
Navštíveno 7598x


27.03.2010, 08:27 |
Zbyšek | Upraveno: 2010-03-27 08:27:57
Nevíte někdo přesný návod na přizpůsobení nových klíčků na octavii I?
Sehnal jsem třítlačítkový nový klíč 1J0, se kterým by mělo fungovat na mém autě samostatné otevírání kufru a stahování oken dálkou. Chci tedy používat tento klíč, ale nevím jak na to.
Měl bych mít dle roku výroby auta komfortku 3. generace, tedy neměl by to být problém.
Nevím jestli musím starý a nový klíč rozebrat a přehodit imo tyčinku, nebo se to přizpůsobí přes vag.
Hlavně nevím jak to vše udělat přes vag, aby mi klíč kompletně fungoval, tedy pracovala dálka a imo.
Našel jsem na netu kupu návodů a každý je jiný. Máte tedy nějakou zaručenou variantu?
Jo a mám originál dva původní sklopné klíče dvoutlačítka a teď bych rád ještě přidal to třítlačítko.
Tak pokud je ten nový klíč s čistou immo tyčinkou nebudeš teoreticky muset přehazovat,pokud byl již kodovaný tak máš smolíka stejně tak pokud je čip jiné generace,další věc je dálkové ovládání, podívej se na starý ovladač po rozloupnutí od klíčové části jakou máš frekvenci ovladače pokud na svém starém klíči máš 434Mhz tak nakodovat půjde, jestli máš 433Mhz tak máš opět smolíka. Co se týče kodování immo k tvému autu raději bych zvolil cestu servisu může se ti stát že si blokneš immo. Také se podívej kde máš kod k immo u nového auta se dodává přímo na klíčkách v plastovém pouzdře je nálepka s černým flekem ten setřeš jako los a pak se ti objeví 4 místné číslo, pokud nemáš máš opět smolíka

27.03.2010, 09:54 |
Zbyšek | Upraveno: 2010-03-27 09:55:07
Klíč je úplně nový, takže patrě bude nenakódovaný. Jelikož mám jednu z novějších octávek, kde se dávaly už jen komfortky 3 gen., tak by mi to mělo bez problémů spolupracovat. Tomu samozřejmě odpovídá i to, že jak staré, tak nový klíč jsou 434MHz. Kód immo mám právě na tom plastovém štítku, který se k novému autu dostal.
Jelikož mám přístup k vagu a kabelu, tak by to mělo jít jednoduše provést doma. Jen stále nevím ten správný postup. Mělo by to být přihlášení na adresu 46, pak login, pak 10 a 01, ale nemám vůbec jasno co v které fázi dělat.
Prostě by se hodil nějaký jasný návod jak na to.
Pořádně prohledat tady
[ Link ] a tady
[ Link ] určitě tam něco k tomu najdeš. ;-)
sonyk02 - tam jsem prohledával jen poslední dva dny a našel několik různých variant přizpůsobení. Jenže nevím který způsob je ten správný. Tohle zrovna není věc, která by se dala zkoušet systémem pokus - omyl.
Tak napiš členovi Vaša - to je specialista na elektriku VW Group. Ten ti určitě poradí jak to udělat aby to fungovalo jak má!
Jojo, už jsem ho kontaktoval. Nemám ho moc daleko, tak bych k němu třeba sjel.
No vidíš jak se to krásně vyřešilo! ;-)