Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zivotnost predni lozisek na Fabia I

 o Navštíveno 15951x o
o 06.04.2010, 08:23 | Knightey-
Jaky mate zkusenosti?
Mamky Fabie na 90t km je ma total KO, huci to jak sfin. Puvodne jsem myslel ze to budou zimaky ale po prezuti na letni to je stejne. Ale to huceni je takovy spis az vrceni, jak kdyby lehce guma drhla pri otaceni o plast.
Tak tam je slysel jakoby zadrhavani vzorku o plast. Ale nikde nic nedrhne.
Jinak r.v. je 2001 a je to slaba 1.4MPi.
Co se takhle ptam, tak prej kazda do 100t km ma prej v haji loziska. Je to mozny teda? .)


o 06.04.2010, 08:28 | Dave0401
Jo stane se... ;)

Na octe mi odeslo pri 80 000km (prave predni).
(Parkrat sem radne vymetl kanal)
o 06.04.2010, 08:35 | Knightey-
Octavia I - 1.6 55kw r.v.98 (ma ji pritel mamky) tak je nechal delat na 200tkm :) Byly tam jeste origo :) Ale prej hucely skoro stejne.
o 06.04.2010, 08:38 | Rudi
a má to od novoty?
o 06.04.2010, 08:49 | Only_One
sharan 06 - a obě přední po 30 tkm
o 06.04.2010, 13:12 | Knightey-
Rudi: ee od novoty ee
Jsem koukal ze tam jsou ty loziska na naboji. Pujde to vymenit doma bez lisu?
o 06.04.2010, 13:15 | FBS
ne v domácích podmínkách ložisko na fabii nevyměníš
o 06.04.2010, 13:16 | FBS
Je na to dokoknce speciální přípravek, nechal bych to udělat servisákovi...
o 06.04.2010, 13:16 | Dave0401
no uz jsem videl strelce co to menili i bez lisu, ale je to neskutecna je*acka...

takze k nekomu kdo ma lis... a je to raz dva ;)
o 06.04.2010, 13:17 | Dave0401
jj je pripravek s presnym prumerem na vylisovani i nalisovani loziska z/do naboje...
o 06.04.2010, 14:36 | Knightey-
Tak o sundani stareho mi nejak ani nejde, to vzdycky dolu dostanu :)
Staci znat dobre zakon fyziky a spravne pouzit COcko..
Ale to novy tam dostat aby se neposkodilo no.
Kolik je na to cca potreba tlak? Mozna ze by se dal ten mini lis vyrobit, doma se stejne neztrati :)
o 06.04.2010, 16:34 | jura.j
přední ložiska fábia klasika , enom čumím , že se dá enom ložisko.
dyž to tatík dělal moc roků zpátky , to bylo chvílu nový , tož mosel kůpit celů těhlicu.
o 06.04.2010, 17:09 | Draxx
Otcovi na Fabii odeslo predni prave po 50k km. Vuz ma od novoty a jezdi velmi opatrne. Predni prava tycka stabilizatoru behem 80k km co ma najeto odesla uz 2x.
Uz menil i jeden dil vyfuku a krome toho ze se mu klepe prave zrcatko a vrze pristrojova deska, je vsechno v pohode.
o 06.04.2010, 18:46 | jajo.bb | Upraveno: 2010-04-06 18:47:15
ano je to mozne...no ja mam fabiu a ja som asi tak pred dvama mesiacmi menil uz lave lozisko a najazdene mam 82tisic Km a rocnik je to 2000 no a uz vyzera ze pojde aj prave...vacsinou to tak byva ze odidu skoro narovnako,povedal by som ze je to rokmi opotrebovania...
o 06.04.2010, 18:54 | johanik
PRodaval sem Fabii se 146tisici najeto a loziska original, majitel ted najeto cca 160 a porad origo co ja vim :-)
o 06.04.2010, 19:06 | jajo.bb
johanik:a aky rocnik si mal?
o 06.04.2010, 20:27 | achiles
o2 ted jsem menil v 83tkm leve predni
o 06.04.2010, 21:20 | H-Honza (M)
loziska? Fabka ma snad cele naboje ne?
na ty lis ani servis fuckt netreba...
o 06.04.2010, 21:38 | johanik
Mel jsem RS rok 2003, kupovano nove, prodano v tech 146tisicich, meneny na naprave jen ulozeni a tycky stabiku
o 06.04.2010, 21:41 | Nismo.Power
u nás firemní fábky a oktávky nový ložiska cca 15 - nějakejch 100 ty nejodolnější.... průměr tak 50-60 .... po výměně už to je tak kolem 30 pravidelně :)
o 06.04.2010, 21:41 | Midnite
jako Honza.. je to celý náboj s ložiskem
o 06.04.2010, 21:43 | fredh
tak u nás ve městě v servise mi ložiska vždy rozlisoujou a slisujou za 50kč, když je tam dovezu. Zbytek doma v poho udělám.
o 06.04.2010, 21:44 | jajo.bb
ano je len to musis nalisovat do otoci....
o 06.04.2010, 22:52 | Knightey-
Mas vse objednane H-Honzo? :)
Zitra tam jsem odpoledne z prace :)
o 06.04.2010, 22:52 | Petr_at
je to asi různý od kusu
Mně na connectu 2007, najeto 180000km začlo hučet teď a pozítří jde na výměnu.
o 07.04.2010, 00:12 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-04-07 00:12:43
H-Honza & Midnite : nevim kam na to chodíte ale jak stará tak nová fábia se ložiska lisujou..... to je je součástí ložiska i unašeč je věc jiná a je to hlavně o tom že na unašeči se tvořila vrstva rzi díky který si tam nesed dobře kotouč proto se to mění komplet pro jistotu.....

s lisem to je práce řekněme na hodinku udělat jednu stranu, bez lisu je to práce taky tak na hodinku ale nepočítám k tomu dobu co bude ložisko v mrazáku a dobu co budu nahřívat náboj......

nicméně styl mrazák a teplo funguje rozhodně líp než lisování když se to umí, dřív se to ani jinak nedělalo :)
o 07.04.2010, 08:35 | H-Honza (M)
Na fabiich je náboj kola s ložiskem...
Ten je nalisovanej do tehlice a zajisteny plechem...
Nelisuje se zadny lozisko, ale cely naboj...

Se rzi to nema nic spolecneho, jeji odstraneni je otazkou kartace za par drobnych...
o 07.04.2010, 08:37 | Midnite
Nismo: jelikož otec nyní měnil, předtím asi dalších xxx známých a pokaždé to byl jen náboj a v servise všem řekli že se to ani jinak nedělá..
o 07.04.2010, 09:56 | Nismo.Power
tak jasně, ale bavíme se zde o ložisku a ložisko jako takový se u fábie prostě lisuje.... to je že v něm unašeč kola (tvojí mluvou náboj) je vedlejší....prostě bez lisu si u fábie marnej pokud něumíš onen druhej styl...
Midnite : heled něco fábek, oktávek jak starejch tak novejch a prostě se to lisuje, a to co lisuješ je bok ložiska akorát ti to ulehčije to že nemusíš vytloukat starej unašeč ze starýho ložiska a lisovat ho do novýho....
o 07.04.2010, 10:01 | Giuseppe1
Knightey-: moje Fábia 1,9 SDI na 130 000km pravé zadní ložisko výměna a ted na 175 000km hučí pravé přední, takže chystám první výměnu předního ložiska;-)
o 07.04.2010, 10:06 | addamec
Mazda 2 po 6tkm obě zadní ložiska :-)
o 07.04.2010, 10:14 | Nismo.Power
záleží kde se jezdí, jak se jezdí a hlavně na tom zdali to auto bylo montovaný ve středu kdy je nějaká pracovní morálka nebo v pátek .... ty z pátku se serou kudy jedou od výroby to je naše teorie o firemních vozech kterejch máme opravdu moc a nějaký prostě ani prd a jiný se serou imrvére přičemž už máme dávno vytipovaný lidi který opravdu jezděj jak prase a jiný který jezděj jak důchodci a na stylu používání to víceméně nezáleží, když se to má vysrat tak se to prostě vysere ... nejsou to jen ložiska.... konkrétně na fábkách je to snad všechno co v tom autě je.... konkrétně moje pohotovostní auto který má jeto ted 80tis od novýho :
do 10-15tis: nefunkční zámek řidiče, blbnoucí páčka blinkrů, praskající žárovky levý světlo
30-40 : obě přední ložiska
45 : kompletně dělaný brzdy
45 : smrdící klimatizace
50 : kompletně přední náprava
50 a kousek : silentblok motoru vytrženej
55 : nefunkční zámek řidiče ( máme centrál opravdu)
60 : čidlo na klice, velká spotřeba kolem 20/100 takže
lambda...
70 a víc, hučí něco vzadu , opět smrdí klimatizace
70 : přestává navíjet pás u řidiče, při 80 už nenavíjí vůbec což je opravdu tragický..... přední sedačky rozvaklaný obě tak od 20-30 a cvakaj kalsika fabia....
60+ : spotřeba oleje kolem 1L/1000
řek bych že sem si nevzpoměl asi na všechno

no a tohle dělá půlka vozovýho parku a druhá nedělá skoro nic
o 07.04.2010, 10:16 | Nismo.Power
addamec : tam to byla vada výroby, měněno v záruce samo.....




jinak ilustrace ložiska na fábii..... prostě se to lisuje, nebo jak dostanete to starý z těhlice pokud to nehodláte kurvit palicí ? :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 07.04.2010, 11:43 | addamec
Nismo: to nepopírám :-)
o 26.05.2010, 19:03 | Giuseppe1
Knightey-: tak Fábia 1,9 SDI teď 180 000km výměna obou předních ložisek..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3605 sekund.