Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > fabia I a rozvod

 o Navštíveno 691x o
o 08.04.2010, 19:47 | jajo.bb
cawte chalani mam fabiu rocnik 2000 najazdene 82tkm,motor 1.4MPI,chcel by som sa spytat kedy by sa mal vymenit rozvod,ak tak kedy ste menili vy kto mal fabiu takuto....


o 08.04.2010, 20:06 | martin924
já mám služebku 1,2honem to prodej a při 145tis mi to dělali komplet, protože se mi podpálil ventil na 2 válci...
o 08.04.2010, 20:12 | jajo.bb
no tie trojvalce su uplne nanic,to by som nikdy nekupil...ale ja mam stvorvalec....
o 08.04.2010, 20:31 | PAVELK
u 1,4 Mpi se rozvody nemění je tam řetěz
o 08.04.2010, 20:44 | Hanes
Dělal jsem to minulý týden, auto mělo 140tis a byl vytahanej řetěz a zuby na kolech jak pila, nevim po kolika je to předepsaný ale tam už to bylo včas.
o 08.04.2010, 20:57 | jajo.bb
hmmm mohlo by mu roztrhnut retaz,alebo preskocit rozvod?
o 08.04.2010, 21:00 | Samantus
Bomba jak jsou vsichni presvedceny ze retez se nemeni :-D

Vzdycky slychavam: "Tam je retez to se nemeni". A koncim diskusi :-D
o 08.04.2010, 21:05 | Rustapha-659
zlatej řetěz proti těm zasr**řemenům. Samo,že se mění..ale víceméně až podle potřeby/hlučnosti..což je věc velmi individuální..
o 08.04.2010, 21:07 | jajo.bb
rustapha:takze podla roku nezalezi?
o 09.04.2010, 08:57 | PAVELK
Samantus:osobně najeto v dřívější době přez 500 tis. na felicii což je stejný motor jako zde u této fábie a řetěz se neměnil nebyl důvod, jde spíše o to že je tam vpodstatě nadoživotí motoru a nemusí se měnit jako řemen a to ti řekne každý motorář ve Škode Auto v Mladé Boleslavi od kud jsem i já tak ze mě nedělej hlupáka
o 09.04.2010, 11:56 | Hanes
Všeobecně u řetězu platí že se mění až když napínák nestačí a je slyšet jak chrastí, ale tento motor napínák nemá, řetěz se mění včetně kol, jde to dobře, jen musí i vana motoru dolů.
U dvojitých řetězů co dává třeba mercedes do CDI motorů ve sprinteru řetěz nechrasí ani po tom půl milionu.
Felicii si ale nedovedu představit na 5OOtisKm s původním řetězem a původním motorem bez GO.
o 09.04.2010, 15:05 | píďa363
jo ale fabky na to trpí. buď dostává řetězové sokolí větší rázy díky jinyým kompresím a drobným úpravám motoru, nebo ty rozvody stojí všeobecně za hovno. prostě už ten matroš není co býval. není výjmkou, že se rozvodový řetěz mění na 50ti až 60ti tisících protože chrastí jak prase.
o 09.04.2010, 23:28 | Samantus
pavelk.. neni treba ho z tebe delat:-) jak rikam koncim diskusi:-)
o 10.04.2010, 11:35 | unregistered
Na starém faku mi řetěz rachtal už po 100k km, na jeho výměnu na BMW se teprve chystám, má už přes 350k km... :)
o 10.04.2010, 15:25 | crestik
teda být ze škoda auto a říct, že se rozvody nemění, tak si každý udělá obrázek sám. Možná je to myšleno tak, že než tam dávat ty turecké a jiné z dubového dřeva, tak je lepší nechat origo :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4613 sekund.