Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Octavia 2 RS - TDI nebo TFSI ?

 o Navštíveno 4555x o
o 26.02.2010, 20:06 | sonyk02
Jaký motor je lepší zvolit do RSa? asi většina by zvolila benzin, ale nafta vyhrává spotřebou, výkon tam taky nějaký je, ještě když se podpoří chipem. Beru to tak nějak při normální ježdění, žádný velký sprinty
a podobně. I po technické stránce co je vhodnější na nějaké základní úpravy motoru.
Jaký na to máte pohledy vy když byste se měli rozhodnout?

foto k příspěvku  od sonyk02



o 26.02.2010, 20:13 | Augi
Ja mam ted 2.0 TDI obyc octavii, chipnul jsem to jsem spokojenej, ale uz vim, ze bych priste sel do RS benzin.
Kultivovanost chodu motoru a potencial (cca 240PS s beznym chipem) hovori pro benzin. A pokud mas na O2RS, tak pochybuju, ze resis, jestli projezdis o tisic Kc nebo 2 mesicne vic nebo min...
o 26.02.2010, 20:17 | luda551
TDičko v chipu a ver že ti to stačit bude nafta má sice ,,pomalejší rozjezd" ale krouták hned od začátku
o 26.02.2010, 20:17 | muSlim
Ja som pistonhead čo je za benzín. Hovorí za to už aj fakt, že občas stretávam jedno konkrétne RSko na diaľnici s chipom od ABT tuším, a neskutočne ma ženie a na rovinke sundáva... :o/
o 26.02.2010, 20:18 | hifim@ni@k
Z toho co jsem vyčetl vyplývá, že ten benzínový motor je dost povedený a diesel právě naopak. Z mého pohledu do sportovnějšího auta patří benzín. Jednu naftovou máme v rodině a např. zvuk je podle mně děs ( s ohledem na logo RS ), traktor jak vyšitej.
o 26.02.2010, 20:41 | Knightey-
Mno na netu byl test tehle O2 RS TDi vs TSFI. A jedine v cem TDi vyhralo byla spotreba :)
Tot vse :) Kouknu jestli to nekde najdu.
o 27.02.2010, 08:18 | Daryl (A)
Rozhodne benzin. Nebo pak nepotrebujes RS
o 27.02.2010, 09:21 | Kapka (M)
pokud chces RS tak jedine benzin...nevim jestli ma cenu řešit spotrebu u takoveho auta..
o 27.02.2010, 09:32 | ibizman
jako nad.......
o 27.02.2010, 10:35 | Dudelina
Zrovna vcera me kolega vezl v TFSI s chipem na 240k.
Jede to fakt suprově teda, na trojku na zimakach a vlhky silnici i na 3ku furt blikalo ESP (?).

Spotreba je klasicka.....dalky a trochu klobouk za 8, s jeho stylem jizdy rikal tak 16. Tzn. porad se toho nenabazil a jezdi plnej.
o 27.02.2010, 14:16 | Nismo.Power
RS TDi sem měl před tejdnem na servisu...... tragický "sportovní" auto..... nafta do "sportovního" nepatří.....jede to hodně bídně a průběh motoru je fakt hroznej.....má to jen takový záchvaty tahu a pak skutek utek....
o 27.02.2010, 14:18 | Rudi
Tadle RSová nafta není moc povedená, není tak takovej prostor, kam jít vejš( kolem cca 140kW max), čili tady opravdu bude ten benzín lepší volba.
o 27.02.2010, 17:05 | sonyk02
Tak jsem našel diskusi k tomu samému problému na Dieselpower foru a krom spotřeby vychází lépe benzin.
[ Link ]
o 27.02.2010, 18:47 | Francouz
Benzín !!!
[ Link ]
o 27.02.2010, 18:52 | PAVELK
také bych volil benálek ale není to také nejlepší volba, šílenej problém jsou zapalovací cívky jinak nej volba, pokud bude auto nové není se čeho bát bude v záruce
o 27.02.2010, 20:59 | Nismo.Power
benzín neni tak hroznej, cívka sem cívka tam to je jak na renaultu na to srát :)
každopádně proti starý RS 1,8t mě ty nový nic neřikaj... stará sice je stará oktávka ale příjde mi že to auto alespon mělo nějakej charakter tohle má leda prd... :)
nechápu proč tam prostě nedaj motor ala r32 apod...
o 28.02.2010, 09:35 | PAVELK
Nismo:nic jinýho tam nedaj protože prostě politika VW, kdyby si viděl co udělali s novou octávkou tím myslím s nástupcem nynějšího modelu tak se picneš do hlavy, prostě škodovka nemůže vyrábět krásný auta protože od toho je tu Audi takže model se celý předělává ale už ne v čechách ale v německu, jsem zvědavej co vymyslej kurvy jedny, stejně tak to bylo i s novým superbem
o 02.03.2010, 00:09 | Octávák
Tady to je zase samej znalec :o) Někdo si tohle auto furt plete se sporťákem, což je hovadina a nejni to ani to TFSI. Má to o 1 cm nižší podvozek, o 20 koní silnější motor a lepší sedačky a jiný nárazníky, jinak klasika... Jasně, ten benzín jede lepší a je tišší, ale taky si bere o 3-5L/100 km víc a pokud nejezdíš 30 km denně, ale třeba 200-300 jako já, tak rozhodně nad těma nákladama budeš uvažovat. Já bych šel do tý nafty. Ty CR motory jsou slušný, krouťák super a i když to budeš hnát, spotřeba furt paráda oproti benzínu. Musíš si uvědomit priority, jestli upřednostňuješ požitek, jdi do benzínu, jestli náklady, jdi do nafty
o 02.03.2010, 00:21 | Daryl (A)
Octavak: kdyby pro nej byly nejdůležitější náklady nekoula po RS ale 1.9 tedei s cypem co táhne vocpoda .... TFSI s chipem na 240k jsem měl tu cest. Sic to není Porsche (a ani nemá) ale obyčejný cloveku to poskytne trochu pocitu i radosti (aniž by se ukvedlal xmrti). Raději spalim o 2-3 litru na 100 víc . Rozhodne budu mít lepší pocit z jízdy i z toho ze dělám něco pro ekologii:)
o 03.03.2010, 11:51 | sonyk02
Myslím že tohle video vypovídá za vše. Reálné srovnání obou motorů v praxi, krom spotřeby jasně vyhrává benzin!
[ Link ]
o 03.03.2010, 12:23 | Dragster
Jo ten test jsem koukal už dříve a je pěkný na prvotní posouzení.

O RS uvažuji také, určitě v benzínu, je správně řečeno, že to není žádný závoďák, ale s benzínem si té trochu "závodní" radosti, když se budu chtít svézt užiju určitě víc než s naftou.
Jezdil jsem jak s naftou tak benzínem, tak za mě určite benzín a jak už psal Kapka, pokud si kupuji RS tak na tu spotřebu až zas tak koukat nebudu.
Pokud jde o životnost a poruchovost, jedna věc je jak se konkrétní kus povede a druhá věc je zacházení a chovní k autu. Ani každy člověk tady není do stejného věku, někdo odjede v 90l někdo ve 30l, někdo marodí 20x za rok někdo jednou za 5let.
o 06.04.2010, 19:51 | sonyk02
Ted trochu jiná otázka? co by se dalo považovat nebo co by jste zvolili za alternativu za OII RS(TDI) ? (Audi, BMW,WV,...)
o 06.04.2010, 20:48 | Dušan
když nekoukám na spotřebu určitě bude levnějsí servis na TFSi! Má jednodušší turbo, nemá filtr PDF čerpadlo a vstřiky. Tohle všechno může stát ve výsledku daleko více než rozdíl 3l/100km.
o 06.04.2010, 20:49 | empiK (M)
Nevim, kolik do toho chces vrazit - 150 Kw

[ Link ]
o 06.04.2010, 23:07 | JP
Přesně jako Dušan... Včera jsem se zrovna bavil s kamarádem co má O2 TDI a sice mu to žere o 1.5l míň než náš zážehovej Japonec, ale když jsme nakonec ke spotřebě připočítali i servis, tak podrážděně odešel s tim, že jemu to stejně víc táhne od volnoběhu. A to si liboval, jak se mu to vůbec nesype, jenže stačí pár věcí jako dvouhmotovej setrvák, nebo turbo a celá naftová úspora je v hajzlu, nemluvě o tom že ještě navíc jedeš v něčem co se proti benzínu celý třese, smrdí, netušíš kdy to zabere v zatáčce a má to skoro poloviční využitelný spektrum otáček.

Já pochopim třeba starý 1.9TDI 66kW nebo 81kW, protože s tim se fakt dalo reálně ušetřit, ale většinu novejch, zejména čtyřválcovejch dieselů nechápu - spotřeba skoro stejná jako benzín a vlastnosti při srovnání strašný. Ale je fakt, že některý věci mi neni souzeno pochopit - třeba kamaráda taxikáře s Passatem B5 81kW, kterej si chrochtá jak mu to žere 6l a směje se všem autům do kterejch se neleje nafta (do 3.0 proto že to podle něj nejede jako TDI a nad 3.0 proto, že to žere), ale každej měsíc je nepojízdnej a tržby sype do servisu. Mě by tohle fakt nebavilo řešit.
o 06.04.2010, 23:24 | Luke_288
mam asi fakt štěstí na dobrej kus. OII TDI, 77kW, nájezd teď cca 5500km měsíčně, reálná pr.spotř od začátku roku 6,2l/100km. příští tejden jdu na prohlídku po 180tis km, předtim jsem byl jen a pouze na doporučených prohlídkách po 30tis km který krom výměny rozvodů vycházeli mezi 4-6tis Kč. za celých 6let jsem nebyl nikdy mimořádně v servisu, vše stále původní (krom spojky, ale to byla moje vina).
tak by mě zajímalo, kterej benzíňák by pro mě byl nákladově stejně při provozu Praha a dálnice kdy jedu těch 140km/h se spotřebou o jaký píšu. za mých podmínek tvrdím, že mi TDI ušetří peněz dost...
sorry za OT
o 06.04.2010, 23:30 | Midnite | Upraveno: 2010-04-06 23:30:44
jj škodovka nemůže dělat hezké auta.. Ale napodobeniny může a umí dělat suprově.. Viz co poslední dobou potkávám superby co vypadaj jako bmw
o 06.04.2010, 23:37 | Luke_288
zaplatpanbu, že existuje něco jako vlastní názor a vkus. dovedeš si midnite představit, že by se ti líbili všechny škodovky, bmw, vw, audi, pežoty, citrony, mazdy, toyoty, oply apod? co by sis pak koupil, kdyby se ti líbilo uplně všechno co vyjede z fabriky? tvuj příspěvek podle mě nemá význam. co ženský? líbí se ti mladý, starý, hubený, tlustý, malý, vysoký?
osobně mi novej sup nevadi, žádný bmw v něm nevidim
o 06.04.2010, 23:39 | Midnite
mě také nevadí, jen v něm to BMW holt vidím. proč by neměl význam? :) holt né vše se povede. Mě osobně se nový superb líbí
o 06.04.2010, 23:41 | Luke_288
no jako ve smyslu, že tobě přijdou škodovky hnusný napodobeniny, mě třeba krom fabie přijdou poslední dobou docela povedený. je to tvuj subjektivní názor, myslim, že nejde napsat paušálně, že škodovka dělá hnusný auta...
o 06.04.2010, 23:44 | Midnite
já nenapsal že jsou hnusný, jen že se ty ,,honosnější" podobají jiným značkám.. jinak mě se fabka opravdu nelíbí, ale někomu ano a jeho názor mu neberu.. Mě se zas líbí poslední dobou francouzi, a taky je to pro někoho srajda :)
o 06.04.2010, 23:49 | Luke_288
pro mě "škodovka nemůže dělat hezký auta?" = hnusný auta
nejsem žádnej škodovkofil, mě taky OII nebaví, zvlášť v naftě, ale ekonomicky se mi prostě vyplatí a to hodně...
o 06.04.2010, 23:50 | Midnite
To byla reakce na to jak psal Pavel že je škodovka omezována :o) kukni o pár postů víš.. Jak psal že luxusní auta dělá audi :)
o 06.04.2010, 23:52 | Luke_288
aha, celý jsem to nečet. že je omezována je jasný, kdyby do supa dali 3.0TDI tak by se audi posralo
o 07.04.2010, 00:02 | Nismo.Power
škodovka nasmí vyrábět nic co by ohrozilo VW nedej bože audi.... :) to je daný a v reálu to tak opravdu i funguje.....

nicméně mě se hrozně líbej všude ty plakáty s reklamou na škodovky ala "fabia TSI" a pod tim "předjede vaše představy" ......... volně přeloženo bych to viděl asi takhle "vyrobily jsme turbomotor, to by jste nevěřily jak takovej turbomotor může jet takže sedněte na prdel, kupujte fábie a šoupejte nohama holoto" :)))

ad k článku tak jednoznačně TSI
spotřeba bude né nějak závratně větší, doby kdy TDI kralovalo díky spotřebě pomalu se rovnající LPG vozu s dvojnásobnym výkonu jsou dávno pryč, u většiny automobile je u srovnatelnejch motorů rozdíl spotřeby tak litr přičemž benzín má hendikep město a nafta má zase dálnici...... TDI natož s DPF to si leda koleduješ o problém, na DPF je hafo věcí naprosto jinejch a ultra drahejch nehledně na to že se to vysere jako celek 2x rychlejc než ten benzín......
sportovní auto a nafta ? těžko..... jel jsem v tom a má to jen takovej závan tahu kterej zmizí dřív než příjde, bez turba se to ani nehne..... prostě naprosto tomu chybí nějaký spektrum otáček který bys čekal u něčeho "sportovního" ....
o 07.04.2010, 07:52 | Luke_288
jak funguje LPG a záruka na auto v případě, že není montováno přímo ve výrobě?
o 07.04.2010, 08:19 | trlon
Ja jsem byval taky vždy pro benzín ale když jsme upravili Fabiji RS TDi tak RSo v nafte,nežere a letí to jak šutr ale doslova.ze seriovych 96kw či kolika sme poladili vstřikovací systém,repas turba a nějaký německý nový čip a sme na 138kw 465Nm což je na takového prcka luxus,cice to čoudí jak temelín ale nafta a letí s investycí 20tis
o 07.04.2010, 09:29 | Rudi
JP - Já si s naftou taky chrochtám, když si vzpomenu, že bych místo 2,0 TDI 103kW musel jezdit s 1,6 benzín 74kW, tak bych se zbláznil a ještě zadlužil bo na Caddynu je prostě ta 1,6ka málo, takže žere šíleným způsobem a nemá tah, což zrovna u naloženýho vyžaduju. Takže v tomdle na naftu nedám dopusti. A zatim jsem za posledních 30tis. km neměl žádnej problém ( klepu na dřevo).
o 07.04.2010, 09:36 | schwaboid
Jo, jenže on chce závoďák a né dodávku :-)
o 07.04.2010, 09:52 | Nismo.Power
trlon : a stejně to na srovnatelnej benzín nikdy mít nebude :)
už třeba jasnej příklad souboj titálnů Xenon vs. Signum kde xenon má čip kterej dosahuje snad 700nm a natře mu benzín s 400..... takže bych to tak nehrotil.... sériová fábie RS má suprovejch 9,5 na sto, to je opravdu úžasná hodnota kterou se můžou chlubit po celym světě podle mě :)) po čipu upravě na 138kw se zaprvý ten motor rozskočí zanedlouho (věř tomu) a zrychlení kolik.... 7,5 s těží ?
o 07.04.2010, 11:32 | sonyk02
Zajímavě ste to tu někdo popsali,to díky za dobrý informace, ale tak nějak nikdo moc neodpověděl na tuto otázku: co by se dalo považovat nebo co by jste zvolili za alternativu, náhradu za OII RS ? (Audi, BMW,WV,...nejlépe nafta) co třeba nějaká Audi A6(3.0 V6), WV Passat, BMW řada 3 nebo 5, třeba 530D.
Pro lepší hledání určitě pomůže cenová hranice, to je tak 300-350tis.
o 07.04.2010, 11:51 | Dragster
sonyk02: když jinou aletrnativu, já bych si vzal asi BMW 330d.
o 07.04.2010, 12:16 | Octávák
Daryl, Kapka atd.: Sem to snad jasně napsal už předtím ne? RS není žádnej sporťák. Má jen trochu vylepšení jízdní vlastnosti proti klasickejm TSI a TDI a trošku jiný designový prvky ( nárazníky, barva, píčoviny ). Psal že to chce na normální ježdění a pokud toho najede, hodně, tak ta nafta mu ušetří spoustu peněz a kde co taky předjede. Takže jestli ti Daryle nevadí dát 3 litry na 100 km navíc, tak mě to napříklsad vadí a při nájezdu 50.000 km to dělá 45.000 kč navíc za rok.
To je podle mě kurva rozdíl a co se na autě rozsype nebo ne je otázka pro věštce. Každopádně turbo, vstřiky, spojka jsou velice podobné položky, který mužou odejít u obou aut. Já mám 2.0l tdi a (ťuk ťuk) zatím taky leju jen naftu a ten hluk za studena mě nevadí. Vrátí se mi to v nákladech. Za mě jestli si jezdí jen tak 10.000 km za rok, tak bych vzal benál. Jestli ovšem naftu a najezdí zhruba jako já, tak bych vzal naftu. Každopádně Octávia RS není sportovní auto - to by ste si měli uvědomit... Jestli chce sportovat, jsou tu od toho jiné značky!
o 07.04.2010, 12:47 | Octávák
a to sem počítal při ceně benzínu 30,- Kč. Vzhledem k tomu, že se do toho musí lejt 98 oktanů, bude ta cena za litr ještě mnohem vyšší a taktéž náklady na TFSI RS budou mnohem vyšší...
o 07.04.2010, 13:07 | Nismo.Power
alternativa ..... třeba ta 330d .... po čipu to rozhodně vydrží víc než koncernovej motor s čipem a výkon je naprosto jinde....

nebo třeba Leon, to je rozhodně sportovnější svezení než oktávka.....
o 07.04.2010, 13:31 | Augi
NP: Nemá náhodou Leon stejnej podvozek jako Octa?
o 07.04.2010, 15:30 | tappaja
To je jednooo prece, hlavne ze to neni skodovka...
o 07.04.2010, 16:23 | LukeFab
Hlavne,že to není fabia
o 07.04.2010, 18:23 | Luke_288
jako tapp. spíš začínám mít pocit, že naftový motory se sypou a nesypou podle toho, jak se k nim kdo chová. když je člověk prase a nenechá kvalitně zahřát, pak se mu ten motor podle toho odvděčí.
NP: ano, benzín natře naftu, to asi nikdo nezpochybní, ale provozně je taky na jiných nákladech...

trlon: tu fabku máte asi jenom jako víkendovku co? protože jinak ten motor nemůže dlouho vydržet
o 07.04.2010, 18:30 | Midnite
Luke: tak náklady bych moc nezveličoval... Nafťák s sebou nese taky né zrovna malé náklady na údržbu..
o 07.04.2010, 18:49 | Luke_288 | Upraveno: 2010-04-07 18:51:57
myslíš jako naftu, olej a předepsaný prohlídky?
už jsem to psal vejš, u mě konkrétně ročně 4-6tis Kč za předepsanej servis plus nafta a olej. ale jak říkám, asi mám štěstí na povedenej kus, protože za šest let mám na autě vše původní. takže v čem jsem nákladově vejš než benzín?
o 08.09.2010, 18:49 | sonyk02
Tak již pomalu nastala doba výběru. Vytipoval jsem zatím tyto dva kousky. První stojí kousek od baráku tak jsem se na ní byl již lehce podívat jak vypadá. Druhá vypadá podle fotek také pěkně, jen mě zarážejí ty km vs cena a že není serviska-to už možná něco nasvědčuje že není něco v pořádku. Co vy na to? Měl by třeba někdo možnost zkouknout tu druhou v Praze?
1. [ Link ]
2. [ Link ]
o 08.09.2010, 18:52 | madmaik
k prvni ti nic nereknu ale ta druha je nejaka divna,interier nevypada na 32000 a proc tam je na pocitaci miles to moc nechapu?
o 08.09.2010, 19:03 | sonyk02
madmaik: díky za upozornění toho sem si nevšimnul že to má tachometr v mph i kmh - to bude asi nějaká US/EN verze a ty km se mi taky právě nezdají, tak tímto asi druhý kandidát odpadá...
o 08.09.2010, 19:19 | Seat Power | Upraveno: 2010-09-08 19:33:36
vetsi parodii na ,,zavodni´´auto nez jsou modely RS jsem nevidel.No ale kdyz uz to musi byt skodoFka tak kazdopadne benzin a kdo chce resit spotrebu a servis tak nemuze chtit takoveto auta.
edit:celkem stary topic,ale co..:o)
o 08.09.2010, 19:54 | Dudelina
Seat: "závodní"? kde to píšou?

Jak už jsem psal, nejsem nějak Škoda-positive, ale v načipovaný TSI jsem celkem čuměl jak to jede.
o 08.09.2010, 20:00 | Vasekkch
TSFI má daleko lepší potenciál jak diesel. Stačí S3 turbo, vstřiky, cooler, výfuk a ten výkon může jít v klidu někam k 320PS. Já sám o TSFI hodně uvažuju v poslední době.
o 08.09.2010, 20:07 | zipp
Vasekkch: jo a k čemu ti takovej výkon na předohrabu bude? Abys oslňoval kočky na křižovatce jak stojíš na místě a pálíš gumy?
o 08.09.2010, 20:11 | fredh
Tady máš nějakej testík, sice OII face, ale je to stejný

[ Link ]

Jinak auto není žádnej zázrak, to svezení tě ohromí na chvilku, ale pak je to nuda. Jiný auta bych řekl nadchnou víc. A to kroucení poznáš nejlíp na čelním skle, až začne pomaloučku pukat.
o 08.09.2010, 22:21 | Dudelina
Tak znova:
Sonyk - "Beru to tak nějak při normální ježdění, žádný velký sprinty a podobně"

Je mi jasný, že tu každej z diskutujících má ve svém autě víc jak 240k a tyto koně je nudí ( :-D ), já ale stále tvrdím, že to je velice pěkné svezení.
o 08.09.2010, 22:33 | endru.ondra
Pokud chceš diesla tak si vem až feaslift je maj ty motory lepší
o 08.09.2010, 22:52 | Nismo.Power
jj nikde neni psaný že to je závodní auto..... je to s těží sportovní auto a možná i to "auto" je silný slovo :))))
zase tak hrozný to samo neni ale za tu cenu se dá pořídit samo opravdový sportovní auto né škodovka.....


a samo kupovat si RS abych z toho pak ládoval nějakejch 320ps to fakt nemá smysl.... kdo chce silný auto at si rovnou koupí něco jinýho...
o 08.09.2010, 23:29 | Rudi
ta druhá s mílema bude podle mě překopávka anglický verze, tomu by odpovídalo i to VRS
o 09.09.2010, 09:17 | hifim@ni@k
Co třeba Honda Civic Type-R ? Pokud bych chtěl dneska sportovní svezení, tak bych nešel cestou velkého těžkého auta s obrovským motorem. Spíše něco mrštného s ostrým benzínovým motorem, který se rád nechá točit. Něco jako ten Type-R.
o 12.09.2010, 09:24 | Rajdlos
neni nad to mit premotorizovanou predokolku a jeste od Skodovky :) to je desnej odvaz, nechapu proc za takovy penize si kupovat, tak nudny auto a jeste skodovku, ma sice na pomery koncernu relativne slusny motor, ale to je asi tak vse, u mne je to hnusne vypadajici spotrebak, kterych vidam denne desitky, proc nejit do neceho zajimavejsiho?
o 12.09.2010, 10:16 | schwaboid
Protože
- má největší kufr ve své třídě
- servis je na každém rohu
- na hlínách a f metle je krásná už z výroby
- u nás v sámošce na ní prodávaj bezva doplňky
- když jí očípkuješ, tak je nejrychlejší ze všech
- v dýzlu nežere skoro nic
- v dýzlu po očípkování nežere vůbec nic a jede mnohem líp
- skoro nikdo jí nemá
- nekrade se
- soused jí má taky a říkal, že v zatáčkách je lepší než Lambo, jen trochu odskakuje, ale na to se dá zvyknout.
o 12.09.2010, 10:31 | crestik
když už všichni na to plivou...nějaká jiná možnost se stejnými roky, výkonem, cenou, použitelností, dostupností servisu, kufrem, 5dveř? Odpovím si sám...Laguna (no, renolt), FF ST (spíš dražší), Mazda 3/6, Golf, šlus.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3584 sekund.