
Navštíveno 691x

cawte chalani mam fabiu rocnik 2000 najazdene 82tkm,motor 1.4MPI,chcel by som sa spytat kedy by sa mal vymenit rozvod,ak tak kedy ste menili vy kto mal fabiu takuto....
já mám služebku 1,2honem to prodej a při 145tis mi to dělali komplet, protože se mi podpálil ventil na 2 válci...
no tie trojvalce su uplne nanic,to by som nikdy nekupil...ale ja mam stvorvalec....
u 1,4 Mpi se rozvody nemění je tam řetěz

08.04.2010, 20:44 |
Hanes Dělal jsem to minulý týden, auto mělo 140tis a byl vytahanej řetěz a zuby na kolech jak pila, nevim po kolika je to předepsaný ale tam už to bylo včas.
hmmm mohlo by mu roztrhnut retaz,alebo preskocit rozvod?
Bomba jak jsou vsichni presvedceny ze retez se nemeni :-D
Vzdycky slychavam: "Tam je retez to se nemeni". A koncim diskusi :-D
zlatej řetěz proti těm zasr**řemenům. Samo,že se mění..ale víceméně až podle potřeby/hlučnosti..což je věc velmi individuální..
rustapha:takze podla roku nezalezi?
Samantus:osobně najeto v dřívější době přez 500 tis. na felicii což je stejný motor jako zde u této fábie a řetěz se neměnil nebyl důvod, jde spíše o to že je tam vpodstatě nadoživotí motoru a nemusí se měnit jako řemen a to ti řekne každý motorář ve Škode Auto v Mladé Boleslavi od kud jsem i já tak ze mě nedělej hlupáka

09.04.2010, 11:56 |
Hanes Všeobecně u řetězu platí že se mění až když napínák nestačí a je slyšet jak chrastí, ale tento motor napínák nemá, řetěz se mění včetně kol, jde to dobře, jen musí i vana motoru dolů.
U dvojitých řetězů co dává třeba mercedes do CDI motorů ve sprinteru řetěz nechrasí ani po tom půl milionu.
Felicii si ale nedovedu představit na 5OOtisKm s původním řetězem a původním motorem bez GO.
jo ale fabky na to trpí. buď dostává řetězové sokolí větší rázy díky jinyým kompresím a drobným úpravám motoru, nebo ty rozvody stojí všeobecně za hovno. prostě už ten matroš není co býval. není výjmkou, že se rozvodový řetěz mění na 50ti až 60ti tisících protože chrastí jak prase.
pavelk.. neni treba ho z tebe delat:-) jak rikam koncim diskusi:-)
Na starém faku mi řetěz rachtal už po 100k km, na jeho výměnu na BMW se teprve chystám, má už přes 350k km... :)
teda být ze škoda auto a říct, že se rozvody nemění, tak si každý udělá obrázek sám. Možná je to myšleno tak, že než tam dávat ty turecké a jiné z dubového dřeva, tak je lepší nechat origo :-)