
Navštíveno 1932x

Ahoj Nismo :-D Nebo klidně i někdo jiný. Jak si stojí toto auto s motorem 3.5? Mohl by někdo poreferovat? Díky moc.
motor je velkej držák, převodovka je konkrétně pro tenhle motor malinko horší, ale myslim si že pořád nad průměrem. Auto docela jede, ale V8 to neni, takže spíš poklidnější jízda se šestiválcem. Je tam dost místa a o zadních sedadlech to platí dvojnásobně. Až budeš kupovat tak sleduj spíš to jestli to před tebou mělo nějaký prase a nebo rozumnej člověk, je to těžký a počítej s občasnýma investicema do podvozku, ale jinam ani moc ne e, je to Chrysler, takže často potíže s uživatelskou elektroinstalací, občas nejde stáhnout okno, občas nesvítí podsvícení něčeho atp. Ale všecho je větřinou jenom blbost, stačí rozebrat, prostříknout a je to. Na opravy v motorový části nic moc, všude je strašně málo místa, nákup náhradních dílů je hodně lidovej na tuhle třídu, mám Concorde, což je v podstatě to samý jen pro US trh a nakupuju skoro výhradně na Ebay a nebo Rockauto. Teď jsem dokonce uvažoval o prodeji, ale pořád nějak nerozhodnuto, kdyby jsi chtěl, můžu ukázat

10.07.2010, 17:24 |
vypuk OT - těch se tu ve Frýdku-Místku momentálně vyrojilo docela dost, čím to je...
Já mam právě momentálně camry a již delší dobu se jí snažim udat. A právě zkoušim jestli bych se s nějakym bazarem nedohodl na protiúčtu. A právě mě napadlo i tohle auto. Myslim, že by tahle výměna bazaru mohla bejt celkem jedno, když se jedná o docela atyp s velkym motorem a automatem. Pochybuju, že za tohle češi trhaj ruce. Takže když bych nějakýmu bazaru nabídl camry + třeba můj malý doplatek, tak by to mohl vzít. Jako camry je dobrý auto, ale přijde mi takový nemastný neslaný a chci prostě něco jinýho. Tak nějak jsem si pročítal různý zkušenosti a má to i rozumnou spotřebu. Tak dík za info.
motor výborný, akorát sladění se čtyřkvalt automatem není ve vyšších rychlostech ideální (čtyřka začíná dost pozdě navíc v nevhodných otáčkách). Podvozek je ryze americký, takže na naše poměry docela houpavý na vlně, naopak na krátké nerovnosti může až odskakovat. Tím je trochu dána i kratší životnost podvozkových partií jako ramena, silentbloky, čepy řízení - s jejich výměnou se téměř určitě potkáš. Zkontrolovat výfuk, docela často nadměrně koroduje. Brzdy stavěné na americké rychlostní limity, takže na to pozor. Jinak velmi prostorné, obrovský kufr, bohatá výbava.
Každopádně pro tebe jako kupujícího je výhoda, že auto je skoro neprodejný, takže za málo peněz docela hodně muziky. Na druhou stranu je potřeba s tím počítat i do budoucna, kdy bude problém se toho zbavit. Jinak je to tuším Euro II, takže tam bude nějaký eko. V nabídce budou asi převažovat dotažené auta (klidně i USA/Kanada), ale prodávalo se to jako nové i tady v ČR.

10.07.2010, 18:35 |
party_boy | Upraveno: 2010-07-10 18:42:39
Přesně tak, neprodejný auto. Právě proto jsem chtěl s nějakým bazarem zkusit vyměnit neprodejný auto za neprodejný auto :-D Objem palivové nádrže je jaký?
nádrž 64 litrů, no a je to američan, takže na nějaký litr se nekouká, počítal bych se spotřebou kolem 12
A top speed je nějak elektronicky omezen? Je mi divný, že by auto se 187kw mělo na budíku konečnou 200.
tak tos viděl nejspíš něco dotažený z US, evropská verze má tuším tacho do 240. Maximálka je 220, ale je problém se na ni dostat, na 200 se dostaneš vcelku v klidu, ale čtyřka pak nemá sílu to táhnout dál neb při této rychlosti točí někde těsně pod 4.000 ot. Prostě elektornicky omezený to myslím není, ale je to omezený "nevhodnou" konstrukcí převodů. Nevhodnou dávám do uvozovek, protože je to auto stavěné na podstatně nižší rychlostní limity než jsou u nás.
A audio systém je v tom od infinity? Nebo to měly jen některé modely?
3.5 by měla mít Infinity v základu
Tak ještě jednou díky za info.
jde o určitý roky US verzí, ty měli omezení na 120MPH, ale ty tu moc nerostou, dle mých zkušeností se na 240 dostat neni vůbec problém, jak říká šestikule, ten jejich automat s "tiptronicem" se moc nepovedl. Já mám klasickou oldschoolovou převodovku, mimochodem jednu z nej co udělali a omezení 120MPH elektronicky, to auto jede do 200 dost svižně a když to pak zabrzdí, to to ještě vcelku cukne, kdybych neměl omezení, dostanu se k 240 hravě a to mám slabší motor 3,2 168kW. Spotřeba běžně 12, když budeš šetřit, tak neni problém pod 10, já jezdim za 12-13l plynu. Jinak s tou korozí vejfuku ještě souhlasim, ale jinak to tak hrozný neni, mě rezne jen to co je dojebaný :o) Ale já bych se poohlídnul i po nějaký V8 - Oldsmobil Aurora a tak
amen..... souhlas s escudem :)
Aurora je sice zajímavá ale je jich hrozně málo..... aurora má např. stejný ramena jako STS či dokonce je to jediný auto z GM kterýmu se dostalo pocty v podobě northstar motoru jinak to je exkluzivita jen cadillac..... aurora sice má menší northstar myslim jen 4.0 ale i tak je to super motor.....
300M je hodně a dá se sehnat solidní kousek.... ale počítej že to auto prostě je chrysler tj. něco jako u nás škoda.... prostě je to apotřební zboží který neoplývá kvalitou takže to nesrovnávej s ničim s GM protože to je naprosto jinde auta od GM :) ale rozhodně tě neurazí..... spíš bych koukal po tom lexusu co se ti líbil nebo aurora/sts ....
Tak GS 300 první generace je na prodej jen jedna za 46. Teda co jsem našel, jenže bych musel mít prostě kupce na camry a to neni vůbec možný.
Chryslera bych se Škodovkou neporovnával, spíš s Fiatem, člověk se tam v něčem musí hrabat skoro každý měsíc.
To auto je podle mě pěkné, ještě představitel doznívajícího futuristického cab-forward designu devadesátých let s krátkým předkem. detaily uvnitř tradičně americky slabší, hodně je tam toho z košíku koncernových dílů. Převodovka není nadprůměrná ale naopak dost kprdu, jak zpřevodováním tak životností, je to skoro stejná převodovka co sloužila ve Voyagerech se 150 koníkama akorát 300M jich má 250. Motor nemá žádný extra tah a je velmi neamerický a vysokootáčkový, do takového auta už podle mě patří V8 a zadní náhon, to ovšem nechám na uvážení každého soudruha. Podle mého to poježdění za ty servisní náklady až zas tak nestojí, když už ameriku tak bych vybíral jinde...
no taky bych tam viděl radši V8 a RWD ale zase tak hrozný to neni..... sice pravda že to žere jak V8 a je to takový mdlý ty motory na svuj výkon ale zase sou spolehlivý.... převodovky maj problém jen když je člověk prase, běžnym používánim a údežbou se jim nic nestane a z toho důvodu s touhle převodovkou jezdí i člověk kterej do čr dováží nejvíc dílů pro automaty a má sám do prahy nesmyrtelnýho NewYorkera se stejnou skříní a víceméně stejnym motorem.... ale je pravda že newyorker je víc americky zpracovanej zatimco 300M je prostě spíš evropský a zpracovaný prostě dle mýho gusta jako škodovka a fiat ;-)
voyager je sice super auto ale přece jen to je rakušák co ameriku viděl jen na obrázkách ;-)