Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Fabia Combi HTP 47kW - spotřeba

 o Navštíveno 738x o
o 11.02.2010, 10:20 | Escudo
často jezdim s Fábulí na delší cesty, tak jsem si řikal, že jí pořádně změřim spotřebu a pokusim se potvrdit nebo vyvrátit ty tuny mýtů, který tady kolujou. najel jsem za den 550km - 85% dálnice, zbytek město (Praha/Brno), první cesta do brna pohodičkou 120-140km/h, zpátky už za zhoršenýho počasí, kdy bylo na dálnici trochu nasněženo jsem jel dá se říct co to šlo, většinu času kolem 150km/h + zpomalování kvůli jinejm autům, byl hustej provoz... Obsazení třema lidma... Spotřeba počítána z dotankování a najetejch km, vychází 7,01 l/100km. Auto je Combi, 47kW verze a najeto něco přes 75tkm. Pokud se teda někdo dostane na 12 litrů, tak je to jen tim, že jede neustále s plnym plynem - prasojízda :o) mimochodem za rok už jsem jel tak se sedmi různejma a myslim se že se stejnym výsledkem.

možná mě ještě napadá, že podle ručičky palivoměru cesta tam vzala asi tak polovinu toho, co cesta zpět :o)


o 11.02.2010, 10:24 | gizmi
Escudo: :D :D :D Jenze tohle auto kdyz netocis, tak nejede :D Zkus nekdy s timhle jezdit po velkem meste a nebyl brzdou v provozu. Nerikam hrabej, ale proste bud hodne sviznej..a pak sem napis spotrebu. Nalital jsem se v tomhle co pises v kombajnu mraky kilaku a jakmile to auto nalozis nakladem, tak masakr spotreba. Nehlede na to ze to mame doma v ibize (mamky auto - 17t nalitano) a s jeji nohou jezdi za 7,5 po meste bezne..
o 11.02.2010, 10:34 | Nismo.Power
pokud se tady někdo dostane na 12 tak to je tim že nejede 85procent dálnici :))))
kamarádovo dva roky starý polo jezdí s odřenejma ušima těsně pod 10.... neni to kdejakej závodník ale jezdí většinou prahu :)
jednou i zkoušel závodit (jet rychlejc než předpisově což je občas problém) bralo to 9L/50km :))
pak zkoušel jet v 5ti lidech ze školy a a nechtělo to skoro vyjet takovej prudší kopec na jedničku :))

myslim že se beztak tady shodnem že ten motor je opravdu na ***** .... nejdede to, zní to jak nasranej vysavač (wartburg) a spotřeba tomu neni úměrná a životnost toho motoru je tragická
o 11.02.2010, 10:41 | Escudo
no asi takhle, závoďák to neni, ale s tou 47kW verzí se mi po městě jezdí fakt dobře a jako brzda provozu si opravdu nepřipadám. Já jsem napsal kolik a kde jsem najel, to že má někdo spotřebu po městě 10 mi nepřijde jako protiargument, ale jen jakési konstatování. Psal jsem to hlavně z důvodu, že tady spousta lidí píše, že jim to žere tolik a tolik a to jedou 110 po dálnici. Nejsem zastánce škodovek, to fakt ne :o) kdo mě zná tak ví v čem jezdim - 3,2 V6 a nebo 4,2 R6, takže jsem zvyklej na něco "trochu" jinýho, ale tohle prostě za mě taková tragédie neni. Naopak, fakt se mi líbí pružnost motoru v rámci jeho možností. Samozřejmě to při 90tce do kopce nezrychluje, ale to se dá od tříválce s jednou a půl tunou na zádech tak trochu očekávat
o 11.02.2010, 10:43 | Escudo
mimochodem to kolik km ten motor vydrží je věc jiná a to sem doufám nikdo pléct nebude
o 11.02.2010, 10:46 | hanzz
Dneska ráno, s tím samým fárem cca 4 km po městě za 12l. Auto už bylo zahřátý a jízda byla spíš defensivní :)

Chápu, že při nějaký ustálený rychlosti to moc nežere (ostatně jako každý jiný auto), ale při jakékoli potřebě alespoň trochu dynamické jízdy (rozuměj běžné rozjezdy, brždění, zrychlování) to je fakt na ten nevýkon docela peklo :)
o 11.02.2010, 10:53 | zipp
já nvm, já tyhle motory moc nechápu...nejedou a žerou jako tanky...když jsem s tím jezdíval v práci ve fábiích a v roomsterech dálky (většinou dálnice), tak aby to jelo těch cca 150, tak musel být plyn na podlaze celou dobu a spotřeby kolem 12ti litrů neustále....

těm tvým 7mi nevěřím ani za mák
o 11.02.2010, 10:56 | Escudo
zipp: přesně tak, prostě jsem se vzbudil a řekl si, čímpak bych mohl dneska lhát na ahc svejm kamarádům...no a napadlo mě tohle
o 11.02.2010, 10:58 | Escudo
já tady totiž vidim klasiku, služební auto, tak sednu a plnej knedlík a vono to nejede, to je ale divný když to je tak nabušenej motor :o) ale co, popsla jsem svojí reálnou zkušenost, která mě osobně vcelku překvapila
o 11.02.2010, 11:02 | Escudo
naštěstí koukám, že nejsem jedinej imbecil v republice :o) [ Link ]

... Příjemnější kapitolu v šetřivém románu píší provozní náklady. Spotřeba při velmi svižné jízdě osciluje kolem 8 litrů, ovšem s lehkou nohou se dá snížit o více než dva litry, protože motor je citlivý na zacházení s plynovým pedálem. Potěší malý zdvihový objem, pasující eléva do nižší kategorie povinného ručení, stejně jako moderní konstrukcí výrazně prodloužené servisní intervaly, společně s malými potřebami provozních kapalin. Pojištění vás také nezruinuje a jako speciální bonus dostanete bezkonkurenčně nejdostupnější servis, což v konečném důsledku znamená také úsporu.
o 11.02.2010, 11:20 | Luke_288
escudo 10:58- svatá pravda
hanzz: za 10-12l jezdím po Praze i s 77kW TDI, takže ono hodnotit spotřebu dle výsledku 4km městské jízdy asi není uplně reprezentativní...
o 11.02.2010, 11:21 | Dave0401
VW POLO (9N3) 1.2HTP 44kw 7,5/100 (denne cca 2*7km ze studenym motorem, zadna brzda provozu...)

Dalky (okresky) do 100km/h uplna pohoda cca 5/100.
Dalky (dalnice) do 150km/h 7/100. (ale utrpeni s tim motorem na dalnici :) )

Kazdopadne musim potvrdit slova, ze se s tim "kolem komina" jezdi perfektne... :) (pruznost dostatecna... /2 osoby v aute/)
o 11.02.2010, 11:23 | zipp
Escudo: já taky popsal svoji reálnou zkušenost, která mě překvapila.......ale musím uznat, že když se to šetří a jede se s tím jak s hnojem, tak kolem těch 7 8 se jet dá....ale to není normální ježdění
o 11.02.2010, 11:25 | Dave0401
Kazdopadne urcite zavisi na tom, zda to je 6V nebo 12V technika... Mam za to, ze to polo je 6V diky tomu, ze citelny "kroutak :D" to ma od 2500 do 4000 rpm. Pricemz se to nechava tocit hrave az nekde pres 6000 rpm, ale to nema moc smysl, tam uz to uvadne :)

Takze pokud to nekdo porad toci 4000 a vyse (znam takove lidi), tak se jim nedivim, ze to zere a nejede... zkuste jezdit meti 2500-4000 rpm ;)
o 11.02.2010, 11:28 | jerzy05
No to ja jsem se s tim jako sluzebkou nikdy pod tech 10 nedostal ani nahodou, a to jsem si nepripadal, ze bych ji nejak drzel pod krkem....
o 11.02.2010, 11:29 | H-Honza (M)
mame kratkou fabii II 1,2HTP, mame tu silnejsi s cervenym pismenkem :O)
najeto 8500km, spotreba za celou dobu 8,3l prumer.
ted v zime je tam kolem 11,5 ale to je 90% studena do prace, a zase jen prejezd studena z prace.
Mimo mesto se s tim da jet kolem 6ti litru, kdyz jedes normalne.
Na dalnici neni problem jet zase kolem 10l absolutne normalnim tempem 130 - 140.
o 11.02.2010, 11:30 | Escudo
hele na tý dálnici mi to točilo přes 4000 skoro pořád, takže ani tam to vyloženě tragédie nebude, problém bude v klapce :o)
o 11.02.2010, 11:33 | Dave0401
Tak ten kdo si koupil HTP na jizdu po dalnici, tak to radne prestrelil :)

...je to motor na popojizdeni do mesta :)
o 11.02.2010, 11:36 | MazliG | Upraveno: 2010-02-11 11:40:23
na jedné fábii jsem najel 85 tis.
nyní má tu samou - jedničku, kombik, 47 kw,

v práci máme celkem 4 kusy - je jedno kde se jezdí, praha, kotěhůlky atd - zkrátka dlouhodobé průměry na všech jsou kolem 7,7 litru

- jinak si myslim, že to špatný auto není, nikde mě nenechalo - servis celkem v normě, ale jakmile měla 130 tis. motor házel chyby, katík v hajzlu, prostě špatný

- auto pro frajerku, bo frajera do města - jinak domu asi ne .o( je to hrkadlo

o 11.02.2010, 11:39 | Escudo | Upraveno: 2010-02-11 11:40:32
teď jsem se tak začet znova do toho gizmiho příspěvku a...napadla mě takový filozofická myšlenka... Kdo si koupí HTP tak aby jí pořádně nakládal nákladem a pak s tim chtěl jezdit hodně svižně? Každej si doufám odpoví :o)))
o 11.02.2010, 11:40 | Bart 007
ja teda mimo, ale u favorita 40kw mi posledni dobou vychazi neuveritelna spotreba - ten benzin snad musi chcat z vejfuku - za poslednich 100km mi to sezralo 21 litru :-O , je sice fakt ze motor je porad studenej, protoze jedu jen trikrat denne 2km. Nejezdim rychle, motor toci 2-3tis.ot. Kdyz jsem jel dal 50+50km zpet dostal jsem se na 9L/100km. Dlouhodobej prumer ma 13L. ...asi ho hodim ze skaly
o 11.02.2010, 11:41 | Escudo
tak za dva km se ti ani nevypne sytič, to ti pak pápne, navíc tam může bejt ještě nějakej haluz
o 11.02.2010, 11:45 | hanzz
Luke, no právě, že to žere jako jakýkoli jiný auto, akorát s tím, že to nejede.


Právě jsem se vrátil z další projížďky tímhle drakem. Jel jsem s ohledem na rozumný využití potenciálu motoru (takže žádný kickdowny a podobně :) Jízda byla defakto jenom mimo město, ale v docela hustým a pomalým provozu (chumelí), žádný předjíždění, žádný akcelerace nad nepředpisový rychlosti. Ujel jsem 12 km při průměrné rychlosti 28km/h s výslednou spotřebou 7,7l.

Na to, že jsem jel sám, auto je bez klimy a má najeto 25t km to není žádný oslnivý výsledek. A to jsem jel (spíš nedobrovolně) maximálního klobouka. Prostě ten motor je absolutní nesmysl....
o 11.02.2010, 11:48 | hanzz
Jinak proti fóbii celkem nic nemám ... dokud v ní nemusím jet :)

Co ale nechápu a co mě maximálně sere, je do kolena tlačící středový panel (klasická škodovkářská idiocie) a hlavně excentricky mimo osu sedačky umístěný volant! To mi fakt hlava nebere...

o 11.02.2010, 11:59 | Nismo.Power
na dálnici točí naše služební 1,4 16V 100hp na pětku při 130 snad 4-4,5 tis nebo kolik..... naprosto neschopný auto na dálnici, stále hledám šestku a žigulík mě je schopnej vytlačit neb za 130 se tomu občas nechce, jednou to má maximálku z kopce tachometrovou 180 a víc ani prda a za chvilku to po rovině letí 200 (gps 177) ....
spotřeba po městě mojí jízdou je prostě 12-14L .... když se opravdu snažim jet na spotřebu tak 7,5-8 se tam dá udržet.... spotřeba na dálku PHA-ČB dva lidi a jedna tiskárna cca 50kg kombík a tankováno BA95 (místo 98 abych využil oslnujících 100koní) byla 9,6L dálnice kolem 130-150 okresky 90-110..... to mi opravdu nepříjde adekvátní na takovej pekáč to se na mě nezlobte .... tohle samý bych s mojí V8 dal za 10 s prstem v nose :)

HTP si lidi kupujou z důvodu že po příchodu do salonu zjistěj že na nic jinýho nemaj takže odjedou z HTP , přípravou pro radio a př. oknama v el. , ad yetti... základ HTP nějakejch 380 tis a základ s jinym motorem asi 500 a víc.... u fábky to samý , za naše 16V jsme platily před 2rokama 540tis a máme tam př. okna elektriku, klimu , palubák, hliníky a to je asi všechno :)
o 11.02.2010, 12:32 | Escudo
tak třeba proto to nemám doma, ale tohle bych fakt srovnával s podobnejma motorama ve stejný cenový relaci při koupi novýho auta
o 11.02.2010, 12:35 | Escudo | Upraveno: 2010-02-11 12:35:59
*
o 11.02.2010, 12:38 | Escudo
Yetti neni tříválec, je to R4T, jinej motor
o 11.02.2010, 14:19 | Only_One
ad spotřeba ..
[ Link ] 5,96l/100 za 6500km tyhel data si fakt nevycucáte z prstu
město 8,34 douhodobě [ Link ]




o 11.02.2010, 14:49 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-02-11 14:57:01
.
o 11.02.2010, 17:54 | Dragster
Escudo: tak věřím, že asi budeš normální řidič, který umí zacházet s plynem a nebudeš brzda provozu( pokud nesrovnávám s 2.0TFSI a podobné motory) ta spotřeba je normální u normálního řidiče.

Kamarád má HTP 50kw a průměrná spotřeba při běžné jízdě po městě 45l/100km, strejda má HTP a průměrná spotřeba 28l/100km, to jsou super příspěvky, každý kdo s tím normálně jezdí tak ví kolik to žere, a ty keci on má, jednou jsem s tím jel ty jsou úplně nejlepší.
o 11.02.2010, 18:56 | MATTESS
Nismo.Power: 4500 při 130 to netočí, zhruba 3900. Ta 100k má o něco kratší pětku než 75k
Přijde mi logický, že když se bude malý motor točit pořád do plných s plynem na podlaze, tak nepojede za 5/100 :-)) A když budeš V8 brát stejným způsobem u huby, za 10 taky nepojedeš.
o 11.02.2010, 19:34 | Rudi
matess - záleží, jestli berete stav tachometru nebo reálnou rychlost. A pokud to bude brát s V8 stejným způsobem, tak tam bude buď o třetinu rychlejc nebo za stejnou dobu se stejnou spotřebou :-))
o 11.02.2010, 20:06 | PAVELK
konečně tady někdo píše reálnou spotřebu kterou jsem tu tlačil asi tak před 2 lety a nikdo tomu nevěřil že jezdím kolem 7 litrů, prostě to tak je a bude.
o 11.02.2010, 20:13 | MaxxT
hehe.. a ja jsem dneska jel z plzne do ml. boleslavi a zpet s Fiat Punto, 2000 v automatu (respektive variator) a pri 130ti to toci 2500 na sestej stupen.. spotreba 6.4 a jel jsem tak 120-140 :-) to jsem docela cucel i 180 se to rozdejchalo z kopce :-)
o 11.02.2010, 20:24 | TomV
to je zase snuska kydu, nejvic me rozsekal yeti HTP to je zase debata o ho :)
o 17.02.2010, 23:05 | Kounect
Já jel s Yetim co si koupili manželky rodiče, měl najeto 300km a ujel jsem s ním 40km, předtím vynuloval palubáček a poslouchal ty jejich šipky řazení. Nakonec to psalo 5,6 tak si říkám že to je pěkný, ale jezdit se tak moc nedá bo i když to má turbínku a 175Nm "vodspodu", tak ten objem je znát a prostě se tomu nechce ( podle toho jak to radí ).
No a minulý týden se mi poštěstilo to samé auto do Francie a zpět, mělo najeto 900km a když jsem ho vracel tak 2600, jel jsem jak se dalo, v Německu 160 tacho ( mimochodem je to 145 dle GPS ) a za celou tuhle štreku jsem si to měřil od nádrže k nádrži, pánové perfektní nežeroucí 1.2 TSI v tom byla za 9,64l/100km. Něco přičítám surovému motoru, to ano, ale jinak nic moc, docela zklamalo a navíc to na takové štreky není moc vhodné auto ( tvrdé, otlačené koleno ala Fabia :o) ) ale jinak to dojelo spolehlivě, takže fajn.
Jo a při 210 tacho tam bylo 189 GPS :o)))
o 18.02.2010, 06:12 | Only_One
tobě přijde dálniční spotřeba 160+ km 9,6 litru moc? :-))
o 18.02.2010, 07:19 | MATTESS
Kounect: všechna auta proměřují :-)) Některé více, jiné méně. Ono to je cílený
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3227 sekund.