Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Mazda CX-7 2.3

 o Navštíveno 7100x o
o 19.09.2010, 21:40 | Soptík | Upraveno: 2010-09-19 21:55:05
Už delší dobu pokukuju po nějakym většim autě.Tuarega jsem zavrhnul a teď se mi začala dost líbit tahle Mazda.Konkrétně tato [ Link ]
To že na ni odcházej dost kotouče jsem vyčet ale jde mi o to jestli někdo z vás nemá nějaké zkušenosti s tímhle autem.Jak je na tom se spolehlivostí,na co dát bacha při koupi a tak.

Díkes za každou radu.


o 20.09.2010, 00:23 | Pekys
V 60tis km spojka - reklamace neuznána 60tis kč oprava. Brzdy jak zminuješ, kotouče zvlněný a začli strašně házet. Auto žere jak zjednaný, a zpracování a použitý materiály mi nepřijdou zrovna na vysoký úrovni.

Za mě je to naleštěná bída.
o 20.09.2010, 00:24 | Syrup
60 litru za spojku?!? ?! ?! :-O
o 20.09.2010, 00:41 | hanzz
S tou naleštěnou bídou má Pekys pravdu. Auto na první pohled z venku fakt pecka, ale uvnitř velký průser. Materiály, zpracování, odkládací místa, sedačky, kufr atd. značně podprůměr. A to mluvím o modelu 2010 ve výbavě Revolution High!

Mám zkušenosti s naftovou verzí. Podvozkově celkem dobrý. S tím benzínem to bude asi i docela zábavný řídit, ta nafta je na to auto tak tak.

Na druhou stranu, to auto je oproti podobně velkým konkurentům o dost levnější, takže to musí být někde poznat :)
o 20.09.2010, 06:42 | Zdeny60
Ty woe, nekecej, já dneska jedu na jednu do Hradce:-) S tou spojkou si to ověřím, tolik nestojí aní na STIčko:-)
o 20.09.2010, 06:48 | Šestikule
také jsem měl v hledáčku, ale rychle vycouval, kromě výše zmíněných věcí to je prakticky nepoužitelné i v lehčím terénu z důvodu nedobře vyřešeného diferáku do nějž lítá bordel ze silnice.
Máme tady mezi sebou člověka přímo od pramene, tuším O_O nebo někdo takovej dělá u Mazdy
o 20.09.2010, 07:10 | Soptík
No a mam po radosti.S tou spojkou jsem slyšel že problémy jsou ale řešej to prej vcelku v poho na reklamaci.
A nápad na nějakou lepší konkurenci Mazdy nemáte?
o 20.09.2010, 07:59 | Pekys
Zdeny, Syrup - výměna v Mazdě na spořilově, nic jinýho s tím snad nedělali, a kdyby možná olej, tak -8tis a pořád je to za 52. Vcelku dost, ale myslim že to bylo komplet i se setrvákem.
o 20.09.2010, 08:08 | cupra.165
Koukam podobny problem jako u subaru s dieslem...tam spojky odchazi uz okolo 30 000km,pravda je ze stoji..jen" 30 tisic a zaruka se neuznava. resi to pak dale skolenim jak se ma radit a snizenim krouticiho momentu :-D
o 20.09.2010, 08:08 | Pekys
Jako jelo to super, jen to pak nešlo ubrzdit :oDD
A spotřeba byla těsně pod 14, a to jezdilo to auto jen dlouhý trasy vesměs mimo město.

Záleží co chceš, jestli mazdu, nebo SUV, nebo velký auto, nebo 4x4 nebo co. Mazdu jsme prodali asi před 3 měsícema a šla za 400 s dph a byli jsme rádi.
Za takovýhle peníze bych si možná koupil to Subaru Forester, Outback a věřim že bych byl mnohem spokojenější.
o 20.09.2010, 08:30 | MPS
Tak hoši: jeden telefonát do Mazdy:

spojka set obložení,lamela, přítlačák, ložisko -15.000
Brzdy kotouč/ks 3000
desky předek obě kola 2800
SPotřeba oleje 0,6/100 dle nové specifikace 5w/40
Diferáky no problem, od r. 08 nové gufero-bylo odstraněno
Jinak dle mechanika CX-7!! spojky vdrží v průměru 170-200tkm. Ano, v zimě se dá spálit za jedno odpoledne na louce, to mi potvrdil taky.
o 20.09.2010, 08:40 | Pekys
MPS - setrvák, práce?

Ty vole vidiš, tak to je divný, když to řikal mechanik, a spojka odešla v červnu... Nebo že by byla tak dlouhá zima?

Mě je to vcelku jedno, s tím autem sem jezdil a nikdo mi nevymluví, že je to sráč.
o 20.09.2010, 08:54 | Pekys
se tu nebudu hádat s nějakým telefonistou...

Set za 15tis ti říkali asi z Auto Kelly ne?

foto k příspěvku  od Pekys

o 20.09.2010, 09:16 | MPS
No, jasně, když se dáavl i 2HM.
I tak, levné to samosebou není i kdyby to bylo od AutoKelly:-)
o 20.09.2010, 09:20 | MPS
Ještě k těm cenám - cháp, že ta cena byla taková, jaká bya- např. oplach dílů 252!!! Za to bych to musel olzatjazykem, šrouby 122/ks - my děláme se šrou´by ze speciálních slitin (hastelloy) a kus vyjde na 50Kč !!! Tak tak to je s Auto palace podobné. A jestli mám v autě set od AutoKelly a na něj zárku a vydží mi při slušném zacházení 150.000km, jsem v klidu.

Slabinou jsou však brzdy, to potvrdil, ale při normálním režimu jízdy se dá jezdit zcela bez potíží.
o 20.09.2010, 09:59 | Nismo.Power
to vám příjde pálka za spojku ????? když budete brát origo tak vás to výjde u většiny aut na podobnou raketu.....

vůbec bych si touhle fakturou nelámal hlavu, a že někdo je schopnej za 60k zničit spojku to je jeho problém a musí za něj zaplatit

jak s CX7 tak CX9 sem samo jel a ty auta mi příjdou naprosto výborný, když bych měl rovnat s tuaregem apod sortou tak tohle považuju za nejpříjemější auto, CX7 sice nemá tolik místa jako třeba tuareg na to je spíš CX9 ale na svezení je to super auto, turbomotory jedou naprosto super akorát ta spotřeba je orpavdu mezi 10-15 povětšinou..... ale auto je prostě super za mě...
o 20.09.2010, 11:09 | Pekys
N.P. Jen tu byly dotazy jestli je možný že je to tolik. Je to možný, tečka. A kdyby se s tím autem nějak kravilo, tak neřeknu půl slova. Nakonec jsme to posílali do JPN na výrobní vadu, ale už nevím jak to skončilo.
A je fakt že na RAV4 stojí spojka taky 60, náhrady se nevyráběj. Na E39 to bylo o dost levnější, tam spojka bez setrváku stála 6,5k bez daně, bez práce. Ale to zase těžko srovnávat, když je to 10 let starý auto a tohle jsou vesměs 2007+ a rádoby SUV.

MPS: proti Kelly apod nic nemám. Je to jedno co tam dáš, když to vydrží. Tohle bylo rok a kus starý auto v záruce, proto to šlo do autorizáku.
o 20.09.2010, 11:19 | Nismo.Power
530xd co sem dělal tak před půl rokem nějakejch 70 s použitim origo dílů.....
třebas volvo nápodobně.... jen setrvák tam stojí kolem 30, přítlačák asi 20 a lamela něco málo taky.... komplet taky asi 50....
setrváky na tdíčka taky....kolem 20 no problém....
přítlačáky jak sou z originálu a nedej bože je to "SAK" tak to stojí rakety přitom zrvona SAK mi příjde těžce na hovno....
o 20.09.2010, 13:56 | Vasekkch
já si říkal, že ten jednohmotový setrvák za 3K + fungl nová sada od sachsu za 5K na superba byl dobrý kauf...
o 20.09.2010, 15:15 | hanzz
... a potom mne baví ty řeči zastánců manuálních převodovek o tom, co stojí repase automatu. Pravda stojí, ale o nic víc, jak výměna spojky :)

Každopádně to, že je CX7 relativně levná, má svý důsledky. A na tom autě je to hlavně uvnitř strašně moc vidět.
o 20.09.2010, 15:25 | Vencaf
na Pajero vychází spojka s 2hmotou přes 100tisíc..
taky se celkem bavím, když mi někdo říká: ty máš automat? no to až se to posere tak se nedoplatíš.. :D
o 20.09.2010, 15:26 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-09-20 15:41:51
Vasekkh : ne jen dobrej kauf ale hlavně moudrej kauf, kdo nemá v palici vymetýno tak dává místo origo dvouhmoty klasiku ejdnohmotu, stojí to prd a vydrží daleko víc než kurvítko jako je dvouhmota..... beztak to na autě skoro nepoznáš na jeho chování....

s repasí automatu to vidim stejně.... průměr za repas je kolem 30k a ta převodovka prostě 250-300 vklidu najede..... najede klidně milion když se k tomu člověk bude chovat.....

u levnejch manuálu za tu dobu udělá člověk spojku 2x vklidu :)
popř. si koupí francouze a odejde mu aspon ložisko .....
o 20.09.2010, 15:29 | Vasekkch
Nismo.Power: přesně tak...poznat to není absolutně vůbec a jestli se někdy bude měnit, tak jen ta sada lamely. Nicméně je fakt, že ne každý auto jde takhle přeskládat...viz třeba koncern 6ti kvalty, kde to taky odchází.
o 20.09.2010, 23:53 | JP | Upraveno: 2010-09-21 00:10:53
CX-7 mi sice nepřijde úplně zlá jestliže bych jí neměl financovat, ale popravdě vůbec nevidim důvod proč si takový auto kupovat. Obyčejný neSUV je menší a lehčí, z čehož vyplývá, že mu na stejný jízdní vlastnosti stačí jednodušší motor kterej sežere míň paliva, menší (levnější) brzdy, ne tak masivní podvozek a hromada dalších věcí, přičemž prostorově neni SUV vevnitř často vůbec o nic větší (co do pohodlí mi přijdou dokonce horší). CX7 jede +-slušně, ale vůbec se to nedá srovnávat s 6 MPS, která má úplně stejnej motor (ale je o 3 metráky lehčí). V zatáčkovitějších úsecích CX7 neujede ani o 120hp(!!) slabší 6 2.0 (vyzkoušeno). Co se týče prostupnosti terénem, ne že bych jezdil s autama po černejch sjezdovkách, ale za celou dobu co mam papíry se mi nikdy nestalo, že bych měl někam zásadnější problém dojet/vyjet s normálním autem s předokolkou.

Takže se omlouvám že nakonec vůbec neodpovim na původní otázku, ale - přemejšlel bych spíš o šestce, ideálně asi 2.0i. Nová spojková sada stojí 5.5k a na naší má ta původní aktuálně nakrouceno 205tkm. Fakt si nemyslim, že je stará šestka v jakymkoliv směru o tolik horší auto, abych dával za spotřebák x-krát tolik a za benzín skoro 2x tolik. Píšeš že chceš velký auto - CX7 neni podle mě vevnitř využitelně o nic větší auto než M6, naopak třeba kufr má řekl bych významně menší. Zvenku samozřejmě větší je, ale vůbec netušim k čemu je zrovna tohle dobrý, že jsou za to lidi ochotný utrácet takový hrachy navíc. A to ještě zlatá CX7, když porovnám třeba Q7 vs. A6, nebo BMW 5 a X6, tak mi z toho vyjde X6 jako největší nesmyslná hovadina na zeměkouli hned po budově europarlamentu.
o 21.09.2010, 08:04 | Zdeny60
Tak včera jsem se chystal jet do HK na jednu CX-7. Naštěstí jsem potkal kousek od domu jednu (byla sice s 2,2dýzlem, ale to ne vadí). Jsem rád, že se to auto tam nachzelo, mám ušetřených min. 600Kč za náklady za benzín, který bych projel.

Auto je z venku fakt hezké, má drajv. Ovšem dobrý pocit končí po otevření dveří, ještě před usednutím. Sedadal - to je taková rovná deska vodorovně a rovná deska šikmo svisle. Vedení prachbídné. Vnitřní provedení je v této kategorii průměrné, prosotor je největší záhada. Kam se stratil prostor pro cestující? Zvenku je to auto velké, ale uvnitř místa asi jak Oktávce II. Kufr-to je překvapení největší. Vysoká podlaha (aby ne, když tam musel konstrukté umístit jen dojezdovou rezervu a zesilovač pro audio a zachopvat vyšší světlou výšku...
Na auto, které si hraje či tváří se jako crossover, má nevyřešenou ocharnu lemů - např. i Santa Fe, Tucsom, Tribeca a pod. auta ze stejné kategorie mají vytažené plasty až na lem blatníku - víme všichni, co dělají zimní posypy )mj. doufám, že ta banda silničářská letos nebude mít peníze a nebudou sypat tím zkur*eným makadamem!!!!!!!!!!!)
Tak další auto jsem vyřadil z vývěru. Už mi toho moc nezbývá.

K motorizaci - jak napsal nade mnou JP,. motor 2,3DISI turbo je výborný motor, ale postrádá smysl jeho instalace do takového auta, které ho zabíjí svou váhou a podvozkem. Resp. aby předvedl, co umí, tak se musí snažit. A to není a nebude rozhodně zadarmo. Vím, jak má rád benzín v mojí Mazde 3MPS - stačí se zapomenout a popustit uzdu vášním - a čísla na PC letí nahoru jako jackpot ve sportce. A to je 3 o půl tuny lehčí.

jen poznámku k porovnání provedení 3MPS a CX-7. Nebe a dudy (starý Blažkový). 3MPS je o obrovský kus lépe zpracovaná ve všech směrech, kvalitou materiálu sedaček, stačí jen zavřít dveře u 3MPS a u CX-7. Rozdíl obrovský. Zatimco u 3MPS se ozve jen duté tupe zaklapnutí, u CX-7 mi to připomnělo starou dvanáctsetrojku:-)

Dnes jedu licitovat o Tribecu.
o 21.09.2010, 09:22 | hanzz
Zdeny, ty jsi kousek :) proboha, proč Tribecu? Jakkoli jsem subarupositive, tak kdybych musel kupovat auto této kategorie, tak Tribecu učitě oželím. Její jediný plus je symmetrical AWD. Jinak to s motorem 3.0 nijak oslnivě nejede, žere to jako tank. Nemá to spoustu pro tuto kategorii aut základních prvků výbavy. S motorem 3.6 to už jede o něco líp, ale to ve Fuji ind. zase posrali designem, který byl před faceliftem naprosto geniální :)

Myslel jsem, že chceš agilně a pohodlně cestovat po republice, ne s sebou tahat naprosto zbytečné kilogramy.
o 21.09.2010, 09:47 | cupra.165
Jako hanzz..ac mam tribecu moc rad,i te jeji letecky cumak,tak asi bych cihnul taky jinam,to uz snad radeji toho s-maxe.,xc 60 ,nejvice asi outbacka
o 21.09.2010, 10:00 | Soptík
Potřebuju něco většího s vyšší světlou výškou a pohonem 4x4.Nejlépe s velkym zavazadlovym prostorem.V neposlední řadě aby to auto trošku vypadalo k světu.Nejdříve se mi dost líbil VW Tuareg ale ten mi byl tady rozmluven.Na Mazdu taky žádná velká chvála.
Ještě se mi líbí Nissan Pathfinder ale ten interiér je šílenej:(
o 21.09.2010, 10:04 | RedBaron
Mně se líbí jak každej zjišťuje že v SUV není o nic víc prostoru než v kombíku střední třídy. Žádná novinka, tyhle auta jsou prostě jenom na machrování a zvyšování spotřeby. V terénu to neumí nic (stejně je to na silničních gumách) a zvýšená pasivní bezpečnost je vykoupena deno denně zakoušenou sníženou aktivní bezpečností (jízdní vlastnosti, brzdné dráhy atd.) Prostě paskvily a sprcy nefungujou. Když chci prostor, tak si koupím van, když chci sportovat tak kupé a když chci do terénu tak si koupím Land Rover nebo Hummer.
o 21.09.2010, 10:14 | hanzz
Přesně, kdybych měl chtít opravdu VELKÝ auto, tak si koupím Navigatora, Suburban a podobně. Tyhle Evropský SUV jsou stejně jenom taková šidítka pro buzíky :)

o 21.09.2010, 11:00 | cupra.165
Mozna kdyby Zdeny koupil gumy s vetsim profilem a mensi kola,prodal sportovni podvozek a koupil obycejny seriovy,tak ma MPS se samosvorem vpredu na zimu,hbity auticko ktere se vysmeje vetsine ostatnich na silnici a bude jezdit za rozumne kacaky,co tohle? :-)
o 21.09.2010, 11:39 | hanzz
cupra: Zapomněl jsi na tempomat :)
o 21.09.2010, 14:35 | Zdeny60
Ano, Hanzz to říká správně.

Jinak Tribeca:
jak jsem psal, byl jsem na ni mrknout už 2x. prostě nechchi to uspěchat (když jsem dneska prohanl MPSku, tak si říkám, proč to dělám, na bolest si vezmu prášek a davaj:-)

Tribeca je proti CX-7 o obrovský kus dál úplně ale zcela ve všem, co se týká kvality provedení a vzhledu (mně, jkaožto člověku, co má aktivní vztah k letadlům, se mi čumák líbí). Ano - spotřeba by mohla být měnší, ale to je určitá daň za luxus svezení.
A za dané peníze mě nenapadá opravdu jiná varianta na větší pohodlné auto, kde i vzadu bude moci cestovat 2-3 dospúělých lidí (např. když se jede na lyžování, synátor navíc s přítelkyní) tzn. 5 párů lyžáků, bágle atd... Velký kufr, kombinace tempomaz-automat - tohle já vidím jako plus - a za to musím holt připlait, pokud chci benzín a ne naftu. Varianta byla ještě V70/XC70, ale to je prachbída s místem vzadu, kráva to je taky velká, ale místa uvnitř moc nepobrala. O ceně servisu si taky nedělám iluze, je to prostě Volvo se vším všudy. Věřím, že tribeca jakožto základ s 3,
0R Outbacka vydrží a servis snad nebude tak rychle nutný, rozvody se dělají kolem 200 jen napínáky, tak jen spotřební věci jako brzdy a oleje. 2hmoťák není a spojka taky ne a vzhledem k tomu, že jsem člověk s technickým cítěním, tak si automat neodrovnám po roce taky (doufám:-) )

Jen nemůžu překobat psycholíogickou barieru v tom smyslu, že počítám, kolik mě stála MPSka a kolik mě bude stát Tribeca nyní. Ale co už, prachy budou, my nebudem...

Kdyby byl někde slušný S-Max, vzal bych ho, to auto má hodně co říct jak motoricky, tak prostorem a kmfortem, ale prostě není, ani v Reichu.(možná, že jsem jen blbě hledal). Kdyby někdo měl tip na S-maxe s 2,5T kolem 08 a 450tCZK max, dejte mi vědět, ale jak už každý asi ví, to auto musí být lepší, než vyjeté z fabriky:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3538 sekund.