Navštíveno 10166x

27.04.2010, 11:45 |
DaveX Ahoj, řeším trochu problém na své felicii. Hnijou mi klasicky zadní blatníky. Na kolik tak vyjde jejich vyvaření + lak? Mám hot chilli metalízu. Zatím studuji a min 2 roky ještě budu. Tak mi toto auto bude muset vydržet a to, že to hnije mi vadí.
Případně jestli se najde někdo v okolí Opavy a Ostravy, kdo by to za pěknou cenu udělal tak se ozvěte.
tak se podívej kolik stojí zadní lem na feldu + práce člověka + cca 2000,- za díl na stříkání
dejme tomu 500,- lem, den práce (podle toho jak to bude sežraný) možná + podběh - za práci a materiál okolo cca 2500,- a + 4000,- za stříkání takže tam seš za cca 7500,- když to někdo bude dělat komplet třeba udělá jinou cenu

27.04.2010, 12:38 |
DaveX ufff, tak to je celkem ranec, když si vezmeš, že tě slušně vypadající felda v dnešní době vyjde na 25000 :)
zakitovat tmelem se skelnym vlaknem , zaklad + kit + barva auta vyjde to na par ale prace dost .ja tetka delal prah a je to pevnejsi jak origo :D

27.04.2010, 13:42 |
DaveX luda551: tak takové řešení by myslím stačilo. Tu jde o to, aby to nevypadalo tak hrozně. Teď jde koupit sprejů celá řada, tak by to nemuselo být nejhorší.
nj ale to bude drzet pohromade uz jen kit :-D kdyz hnije tak jedine varit...stejne ti to za par tydnu vyleze znova i pres kit..

27.04.2010, 22:33 |
Rudi Davex - jenže to, že se dá slušná pořídit za 25tis. ti neovlivní cenu dílů a práce :-))
Gervis hele ja mam ten kit se skelnym vlaknem na prahu cca mesic dva a furt to drzí .) a na to pak das normal kit..Jen brouseni je pakarna no ,kam se hrabe lamino . Ja pouzil neco podobneho ,jen to bylo nemecky + do druhe vrstvy sem přidal perlinku (co se dava na zdi atd...) drzi to jak bejk nepraska nic zitra ti sem muzu soupnout foto , jen nejak není cas to dodelat...

28.04.2010, 13:16 |
DaveX Rudi: No právě :)
luda551: hod sem foto, myslím, že to bude bohatě stačit. Radši vrazit do toho 500 než 7500. Zbytečné do felicie.

28.04.2010, 13:19 |