a neni sam(RV 2007 nikdy nebouranej) tak tomu ty magnety litaj z auta porad pri rychly jizde ale to jen tak na okraj:-))) tim chci rict ze asi neni plech jako plech:-)) je to vlastni zkusenost.A neposlouche blby keci nekterejch ANTIKONCERNAKU mozna vis koho tim mam na mysli....podotykam je to jen muj nazor.
o 01.12.2009, 06:57 | Zdeny60
Na základě osobní zkušenosti se Supem 2,5V6 Tiptr. a s ním najetých asi 80tkm ho mohu jen doporučit.
Ohřeje se asi za 4km, z toho strach neměj, sám jsem s ním jezdil taky do práce 16 tam a 16 zpět po rovině, už po 2km dobře topí, to je pravda a ne kec, jak se možná někde dočteš. Spotřeba slušná jízda dle předpisů do 7,5, ostřejší 8, nejezdil jsem na krev, takže horní limit 15 se mi zdá z říše snů, nevím, jak bych toho dosáhnul.
Převodovka je super věc, z případné repase neměj strach, dá se dnes udělat kolem 15 litrů, když je nejhůž, ale vím, že celkem dost vydrží. Turbo u těchto motorů není zdááááleka takový problém jako u 1,9, tedy co mám já i soused (2,5 ale manuál s 200000km zkušenosti), nikomu nikdy do nouzáku nespadnul kvůli tlaku. Podovzku se celkem neboj, pokud nebudeš lítat po kočičích hlavách a po poli, i když má některé části z Al, vydrží. Všechny (skoro) díly z druhovýroby = za babku. Já měl verzi comfort, tedy 4xvýhřev, solár šíbr, tempomabt, xenon atd., luxusní svezení pro NORMÁLNÍ lidi, píšu normální, protože až se někteří zde probudí, budopu tivnucovat STS a BMW:-) Nedej na ty řeči a klidně ti doporučím za sebe 2,5V6. Jen o motoru se mnohde dočteš, že 2,5V6 ve spojení s tiptr. je vražedná kombinace. No, neení to až tak pravda, největší potíž tohoto motoru %přidírání vaček bylo řešeno kolem r. 2003 a hlavně, první, co udělej, zruš LL oleje!!!!!!!!!!!!!! To je největší zabiják. i když motor má čidla a atd, přeci jen po 10-15tkm ta výměna oleje není až taková pálka, abys tam musel mít kolomaz 50tkm.

problémem bý vají xenony, ty - obzvláště u vyššího nájezdu fakt nesvítí a je třeba to řešit - výměna optiky a hlavně NOVÉ (zaručeně) ORIGINÁL výbojky. S výbojkami z druho výroby (Čínaú mám osobní zkušenost a stojí ne za jedno, ale za dvě ho*na.Dal jsem orig. a to byl šajn - jinak ty seženeš už za celkem příznivé ceny taky.

Jedna věc u SUpa: není to auto na závodění -nemá rád nějaké vlásenkové úseky, na to není dělaný. Ale když jednou pojedeš trasu 1500km v tahu, pak teprve oceníš, že jsi vybral dobře. Proti Passatu je komfort jízdy prostě vyšší, měl jsem tu možnost jezdit v 96kW Passatu, jelo to opravdu super, všechna čest, ale prostě pocit z jízdy jsem měl vždy lepší z mé 2,5V6 s automatem.

Rozvody: značkový servis ti nabídne rozvody včetně pumpy (dopor) za balík 30 litrů. Za tohle je hned majzni trubkou po palici a pak kopni do prde*le. Bežný servis ti to udělá za půlku ve stejné kvalitě. Nevýhoda je, že se musí odstrojit čumák kvůli podél uloženému motoru. Ale což,už...

Ohlídej si korozi - kupodivu u madla kufru se u 2003-4 objevuje koroze od zatékání vody za madlo (měl jsem i já puchýřky:-( -to hle jsem u Okt (obou) neznal a bylyl starší. Jinak OK. Nej barva je černá s tmavými pokovenými skly, měl jsem, a když se vyleštil, radost pohledět. (zatlačuji slzu(.

Takžde vybírej, je jich na trhu dost.

Jo, ještě ke té 10,9 - ano, tam PD96kW vibruje a je hlučnější. 2,5V6 sametově vrní:-)
o 01.12.2009, 07:37 | kuja
tomasVR6:Myslim si,ze nepochodis....on chce Passata 3C(B6) a ne 3BG(B5,5) :)
o 01.12.2009, 09:23 | Alííí
Jako Q. :-)
o 01.12.2009, 09:39 | kuja
tomasVR6: Ja sem ti nic nesmazal,nejsem moderator. A za dalsi bral jsem to podle oznaceni....to ze si autor prispevku plete 3C a 3BG je vec jina.....a to ze prodavas novy VW z tebe nedela mistra sveta...

Jinak abych jenom ne OTckoval,tak bych se priklanel spis k Superbu,jestli by mel byt Passat 3BG,pokud premyslis uz o 3C,tak bych sel spis do nej. U Superba se ale vyhni kovovejm obrouckum kolem vydechu. Par Superbu,co sem videl je melo celkem nehezky opryskany :( A motor 2.8 je dobrej,ale spis LPG :) Ja bych volil 2.5TDi,pokud by se nasla v peknym stavu :)
o 01.12.2009, 10:22 | tomasVR6
to kuja: Ne, nejsem mistr, ale čtu to celé a ne jen nadpis než napíšu nějakou blbost.

Jinak k tématu: Radím projet si 2,5TDI, projet si 2,8 a pak si udělat obrázek sám. Jezdil jsem ve všem zde psaném, myslím motorově, taky jsem volil mezi Supem a B5,5.. U V6 je Rozdíl SUP a Passatv tom, že sup není 4Motion ale "jen" předohrab. Velký rozdíl.. A dále, je to v rozdílu ceny, 2,5TDI a V6 je rozdíl min 30tis na autě.. A taky je otázkou ujetých km a záruce.. Šel bych po autě jen se serviskou, aut. servisem, atd. a ne po nějaké vyježděné mrše.. Otázka priorit.. Koupit auto v super stavu a nemuset do toho vrážet nebo koupit levněji, a vrážet a vrážet..
o 01.12.2009, 11:46 | snuky
tomasVR6: dival sem se na nej vypada pekne u me ta koupe bude aktualni tak cca za dva tydny napis mi prosim kolik je tam prumerna spotreba? abych si ujasnil jestli benzin nebo naftu
o 01.12.2009, 12:08 | Luke_288
superb
o 01.12.2009, 12:48 | tomasVR6
Spotřeba? Asi takto, do práce jezdím cca 10km, půlka město, půlka mimo město, spotřeba když jedu dle předpisů je cca 10l ( s tím, že vyjíždím z garáže se studeným motorem). Dlouhodou,jelikož jezdím teď většinou město, tak mám cca 11,5 - 12l, přítelkyně je schopná jet 8,takže asi tak.. Není problém s tím jet za 18, ale to si všude o 10 min dřív než normálně :) Opava - Brno jsem jel za cca 8,9 v průměru, takže fakt záleží, jen a jen na noze. No a když vezmu 2,5TDI kde jsem s manuálem jezdil za 8,5 tak to je prd rozdíl.. Zvaž, pokud bude, bude :)
o 01.12.2009, 13:53 | Rudi
bral bych supa v naftě, benzín bych nebral, sice budeš mít o něco levnější pořizovačku, ale při následným prodeji pocítíš, jak moc budeš muset jít pod cenu, aby ses toho zbavil. Z TDI bych bral asi ten 96kW, zlatej střed. Jede to moc pěkně, spotřeba kolem 6-6,5l,jediný co by mi tam vadilo, je to, že má 5kvalt a né 6ti kvalt, ale zas jestli to máš převážně město a mimo město nemá smysl to řešit.
o 01.12.2009, 13:59 | snuky
a jeste se zeptam teda k ty nafte myslite ze se da sehnat ve slusnym stavu ta 96kw kolem tech 150-180tis za predpokladu ze bych omezil kozich,vyhrev a pocet najetych km kolem 150000.. priznam se ze v koncernu se vubec nevyznam nikdy sem zadnej nemel
o 01.12.2009, 14:11 | PAVELK
rudi:96Kw má ale 6 kvaltů :-))
o 01.12.2009, 14:18 | Barthez
volil bych pasovce 3BG... Jinak 3C slo do prodeje 2005 a ne 2006 jak pise tomasVR6.
o 01.12.2009, 15:10 | H-Honza (M)
smazal jsem já, vysvětlivky máš v emailu.

jelikož nepadlo ani slovo o karosářské variantě, pochopil bych ze se mluvi o passatu sedan.
proti němu je superb mnohem prostornější, zejména na těch omílaných zadnich sedadlech. Interiéry jsou podle mě téměř identické.
Technika je stejná, ceny dílů taky, čísla ukradených kusů jsou u obou rovněž srovnatelné.
Takže pokud můžu mít za srovnatelnou cenu mechanicky totožné auto, asi bych rozhodně sáhl po tom, které nabídne něco navíc, což je u superbu práve vnitřní prostor.

K motoru 2,5Tdi tu už bylo psáno dost, co já vím tak ty ohlasy na něj jsou spíš záporné, a když jsme kupovali nového superba tak nám i prodejce řekl, že 2,5Tdi je zbytečnost, že se jedná o zastaralý motor, a že 96kw pojede stejně, za míň nafty, s menším pojištěním a bez problémů.
Benzín co jsem koukal tak při popojíždění na krátké trasy vezme v té 1,8T kolem 11l bez problémů, jak na tom je 2,8 V6 nevím, ale protože mám doma obdobný auto s podobným motorem, tak to mi jezdí v tomhle režimu kolem 13l - 14lt - ale mluvím o režimu kdy auto jezdí stále se studeným motorem.
Co můžu srovnat s diesely, tak co tu jezdím s firemníma autama, ty naftový někdy potřebují dost dlouho na to, aby začaly topit. Proti tomu to benzínový topí téměř na pár metrech....
o 01.12.2009, 15:24 | Rudi
Pavelk - právě že není, taky sem se posledně divil, že tam je jen 5kvalt.

[ Link ]
"Oproti nejdražšímu šestiválcovému turbodieselu o objemu 2,5 litru je testovaný čtyřválec 1,9 s výkonem 96 kW podstatně úspornější. Může za to i manuální pětistupňová převodovka"

Ale běžně 96kW verze u koncernu 6ku maj, aj okta tušim.
o 01.12.2009, 20:10 | PAVELK
tak jsem dnes taky pořídil supa 2,8 benálek :-)) jsou za skvělý ceny, spotřeba 9,8 litrů po dálnici a asi 60 km okresky
o 01.12.2009, 20:14 | Zdeny60
PAVELK: bude LPG?

Bohužel, jak to vypadá, 3MPS asi půjde z domu, začíná to vypadat, že bude nový kšeft, kde se bude hooodně jezdit. Na to by 3MPS asi nebyla to pravé jednak pro náklady, ale hlavně s ohledem na má záda a stav silnic.

Zatím nevím, ale pokdu k tomu dojde, tak změna rozměrů bude jasná a začínám taky přemýšlet, že se navrátím právě k Superbu pro jeho pohodlí, ale už ne k naftě, ale k 2,8 a LPG. Sonduji info. Tak se svěř :-)
o 01.12.2009, 20:29 | vinzek fa
nejsou ty auta uplne totozny krom znaku podvozky stejny motory stejny vnitrek stejnej vem to co je za min penez nevim proc za stejnou sunku davat vice
o 01.12.2009, 21:45 | Nismo.Power
jel jsem taky 1,9tdi 74 i 96kw , jel jsem 1,8t , jel jsem 2,5tdi i 2,0tdi a jel jsem 2,8V6 .....

co řeknu tak passat má lepší zpracování u škodovky je jediný plus místo vzadu což nevim zdali po cestě do práce potřebuješ......

jinak 1,9tdi 74kw..... jebka, nejede to žere to a motor se tam brzo utahá k smrti

1,8tdi 96kw..... jede to tak nějak na klobouka vpoho, neni to na závody pořád řadíš těch 6q ...

2,5tdi spotřeba větší než 96kw a řek bych že to jede hůř, 2,5 pokud funguje tak má hladší chod ale to je asi vše jinak starej motor a celkově je prostě problémovej

2,0tdi .... no-vý drahý k ničemu..... motor moc chrochtá dovnitř, zátah cca jako 96kw prostě ee.... spotřeba2,0 je větší než těch 1,9 resp průměr počítej tak 8 na 2,0.....
96kw co jsem viděl tak dokonce psala dojezd 1000km na nádrž a prej to i dokáže , 2,5tdi leda z kopce....tam počítej kolem 9-10 normál

1,8t nevim, moc jalovej motor ale jede v tom líp než nafty podle mýho pocitu..... spotřba vklidu kolem 8

2,8V6 .... jede zhruba nejlíp ale i tak to neni žádná raketa, spotřeba co jsem viděl 3 kusy tak dva měly kolem 12 a jeden 15...... jinak motor je hodně divnej, pořád stejnej zátah na nic prostě jalový nemá to žádnej průběh prostě je to uplně lineární ale třeba to chtěli....
jinak s LPG se samo dostaneš ní než jsou možnosti nafty.....
a na 30km trasy si kupovat tdi je blbost možná tak kdybys každej den jel praha brno..... ale 30km je na pikaču....
jinak teda ještě samo postřeh tak passat a superb jsou skoro stejně tuhý podvozkově ale comfort superb je docela na pohodu .....
jinak pravda že 2,8v6 se těžko prodává, nikdo to nechce protože už když to vyšlo tak všude kolovalo "vůbec to nejede a žere to jak tank" :)
o 01.12.2009, 22:45 | Vonox
proc ne tu naftu na 30 km kazdodenne ? :)
o 02.12.2009, 06:32 | Zdeny60
Nismo:

je vidět, že jis fakt jel ve všem. I v trakaři.

prosím tě, nepiš sem kraviny, evidentně jsi se spotřebou 2,5TDI dost mimo. Znovu tady říkám, že jsem ji měl ještě do letoška srpna, než jsem ho vyměnil za 3MPS, najekl jsem s tím přes 80tkm a spotřeba nešla NIKDY přes 7,5/100 při běžné jízdě. Když jsem jel úsporně, tak jsem zajel Šumperka-Praha za 6,2!! Stačí ti to takhle?? Už mě s těmi svými řečmi někdy dost vytáčíš. Já ti neberu tvé znalosti, to pardon, aler někdy jsi jak brouk Pytlík. Neber to ve tlým, spíše trochu zkoriguj svůj styl psaní.

Jasné je, že 2,8 žere, Ono motor k autu víc než 1,5T těžkému fakt musí tu energii z něčeho brát a za 5litrů benzínu fakt nepojede. Ale jestli zrovna tato 2,8 vezme pod 10/100 (a jak vidíš všude kolem sebe, tak to není problém), tak nevím, čemu se kdo pořád diví?? Že to žere kdejaký baworák či audi, to už sem nikdo nenapíše. Že Fabia 1,2HTP žere klidně 8-9/100, to už taky nikdo nechce vidět. Ale jak se tady na foru řekne SUPERB, mnoha se ježí vlasy i přes to, že kolem Superba šli maximálně kolem, když stál na parkovišti.

Fakt, na Nisma jsem čekal a taky jsem se dočkal. :-)
o 02.12.2009, 06:36 | Zdeny60
Škoda, že sem nemůžu dát své záznamy o nákupu PHM - ož od r. 1984 si u všech aut vedu evidence nákupu PHM vs. nájezd a ceny. Pak bys, Nismo, viděl, že ta užraná 2,5V6 s tiptronicem dokáže jet dlouhodobě za 7,2, co to auto přijelo ke mně domů.

Teď si to vedu pro své dva benzíňáky: Subaru legacy 2,0R 121kW - 8,02/100 a Mazda 3MPS 8,8/100. Kecy o spotřebě u Subaru,že pod 10 to nejede, jsou opravdu JEN bohaopusté kecy a to, co tu napsal Nismo o Supu resp. jeho spotřebách, taky.

Tak pozdrawiam pana.
o 02.12.2009, 07:39 | PAVELK
Zdeny60:plyn asi bude, musím zjistit co a jak a hlavně za kolik, nyní se bude auto spíš využívat na cesťáky v nové firmě, na dálky mám 2,0TDi octuli s plnou výbavou také :-)Motor není taková lemra mě se líbí jen tam schází 6. stupeň ale to mám asi zafixováno z octule.Na těch 2,8 je rozhodně vidět že lidi s tím tolik nejezdili protože by je sežral takže jsou v bazarech s míň kilometrama než diesely a za lepší penízky
o 02.12.2009, 08:08 | crestik
Zdeny: a ne a ne a ne...prostě ty turbodiesely budou žrát víc než 4litr v benzínu a dost :-))
o 02.12.2009, 12:52 | rebel
4us hele mám oba motory v passatech 2,5tdi jede tak nějak skoro stejně jako 2,8benzín oba mám čipnutý .
2,8jede skvěle ale chlastá cca 10-13l/100 je to rok 2002 najeto 180000km a jezdí bez poruch já na něm najel 80000a nic jen tlumiče a olej (jinak olej to od výměny do výměny sežere a ještě musím tak tři deci dolejt


2,5tdi rok 2004/11 najeto 230000km to samí jen tlumiče a olej ,olej to nežere skoro vůbec a spotřeba je od 7 - 8,5 l/100 víc né.
Oba sou spolehliví a 1,8t do toho bych nešel to je těžký auto vyhoněný turbem
o 02.12.2009, 13:07 | Cenda
kamarád s 2.8 jezdí okolo 8l, už jsem to tady někde na foru psal.
o 02.12.2009, 14:51 | muSlim
A stačí sa pozrieť na Spritmonitor, kde uvidíš najmenšiu aj najväčšiu spotrebu a spočítaš si to sám, že áno...

[ Link ]


8,56
9,94
10,34
10,77
11,54
12,18
12,44
13,77
o 02.12.2009, 18:50 | Nismo.Power
Zdeny : no vidíš .... tomu se řiká rozdíl Kotěhulky vs. Praha a okolí.... ty jezdíš kolem dědiny a tady se stojí v zácpách já to beru z krapet jinýho pohledu :) spotřeba co jsem napsal je pravdivá a zde reálná běžnym provozem :)
o 02.12.2009, 19:18 | rebel
Cenda:no tak to nevím ale já stím jezdím třetí rok a s 2,8 jsem měl 8L/100 jen když jsem jel do německa a to skoro pořád rychlostí 100km-120km/h.a při normál jízdě 90km/h to papa 10l/100km.A když se chci někam dopravit jako člověk a rychle tak sem tam za 13l/100km.A to je hnus.A jestli chce někdo auto na rychlost a nekouka na spotřebu tak 2,8 je dobrá volba.
o 02.12.2009, 19:34 | snuky
Takze podle názorů většiny pujdu do superb a ted jenom vybrat motor skoro vsichni se schodly ze kdyz naftu tak 96kw a pokud benzin tak 2,8 tak a ted uz vybrat jen z tehle dvou..

zitra se pojedu podivat na jednu 2,8 tak sem zvedavej ale kdyz tady pisete ze se s tim da za 10 litru v prumeru normalni jizdou,budu jezdit useky kde zacpy nejsou vesnicka-okreska-vesnicka-okreska-mesto a opacne :) tak by to mohlo odpovidat ?

a jak psal PAVELK opravdu zajimavy pomer ceny a celkovemu opotrebeni vozu :)
o 02.12.2009, 19:36 | pista tdi
Cau ja mam b6 v kombiku high line. 1,9 tdi,96kw,6 ti kvalt.polokuze,vyhrivane vsechny sedacky,senzor deste,protismykovy a protikluzovy system.a zasuvky na zapalovac.dekl na rezervu s podpernou tyci a se zamkama a ne jak nekde ve skodovse ze nas chlivky s polistyrenu na bordel a na rezervu a nezavesujes tu podlahu za strop.A je jedno jestli to nebo to.protoze oboje je stajne.Lisi se to jenom detailami.Ale lepsi vypada passat i uvnitr.Hezci budiky,modre podsvetlene.no je to nadhera.ja bych to za superba nemenil.Jede to superne.A ze se to nezahreje na 30 km??to je blbost jak prase.to nemas 120L.jak jezdim ja tak za 4 km uz mam 90 a jezdim do prace trasy 10 km.Jedine ber passata!!Doporucuju!!!!!!!Ja nevim co kazdy ma na tech skodovkach!!!Jedine passat.Skodovku na kazdy !!!!!!!
o 02.12.2009, 19:42 | pista tdi
A kdyz jedu jako prase tak prumernou spotrebu nemam pres 9 L a to je fakt plna knedla.vytahl jsem s toho 230km/h
o 02.12.2009, 19:47 | Luke_288
chápu vlastníka passatu, že škodovce nepřijde na jméno, ale rozsekala mě hláška, že jedině passat, že škodovku má každý. myslim, že zrovna passatů je vidět taky mraky...
btw interiér passatu taky není žádnej etalon krásy...
o 02.12.2009, 19:51 | rebel
pišta:plnej knedl znamená pro každého něco jiného jinak maximálka u mého je 242km a u mě plnej knedl což bylo dálnice dle provozu u nás 130 rozezd naplnejch 242 a za chvíli brzda na 130 obec 110 a mino 190km jel sem takle poctivejch 120km a spotřeba byla 18,9průměr na tuto jízdu a to sem fakt pospíchal s kámošem do nemocnice.
A jestli jezdíš za 9L tak bud rád já sem kvuli této spotřebě koupil 2,5tdi je fakt že tdi moc nehoním ale i tak to žere kuloví
o 02.12.2009, 23:07 | crestik
1,9TDi zahřát na 90 po 4ech km? LOL...to tak v srpnu směrem na Sněžku se zatáhlou ručkou a bez vody
o 02.12.2009, 23:16 | Luke_288
crestik: nevidim v tom nejmenší problém. je teda pravda, že svoje současný TDI mam jenom 5let, předchozí jsem měl 4roky, ale po 4km už jsem běžně na 80-90°C a to zahřejvám dost citlivě
o 03.12.2009, 06:21 | Zdeny60
Nismo: máš sice pravdu, ale auto a de facto větší limuzína byla asi stvořená k jiným účelům, než stát v zácpě. Na to bych já volil prostředek MHD:-) Já se Supem jezdil, ne že jsem stál:-)A věř, že jen kotěhůlky jsem taky nejezdil:-) ...
o 03.12.2009, 08:03 | H-Honza (M)
pista tdi ty woe :O)))))))) takovej malej ceskej koncernovej fanatik....
o 03.12.2009, 09:10 | Šlaušek
pista lol :-D
mam B5,5 74kw tdi a v rodině je 2,5 tdi sup, takže možnost srovnání mám u obojeho. A narovinu, šel bych do supa, ač je to auto uvnitř pomalu stejný, tak prostě v superbu se cejtim pohodlněji a za volantem mám prostě z toho auta lepší pocit - nejspíš díky delšímu rozvoru superba. Passat mi prosě pořád přijde jako trošku lepší lidovej vůz - pro přesun z bodu A do bodu B, svůj účel splní, je to praktický auto. Superb mi prozměnu připadá víc útulnější. Hlavně u supa je větší ticho.. šestivál je šestivál..
o 03.12.2009, 09:40 | Cenda
rebel> Milanovi je 54 a nehoní to jak nadmutou kozu :-) jezdí v klídku a dlouhodobou má 8-8,5l (nepamatuju si to přesně) podle palubáku a prej to podle lístků sedí. Většinou okresky, sem tam delší výlety.
o 03.12.2009, 19:52 | snuky
tak ted sem se vratil z projizdky ,nejprve sme projeli superb 2,8i rok 06 automat - pocit z jizdy byl super,auto bylo v plny vyhrejvany vepredu vzadu,navigace kuze multifunkcni volat krasa jen me trochu zklamal automat kdyz sem na to poradne dupnul trvalo mu nez zaradil a zadnej velkej odpich tam nebyl kultivovane zryhleni byla citit sila motoru ale jina sem cekal vetsi zatah..prumer na 2130 km byl 11,8l

nafta byla 96kw rok 03 ,zadna vybava jen klimatizace interier se mi uz moc nelibil hlavne ty zatky na stredovem panelu

jinak obe auta sme projizdeli cca 3km benzin po dojeti 90stupnu a uz v pulce cesty topil

nafta byla zahrata tak 50-60 presne nevim jede pekne ma tah ale docela mi prisel hlucny motor

asi bych volil ten benzin ale snad pojede manual lip, tady mi prislo ze pomerne dost vykonu ten automat nevyuzije nebo nedovedu si to vysvetlit, nafta mi prisla na rozjezd rychlejsi
o 03.12.2009, 20:14 | snuky
jednalo se o tyto dva vozy

[ Link ]

[ Link ]
o 04.12.2009, 09:09 | tomasVR6
Tiptronic v manuálu a automatu je rozdíl ve zrychlení 0-100 cca 1,5s. Dělá to hodně, ale to pohodlí za to stojí určitě :) Automat doporučuji určitě..

Jen mi přijde zvláštní, že tady plno lidí tlačí supa, když v autě budeš jezdit převážně sám a vzadu místo skoro nevyužiješ.. A k tomu velikost vstupu do kufru. Navíc je to, že sup je pouze "předohrab".

Ale Tvá volba, ty řešíš auto, nenech si do toho kecat :)

Přeji dobrou volbu při prodeji.. Jo a kdybys chtěl zjistit historii, kontakt na mě máš, dělám u aurozirovaného dealera VW :)
o 05.12.2009, 16:55 | snuky
TomasVR6: ten manual ale asi bude mit zrychleni nejlepsi vid ? Automat sem nikdy nemel radsi bych manual .. dival sem se ze mam podle vyrobce 0-100 superb za 8s octavia I RS za 7,9s
o 22.12.2009, 12:01 | tomasVR6
tak co, vybráno?
o 23.12.2009, 10:42 | RedBaron
"asi bych volil ten benzin ale snad pojede manual lip, tady mi prislo ze pomerne dost vykonu ten automat nevyuzije nebo nedovedu si to vysvetlit, nafta mi prisla na rozjezd rychlejsi"

To je normálka, nafta při nástupu turba působí strašně rychle ale pohled na rafiku odhalí, že stálý plynulý tah benzínu zrychluje líp. Jen tam chybí ten pocit co škube krkem a lidská mysl na pocity dá.
o 06.01.2010, 20:57 | snuky
Koupeno nakonec SuperB 2,8 Elegance rv 04 v manualu a plny palbe az na lednicku :)

ale ted mam problem jestli by nekdo vedel ,auto sem si pojistil u jiny pojistovny nez to co sem mel ted BMW 318is da se zrusit pojistka na BMW ?Nebo je potreba bud auto prodat nebo hodit znacky do depozitu neni jina moznost ?
o 06.01.2010, 21:34 | PAVELK
gratuluju k výběru správného motoru :-))doporučuju výměnu vzduchového filtru málokdo ho mění a rozdíl je po výměně hodně znatelný šel jsme se spotřebou níž a motor pěkně dýchá
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4193 sekund.