Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Doporučíte 1,8 T, 110 KW

 o Navštíveno 943x o
o 17.05.2010, 17:50 | Mika
Zdar kluci, mám nabídku na O1 s 1,8 T nalítáno se serviskou poctivých 17O T, Nyní mám VW 1,9 TDI a dle tacho 24O T, a auto je v cajku olej nežere a jezdí dobře takže předpokládám to, že 1,8 bude taky spolehlivá. O co mi jde slyšel jsem na tento motor samou chválu, ale raději bych slyšel od lidí co ten motor znají jak to jede, spotřeba co se sere a tak. Příští týden se na ni pojedu podívat, fakt je za dobrou cenu tedy dle mě tj. 8O T v kombi. Díky za rady a postřehy.


o 17.05.2010, 19:24 | sir_richard | Upraveno: 2010-05-17 19:25:48
trochu se vetřu: co stejna Octa NE kombi, ale bez turba, tzn 1.8 20V 92kW, najeto stejne+serviska...diky
o 17.05.2010, 19:34 | Soptík
Mam 1.8T v Superbu,najeto 193 tis.(poctivejch) a zatim jsem měl tři závady.V 9 tisících odešlo turbo.Vyměněno v rámci záruky,prý vada materiálu.Další závada ve 160 tisících.Odešla nějaká pružinka která pouští do motoru ve vyšších otáčkách olej z filtru.Oprava cca 1500,- A poslední závada teď ve 192 tisících.Začal mi rosit olej na ventilovém víku.Původně jsem myslel že odešlo těsnění ale odešel nějakej řetěz co napíná vačky od sebe a tam to chcandilo.Takže výměna řetězu a hydroštelu.Cena 8000,-Jinak bez problému.Ve městě mam průměr okolo 9,5L a dálky jezdim okolo 7,5L
o 17.05.2010, 19:36 | jura.j
bez turba nebrat , nejede to a žere to aj trávu kolem cesty.
1,8T asi nej co se dávalo do oktávky , mám třetí rok AGU ( blbuvzdorný motor) a dělám enom po 2000km oleje , filtry a občas doleju benzin , spotřeba taky super.

ale záleží na tem , jak s tým jezdil předchozí majitel , každopádně zhlídni turbo , na tym se asi nic jinýho nemá co posrat. VAG by taky neuškodil.
o 17.05.2010, 19:57 | BATMAN
No menit olej kazdych 2000km by se mi nechtelo..... :-D
o 17.05.2010, 19:58 | Zdeny60
Je to jako o každém stroji. Když se k tomu chováš, jako ke stroji a ne jako k rumpálu, vydží. Když se nechováš, nevydrží. 170tkm už je hranice, kdy má na problémy nárok,nic netrvá věčně a jednou se každý mechanický kus opotřebí a to i při vší péči. Čili je třeba vše řádně prověřit, nenechat se unést, že to "jede" a pokud to koupíš, počítat raději s tím, že se může leccos přihodit. Chronické potíže tyhle motory snad ani nemají, ale dá se vyrobit problém jeden přes druhý špatným zacházením ze strany předchzího majitele.

Dle mé zkušenosti, když už mám o auto opravdu fakt velký zájem a neprudím majitele, tak se s ním domluvím, že na auto přijedu klidně i dvakrát, když není 500km daleko a to - jednou po ránu a že ho chci vidět ledový a pak klidně ještě jednou. Ono totiž řada věcí se "rozleží" a člověk získá do druhýho dne trochu jiný pohled na věc a začně vidět jinak to, co se mu den předem nezdálo. A jelikož si vydělávám peníze poctivou (/bohužel) prací, mám svaté právo je třikrát otočit, než je pustím za 5 let volítanou herku (osobně tak viodím každé ojeteé a řadu i nových aut).

Čili jsem chtěl říct - klid a nohy v teple při koupi a nenechat se unýst. Vedle na hooooodně dlouhý thread o tom, když koupíš auto a vše sis řádně neproklepal ze všech stran od VINu počínaje a technickou rozborkou/sborkou konče. Jsou to tvý prachy, tak se nestyď se zeptat a třebas i 5x. Nabídka aut je opravdu obrovská a když se ti cokoliv nebude zdát, rychle utíkej pryč.Nekupouj za každou cenu.

VAG s sebou výhodou a člověk, co má okty v malíku, taky. A začno od laku, spáry, atdatdatd po spodek.
o 17.05.2010, 20:14 | tykeev
to jura.j:

každých 2000km děláš oleje?

tak to bych měnil každý týden :-DDD
o 17.05.2010, 23:40 | Akordýsek
určitě chtěl napsat 20000 ne?jj v octě si to taky moc chválím ale v a4 to žralo jak prase :-D asi to quatro..
o 18.05.2010, 00:33 | Nismo.Power
1,8t neni špatná když se o ní člověk stará...... rozhodně i kvalitnější motor než 1,9tdi a určitě náklady na ujetí 200tis budou s timhle motorem menší než z tdi :)
nebál bych se toho, samo že sem tam prostě něco klekne ale všechno se dá opravit.....
rozhodně lepší volba než to mít s nejhoršim motorem ala 1,8 20V bez turba nebo s línou 1,6 či rozežranou 2.0i....
o 18.05.2010, 09:05 | Kapka (M)
mam 1.8T ale v 132kw..OctaRS..mam nalitano nejak pres 180 000km..a naprosta pohoda..kupoval jsem ji v 90000km od prvniho majitele ktery si ji rozmazloval a ode me vždycky taky dostal co měla dostat..kvalitbni olej a servis..pokud koupíš nezkurvený kus tak budeš spokojený..takže za mě ju 1.8T..spotřeba-dalka se da jet klidně i za 6.5litru..ale pokud tomu budeš šlapat na krk tak počítej 12 litru..proto řikam že jezdím za 10litru..
o 18.05.2010, 09:12 | Mika
Já jen abych nešel do něčeho špatného, jeliko jsem s TDi spokojenej, ale tohle je o 5 let mladší a po druhém majiteli, nyní mu nabízí O2, takže asi tak. Ale co mě dostává je fakt, že prodat dnes auto je skoro mistrovské dílo.
o 18.05.2010, 09:15 | Kapka (M)
proto svoje mam už par let..než se to nekde snažit prodat težce pod cenou..když to ma vše co chci-kuže klima xenony docela silný motor jezdi to za par penez a pak koupit nějakou "paštiku"..tak to si ji ještě asi necham další rok
o 18.05.2010, 09:28 | Luke_288
Mika: pak si kdyžtak piš ty náklady, jestli s 1.8T budou menší než s 1.9TDI :)
jinak s 1.8T jsem jel jen párkrát, ale pocit jsem z něj měl suprovej...určitě lepší než s 2.0FSI o kterým se říkalo, že je snad nástupce týhle 1.8T či co...
o 18.05.2010, 09:45 | Mika
Mám nájezd tak 12T za rok, takže si nemyslím, že by mě to zruinovalo :-). A co se týká tý prodělečnosti tak to u auta se dá čekat vždy.
o 18.05.2010, 11:30 | Vlastah
1,8T urcite dobra volba, nebal bych se toho, pokud s tim nejezdil nejakej "jezdec", kterej vi o motorech asi jako ja o kralovani
jinak musim se zastat i verze bez turba: meli jsem dva roky v rodine O I combi, dlouhodoby prumer lehce pres 7, jezdilo se spise "cestovnim" stylem, nez zavodnim, motor za tu dobu bez zavad
o 18.05.2010, 11:38 | Luke_288
mika: na 12t ročně by byla nafta zbytečná
o 18.05.2010, 13:17 | Frenkie
sam mam 1.8T po druhym majiteli (najeto 145t) navic automat - zavady na motoru zatim nic, az na termostat a teda udelal sem zaroven i rozvody. spotreba okolo 8-10 podle toho co a jak se jelo.
jeste jedno varovani - NEJEZDIT S TIM JAK S NAFTOU, to te to sezere, pac muj otec ma 1.9TDI a kdyz sedne do myho a jede tak tam ma dle palubaku prumer klidne 12litru
o 18.05.2010, 15:12 | endru.ondra
měl jsem než my jí ukradli a super
o 18.05.2010, 15:43 | Seat Power
jel jsem s leonem 1,8T ale silnejsi verzi,a fakt nadhera,majitle mel najeto cca 195 000km a rikal ze krom beznych veci na ten motor nemusi sahnout,spotrebu pocitej na dalku tak kolem 7,5 ve meste tech 10 a kdyz tomu davas,jako ze davat budes :o) tak kolem 15L,ale stoji to fakt za to,hald benzin je benzin.
o 18.05.2010, 16:09 | jura.j
měním po 2000km , slovy dvou tísícách kilometrů , protože za rok víc nenajedu a mám ten motor rád :o)
o 18.05.2010, 17:59 | Pajk
tak ono se olej mění buď po určitých km nebo po roce ne?
o 18.05.2010, 19:31 | jura.j
no mělo by se , ale lidi sů hovada :o(
o 19.05.2010, 01:06 | Nismo.Power
jj olej je doporučeno měnit po určitejch km či určitym stáří což většina výrobců doporučuje 1rok.... když někomu měnim a dělám mu cedulku tak mu píšu na na rok trvanlovost ale takovejch lidí je fakt málo....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3181 sekund.