
Navštíveno 1104x


16.10.2010, 13:51 |
Fresh Ahoj vsem, zvazuji jake koupit auto pro muj denni rezim. Jezdim 90% po Brne, kratke vzdalenosti, caste starty, a furt se motam v kolonach. Jakou motorizaci by jste volili pro tento rezim s ohledem na spotrebu(udrzbu,poruchovost)
Potrebuji spolehlive, bezpecne, pokud mozno pohodlne auto k praci a pro budouci rodinu ve kterem denne sedim min.3 hodiny (kocarek atd. vsak to znate) zadnej trhac asfaltu, jelikoz k praci potrebuji ridicak, musim jezdit podle predpisu
Volvo V40 D 70kW jsme v rodine uz meli a kdyz jsem si ho pujcil na cestu do Chorvatska, tak jsem byl nadsenej ze sedacek, jak jsou pohodlny, 16 hodin za volantem nebyl problem. Tatik ho mel ale jen kratce a tudiz nemam zkusenost s poruchovosti atd...
zajima me jakej motor by byl lepsi, jestli 1.6 16V, 1.8 16V a nebo nafta? Spotrebu bych chtel ve meste udrzet do 8L
popripade napada vas nejake jine auto co by splnovalo me pozadavky? minimalne 2, lepe 4 airbagy, servo, central, abs, asi el. predni okna, nic sloziteho
Diky Michal

16.10.2010, 14:11 |
Fresh jeste me zaujala Astra G combi
Kolega měl Astru G 1.6 a strašně to žralo olej a prý je to u tohodle modelu/motoru normální. Šel bych do Volva... Přítulka má V50 2.0D a super!

16.10.2010, 16:21 |
Fresh ta V40 me laka hodne, je to porat hezky auto
budu rad za kazde zkusenosti co kdo mate, nebo nekdo z vaseho okoli
obrat se na místního člena Diner ten ma V 40 už docela dlouho tak ti může poreferovat.Auto dle mě dobrý .
Taky se pripojim, taky bych ho chtel kupovat
Konkretne V40 2.0 T4 147Kw
Nismo, Diner a ostatni???
Sorry, ze jsem se ti sem vetrel :-)

17.10.2010, 11:30 |
Fresh v pohode, me spis zajima ta 1.8 16V 85 kW, tohle by mel byt motor primo od Volva

17.10.2010, 16:15 |
Dušan jesli ti nejde vyložene o styl Volva, kup si FF II ze kterého V50 i V40 pochází a ušetříš spoustu peněz nebo koupíš novější káru.
to ja zas pokukuju po C70 2.3 T5, takze by me taky zajimalo jak je natom volvo s poruchovosti,dilama atd..

18.10.2010, 08:24 |
zede Já má V40 už nějakých pět nebo šest let, poslední rok s ním jední přítelkyně (já jsem přesedlal do V70). Zkušenosti s tímhle autem mám vynikající, navíc v Kobylnici máš vynikající servis na Volvo (taky tam jezdím). Doporučím buď motor 1.8 / 90kW nebo 2,0Turbo / 118kW. Ta T4 (147kW) je super, ale bude se hůř shánět. Ten dvulitr má nizkotlaké turbo, žádné letadlo to není ale na delší ježdění moc příjemný motor. Nejčastěji jsou k sehnání 1,8/85kW, což mám i já. Stačí to, ale žádná sláva to není. Co se spolehlivosti týče, tak nemužu proti auto říct ani popel. Když jsem to kupoval (ročník 1999), tak mělo 155tkm, teď už má 250tkm a do servisu jezdí prakticky jenom na výměny olede, a pak se měnily brzdy. Jinak v podstatě nic. Určitě se vyhni motorům 1,9/92kW GDI. S těmi jsou u nás problémy s benzínem...

18.10.2010, 10:49 |
Conan Jako zede, jdi do benzinový 1.8 né GDI.
Já mám T4 (147kW) už 5 let a spokojenost.

18.10.2010, 22:13 |
JP Dušan: Volvo V40 "pochází" spíš z Mitsubishi Carisma. Fofo II je V50 (jiná generace)...
V40 2.0 16V 103kW jsme měli někdy +- od roku 2000 do 2005 a bylo to skvělý auto. Jediný co jsem slyšel, tak že jsou tam drahý díly a hodinová taxa ve Volvo servisech. Osobně s tim ale zkušenost nemam, u nás v rodině to najezdilo asi 150tkm a měnili jsme jen oleje, filtry a brzdy:). Tzn. když koupíš dobrej kus, zásadně nesouhlasim s tim, že má to auto drahej servis, když to přepočítáš na nájezd (o což snad běží nejvíc). Jinak se 103kW to jelo přesně tak, jak by člověk čekal - nic víc, nic míň.

19.10.2010, 08:53 |
Conan ... servis je srovnatelnej jako u Škodovky včetně cen dílů ...

19.10.2010, 20:49 |
zede Mimochodem, málokdo se při výběru auta zkusí zamyslet kde to bude servisovat. Např. koupit Volvo a jezdit v Brně do Slatiny je dost šílenství. Pokud se pamatuju, tak když jsem tam byl posledně, tak měli zrovna akční cenu 650Kč/hod...já platím běžně myslím 330Kč/hod. Pravda není to autorizovaný servis, ale řekl bych že je mnohem lepší a s lepším přístupem.
Pro informaci, moje stará V40 po 250tkm má původní snad všechno kromě filtrů a brzd (holt desky i kotouče ubývají). Teď mám V70/2005, na ní 180tkm a už jsem měnil táhla stabilizátorů, přední ložisko a čekají mě silentbloky v ramenou. A to nepočítám silentbloky motoru. Chápu, že 2,4D5 je podstatně těžší než 1,8, ale i tak si říkám jestli není něco špatně. A navíc to auto vysloveně žere žárovky a přední si sám prostě nevyměním...