
Navštíveno 1587x


26.10.2010, 15:42 |
Losky Ahoj, vlastním necelý rok Nokii 5530 a tak nějak fungoval docela dobře. Poslední tři měsíce se seká, ukončujou se aplikace sami od sebe, dám ho nabít a někdy se stane, že je za pár hodin vybitý a pak zase 14 dní vyšlapuje v pohodě. Tak jsem ho před 2 týdny donesl do autorizovaného servisu Nokia a že se ozvou. Nikdo se neozval, tak jsem tam volal a tel prý si mohu vyzvednout s tím, že není opraven, jelikož je poškozen na povrchu telefonu (odřený). Prý mi záruku nezamítli, ale nechtějí to opravit a prý mám zkusit jiný autorizovaný servis či prodejnu, kde jsem ho kupoval. Ptal jsem se, zda tam nejde nahrát nový soft, že jo, ale ať si připravím 400. Tak jsem si ho přehrál doma sám a pořád stejné. Navíc jak jsem ho nesl z opravny, všiml jsem si, že se přidala nová věc. Nejde z něj telefonovat. Vždy když vytočím číslo, tak se vypne. Net, sms fungujou. Nevíte, jak mám pokračovat dál? Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to trošku nefér, mě jen takhle se mnou vyběhnout. Proklínám, že jsem tam nešel dřív, to ještě nebyl odřený roh telefonu:(


26.10.2010, 15:42 |
Losky

26.10.2010, 15:43 |
Losky
Nejak mi nejde do hlavy, co ma spolecny odreni rohu s tim, ze se SW seka.
Opici trojhmat si zkousel? To se telefon resne uplne do zakladniho tovarniho nastaveni.
Tak u dotykacu je to trosku jinak
*#7370# natukas a ono se te to zepta dal. Nekdo rika, ze je to jako obnoveni tovarniho nastaveni pres menu, ale nekde zas pisou, ze se tim da poresit dost problemu.
Zformátuj kódem *#7370#, bude to chtít bezpečnostní kód který je nezměněný 12345
zkus to odnést do MobilAsk servisu, nosím tam veškerý Nokie a spokojenost :-)
ten kod co rika tappik, jeslti mas posledni FW nevidim duvod proc by to melo blbnout... s timhle paskvilem sem si uzil svoje, ale posledni dva FW zpatky se to uz choda dost rozumne, jedine s cim mam problemy je nejak zahadne se chovajisi wifina, zbytek vali perfektne a bez zaseku...

26.10.2010, 16:53 |
drebb to s tebou vyjeba*y v tom a servisu, HW trojhmat by mel fungovat i tu. kod od tappaji je to same jako z menu
to spíš vypadá jako že máš dovozovku a proto s tebou vyjebali..

26.10.2010, 16:57 |
Losky tak soft je pořád původní a nokia žádný novější nenabízí, je z 6.2009. To s tím kódem jsem jednou zkoušel a nepochopitelně mi to vymazalo i údaje ze sim karty. Naštěstí kartu vždy kopíruju do tel, tak jsem ty kontakty měl i ve starém mobilu. Jinak v Pandě mi řekli, že se to nemůže stát a udělali ze mě akorát blbce, prostě to není možný, ale já o kontakty ze simky přišel. Bylo to pak jako když jsem mobil koupil, vše od znova. Ale problém nebyl vyřešen stejně.
Když jsem mu říkal, že plno lidí si odře tel, zda přijdou o záruku, tak něco hemzal o tom, že poškozený díl musí poslat do Nokie (nevím kam) a ta jim to pak proplatí. Ale v mém případě by jim to neproplatili. Prý je vidět, že mobil spadnul a tím se mohlo něco pokazit na základní desce či procesoru:) Jsem v tomhle laik, ale myslím, že mi věšel bulíky na nos. Je zde vidět, že je to chyba softu, ale pokud nový neexistuje, tak to vyřešit asi nejde. Nevím

26.10.2010, 16:57 |
Losky Auto taky když nabouráte a je v záruce a servis ho opraví, tak taky záruka nepadá

26.10.2010, 17:01 |
Losky Jinak je k tomu origo záručák, barevný návod a koupeno v Alza.cz

26.10.2010, 17:03 |
Losky Poprvé jsem ten kód dával, když mi zůstal zaplet foťák a nešlo s ním nic vyfotit a ani ho ukončit. Vyjmutí baterky atd atd a pořád byl v pozadí zaplej a nefotil. Pak začal fungovat. Ale od té doby se jednou nabíjí 15min, pak zase 2 hodiny a někdy vydrží po nabití 10hod a někdy 3 dny
Alza je bohuzel timhle znama:(

26.10.2010, 17:19 |
Losky A jak poznám, že je to šedivka??? Na krabici je CZ-SK CV Black Grey, Mobilní telefon GSM 850/900/1800/1900 WLAN, jinak Made in Hungary
To je kokotina ale, normálne ich pošli do riti nech to tam pošlú, máš záruku tak nech nevymýšľajú chujoviny. Až Nokia v servise povie že to spadlo a je to kvôli tomu (čo asi nie je podľa toho čo píšeš) tak až vtedy nech sa zaujímajú o to, že im to odmietnu bezplatne opraviť a Ty to začneš s nimi riešiť...

26.10.2010, 17:25 |
DaveX Losky: a co to zkusit reklamovat u alzy?
Jinak stará dobrá 3310 :))

26.10.2010, 17:27 |
Losky Já jsem mluvil s babou na prodejně, ta nic nevěděla, tak zavolala servisnímu technikovi a ten mi říkal tohle. Že je to poškozené a že mám zkrátka smůlu. Takže jak jsem pochopil, on se to nějak snaží opravit a pak asi ty poškozené díly posílá někam do Nokie, kde mu to proplatí. Nevím, nechápu to. Neřeknu, kdyby byl kryt prasklej, celkově ten mobil hodně jetej, ale mobil je skoro rok starej, displej bez ochranné fólie a to je bez škrábanců, jen se mi povedlo takhle odřít vystouplou hranu

26.10.2010, 17:29 |
Losky DaveX: Když pojedu do Prahy, tak to tam asi dám, ale jet tam jen kvůli tel se mi zatím nechce, ale myslím, že ve finále to tak dopadne:)

26.10.2010, 20:31 |
drebb jestli to je sedivka zjistis podle product code co je pod baterkou, jakou mas verzi softu? zjistis *#0000#, mel by byt i novejsi nez 2009, to ze podle nokia stranek ti na tvuj PCode nenaslo novejsi firmware neznamena ze neni, pro nektere PCode nemusi vubec byt aktualizace, ja na svou 5800 taky novy jeste nemam ale na jinem PC uz je, tam pak staci zmenit PC a tahas novy

26.10.2010, 20:39 |
Losky drebb: verze softu je 10.0.050
datum verze softu je 25-06-2009
product code: 0591934
No jako vyjebávají s tebou pěkně,už bych asi na technika zvyšoval hlas. Nechceš přeci opravit odřenej kryt.Vždy to přeci funguje tak že v servise zjistí závadu a její příčinu ,kterou když sis způsobyl sám tak ti opraví oproti platbě za ni ne ? A ne že tě vyhodí bez toho že za to můžeš ty když ani neví pořádně co tomu je . A navíc at ti poškozenej kryt nechá a pošle do té nokie jen díl kterej je vadnej a kterej vymění ,ikdyž nevěřím že to tak funguje .

26.10.2010, 21:08 |
Losky nevím, v čem byl problém. Tel jsem jim nesl a cestou šlusnul, opět vybitá baterie. Tak jsem jim ho tam nechal vybitej. Po 14 dnech si přijdu a tel byl vybitej jako předtím, takže se jen mrkli na vzhled, viděl odřeninu, tak čus. Nevím, proč se jim s tím nechtělo dělat:(

26.10.2010, 21:19 |
drebb hoj tak soft je urcite novejsi, co jsem posledne videl tak nejaka 30tka, no zitra ti na to juknu presne a napisu jake mas moznosti

26.10.2010, 21:21 |
Losky drebb: Děkuju, já to hledal jen na nokiáckých stránkách a tam nic nového není:(

26.10.2010, 21:24 |
clown hehe .. alza rullezz :o) hodne dobre usetreny penize :o)) dobre vam tak.
jinak 5530XM
V 31.0.005
28/6/2010
takze pokud ti to nenabizi aktualizaci .., tak je to nejaka customizace od / pro operatora
dle meho bude treba pak zmenit product code a nahucet jiny soft..
to co popisujes je totiz vada stareho softu, taky jsem na tim plakal ..

26.10.2010, 21:29 |
drebb | Upraveno: 2010-10-26 21:50:37
no vidis clown byl rychlejsi, rikal jsem ze nejaka 30 neco je, se zmenou PC je to jednoduche ale u nekterych firem pada zaruka, ale ne u vsech, kazdopadne sedivka to byt nemusi, ja mam koupeno z origo shopu nokie a namuj PC taky nenabizi nejnovejsi soft, je to dano ciste nokii a brandem, pro ktere PC se aktualizace nabizeji a s jakym odstupem, pokud nevis jak na tu zmenu PC tak napis. a i kdyby to byla sedivka tak se nic nedeje, jsou to pouze telefony urcene pro jine trhy/staty dovazene k nam, nemusis mit strach ze to je nejaky srot ci cosi takoveho, bezne se to dela tak ze se doveze telefon z jineho trhu a prodejci tam flaknou prvni cesky PC ktery najdou a nahrajou cesky soft a pak zpet PC zmeni na puvodni

26.10.2010, 21:33 |
clown no ja o vikendu zkusim do toho pustit soft z X6 :o)

26.10.2010, 21:35 |
cuir hlavne si nikdo nekupujte tlefony od firmy mobilky s.r.o. , RS mobilky .s.r.o ..jejich webove stranky jsou www.mobilky.cz
prodavaji sedivky za super ceny ,ale reklamace je takrka nemozna. Do krabice nedaji zarucni list, pri pripadne reklamaci ho pozaduji, ikdyz na to nemaji pravo, protoze pro fyzickou osobu staci jen doklad o koupi, kterej samozrejme mate ,ale je na nem velmi nenapadne razitko s napism " prodej v zvlastnim rezimu" na coz vas nikdo neupozorni a znamena to ,ze kupujete jiz pouzite zbozi a tudiz bez zauky.
Vasi pripadnou reklamaci prijmou. Telefon udajne nekam poslou ,ale vysledek je ten ,ze kdyz se jdna jen o soft poblemy tak uvedou telefon do tovarniho nastaveni a to je vse. Nikam ho neposilaji. pokud je nefunkcni tak se po case ozvou ,ze telefon neni opravny ,protoze zaruka byla zrusena z duvodu oxidace a tak dale...ovsem kdyz chce clovek vyjadreni od oficialniho servisu tak s ho nedomuz...takze na tuhle firmu opravdu bacha!!
Mel sem samsunga ,ktery mel soft problem....vysledek je ten ,ze sem neuspel a k soudu s tim nepobezim.takze sem ho dal na protihodnotu pri koupi noveho telefonu a byl sem rad ,ze sem se toho smejda zbavil..samsung uz mi nesmi do baraku..sou to jebky spichnute horkou jeholou....afkt enchapu jak muzou vydat telefon ,kde nefunguji opakovane upominky..zkousel sem to na vic samsungach i jinych typu nz sem mel ja a vsude to delalo to same...upominka zazvonila jednu, podruhe a po treti uz ne...je to vyrobni vada ,ale bohuzel. A jakozto sedivka sem nemel sanci v ceskem servisu samsungu. takze se mnou vyjebali. ato firma je na internetu hodne znama ...vse v pohode dokud nedojde k reklamaci....BACHA NA NE !!!
jak se rika...zadarmo drahe a nebo levne dvakrat zaplacene...a tak dale.

26.10.2010, 21:38 |
clown cuir ..
tady zase u jebky nokie nefungoval budik ..
telefon se jen rozsvitil a delal ze sebe lampicku :o))
prima :o)) proste low end

26.10.2010, 21:54 |
Losky jj, díky, teď akorát studuju jak změnit PC:)) Snad se mi to povede

26.10.2010, 22:12 |
Losky tak PC změněn na takový, který obsahuje poslední fw31 a teď už jen aktualizovat:)

26.10.2010, 22:21 |
Losky povedlo se, tak snad to bude fungovat nadále:)
Moc díky, za rady. Jinak k jednomu příspěvku, že dobře nám, kdo kupuje u Alzy, tak já jsem měl za to, že tam prodávají normální telefony, nešlo o nějaké šetření peněz

26.10.2010, 22:23 |
Losky | Upraveno: 2010-10-26 22:41:53
Tak jsem zkusil si z telefonu zavolat a opět umřel:( Takže zase změnit PC a nahrát aktuální soft a nějak to pořešit s opravnou

26.10.2010, 22:29 |
Losky Když jim to tam odnesu znovu, mám nárok na tu opravu? S čím se mám případně ohánět?
S tým čo už zaznelo: škrabanec nemá žiadnu spojitosť s tým, že oni ten telefón musia vziať a prípadne predať do opravy! Až im zavolajú z Nokia servisu a povedia že tam je závada spôsobená pádom, atď., tak aj vtedy Ti tú informáciu môžu len predať, Ty v najhoršom zaplatíš za obhliadku/kontrolu (čo by si tiež nemal v záruke) a potom sa môže riešiť, čo by to stálo a či to zaplatíš alebo nie...

26.10.2010, 22:38 |
Losky takže jim to tam odnesu znovu. Není třeba problém u nich v tom, že telefon jsem nekupoval u nich
Ty to nesieš do servisu teda? Som myslel že do Alzy. Servis je to autorizovaný? Ak je, tak to nemá nič spoločného s tým kde si to kúpil. Osobne by som doporučil CellNet alebo MobilAsk, ktorí sú autorizovanými servisnými strediskami na Nokie...

26.10.2010, 22:42 |
Losky teď v nejbližší době nemám cestu do Prahy a tel, který neumí volat mi je k ničemu. U nás v MB je autorizovaný servis, tak to tam odtáhnu znova
v alze sem teda nikdy podobnej problém neměl...a to sem dokonce reklamoval nedávno totálně zvenku dojebaný htc a jen připsal k reklamaci že je obušený a normálně opravily bez keců.....
pokračoval bych nejlíp výběrem nějaký normální značky telefonu
slim : u alzy můžeš rovnou do autorizáku kterej maj sjednanej popř. přímo do alzy který jim to pošlou
Jak už jsem psal - udělej si výlet do prahy, zanes to do MobilAsk (mám s nima lepší zkušenosti, než s Cellnetem a navíc to k nim mám blízko), chovají se slušně, opravy fungujou tak jak mají :-)
aktuální zkušenost: kamarád N97 mini 3x měněná základní deska, se čtvrtou konečně chodí (sám technik ze servisu prohlásil, že made in hungary je průser), brácha E66 - furt potíže s baterkou, už byl potřetí, příště mu daj rovnou potvrzení a nechá si u operátora telefon prohodit za něco jinýho (a to na E66 přecházel z E90 kvůli tomu, že E90 je cihla :-D)

27.10.2010, 05:00 |
Losky Tak ok, udělám si dnes po práci výlet do MobilAsku:)

27.10.2010, 06:18 |
drebb nevim co myslis autorizovany servis, pokud to je nejaky prodejce ktery tam ma nejakou nalepku Nokia tak ee, nejlepe primo prodejna nokia. btw. proc to do alzy neposles postou?
2 Nismo: ja viem, len nejak doteraz nechápem kde s tým teda bol, či to kupoval vôbec v alze a prečo to nerieši cez autorizáka, asi jazyková bariéra :-)))
asi to cist cele nebudu ale Losky se me ozve na ICQ nebo mail a vyresime :o) Nokia Care :o)

28.10.2010, 08:44 |
Losky Ahoj, tak pro vysvětlenou:))
Telefon jsem koupil minulý rok u Alzy.
Telefon se porouchal, tak jsem ho odnesl do autorizovaného servisu v Mladé Boleslavi, Panda, s. r. o.
Odmítli opravu z důvodu poškození tel, žádný doklad nevystavili a prý ani nezapsali nic do záručního listu.
Telefon jsem odvezl do opravny MobilAsk v Praze a to odření se jim moc nelíbilo, ale vzali ho. Vysvětlil jsem jim, co to dělá a navíc, že po převzání se servisu v MB navíc z telefonu nejde volat, při vytočení čísla se vypne. Slečna si v MobilASku myslí, že možná tel špatně opravili (zničili) a pak mi řekli, že je škráblej a že se na to záruka nevztahuje. Osobně jim chci ještě napsat mail do té Pandy, aby mi poslali číslo zakázky, protože doklad o tom, že tam telefon byl si nechali.
DJ.UFÍK: Rád bych napsal, ale do soboty jsem u přítelkyně a icq jsem si musel zřídit nové a nepamatuju si číslo:(

28.10.2010, 21:16 |
petis DJ.UFÍK: Pochopil jsem dobře že pracuješ u Nokie? Mám drobnej problem s E52 mužu se ti ozvat na mail? Díky