
Navštíveno 2871x

Tak nějak pokukuju po nějakám levnějším skůtru 50ccm a celkem dost se mi zalíbil tento typ Aprilia SR 50 (Factory, Di-tech) co jsem kde četl na netu tak žádné negativa nejsou, že je to jeden z lepších typů, výborná spolehlivost, porochovost také minimální. Máte někdo zkušenosti a další info, rady s tímto typem. Nebo raději úplně něco jiného? cenová relace kolem 20tis.
Nějaké tech. údaje zde :
[ Link ] Menší recenze:
[ Link ] [ Link ] [ Link ] 
nemáš papíry na větší? prtž 50ka v serii je hroznej lenoch...
na týhle SR50 sem párkrát jel, měl to kdysi kamarád od novýho ..... pár oprav v záruce, pak odešlo zapalování takže ranec, pak se mu za jízdy povolilo zadní kolo a bezmála upadlo, začala týct přední vidle, uplně na nic to brzdilo a hrozně se prohejbalo při brždění....
já v tu dobu měl starou AF1 aprilku a ta snad byla spolehlivější :D
jinak samo je to těžce líný

21.06.2010, 23:45 |
Luke_288 | Upraveno: 2010-06-21 23:50:59
jo jinak abych jenom neplkal, tak mám už 13let Gilleru Runnera 50, překopanej na kitovou 70ku, větší karburátor a laďák a s tím už se po městě jezdit dá. udrží to konstantních 110km/h, což tahle aprilie nedá ani náhodou a budeš s tím akorát brzda na křižovatkách. pravda je, že žere 6l.mám najeto 8tis km, ale asi 10let jsem s ní nejezdil, poslední 3měsíce po praze. bez poruchy. ale jak jsem psal, tyhle skutry jsou dynamicky tragédi, trvalo mi dlouho než jsem si to uvědomil a dneska konečně dodělal An a pořídim konečně motorku.

22.06.2010, 05:49 |
TUNER Takže začnem od začátku... Ta fotka co jsi sem dal je fotka Factorky kterou ale za 20 000,- nekoupíš. Di-tech je ten starší model v recenzích.
Factorku bych ti mohl s klidnym srdcem doporučit. Má motor piaggio se vstřikováním kterej je v pohodě.
Starší SRko - Di-Tech má motor Morini se vstřikováním a ten má často problemy se vstřikováním a elektronikou vůbec. Výhoda skůtrů se vstřikováním je jejich nízká spotřeba,oproti karburátorové verzi. Pokud jezdí tak pohoda...ale jak se začně něco sr*t,tak tě to bude stát ranec. Jejich nevýhoda oproti karburátorům je že nejdou tolik ladit a neni na ně tolik dílů. Takže budeš odsouzenej jezdit třeba 70 - ale se spotřebou 2-3 litry.....dokud se něco nepotento...
Karburátorový verze jdou překopat tak,že se dá seriový výkon zněkolikanásobit...Ale samozřejmě to stojí peníze.
Vybírej něco co má motor Minarelli a nebo Piaggio ale hlavně s vodním chlazením. Vzducháče nekupuj. Chválim výběr značkovýho skůtru a ne číny ;-)
Luke_288 - konstantních 110 km/h ? Možná si to změř GPSkou,protože ti hooodně kecá tachometr...Neříkam že to nevytáhne 110,to neni problem,ale určitě si to tuhle rychlost neudrží. ;-)
Já mam maximálku na svojí "50 ccm" 125 km/h ))).....podle GPSky samozřejmě.
mě se líbí, jak i přesto, žes toho skůtra nikdy neviděl a nic o něm nevíš okamžitě víš, že ta rychlost je blbost:)) je tam komplet kit polini, kdy maximálku umí 120km/h. to že tacho přeměřuje je jasný, ale rozhodně ne o nějaký desítky km/h...
jak jsem psal, mám ho 13let a určitě vím líp než ty jak rychle ten skutr umí jezdit...jak už tu někdo někde psal, nechápu, že někteří mají tendenci k tomu myslet si, že jsou automaticky chtytřejší než ten druhej :)

22.06.2010, 07:09 |
TUNER Sorry,skútra jsem sice neviděl,ale pár let se kolem toho pohybuju,ladim je,jezdim po závodech (předevčírem byl zrovna závod v Písku) atd....
Tachometr o desítky klidně proměřovat může...i když se ti to asi líbit nebude. Na druhym skútru co jsem měl (Aprilia Area) kterej ukazoval na tachometru 100 jel ve skutečnosti 85. Kamarád měl taky Areu a Při 120 na tachu jel akutečnejch 100...
Když jel jednou za mnou v závěsu,rychlost jsem měl GPSkou změřenou lehce přes 120...jemu to ukazovalo na tachometru 143..... Na svej Malagutce jsem origo digi tacho který ukazovalo nesmysl jako všechny ostatní skútry,dávno vyměnil za SIGMU - budík z kola,kterej jsem si naladil podle GPSky aby ukazoval přesný hodnoty...
Nechci se tady s tebou dohadovat. Pod pojmem komplet kit Polini si můžu představit ledacos. Polini dělá dost věcí. Klidně mi na emila pošli setup skútra a nějaký fotky. Rád na to mrknu.
to už nedám dohromady, dělal jsem to po roce ježdění, tzn 12let zpět a to co se tehdy dělalo už se stejně dávno nedělá (válec, karbec,vejfuk), nicméně nemá smysl rozebírat něco co mám osahaný a vím, že když je ve městě 50,70 apod a jedu s davem tak to +-5 odpovídá.
ale je to stejný jako u auta, mě taky nikdo nevěří, že moje OII na 18kách kolech proměřuje jen +5km/h a to víceméně v celým rozsahu rychlostí, tzn ve chvíli kdy mi tacho ukazuje 200km/h (z kopce :) ) jedu GPS 195km/h.
ale to je těžce OT. za sebe bych do tý aprilky v tomhle objemu v životě nešel

22.06.2010, 09:38 |
TUNER Ok,budu rád i za fotky. Na karbu je napsáno,jakou má velikost,z tvaru laufu (koleno a tělo) se taky pozná hodně a válec se taky pozná jestli to je litina nebo nicasil.
Ditech je podle me to nejlepsi co se v dvoutaktech da koupit. Zena na nem najezdila pres 6000km a bez problemu.
Jezdil jsem na tom litalo to 80, co si pamatuju tak se to nechavalo nejak odblokovat pres gameboy nebo pres co tehda :o)

22.06.2010, 11:09 |
TUNER Jj,přes gameboy se to odblokovalo. ;-)
Ditech je starší stroj,jak jsem psal,už se nedělají a pokud slouží tak je to dobrej stroj s nízkou spotřebou. Ale jak se něco.......opravy jsou pak drahý.
Seriovému Di-Techu jsem naměřil po rovince cca 70-75 km/h tak by i těch 80-85 tacho odpovídalo. ;-)
Dnešní stříkačky v Aprilii a Gileře mají stejnej motor Piaggio se vstřikováním,kterej je propracovanější a vymakanější. Samozřejmě jsou verze i s karburátorem.
hele, me Leonardo 250 promeruje o cca 15km/h
jede 135km/h tacho, takze 110 :-)

22.06.2010, 13:23 |
TUNER ....nebo to bude 120 ))
TUNER: sem kokot, neumim pocitat :-)
Tohodle skutra mam od novyho. Ted ho mam treti rok a najeto cca 12tis km. Jsem s tim moc spokojeny,zatim jsem nemel ani jednu zavadu a jezdim s tim porad plnej a to mam 100KG. Tachometr u teto digitalni verze podle GPS me promeruje o 5-7kmh. Po rovine dle tachometru se da i s moji vahou jezdit 85 az 92. S kopce mam rekord 107kmh. Mam verzi strikacku bez tuningu uz kvuli spotrebe cca 2-2,5 litru dle jizdy. Ze blbe brzi a prohyba se, jsou opet nesmysly jednoho mistniho clena. A co se tyka poruchovosti tak tato je na tom rozhodne lip nez ten model pred tim. Pokud je za dobrou cenu,nevahal bych. Je to velice dobry skutr. Pred tim jsem mel 2x peugeota a spatenka,pak jeste cagiva ale to uz byl veteran.
to neni možný že ti to proměřuje jenom 5-7km/h:))
Papíry na silnější nemám, ani neplánuju dělat, motorky mě nějak moc nechytili, spíše auta.A dávat za to zase 40K se mi taky nehce když na tom pojdu párkrát za měsíc. A jak tady někdo zmínil že mu to žere 6litrů, tak to už by se mi pak nevyplatilo s tím jezdit, to už bych mohl rovnou jet autem, kde je větší komfort. Jinak od toho neočekávám žádný zázraky, spíš jen tak pro radost pro volný čas, na kratší cesty místo kola. No Factorka by byla super jen za 20k ji asi neseženu, tak to asi nakonec skončí u toho Di-Techa nebo úplně něčeho jinýho, ale vyber si, když každá ta verze má něco pro a proti? kdyby někdo o něčem dobrém věděl, rád uvítám nabídku.
jj opravdu. Tento digitalni tachometr ano. Stary ditechy promerovali jak krava,to bylo znamy. A nevim jak je to u Factory,karburatorove verze co ma rucickovy tachometr. Meril jsem to podle navigace a ta svetlena tabule co meri rychlost tak bezne 5kmh.

24.06.2010, 19:23 |
TUNER sonyk02 - pokud chceš jezdit do 2,5 litru,s cenou kolem 20k tak jinou možnost než Di-Techa vlastně nemáš...Karbec bude baštit vždycky víc.
jezdec.1 - Peugeoty v 50 ccm 2T nikdy neměli dobrý motory. Na světelný tabule se vyprdni,každá ukazuje jinak. Já důvěřuju jen GPSce. Jj,ty novější už nekecají o tolik. Někde bych vyštrachal kolik psali kluci že jim to proměřuje,porovnávali to GPSkama. Ale myslim že to opravdu nikdy nebyl rozdíl větší jak 10 km/h. ;-)