Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaké auto do 100 tis. po stodvacáté

 o Navštíveno 1466x o
o 30.08.2010, 10:22 | PlusOne | Upraveno: 2010-08-30 10:39:27
Zdravím vespolek. Jelikož to tu dlouho nebylo, tak si dovolím se zeptat na tradiční otázku:

Jaké auto do 100 tis. byste mi doporučili?

Situace:
Jezdím denně do práce 40+40 po dálnici, a semtam někam dál - ročně to dělá cca 25-30 tisíc. Auto bude sloužit nejen na denní dojíždění, ale zároveň jako rodinné auto, tudíž prostor+bezpečnost, mám v plánu si ho nechat nejmíň 4-5 let.

Požadavky:
- prostor = kombi (musí se vejít kočárek)
- spotřeba 6.5 max
- bezpečnost - min. 2 pytle, ideálně 4, chci robustní auto, co něco vydrží
- klima by byla fajn
- spolehlivost
Protože se jedná o koupi staršího auta, je jasný, že dřív nebo později se na tom něco podělá, tak bych poprosil mimo tipu i nějaké ty praktické zkušenosti (na co si dát pozor, co na autě nejčastěji odchází).

Můj soukromej tip je zatím Passat B5 Variant, asi nafta 81 kW AFN - na ten motor jsem slyšel hodně chvály. Alternativu nemám, a stopro rozhodnutej taky nejsem.

Tak házejte tipy...budu rád za každej věcnej příspěvek.

Díky.


o 30.08.2010, 10:34 | Kounect
V70 I.generace 2.5TDI, splňuje všechno co potřebuješ.
Motor neodchází nic ( váhy ještě staré hliníkové neseroucí se ), občas vyčistit případně navždy zaslepit EGR, všechno ostatní spotřebák za velice slušné ceny ( můžeš si ověřit na autokelly třeba v porovnání s Passatem, budeš překvapenej, ceny jsou obdobné ).
o 30.08.2010, 10:36 | walish
Lancia Lybra - prostorné,úsporné,spolehlivé( poznámky typu je to Ital,sere apod. si nechte,už se to tu řešilo dost :))

Zkus se na ní aspoň zajet mrknout,sedni si dovnitř,okoukni,jako rodinné auto super. Motory JTD držáky,Kufr velký,prostor pro cestující taktéž slušný.
o 30.08.2010, 10:38 | Kounect
Jo a neboj se nájezdu přes 300t, je to normální a ten Passat je bude mít taky, akorát se to u něj jednodušeji dává dolů :o)
Taky výhoda že koupíš za 70 - 90 a zbytek máš pro strýčka příhodu.
o 30.08.2010, 10:48 | PlusOne
walish:
To je ital, bude se srát :-D :-D Lybra je zajímavé auto, takovej exot, člověk ji moc nevidí, ale nějak mě neoslovil vzhled....

Kounect:
V70 je dobrej nápad, Volva se mi dost líbily, nevím, proč jsem na tohle zapomněl...problém je, že neznám nikoho, kdo by to měl a rozuměl tomu. 2.5TDI je stejný motor, jako Audi, nepletu se?
o 30.08.2010, 10:52 | MaxxT
PlusOne, ja teda nemam V70, ale mam V50, s 2.0 diesel, 100kW, najel jsem s tim za 7 mesicu, necelych 50tis km a auto fakt skvely, ted ma najeto 200 tis km a slape vyborne, nehuly, taha, proste fakt v pohode auto. Volvo je zatim z mych aut kterych bylo asi 11, to nejlepsi. Menil jsem 2x olej a ted brzdy a predni loziska. Jinak jezdim a jezdim a jezdim. Za me Volvo fakt palec nahoru, kam se hrabe nejakej VW.
o 30.08.2010, 10:54 | Nismo.Power
V70 první generace ale může mít ještě audi motor což je docela průser..... jinak pokud to bude motor renault nebo dokonce i D5 přímo volvo tak supr, auto funguje jak má a spotřeba kolem 6-7

passat v týhle ceně bude jeden velkej průser sice AFN je jedno z nejpovedenějších ale tak i tak to už bych radši snad zkurvenýho itala než takovouhle past....

kolega servisák bude prodávat B5 s AFN a Syncro akorát neni variant.... ale tak nějak mu to bez větších problémů slouží ale má to najeto opravdu jen 220 a motor už je dost unavenej...

nicméně souboj s amerikou za zadkem včera zvlád vpohodě výjma toho že v 60ti mu nestačily na jížní spojce ani 2 pruhy pomalu :)

apotřeba AFN s podvalem je kolem 6,5.... dá se dostat s AFN i někam na 4,5 ale i passatu spíš 5 a víc ale zase max kolem 7-8

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 30.08.2010, 10:55 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 30.08.2010, 10:59 | PlusOne
Nismo:
Podle čeho poznám, že to je D5? Všechny V70 první generace v naftě, které jsem našel, mají označení 2.5TDI...

Jinak pobavils :-D Je vidět, že Fauvé vydrží dost....
o 30.08.2010, 11:10 | Ravo
Octava Combi s 81kW TDi (rv 2001 a výš, ale ne už PD).

nebudeš řešit přední hliníkovou nápravu (která tě u B5 passsata bude určitě čekat). Jinak motorovně je tam ten samý motor (spolehlivost), auto je pravda trošku menší ale kufr v pohodě.

Ale budeš mít megatuctovku a pak záleží co tam budeš mít za výbavu, ty sociály osekaný jsou děsný, doporučuju dovléct z DE
o 30.08.2010, 11:25 | DaveF
Ten 2,5 TDi je koncernovej pětiválec a je bezproblémovej, jen nepodcenit rozvody. Sháněl jsem něco podobnýho pro rodinu za 100-150 a ve finále jsem vybíral mezi V70 2,5TDi r.99 a Mondeem 2002 2litr benzín a vybral jsem Mondeo protože bylo modernější a prostornější a protože jsem na naftě netrval.
Ale svezl jsem se s Volvem a je to docela příjemný, pohodlný a tichý svezení.Mě se V70 moc líbí - netuctový hranatý auto ale přecijen už trochu starší a prostorem jak jsem psal mě zas až tak moc nepřesvědčilo.
o 30.08.2010, 11:38 | DaveF
za 100-150 před rokem...
o 30.08.2010, 11:39 | Nismo.Power
D5 poznáš tak že to tam je napsaný....
2,5TDi R5 je dobrej motor ale leda v T4.... ve volvu se dával jen chvilku než se zjistilo že to je na pr z více důvodů tak se přešlo na renault 2,4 D kterej se taky dlouho neosvědčil tak si volvo udělalo vlastní D pojmenovaný D5 což je uplně super motor, rozhodně né jako ty parodie z DE o kterejch si tu každej myslí že to je vrchol naftový techniky.... kdybych chtěl opravdovu dobrej naftovej motor tak chci D5 ....
poznáš je vpodstatě už z označení auta .... 2,5tdi starý auta sou audi, moc dlouho se to nevyrábělo díky problémům , 2,4d sou kombinace renaultu, commonrailu a volva bloků a D5 je prostě čistý volvo...
D5 jede nejlíp, má super spotřebu a úžasnou kultivovanost a tichost...
o 30.08.2010, 11:43 | PlusOne
Mám dojem, že D5 je 2.4ka, a dávala se až do V70 2.gen, ne?
o 30.08.2010, 11:45 | Kounect
Nismo : Takhle nee...od 850 do V70 2000 + S80 se dával pouze R5 Audi ( řadový pětiválec audi diesel ). Jediný rozdíl mezi roky je drobné řízení motoru ( např. u starších lze odpojit EGR u 2000 už ne ), ale motor jako takový je vždy nesmrtelný pětivál Audi, tedy stará A6, Transpo T4.
Jediné renaulty do Volva byly do malých řad = 3xx a 4xx.
A pak se ještě traduje, že Volvo spolupracovalo s Renaultem na vývoji onoho známého 5ti válce 2.5 20V benzín ( lze potkat například v Safranech ), ale co je na tom pravdy nevím, každopádně to se týká pouze benzínu a je to spíše JPP.

850 - V70 I. generace nemají žádné jiné motory než řadové pětiválce Audi s perfektní životností a poměrem stáří/výkon/spotřeba/cena.
o 30.08.2010, 12:05 | Kounect
A když brouzdáte s tou D5, tak to je první celohliníkový a vůbec diesel od Volva.
Jeho montáž v S60 je od začátku.
U S80 a V70 II. generace byl do roku 2001-2002 označován jako 2.4D právě motor Audi TDI( kvůli nepohodnutí Volva s koncernem o značení TDI ). V roce 2003 začalo označení 2.4D znamenat motor D5 Volvo se sníženým výkonem na 96kW, čistokrevná D5 má 120kW.
o 30.08.2010, 12:12 | Kounect | Upraveno: 2010-08-30 12:25:44
A trocha historie Volva a dieselu :

3xx & 4xx řada : motor Renault 1.6 ( R5 ) v první zmíněné a 1.9D + TD ( např. R19 ) v druhé zmíněné řadě
7xx & 9xx řada : výhradně VW řadový šestiválec 2.4D 63kW, 2.4TD 81kW, 2.4TD intercooler 94kW ( VW LT ) - 2.4TDic ve své době nejrychlejší diesel na světě :o)
850 + V70 I. + V70 II. + S80 od 1998 - 2002 : výhradně 2.4 Audi TDI řadový pětiválec 103kW

dál netřeba probírat, zhruba vysvětleno výše, pointa ale je, že V70 nikdy neměla šméčko diesel motor, jsou to pravověrní držáci audi a jedny z nejvyhlášenějších TDI motorů!
o 30.08.2010, 12:33 | Rudi
Bral bych buď toho Pašíka nebo šel do Volva, jak tu píše Kounect, případně starou A6 do roku 97, kde byla taky ta 2,5TDI 103kW. Motor fakt super, dost často i s šestikvaltem, což je na tu dobu co říct!

U pašíka bych dal jenom velkej pozor na jeho původ a pak případně přední nápravu, která už se dá ale dneska zrepasovat za poměrně slušný peníze. Jinak to auto žádný velký vady nemá. Určitě bych se ale nezabejval kilometrama, ty budou u všech tady vyjmenovanejch aut 400tis.+
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3289 sekund.