Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkušenosti Passat 2.3 V5 4x4 170ps

 o Navštíveno 1708x o
o 17.09.2010, 13:15 | fredy | Upraveno: 2010-09-17 13:28:51
kdo by mě mohl říct nějaké info k tomuto motoru :D vím že si to teda vezme a dál?


o 17.09.2010, 13:45 | radek.613
Vzhledem k tomu že automobily jsou poměrně symetrické věci, myslím že tomu motoru chybí jeden válec :-D :-D :-D
o 17.09.2010, 14:03 | Milhauzz
radek.613: Náhodou pětivály v turbu od Audin (Audi 100 motor MC a Audi 200 motor JY) měli hezkej zvuk a celkem to jelo :)
o 17.09.2010, 14:13 | Kounect
Obecně pětiválec je dobrý kompromis, má vyrovnanější běh bo cykly se už překrývají narozdíl od 4 válce ale nevládne ještě tak velkým třením jako 6ti válec...tzn. nic mu nechybí ( jako třeba 1 válec :op ) a taky z toho vyplývající nižší spotřeba ( než 6ti vál ). Ale vzhledem k tomu, že to vše je v teoretické rovině, tak akorát doplním : má to nádhernej zvuk a pěkně to jede :o)
o 17.09.2010, 14:22 | Vencaf
nádhernej zvuk jen do doby než uslyšíš V8 :D
o 17.09.2010, 14:59 | jasisoft
kolega ho mal a auto bolo viac v servise ako doma. podotykam kupoval ho novy priamo vo vw. zralo to olej a o benzine ani nehovorim. a prevodovka bola za tie dva roky co ho mal menena asi 2x. mozno vadny kus, mozno nie. ale viem ze teraz ma mondeo 2.5 benzin a nalietal na nom cca 600tis km bez nejakeho vazneho problemu
o 17.09.2010, 16:31 | Vlastah
nezamenovat s verzi 150PS
verze 170PS docela jede a neni tak rozezrana
o 17.09.2010, 16:46 | Jindrs
bejt tebou tak radsi sahnu po overenym 2,8V6
o 17.09.2010, 23:34 | Nismo.Power
jo....možná pětiválec je dobrej kompromis jak někdo píše (já si teda myslim že kompromis je jedině R6 nebo V8 ale...) tak ano, ale kompromis je to dobrej leda u volva kde jsou ty motory super....

tohle je jeden z nejhorších motorů co snad můžeš z koncernový palety najít.... imrvére mu je něco co způsobuje jeho nepojízdnost a žere naprosto neúměrne jeho tragickýmu výkonu kdy lepší tdi ho zpráská jak psa.... 150 i 170 verze to je fakt jedno, základ je stejnej.... když už tak VR6 což je to samý akorát tomu nechybí ten jeden, spotřeba stejná výkon daleko lepší a spolehlivost dost dobrá

ano VR5 je oblíbená motorizace na pořizovací cenu jetýho auta a to proto že to s tim motorem koupí leda kokot kterej se nikde neporadí, proto je cena čehokoliv v timhle nízká
je zajímavý jak se dá docela dobrej motor jako je VR6 zkurvit jen tim že se mu odřízne jeden válec :)
o 17.09.2010, 23:40 | Nismo.Power
jo a jinak VR6 se zkurvila ještě jednim způsobem a to že jí odžízly dokonce dva válce a to samý hodily do véčka naproti a vzniklo z toho luxusní W8 ala asi nejhorší motor v passatu :)) všeobecně se v passatu vyhybat W8 , VR5 , 1,820V , 2.0 a samo i 1.6 .... u tdi se vyhnout zásadně 2.5tdi všem verzim, 74 a 96kw taky zádnej med a dobrý asi jen 66 a 81....
o 18.09.2010, 00:12 | fredy
ok no nakonec jsem si to rozmyslel, děkuji za rady a ušetřenej penis :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3486 sekund.