
Navštíveno 4439x

Dneska jsem natankoval naftu (za 200) ve Chvalenicich( Plzen-jih) nevim ten presny nazev ale je to takova ta ,,neznackova'' benzinka. Po par kilometrech prestalo auto skoro jet. Na volnobeh sem tam zaklepe motorem, akcelerace na 1 stupen je jako jindy na 4tý, při sešlápnutém plynu čoudí jak tank (dříve neviditelné) nejede to víc jak 100. Do kopce se to na 5ku nevytahne. je mozne ze to udelala spatna nafta nebo se spis neco stalo s motorem. Mam docela strach:( Jedna se o polo 6n2, r.v.2000 a motor 1,9sdi
jestli jsi bral za dve stovky, tak proste dober na plnou dobry nafty a uvidis ;)

15.02.2010, 18:06 |
axetom | Upraveno: 2010-02-15 18:07:36
ted sem bral vervu az po plnou. Zacinam se bat ze je neco s motorem. Syčí to jak had a motor netoci pres 3t. Kfdyz dam plnej, zacne skubat a kourit cernej smradlavej dym. pres ty 3k uz se to nedostane ani na miste. za chvilku do jde na diagnostiku a prijede kamarad pres auta.ach jo. do ty doby nez sem dotankoval to bylo ok:(
palivovej filtr je čistej?
ale ten kouř, to je divný

15.02.2010, 19:47 |
Beda me neco podobneho delaly vstriky
byl ucpanej katalizator:)))

15.02.2010, 21:05 |
20bad snad neva když přidám dotaz:
Mám 2.5TDI AKN 110kw,2002, tipronic, 4 motion,combi, 154tis km. V pátek jsem natankoval plnou, dal 80ml VIF a razil na hory. Tankoval jsem hned poté co cisterna na benzine dopnila nadrže. Když jsem vyjel za prahu tak po 15km v kopci auto přestalo tahat, jelo to ale tak 70-80km/h, když jsem přidal tak zpomalovalo, když jsem zas ubral poooomalinku zrychlovalo, obcas se to chytlo a jelo jak ma ale asi minutu dvě. Regulace turba to není.
Ujel jsem takhle asi 380km, startuje v pohodě ale proste nejede do kopce.
Řekl jsem si že asi špatná nafta nebo bordel v nádrži. Dnes jsem koupil filtr a vyměnil ho, jenže jsem blbec a nezalil ho naftou při montáži a startoval a samo že nic, tak jsem povolil vstřiky a jen malí bublinky ale žádný tlak. Tak jsem zalil filtr, vsechny hadice a zase nic, proste nestartovalo. Naftu jsem nasál pusou z nadrže, ale taky nepomohlo. Co jsem koukal do nádrže tak jsem nenašel žádný čerpadlo co by hnalo naftu do palivového filtru, jen čerpadlo na přečerpávání z druhé nádrže. Jak tedy dostat naftu do čerpadla, nebo jak odvzdušnit? Nebo co mohlo odejít? Chtěl jsem vyčistit nějaké to síto v nádrži ale nevím kde je, na levo je jen plovák a vpravo spousta hadic a kabelů a nanic přístup. Vag bez závad.Díky moc
jinak dal jsem dotaz uz na VW club a diselpower
to 20bad:
hehe, pred par dnema jsem taky odvzdusnoval svoji 2.5 V6 TDi. Je to ten nejvetsi porod co sand je.
To cerpadlo je malinko jine nez na 1.9TDickach. Jak se ti tam dostane jakakoliv mini bublinka vzduchu tak konec :D
A odvzdusnit to je fakt porod :)
Jinak v nadrzi je opravdu jen prepousteci cerpadlo, nepodava to k hlavnimu cerpadlu.
Musis kompletne zalejt cerpadlo, filtr a pak napriklad pomoci spricky to tam natlacit takovym malym sroubeckem na filtru a startovat u toho a odvzdusnovat na vstrikach.
Samozrejme jsi vem startovaci vozejk a zapoj, pac tohle baterka nevydrzi :)

16.02.2010, 08:47 |
20bad díky moc, jsem si docela oddychl, bal jsem se že je v háji čerpadlo, tak zítra na to vlítnu a snad se povede