Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Škoda Superb 2.8 + LPG

 o Navštíveno 5735x o
o 06.06.2010, 19:12 | Duri | Upraveno: 2010-06-06 19:16:14
...nějaká osobní zkušenost se spotřebou motoru u této kombinace?
...popřípadě nějaké jiné car na delší trasy se zajímavější spotřebou


o 06.06.2010, 19:22 | HIGHTOWER
zajímavější, jako že s nižší? :-D
Třeba tady - [ Link ]
o 06.06.2010, 19:24 | Duri
...přesně tak s nižší :)...ale zase aby tam byl nějakej ten konik na víc

...Nissan nelíbí :-/
o 06.06.2010, 19:31 | HIGHTOWER
a co M-B E? Mě se taky ne a ne líbit, ale když jsem ho pak měl, za 14 dní jsem si ho zamiloval
o 06.06.2010, 19:43 | Duri
HIGHTOWER: to už jsme s pořizovací cenou uplně někde jinde :-/
o 06.06.2010, 20:03 | HIGHTOWER
no o ní jsi nic nepsal a navíc W210 seženeš za stejný love či i míň jak Superba :-D
o 06.06.2010, 20:16 | Milhauzz
Mám bez LPG, konstantně kolem 10-11l/100km. Když sem prase, tak 12-12,5. Může žrát víc i míň, záleží podle nohy na plynu a stylu jízdy.
o 06.06.2010, 20:18 | Duri
Milhauzz: to zase vychází víc jak diesel, takže to je pasé...proto v úvahu ta přestavba
o 06.06.2010, 20:19 | Rudi
kup to v TDIčku
o 06.06.2010, 20:31 | Duri
...ještě mě napadá audi a4 3.0...všechno cca rok 2002
o 06.06.2010, 20:37 | Seat Power | Upraveno: 2010-06-06 20:41:13
no samozrejme cekal jsem kdo zase rekne kup si TDIIIIIIIIcko :o)))((( kamarad ma v plynu verunu a nemuze si to vynachvalit jen jezdi a jezdi,zadne problemy atp..nema.Osobne muzu tuto kombinaci doporucit.
o 06.06.2010, 20:38 | HIGHTOWER
A4 a Superb? Co že to vlastně chceš?
o 06.06.2010, 20:41 | Duri
Chci něco se silnějším motorem než jsou klasický TDíčka, další faktor je srovnatelná spotřeba jako u TDI...nic vic nic min
o 07.06.2010, 08:26 | radek.613
Já chci taky obr auto, nejlíp se šestilitrem, moc a moc a moc koněma, ale aby nežralo víc jak sousedovo TDi, takže max 4,12547895565785415215632 litru na 100 km. Poradí někdo?

Sorry za OT, ale některé požadavky jsou vážně úsměvné.....
o 07.06.2010, 08:30 | Kubais
Dal sem E46 323i do plynu, jede to furt stejně jako na benál, spotřeba kolem 10l plynu a při ceně 15Kč za litr je to sranda:)
o 07.06.2010, 08:45 | Milhauzz
Ono je to s tou spotřebou zavádějící. Zjistil sem, při takovém malém průzkumu, od řidičů i neřidičů, zajimavá čísla. Defakto to vzniklo tím, že se mě každej ptal, kolik ten superb žere, a že to musí být hrůza tohle živit a proč sem si nenechal oktávku v dýzlu a podobný kecy ...

1, šetřílci, TDI jehovisti a podobní mamrdi, ti tvrdí, že 6l/100km je akceptovatelný maximum
2, normální řidiči s malýma motorama, jsou schopni akceptovat 8,5l/100km.
3, - a to je to nejzajímavější - 9l/100km je pro všechny strašně nehorázně moc. Divné, když si vezmu, že jen o půl litru míň je to ok. Z toho mě vyplynulo, když oněch 9 je ta magická hranice, že dalších 30 korun na sto kilometrů mě asi nevytrhne.

Jinak superba do plynu bych já osobně nedával, ze dvou důvodů.
1, spočítal sem si, že ročně ujedu soukromě asi 15tis km, zbytek (teda valnou většinu) služebákem. Takže návratnost zástavby je nerentabilní
2, cítil bych se jako debil ... koupit si velkou káru a pak šetřit na palivu ...
o 07.06.2010, 08:54 | Kubais
kromě poslední věty s tebou souhlasim no...Když chce někdo velké auto tak se mu asi líbí a proč nevyužít alternativních pohonů?Ročně těch 30-40t udělám a představa že bych to měl absolvovat s malým nepohodlným autem bez "svižné"jízdy mě děsí.
o 07.06.2010, 08:58 | Luke_288
mě by zajímalo, proč by lidi co šetří měli bejt hned mamrdi...

lidi co neřeší spotřebu maj v drtivý většině případů směšný nájezdy km ročně...

Duri: motor silnější než nafta a spotřeba jako nafta- nereálný, smiř se s tím, že pro tebe bude fakt asi ideální nafta.

jo a verunu v plynu, to musí bejt žůžo, seat power opět nezklamal...
o 07.06.2010, 10:05 | clown
Milhaus .. potkavam Audi S8 LPG :o)
o 07.06.2010, 10:32 | Seat Power | Upraveno: 2010-06-07 10:39:39
Luke_288:ano veruna v plynu,nevim co je na tom?jede to oproti chrochtakum s krasnou spotrebou.Ale vim ze pro nekoho jsou TDÍÍÍÍÍcka ty nejlepsi motory. :o)
o 07.06.2010, 11:50 | Milhauzz
Možná to ode mě blbě vyznělo, ale těmy mamrdy sem myslel ty, kteří zarytě tvrdí, že jezdí za 5 litrů normálně a za 5,525 když tomu dávaj.

Ono to LPG, já mám k tomu vesměs negativní názor, už jenom kvůli tomu, že buď to sežere prostor v kufru, nebo rezervu "v případě toroidu" a taky, že mnoho (a nemyslím tím zrovna tento článek) uživatelů, automaticky chcou narvat plyn za každou cenu, aby jezdili levně - ale už si nedokáží spočítat návratnost.

Ale pro mě za mě, ať si každej dává do auta co chce :)
o 07.06.2010, 11:55 | Luke_288 | Upraveno: 2010-06-07 11:59:30
seat: mě baví tvůj projev směrem k naftě a v hlavě mi utkvěla hláška, že nafta nikdy, ale služebák žere naftu...to musí bejt hrozný zklamání.
at si každej jezdí v čem chce, já mám roční nájezd takovej, že ani plyn pro mě není řešení...

edit: určení příjemce reakce, aby to nevyznělo jako že to píšu na Milhauze, prtž s tím posledním souhlas.
o 07.06.2010, 12:32 | Seat Power
Luke:ano nemuzu si poroucet cim chci v praci jezdit,ale soukrome si o tom rozhodovat muzu.
o 07.06.2010, 12:39 | radek.613
Já to řeknu takhle, a už jsem to tu X krát psal, době kdy se montovalo LPG do shnilých Š105 a žigulů s kilometrovým nájezdem 5x kolem zeměkoule lidem, kteří nebyli schopni taková auta uživit na benzín, odzvonilo už dávno. Kdyby se LPG vyrábělo a montovalo jen z tohohle důvodu, měly by ty systémy mnohem menší vývoj, kvalitu a schopnosti, protože i auto z roku 2010 lze při dostatku znalostí a šikovnosti "zplynit" když to jemně přeženu základní podtlakovou sadou za pár tisícikorun, což je adekvátní investice pro lidi, kteří prostě nejsou schopni své auto uživit na benzín. Dnešní doba však ukazuje, jakož i cifry vynakládané za přestavby a úroveň vývoje systémů mnohdy lepší, než jsou originální benzínové ECU, že k montážím LPG dochází i z jiných pohnutek, než nedostatku finanční stability v kešeni. Namátkou lze uvést ekologičtější provoz (známkami omezené vjezdy vozidel do center měst, kam se prostě s ropou bez pytle na saze nedostanete), svobodnou volbu výběru ze dvou paliv kdykoli během jízdy, nezanedbatelné zvýšení dojezdu a hlavně prostý fakt, který potvrzuje mnoho a mnoho měření, porovnávání a zkoušení, že LPG je 100% alternativou k automobilovým benzínům co se týká potřeby zisku energie z něj pro pohon už tak žalostně účinného spalovacího motoru. Pak si každý jedinec s řádně ukončenou základní školní docházkou dokáže spočítat, stoje u PHM stojanu u benzínky, proč z jedné hadice (LPG) ty kilowatty (dobře, MJ) kupuje za 15 korun a z druhé hadice (BA) tutéž energii za více než dvojnásobek, aniž by tím získal cokoli navíc. Koupí si "stejnou" energii, akorát z každého litru odevzdá státu a překupníkům tolik, že by za to koupil litr ještě jeden. Při stavu našich silnic, úrovni služeb silniční PčR, cenám za dálniční známky či mýto, snaze státu persekuovat osobní přepravu se není čemu divit, že existují lidé, neochotní státní aparát nákupem BA či NM vykrmovat..... ale samozřejmě Milhauzzova poslední věta sedí, ať si každý dává do auta co chce....
o 07.06.2010, 12:54 | Luke_288
nj, jenže pořád jsme v čr, kde nikde žádný omezení vjezdu naftových motorů do center měst není, naopak u drtivý většiny podzemních garáží jsi s LPG v ilegalitě...
o 07.06.2010, 13:06 | radek.613
No jo to bude tím, že někdo jezdí kolem komína, jiní po celé Evropě, kde nejsou v ilegalitě ani v podzemních garážích, ani v centrech měst...
o 07.06.2010, 13:12 | Luke_288
radši budu legální těch 70tis km ročně kolem komína, kde žiju, pracuju a pohybuju se 95% času v roce než abych si užíval opojení na 14dní dovolené...promiň ale tohle neberu jako argument...
daleko víc bych postihoval lidi s neseřízenýma starýma vrakama co by STK legálně nikdy nemohli udělat než zavádět takovýhle restrikce pro naftu...
o 07.06.2010, 13:22 | Kubais
stačí je za starou karosou a nebo trambusem, to je najednou ekologie :D
Nejhorší je že lidi o LPG moc neví a furt si to spojují se snížením výkonu a plno starostí.Pak někoho vezu a ptá se mě jestli už jedu na plyn že to nějak dobře jede :)
o 07.06.2010, 13:26 | Luke_288
to je přesně ono. nechápu, že ty naše bukvice v parlamentu třeba už dávno nenapadlo zvýhodňovat ekologickej provoz, at už hybridy, tak třeba i LPG, CNG apod. osvobození od silniční daně, dálnice bez poplatků, těch možností je spousta a naopak těžce bych postihoval kupříkladu ty trambusy. on by si pak každej rozmyslel v čem bude jezdit...osobně jsem proti starým naftovým motorům, protože to je fakt peklo...
o 07.06.2010, 13:29 | clown
jak se pise v odbornem tisku .. bejt nova octavia 1.8 TSI s firemnim LPG tak jako jen 1.6MPI, tak se TDI neprodavaj ..

vse ma nejake +, nejake -. mam doma jak LPG, tak benzin tak TDI a proste LPG mi smrdi, ale to je jediny co proti tomu mam, proti benzinu nemam nic a prosti TDI jen to chrochtani a drazsi servis pri 200.000 km +

ubytek vykonu u LPG ? jiste, pokud mam polomotor s maximalne 60 kw tak to poznam .. , u 160kw forda jsem to fakt nepoznal..

o 07.06.2010, 13:40 | Kubais
Pokud máš sekvenční vstřikování a správně namontováno,tak by úbytek výkonu být neměl.jedině tak spotřeba trochu vzroste.
o 07.06.2010, 13:42 | radek.613
Za firemní vozy s legálně zamontovaným a zapsaným LPG se silniční daň neplatí, to už chvíli funguje. Je to kapka v moři úlev a zvýhodnění, které by stát, kdyby chtěl, mohl svým občanům poskytovat, žel nežijeme v civilizované zemi, ale v česku..... ty restrikce pro naftu bez FAP chápu a souhlasím, vím co vidím v pytlích Horiby když se dělají emisní zkoušky nových aut či dovozů a jede se ve válcích s ropákem městský cyklus, stačí že současná životní úroveň nahrává rakovinám dědičným a neřestným, nač si je jejich procento pravděpodobnosti zvyšovat inhalací sazí z nafty, že....
o 07.06.2010, 13:51 | Rudi
Zrovna CNG je dle mě docela zlost za tím jet, teď jsem jel za insignií a smrad to byl šílenej, jak kdyby pomalu hořel.
Osobně mám s LPG špatnou zkušenost, skončilo to KO motorem, u jinýho dokonce shořelým vrakem. Hald Autoservis Zahrádka, ikdyž už to montuje cca 15let, tak nový systémy buď neuměj nebo maj špatný techniky. Jinej montážní servis zas pohledem odhadoval V6 mondeo na osmiválec, takže tam sem se rychle otočil.

Tak či tak, za těch 1700km užívání LPG sem vypozoroval pár věcí. Rozdíl ve výkonu byl minimálně a téměř nepostřehnutelnej, nicméně spotřeba neúměrně vysoká - (benzín 9-10l, plyn 13-15l - může souviset i s na hovno montáží), velmi nízký dojezd( čili pro dálniční uživatele buď větší nádrž a né toroid nebo prostě zvyk na častý tankování) - zrovna na západě žádná velká sláva, zákaz vjezdu do podzemek, nutná větší počáteční investice ( ta se mi měla po propočtech a kilometráži vrátit do cca 3/4roku - proto sem do toho šel), dost časté namítání originál servisů o nevhodnosti montáže.

Pro mě se to prostě neosvědčilo, trávim hodně km na dálnicích u sousedů, na naftu mám dlouhej dojezd, nemusím nutně vyhledávat LPG benzinky a nutně někde sjíždět z dálnice. Ale tak o tom je, každýmu vyhovuje něco jinýho.

Spíš nechápu lidi, co odsuzujou jedno kvůli tomu, že maj druhý. Ikdyby měl někdo LPG na Bentley, tak mu určitě nebudu říkat, že je divnej, třeba mu to vyhovuje, mě naopak přišlo hodně zajímavý vidět LPG na Cayenne Turbo!
o 07.06.2010, 14:17 | Drtič
Taky mám pocit, že spoustu lidí je zarytým odpůrcem jen proto, že je to plyn.
Mám plyn ve 3 autech:
Alfa 156 2,5V6 - první zkušenost s plynem, po nájezdu 50 000 km jsem nezaznamenal jedinný problém. Rozdíl mezi jízdou na benzin a LPG nerozeznatelný. Spotřeba cca 10 l benzinu a kolem 12 LPG. Pak jsem auto prodal, plyn si z toho nechal vytáhnout. Auto jezdí do dnes a problém s motorem není.
Plyn jsem si nechla namontovat do Alfy 166 3,0 V6...najeto cca 60 000 na něj a bez jedné jedinné závady na plynu, kdy se mi vysypal jeden vstřikovač (150 kč oprava) jezdím bez problémů. A jelikož s Alfou taxikařím, tak řeším náklady a jsem zhruba na úrovni Octy v TDi. Spotřeba něco kolem 14,5 LPG. a protože jsem byl s LPG nadmíru spokojený, nechla jsem si ho namontovat do Cadillaca STS. Tady zatím nemohu nějak moc referovat, protože s tym mám najeto na plyn teprv 10 000, ale zatím bez problémů. Spotřeba cca 16l plynu. A ano, moc s tym nejezdim, ale nevidím důvod, proč bych si tam nenechal namontovat LPG? Bohužel chcu jezdit v luxusu a pokud možno za rozumný peníz a jiná možnost není. Velké auto holt musí mít velký motor. A není to proto, že bych na to neměl, klidně bych si zaplatil 5 kč za kilometr jen na palivu, ale otázka je proč, když možu jezdit uplně stejně jen za 2,50 na km?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.8527 sekund.