
Navštíveno 1708x


17.09.2010, 13:15 |
fredy | Upraveno: 2010-09-17 13:28:51
kdo by mě mohl říct nějaké info k tomuto motoru :D vím že si to teda vezme a dál?
Vzhledem k tomu že automobily jsou poměrně symetrické věci, myslím že tomu motoru chybí jeden válec :-D :-D :-D
radek.613: Náhodou pětivály v turbu od Audin (Audi 100 motor MC a Audi 200 motor JY) měli hezkej zvuk a celkem to jelo :)
Obecně pětiválec je dobrý kompromis, má vyrovnanější běh bo cykly se už překrývají narozdíl od 4 válce ale nevládne ještě tak velkým třením jako 6ti válec...tzn. nic mu nechybí ( jako třeba 1 válec :op ) a taky z toho vyplývající nižší spotřeba ( než 6ti vál ). Ale vzhledem k tomu, že to vše je v teoretické rovině, tak akorát doplním : má to nádhernej zvuk a pěkně to jede :o)
nádhernej zvuk jen do doby než uslyšíš V8 :D
kolega ho mal a auto bolo viac v servise ako doma. podotykam kupoval ho novy priamo vo vw. zralo to olej a o benzine ani nehovorim. a prevodovka bola za tie dva roky co ho mal menena asi 2x. mozno vadny kus, mozno nie. ale viem ze teraz ma mondeo 2.5 benzin a nalietal na nom cca 600tis km bez nejakeho vazneho problemu
nezamenovat s verzi 150PS
verze 170PS docela jede a neni tak rozezrana
bejt tebou tak radsi sahnu po overenym 2,8V6
jo....možná pětiválec je dobrej kompromis jak někdo píše (já si teda myslim že kompromis je jedině R6 nebo V8 ale...) tak ano, ale kompromis je to dobrej leda u volva kde jsou ty motory super....
tohle je jeden z nejhorších motorů co snad můžeš z koncernový palety najít.... imrvére mu je něco co způsobuje jeho nepojízdnost a žere naprosto neúměrne jeho tragickýmu výkonu kdy lepší tdi ho zpráská jak psa.... 150 i 170 verze to je fakt jedno, základ je stejnej.... když už tak VR6 což je to samý akorát tomu nechybí ten jeden, spotřeba stejná výkon daleko lepší a spolehlivost dost dobrá
ano VR5 je oblíbená motorizace na pořizovací cenu jetýho auta a to proto že to s tim motorem koupí leda kokot kterej se nikde neporadí, proto je cena čehokoliv v timhle nízká
je zajímavý jak se dá docela dobrej motor jako je VR6 zkurvit jen tim že se mu odřízne jeden válec :)
jo a jinak VR6 se zkurvila ještě jednim způsobem a to že jí odžízly dokonce dva válce a to samý hodily do véčka naproti a vzniklo z toho luxusní W8 ala asi nejhorší motor v passatu :)) všeobecně se v passatu vyhybat W8 , VR5 , 1,820V , 2.0 a samo i 1.6 .... u tdi se vyhnout zásadně 2.5tdi všem verzim, 74 a 96kw taky zádnej med a dobrý asi jen 66 a 81....

18.09.2010, 00:12 |
fredy ok no nakonec jsem si to rozmyslel, děkuji za rady a ušetřenej penis :D