Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Cadillac Seville STS :) info

 o Navštíveno 8400x o
o 07.12.2010, 12:23 | PK
Ahoj všem, nedávno sem tu měl téma na rychlejší kombi. Tak nějak furt koukám po netu, přemýšlím, porovnávám, koukám na ceny dílů...Ale pořád se nemůžu zbavit toho, že mě nejvíc láká nějakej V8 ať už je v čemkoliv. (Asi zabiju kámoše, kterej mě párkrát svez svojí 540i :D, ten zvuk a síla, která je dostupná pořád je koulervoucí) Spotřebu netřeba řešit, chtěl bych to předělat na plyn, protože pak se s nákladama na palivo vyrovnám ba i předčím svoji nynější 1.6 (10 město, 8 průměr) a svezením sem úplně jidne (s určitou návratností počítám, ale myslím si, že u velkoobjemových aut se to vyplatí vždycky - pokud se s tím teda nejezdí jen na srazy). Taky furt uvažuju, jestli to kombi je fakt potřeba. Kufr u větších sedanů toho pojme taky dost a pračku, nebo něco většího převážím jednou za x let.

K tomu Cadillacu. Na jeden sem náhodou narazil v áčkách, vypádá celkem zachovale a není za velkej peníz. Víceméně maj všichni super výbavu, o který se většině aut ani nezdá (a to beru jen to, co jsem vykoukal z fotek) Zkoušel jsem o tom autě něco pohledat, trochu sem našel tady a něco málo po netu, ale celkem sem nic moc nezjistil. Tak bych chtěl poprosit zdejší majtele (vím akorát o Nismovi) jestli by mi nenapsali pár řádků o tomhle autě. Taky se tady na AHC zmiňovalo, že díly z ameriky. To mě u toho trochu odrazuje, přece jenom mi přijde jednodušší zajít do kelly apod. a tam koupit co potřebuju. Taky mě zajímají ceny těch dílů. Jestli stojej raketu, nebo pár korun, nebo odkaz na nějakej web kde se o tom dá něco zjistit. Pak mi bude stačit jen obhájit doma, že chci koupit 5ti metrovej koráb s 4 a půl litrovým motorem:D, naštěstí tomu přítulka moc nerozumí a kouká jen na velikost a barvu :D

Předem děkuju.


o 07.12.2010, 13:15 | kozlustechnykus
"pár řádků" Nismo uz zhavi klavesnici:)
o 07.12.2010, 13:20 | muSlim
2 kozlustechnikus: žhaví? Až sem počujem to klikanie a práši sa to až do Říčan z toho :-D
o 07.12.2010, 13:23 | PK
:D
o 07.12.2010, 13:38 | Ravo
Hoši, to vás Nismo vypeče, až nenapíše vůbec nic :)
o 07.12.2010, 13:46 | Klobouk
jestli se nepletu tak na LPG to má přestavěno Drtič
o 07.12.2010, 13:51 | muSlim
2 Ravo: naivko :-))))
o 07.12.2010, 14:26 | CervinVega
Nismo- "mám, nemám, kurňa, budu zas za trubku, ale co, žijem jen jednou, je to přeci jen ta nejlepší kára na světě, pojďme na to...
Takže nejdřív si uvědom, že JE to nejlepší auto na světě, za druhý se nerozbíjí, za třetí vlastně vůbec nežere a za čzvrté ti jej bude každej, ale úplně každej, závidět... "
atd atd :-)))
o 07.12.2010, 14:39 | Escudo
osobně si myslim, že pokud si chce člověk koupit ameriku, měl by tomu aspoň základně rozumět. Nemyslim bejt hned automechanik, ale mít aspoň základní přehled o dílech a umět něco anglicky, protože jinak budeš mít problém. Pokud tohle splňuješ, tak si objednáš prakticky cokoliv z ebay a nebo třeba odsud [ Link ] ale jak řikám, musíš vědět co potřebuješ, pak to takovej problém neni. Co se týče otázky koupit - nekoupit takový auto, je to trochu nesmysl, protože fundovaně ti odpoví minimum lidí, desítky se ti k tomu ale vyjádří. Pokud něco takovýho chceš a splňuješ to co sem napsal nahoře, tak do toho klidně jdi. U každýho auta najdeš nějakej průšvih kterej když se stane, tak to stojí zato :o) tady si to musíš prostě jen hlídat víc sám. Hlavně pozor při výběru, to je asi jasný
o 07.12.2010, 15:00 | Vlastah
Escudo: myslim, ze neni treba dalsiho komentare, naprostej souhlas
o 07.12.2010, 15:41 | PK | Upraveno: 2010-12-07 16:47:01
Angličtina není problém, přehled o dílech trochu je, kotouč od bubnu poznám :D Narychlo sem se podíval na tu stránku a ceny jsou hezký. Maj to tam taky dobře rozdělený na economy/daily/heavy duty, akorát by byl problém v těch značkách, nic mi neříkaj (to se dá určitě dohledat, nebo by poradil někdo zasvěcenější). Ani se tu neptám zda koupit, či nekoupit, spíš aby mi někdo kdo to auto vlastní napsal nějaký zkušenosti. Auto jako takový mě láká. A jak se říká: žádnej učenej z nebe nespadl ;-) Ale do začátku by se určitě pár rad šiklo.
o 07.12.2010, 15:46 | muSlim
2 Cervin: :-))))))))
o 07.12.2010, 16:39 | Pavel 528
no a nebo reseni je BMW 540i...neni to takovej parnik jako to sts,ale jizdni vlastnosti zcela jinde,proste podvozkove na to zadna amerika nema a zpracovanim taky ne
jen proste je vse drazsi...proste zalezi na co to chces...
o 07.12.2010, 17:01 | Lukasino
540i a STS mi prijdou jako dve totalne odlisny auta...
o 07.12.2010, 17:48 | koren
Lukasino: pokud je hlavni kriterium V8 tak ne:)
tzn krom befka jsou i Ecka...
o 07.12.2010, 17:51 | Drtič
Já mám STS na plyn. Rok 99. Auto jako takové je to celkem schopné, spotřeba plynu nějakých 16 dlouhodobý průměr.
Auto má najeto cca 220 dle budíku (těžko říct realitu). Svezení je slušné, v interiéru nic nevrže, neklepe, výborně odhlučněno. Interiér na tu dobu asi slušný, děláno vše funkčně, velké tlačítka, točítka, mačkátka. Ale působí zastarale. ALe je to deset let staré. Ale na to, jak velká je to ludra z venku, tak vevnitř nic moc. Průměr. Na šířku super, ale vzadu mají vyšší cestující problém s nohama, pokud sedím jako řidič normálně (184 cm mám). Mě ještě nelícuje palubka, ale někdo tam byl vlezený...proč, to nevim.
Co se týče podvozku, tak tam není co vytknout, nerovnosti to filtruje nádherně. Jen teda budu měnit komlet silenbloky na ramenách, měnil jsem náboj na pravém předním kole a čeká mě ložisko vzadu.

K závadám:
mám to zhruba 30 000 km a měnil jsem: Zminovaný náboj, desky, čeká mě zandní ložisko, všechny silenbloky na nápravách, pač to klepe a vzadu jsou některé vymačkané, dále jsem měnil jednu zapalovací cívku, měl jsem prasklou plastovou trubku vedoucí od váhy do sání...dělalo to bordel, zatím nemám novou, měněny svíce. Jinak co jsem si všiml, tak hodně STS má v prdeli paraboly přední, takže to na hovno svítí - i můj případ, musím to pořešit. Dále mám trochu slabší převodovku, i když nismo pravil, že je v cajku. Tož nevim. Sem tam si pocukne a někdy je zmatená jak sánky v létě. Někdy blbne při zpátečce. Jo a ještě mi cca před 2 týdnama praskl chladič.

Pokud tam budeš dávat LPG, tak se ti tim hodně zmenší kufr, který je jinak dost velký. Pokud bys dal nádrž místo rezervy, tak bys tankoval každých 200 km...já mám normal válec a vyjde to na cca 300, což taky nic moc.

Jinak to jede velice slušně, spotřeba je taky slušná. Celkově dobré poježdění za rozumné prašule a určitě bych si to koupil znovu.
o 07.12.2010, 17:52 | Drtič
Jo a ještě ceny dílů....fakt za hubičku, srovnal bych to někde k felicii...mrkni na www.rockauto.com - posílají i do ČR a já měl za 5 dní díly doma
o 07.12.2010, 18:27 | matik
Ceny dílů..Za dobrej peníz a relativně dobrá dostupnost :) Já osobně bych se nejdýl rozhodoval nad tím jestli chci dvou tunové V8 s FWD..A nakonec bych od toho upustil.. (Auto jsem nikdy neřídil ale dovedu si představit jak se chová takové auto s náhonem na předek..Ale třeba se mýlím)
o 07.12.2010, 18:29 | Drtič
matik: Na to, že to je taková loď velká a předek, tak se to chová celkem slušně. Ale popravdě, mě s tym ani nějak nebaví prasit, na to mám jiné, ale prostě je to auto na pohodovou jízdu s tím, že vím, že mám dostatek výkonu jako rezervu. Samo je to zábavný ho vytáčet kvůli zvuku a zátahu, ale celkově to mám na pohodlné ježdění
o 07.12.2010, 19:38 | PK | Upraveno: 2010-12-07 20:38:48
BMW je jízdníma vlastnostma jinde, to je fakt, ale taky ty díly stojej o dost víc. Náhon na zadek by mě lákal, ale s autem bude možná někdy (pokud se odhodlá) jezdit i dráhá polovička a u ni by to byl v zimě problém. Výhoda STS že je FWD.

LPG bych tam určitě dal, ale asi ne hned. Zamlouvala by se mi právě ta nádrž místo rezervy, to se tam větší nevejde? 200km je docela bída. Jinak Rockauto sem už dávali víš a už jsem to v rychlosti prolít. Ceny hezký:)

Matik: Pokud si ho neřídil, tak není moc co soudit. Realita může být jiná ;-)

Auto samo nechci na závodění, na to tu jsou jiný. Ani nejsem závodivej typ, hledám nějaký pohodlný, prostorný povození s tím, aby to jelo když je potřeba. Sem tam prohnání po okreskách, aby chudák nezlenivěl:)

e: Ještě k tomu BMW, když sem si sednul za kámoše, kterej je o trochu menší jak já (já mám cca 180) tak sem se tam sotva nasoukal. Docela sem čuměl jak málo místa je na zadních sedačkách.
o 07.12.2010, 19:39 | Escudo | Upraveno: 2010-12-07 20:39:04
klidně pudu s kůží na trh, pro běžný ježdění je fwd rozhodně lepší než rwd. Třeba teď v zimě, jezdim v obojim a Concorde s dvouma tunama a fwd, kde je motor před přední nápravou jen tak nezapadne. Teď mám za sebou tejden dojíždění do Ústí a už jsem potkal několik BMW který maji na tomhle prostě větší problémy. Dva roky jsem jezdil MB W124 a to samý, pokud jedeš, tak super, ale jakmile jde o kopec a nebo o rozjezd, tak nic moc. Chevrolet je na tom podobně byť je to offroad, ale taky jen RWD, trakce je v tomhle potíž. Samozřejmě teď mluvim o jízdu typu klobouk, pokud bych si měl vybrat sucho, extrém a zábavu, tak je fwd největší nuda, v tom jsem fanda rwd
o 07.12.2010, 19:40 | Escudo
samo že k cenám dílů musíš připočítat poštu, což už taková legrace mnohdy neni
o 07.12.2010, 19:43 | PK
S tou poštou počítám a tak by mě i zajímalo na kolik tak nějak vyjde?
o 07.12.2010, 19:46 | Escudo
to je individuální, na tom rockautu si dej objednávku, potom vyplň zemi a ono ti to i spočítá, z ebay to je od 50 třeba i do 200 USD, na rockautu jde hlavně o váhu a o to z kolika skladů si to necháváš posílat, protože jich je několik, takže si vemeš třeba destičky a koncák a platíš poštu 2x. Může to pak bejt od 40 USD klidně až do několika set. Ale i tak co jsem objednával, tak to cenově oproti EU vycházelo dobře. Když to srovnám třeba s evropsejma cenama u 740i, tak tam bych asi oproti Chrysleru rodil ježky :o)
o 07.12.2010, 19:51 | PK
Jasně že to je různý, vyzkouším to rockauto a uvidím. Jinak právě když se podívám na srovnatelný evropský auta, tak z těch cen bych blil. Takový prachy se mi za servis dávat nechtěj a ani nevim jetli bych takový auto pak uživil. To STS právě nabízí to samí co konkurenti s tím, že díly jsou na to o dost levnější.
o 07.12.2010, 20:21 | SilverGhost
U Sevilly akorát bacha na motor, je náročnější na údržbu, pokud ji předchozí majitel zanedbával, tak je to průser, kterej bude znamenat jeho brzkou výměnu. A druhej průser jsou tlumiče, jsou drahý. Jinak asi dobré auto, FWD je spíš výhodou. Díly na US auta jsou vcelku levné, jen je problém dodání, to je tak na týden, na evropská auta je tu máš druhý den, když je nemají skladem.
o 07.12.2010, 20:30 | JP
Co je s Nismem?? Žije?:D Jako jó, asi by ho víc přilákalo, kdybys do titulku napsal STS vs. Passat TDI, ale přecejenom, už je to 8 hodin a nic...?
o 07.12.2010, 20:37 | Jozzo
Né to by tam muselo být OI TDi poráži STS
o 07.12.2010, 21:23 | pepe689
Nismo nemá čas s ufíkem točí českou verzi Sněhurka a 7 trpaslíku ,prince hraje Q
o 07.12.2010, 21:36 | .mycTD
nismo by ti napsal, at si radeji poridis fiestu
o 07.12.2010, 22:02 | Nismo.Power
nismo musí pracovat a opravovat neamerický auta který nejezděj a ještě mu pak do toho přitáhnou zamrzlý naftáky a nehodlám zde ani rozebírat který z trojice renault, audi, bmw skončilo nejhůř a nejdráž se škodama zatimco jiní bezproblému po rozmrznutí fungujou.....

co chci rozhodně komentovat jako první tak sou ty nepodložený bláloly o jízdních vlastnostech BMW.....
klidně sem jen tak vsunu s čim můžu srovnávat, pochybuju že někdo jel v sts natož v ostatních o čem se tu bavíme.... za mě z týhle sorty vezmu starší STS, STS o kterym je řeč, nový STS, BMW5er asi 90% palety jejich motorů vč. 40i, MB éčka, eSka různejch motorů, LSový lexuse, audiny nepočítám za konkurenceschopný dříve jmenovanym ale za konzumní vozy....

klidně to ale nechme jen u STS a 540i... když pominu že srovnáváme RWD a FWD.....
zcela vklidu řeknu že 540i na STS prostě nemá ani trochu koule i kdyby mělo mpaket což pak zase je těžce na úkor komfortu, BMW má koule leda na SLS což klidně vysvětlim někde dál v tomto románu....

v dobách kdy STS vyšlo se samozřejmě dělaly různý testy kde samozřejmě STS nemohlo chybět..... když vyšlo tak jeho jízdní vlastnosti byly zprvu ukazovaný na okruhu (kdo jinej v tý době ukazoval funkčnost luxusního sedanu na okruhu ? ) ..... též na okruhu se vyvíjel i jeho podvozek kde STS jezdilo PaceCar pro LeMans ale bohůžel jeho "hardcore" nastavení podvozku CVRSS 2.0 nevyšlo pro běžný použití tudíž neexistuje je jen v pár kusech který jezdily ten pacecar a je to model STSi .....

nehodlám někde vyhledávat testy dobový v kterejch se účastnilo vybral bych spíš jen pár "závěrů" různejch motoristickejch magazínů ......

MotorTrend (velice známej hlavně USA) ...v překladu "Seville, ..nezvedá pouze laťku ale drze vyzívá nejlepší sportovní sedany na světě"

Automobile : "Handles with all the maturity of the best european cars"

Autocar (dost známej) ... v překladu "řízení je mnohem více schopné a přesvědčivější než dříve. Dost na to aby BMW, MB, Jaguar a zbytek seděly a pozorovaly"

už jen z těhle jejich výroků, toho že STS jezdilo po okruhách a toho že je sám mám a můžu vklidu srovnávat s tim co jsem psal prostě řikám že kde 540i skončí tak tam ještě STS má rezervy.......

aby ale někdo nebyl smutnej že sem možná nějak prokázal lži o BMW a jejich nejlepšim podvozku kterej podělá i levnější amerika tak řeknu co má STS proti a to je určitě ale zcela jistě výhoda u třeba BMW že nemá takovej profil gumy, STS má prostě 235/60/16 zatimco BMW mohlo mít příplatkový kola s profilem nula a pohodlim kaput ale prostě to beru na STS jako vadu jízdní vlastnosti která ovšem neznamená že nedokáže na tom profilu víc než bmw na šlupkách ale prostě ten "pocit" z tý gumy tam opravdu je.... a druhou věc řeknu brzdy.... STS je má prostě přirozený až málo posílený... konkurence má lehčí posilovače a celkovej dojem brždění je lepší....


teď trochu k faktum :
bylo zde zmíněno CVRSS zkratka je pro continuosly variable road sensing system ....... systém monitorující povrch vozovky, styl jízdy a rychlost a podle toho nastavuje tuhost tlumičů a výšku zadní nápravy.... tuhost tlumičů je přenastavena v době 100ms pro vozy do roku 2002/3 a cca 40ms pro novejší STS 2003-2004 který už maj magnaride..... a ano rejpnu si je to zrovna cadillac kterej má "nejrychlejší" podvozek na světě kterej se přenastav v době 1ms a montuje se na CTS-V a je rychlejší než veěkerý ferrari podvozky apod nesmysle.....

PAS : performance algorythm shifting ...... systém spolupracující s CVRSS , rychlostí jízdy a požadavků řidiče ..... podle stylu jízdy a podmínek na silnici volí ideální kvalt a při jízdě na pilu to řadí rychlejch a nechá se víc vytáčet zatimco při klobouku se řadí pomalejc a víc se podtáčí....... jeho hlavní výhoda ale je že v krizový situaci nedotáčivý zatáčky zcela okamžitě podřadí na nejnižší možnej kvalt a nechá ho tam dokud se z tý situace auto nedostane..... tzn podřazení do ostrý zatáčky pro zvýšení trakce a rychlosti výjezdu ze zatáčky....

Magnasteer : systém opět spolupracuje s těma vejš a podle stylu jízdy tuhne volant.....

aktivní podvozek, intelignetní automat a řízení sou prostě věci který konkurenční BMW nemá a hlavně to CVRSS je to proč to auto může bejt a je lepší v jízdních vlastnostech zatimco dokáže bejt jak tuhý tak komfortní.....

ESP u BMW samo existuje.... musim konstatovat že StabiliTrack kterej je v STS je jedno z nejlepších ESP s kterym sem kdy měl tu čest..... i tady na foru sou lidi který můžou dokázat že to auto se opravdu snad nedá rozhodit ani na ledu..... u audi to neni problém a bmw lítá hlavně kvůli RWD jinak ESP neni nejhorší ale prostě STS na to funguje bezvadně, protiprokluz je řešenej brzdama.... dokážou se tim přehřát a pak se auto automaticky přepne do vypnutý trakce a rozjíždí se na dvojku....

-------------------

ad díly tak jak řiká escudo, přirovnatelný skoro k felicii..... chodit do kelly a mít to hned... ?? nebudeš potřebovat víceméně díly.... spotřebák je velice levnej, podvozek vydrží bezproblému 200tis bez šáhnutí.... ložiska jak píše drtič sou opravdu zcela výjmečný, tlumiče vydržej opravdu moc ale musim sám říct že CVRSS prostě ztrácí z nájezdem na rychlosti....
tlumiče jsou drahý ano ale na to kolik najedou tak sou levný velice, proti třeba audi která taky může mít aktiv sou zcela zadarmo...jeden stojí 10tis na naše ... na SLS stojí ani ne 1500....
samo záleží jak se k tomu kdo choval před ale tyhle auta většinou nemaj socky (krom mě kterej jezdí fiestou a se totální sociál kterej prej nemá na benzín asi) takže auta bejvaj servisovaný pravidelně ale neni tam nic potřeba dělat krom orpavdu pravidelný výměny oleje atd....


závada do roku 2002 sou foukající těsnění pod hlavama.... cca po 180-200 najeto.... materiál výjde na opravdu asi 3-4tis ale práce s napříc uloženou V8 je hromada....
zmíněný vypálený paraboly ve světlech sou pravda, sou špatný a pak to svítí na hovno....ale od toho tu máme xenonmana...světla rozdělat je pohoda....

interiér je bezvadně zpracovanej nevrže neklepe,ale sou tam určitý mouchy.... u spolujezdce palubka u airbagu je náchylná na poodlepení ....stačí sundat a vzít vteřinákem po cca 200tis najeto a je to jak nový.... hlavový opěrky mívaj špatný silony a klepou se, toje špatně vymyšlený ale zato co má pás a el. hlavový opěrky v sedačce což skoro nikdo nemá...je to bezpečnější než pás ve sloupku......
repro v předních dveřích bejvá po 200-250 náchylný na chraptění v našich podmínkách zimních....

BOSE 4.0 nebudu komentovat proti atrapám v bmw, audi apod.... ve svý době lze konkurovat jen lexusem



já nevim asi sem toho hromadu vynechal tak se klidně ptejte..... zejtra sem zase ITák takže budu u netu....
o 07.12.2010, 22:04 | Nismo.Power
o 07.12.2010, 22:19 | Nismo.Power
ještě jedna perlička....

čas 3:00 .... masérskej kousek s FWD, BMW styd se :)

[ Link ]
o 07.12.2010, 22:19 | Jozzo
Krásné,mám fakt pocit že je to úžasné auto na silnice.
Jak budu velký tak tohle auto budu mít taky :)
o 07.12.2010, 22:28 | Nismo.Power
je lepší než si myslíš..... při mym výběru sem ho ještě ani neznal, vybíral sem třeba mezi 740i/540i , S80T6 volvem apod sortou aut.... všechno sem už tehdy bud jel nebo šel projet ale pak sem čistou náhodou narazil na STS což sem považoval za cosi totálně ze sféry milionářů neb sem si vzpoměl na marauderovo starý STS který sem tehdá viděl na strahově a z toho auta už mi kdysi padla čelist neb sem tu nic podobnýho nikdy neviděl..... tak sem našel 98 STS , našel člověka kterej má jedno v praze zkontaktoval se s nim a svez se.... po pár metrech sem neměl jinejch slov než "to co tu jezdí sou parodie na auta" .... prostě okamžitý nadšení.... mimo to ten člověk kterej to má tady v praze tak už ho má 5-6let a zádava jen ruplá hadička na chlazení alternátoru a svíčkový káble odešly jinak jen údržba a taky s tim už jen do norska apod štreky...... jinak majitelů sts je tu na foru víc ;-) poslední kterýmu sem pomáhal s koupí tak si jen chrochtá ale měl tam poruchu a to že nefachal centrál, v cadillacu neopravily jen že se musí prej vyměnit přijímací modul asi za bůra což nechtěl tak propájel modula pošoupal potenciometrem a fachá to zase na sto metrů dálka.... ale už v bazaru to s tim prodával že to nějak nemělo příjem moc dobrej tak sám bazarník dal slevu myslim 10tis na případnou opravu a tim autem jezdil sám bazarník a řikal že je bezvadný....
prostě u mě to vyhrálo na plný čáře a vyhrává dodnes i když technika už je samozřejmě jinde ....
o 07.12.2010, 22:34 | Nismo.Power
výkon ..... 540i se nechytá....když to vezmu od oka tak 0-200 s sts cca 20s a u 540i cca 26s .... maximálka BMW větší.... STS omezovač na 240... na 3q to jede 222 , 4ka je sakramentsky dlouhá a už netáhne neb ve 222 začíná ve špatnym spektru výkonu a ale na 204ti se zase rozhoupe dost ....omezovač mi jednou zabral až na 252 ale pak to byla mrda jak hovado jak utnul palivo :)

[ Link ]

[ Link ]
o 07.12.2010, 22:42 | Jozzo | Upraveno: 2010-12-07 23:40:38
Tak jsem začal prohlížet google-bohužel mi blbec pořád cpe CTS místo STS.
Ale nemůžu najít co tak stojí,buď najdu funglovky a nebo staré vraždy za pár korun

edit: to na začátku pískají gumy?
o 07.12.2010, 22:44 | Nismo.Power
jo pískaj.... tohle video sem točil a začínala zima..... tudíž trakce nic moc zrovna....
o 07.12.2010, 22:51 | koren
me by jenom zajimalo, jak u STS prenesou tech 300 kobyl na predek napr bez difu ala focus. asi nejaka kosmirna technologie (a nebo ten automat schroupne 100 koni a je po problemu:-))
o 07.12.2010, 23:19 | Nismo.Power
váha a kontrola trakce..... na suchu to nemá sebemenší problém a přce jen těch 400nm to nemá od volnoběhu takže pohoda....ten motor je vysokootáčkovej na V8 .... SLS má krouták dole ale má menší koně ale od volnoběhu hrabe mnohem víc...sts si užívá až vysoký ot. viz video.....
neni potřeba kosmírná technologie :)
o 08.12.2010, 00:12 | JP
koren: STS neni malý auto a hlavně má nad předníma kolama osmiválec, takže je jasný že je schopný přenést na silnici větší výkon, než nějakej běžnej hatchback (tim myslim běžnej hatchback, ne Focus RS).
o 08.12.2010, 01:58 | koren
JP: bavime se samo o RS.

taky si myslim ze zadnej kosmir neni potreba, realne na kolech bude diky automatu o dost mene.
o 08.12.2010, 06:55 | hanzz
jenom škoda, že se STS nedělalo jako kombík, už bych ho musel mít! :)

o 08.12.2010, 07:39 | Pavel 528
no proste zase reklama na vse americky od Chucka Norrise,pac to je nejlepsi...DDDD
...nemam silu to dal komentovat.....protoze nez napisu slovo,Chuck uz ma na stranku..DD
jak jsem psal od zacatku,pokud chces houpavej parnik kup ameriku,pokud chces auto,kup si bmw...o))))

v podstate podle NP je UPLNE vsechno lepsi na tom STS,jak na cemkoliv jinym,ted neresim zrovna BMW,tak neni co resit...o))))
se divim,ze NP neni prodejce nekde v salonu,by prodal uplne vsechno...o))
o 08.12.2010, 08:32 | MPS
Zajímavá diskuze.

Je jasný, že kažá liskša svůj ocas chválí, ale tenhle STS zanechává určité zrnko pochybností o ostatních autech. ve smyslu, jestli u ostatních aut např. BMW, Audi či Volovo, nejde v řadě věcí jen o nafouklou bublinu a tahání peněz z kapes zákazníků. To myslím zcela bez ironie.
o 08.12.2010, 08:46 | Escudo
tak popravdě tohle je realita a to nejen u aut. Tohle je prostě politickej směr "civilizovanýho" světa. Nemusíš daleko, u koncernu si připlácíš x tisíc za věci, který to auto už má, jenom ti chybí ovládací element a podobně. Na druhou stranu tohle budou v Evropě automobilky dělat dokud na to lidi budou mít a to se jen tak nezmění. Přecejenom důvod výroby aut něni udělat někomu dobře, ale vydělat prachy, hodně hodně prachů. No a jiný kraj, jiný mrav
o 08.12.2010, 09:04 | Jozzo
Pavle,to jsi přestřelil...
o 08.12.2010, 09:27 | Vlastah
Myslim, ze Cervin - 07.12.2010, 14:26 - to vystihnul naprosto presne :-)
o 08.12.2010, 09:50 | PK
Jak se tu psalo o těch tlumičích, tak vím že tam jsou nějaký spešl - viz Nismo a pokud jeden opravdu přijde na 1500, tak si myslím, že to je víc než krásná cena.

Já právě vybírám nějaký větší, prostornější a výkonný auto, původně kombi, teď už i větší sedan, který se dá relativně levně servisovat. Když kouknu na 5er, 7er vůbec, A6, Volvo, Outback H6, tak na všedchno ty díly stojej raketu. Pro normálního člověka, kterej má i jiný výdaje, to je moc. Tím pádem by mi nezbylo nic jinýho, než slevit z nároků, poohlídnout se do jinýho segmentu a koupit nějaký normální, všední auto (octa TDI :D ), který má pro mě akceptovatelný ceny dílů a pod. To STS mi umožní splnit si všechny svoje požadavky za rozmnou cenu a ještě svojí výbavou předčí konkurenci (o tom zbytku ani nemluvě :D). Škoda, že jich moc není a tím pádem výběr je omezenej, teď je jedno v áčkách (vypadá celkem zachovale a cena docela nízká) a druhý sem našel na seznamu, kde není moc fotek, tak tam ani není moc co vykoukat. Pak zase nemusí bejt na prodej žádný...

Ještě mě napadlo, jestli není problém sehnat někoho schopnýho na servisování, na druhou stranu je to pořád jenom auto, takže by to měl umět opravit každej normální automechanik, nebo se pletu?
o 08.12.2010, 10:05 | kozlustechnykus | Upraveno: 2010-12-08 11:07:28
To z AAA za 70k v hotovosti je nejaky az moc levny, ne?

K tem opravam: Ma to pocitac, takze na to asi bude potreba neco jako VAG u koncernu. Tohle asi moc u servismanu rozsireny nebude,co?
o 08.12.2010, 10:29 | Escudo
PK: 1500 USD bez pošty, uložení a všeho co k tomu budeš měnit, viz níž, bral jsem Monroe, což je jedno z nějlevnějších kvalitních. Nevim jestli to jde i tady, ale třeba u Lincolna se dá zaměnit podvozek z verze bez tohodle podvozku, takže pak platíš za tlumiče třeba jenom 300USD. Každopádně origo to máš 2000 USD + DPH a CLO, takže nějakejch 55.oooKč, to už tak levný neni. Já bych hledal spíš auto co to nepotřebuje :o))

foto k příspěvku  od Escudo

o 08.12.2010, 10:30 | Nismo.Power
koren : ano, jako u všech aut výkon na kola přenesenej obzvlášt s automatem je zcela jinej.... jsme snad rozumný lidi a tohle víme :)

pywoj : napsal sem neduhy vůči BMW ...nevyzdvihuju všechno uplně sou věci který mohly bejt lepší ale vyzdvihuju to co STS proti zmíněnýmu konkurentovi nemá a díky zmíněnejm systémum u STS mít nemuže ! u SLS ano SLS neni na jízdní vlastnosti ale na komfort....
vyzdvihuju i to že u cadillacu existujou vvpodstatě jen jiný barvy interiéru a exteriéru, u BMW existujou auta s navigací a kličkama vepředu, cadillac prostě má všechno v sérii na což DE auta můžou zapomenout takže hledat dneska dobrýho bawora aby vyhovoval stavem a požadovanou výbavou (sám dobře víš) je na rok práce...

PK : píšu že jeden tlumič na STS stojí 10tis (400doll cca) na SLS stojí do 100dolarů protože SLS nemá aktivní podvozek..... zase za těch 10tis na STS vydržej přinejmenšim 200tis takže to je uplně vklidu....
silentbloky v ramenou vpředu vydržej cca 300tis, nový se neprodávaj pouze celý rameno, obě ramena z usa cca 5-6tis, jeden silentblok v praze na zakázku a to tvrzenej za 700 takže pohoda.... čepy držej, čepy na žízení držej taky ale chce to minimálně střední kvalitu je to těžký auto, "kosti" stabíků vpředu trpěj dost, nový stojej naprostou srandu ale doporučuju kupovat top kvalitu nebo přímo AcDelco... brzdy stojej srandu ale opět doporučuju kupovat lepší kvalitu a hlavně proč píšu že STS nebrzděj tak mojí chybou sem netušil že na něj patřej semiKeramický destičky a dával sem běžný a ty se prostě z 200 zahřejou jak nic... destičky doporučuju měnit při sjetí 50procent pak už to opět nebrzdí....

ad AAA tak za 70 ? ty krávo to asi bude hustopekáč podle mě....ty auta maj cenu 150+ minimálně stále... za 70 bych měl pochyby....když to stihnu tak tam zkusim dneska podívat
o 08.12.2010, 10:36 | Nismo.Power
tak sem na něj podívla na stránkách a to je opravdu pecka....pokud má vcajku motor s automatem a neni to takhle myšlená past tak to je neskutečná cenovka.....

zdůraznim že u STS NELZE STOCIT TACHO !! najetý km vždy seděj lze smazat resp. snížit soustavou odporů napájenejch na určitejch kabelecj ale o tom nikdo neví jen to někdo navrh v usa čim se to dá ovlivnit ten údaj.....

to auto v AAA si myslim že znám, před lety sem v něm jel a myslim že předchozí majitel bude pán z Vinohrad kterej se o něj důkladně staral ale já nakonec koupil jiný.... poznávám ho hlavně kvůli těm proužkum po boku a černý metle....

rozhodně bych na to šel podívat, pokud checeš tak písni sms a pak ti zavolám až bude čas a můžem se domluvit na prohlídce v praze....
o 08.12.2010, 11:46 | PK
Teď sem na ty tlumiče koukal znova a překouk sem se, psal si to tak jak říkáš. Tak to je docela raketa dát 50t za tlumiče a není to nikde pořádně vidět:D Daj se tam přinejhorším šoupnout tlumiče z SLS? Jestli to dobře chápu, tak ty čepy se daj řešit buď celým ramenem, nebo jen výměnou těch čepů na zakázku, jak si psal. Jinak díly se snažim kupovat minimálně střední kvalitu, určitě ne nějakej starline. Ta značka AcDelco je origo?

Jinak ad auto v áčkách, teprve teď sem si všimnul, že je to černá, furt sem měl za to, že to je tmavě zelená:D Jinak ta cena mě taky zaráží, včera ráno tam ještě bylo za 80, pak to přes den snížili. Možná to bude i tím, že 2t krávu s 4.6l motorem nikdo normální v čechách nekoupí. Nebo to auto je úplně na sračky.

Jinak prohlídka zatím není tak aktuální. Pokud by bylo v dobrým stavu a za ty prachy, tak bych o tom hodně přemejšlel, ale původně sem to chtěl začít řešit až na jaře....Pokud by si tam měl cestu a oblídnul by si ho, tak bych byl moc rád, ale nijak tam kvůli mě speciálně nejezdi, určitě máš svý práce dost.
o 08.12.2010, 11:56 | Escudo | Upraveno: 2010-12-08 12:54:46
co se značek týče, tak sem semtam koupil i ty levný díly z rockauta a všechno drží v pohodě. Samozřejmě pokud připlatíš, tak to bude držet dýl, ale zatim musim zaklepat, že tam tyhle věci neodcházej jednou za dva roky jako na Fabuli nebo Octě :o)
o 08.12.2010, 12:07 | PK | Upraveno: 2010-12-08 13:06:24
S těma dílama to chce asi vyzkoušet, kterej co a jak dlouho vydrží, ale zase pokud ty rozdíly v cenách nejsou nějak velký, tak je určitě lepší si připlatit za kvalitu. Zase pokud se toho kupuje víc, tak se těch pár doláčů nasčítá a v celku to může dát hezkou částku.

Po čem by se ještě dalo koukat ,co by bylo srovnatelný s STS? koukal sem Escudo na toho tvýho Chryslera, ale to se mi moc tvarově a a ni ve vnitř nelíbí. To STS zatím vede:)

o 08.12.2010, 12:15 | Drtič
Bavil jsem se ze známým, co je v USA a říkal, že Rockauto je jeden z nejdražších eshopů, ale zase posílají po celém světě. Ale díly že jdou sehnat o hodně levněji, než jsou na RA.
o 08.12.2010, 12:22 | Nismo.Power
jasan dělaj se normálně přímo kity pro STS všech tlumičů s tim že bud na sobě maj konektor nebo k tomu dávaj takový zásleky který frkneš místo konektoru origo tlumiče aby to nehlásilo chybu ...
ta sada stojí pakatel... nevim myslim že asi 400 doláčů sada....
AcDelco je origo GM....
jinak samo i ty levný díly držej ale třeba u těch "kostí" stabíku což je jen rovná tyčka se silonama který se daj postupně dotahovat ale kvalitní vydržej leta a nekvalitní třeba rok a sou potřeba dotáhnout....
v ramenu sou jen 2 silentbloky který se nedaj koupit samostatně jen jak řikám nazakázku a spodní čep u kola ten je nanejtovanej origo ale vydrží věky.... rameno je levný... ale třeba simix si za něj vklidu řekne asi 9k za jedno aby se aspon trochu srovnaly s cenama který sou tady běžný.....
jinak cenový rozdíly sou minimální v kvalitách, určitý díly sou jen z originálu....
na druhovýrobu nebo AcDelco doporučuju rockauto.com .... originál gmpartsdirect.com
o 08.12.2010, 12:23 | Nismo.Power
drtič : nn, sám sem to zkoumal a z těch shopů co posílaj do čr je rockauto z nejlevnějších ostatní jako NAPA, autozone apod sou dražší většinou....
ale ty ceny sou tak nízký že se jim musim smát i na rockauto...
o 08.12.2010, 12:32 | Escudo
nj, jenže my si musíme právě vybírat mezi těma co posílaj no :o(
o 08.12.2010, 12:35 | Drtič
Nismo: Jj, levné to je, taky to beru z tama. Ale tak dlouhá léta celkem dělá do aut (uznává pouze Lotusy a auta s V8 :-) a řekl bych, že má přehled. Žije v USA a tady u nás má rodinu. A tak nějak jsem s nim na tohle téma debatoval, tak si myslím, že nemele nesmysly ;)
o 08.12.2010, 12:37 | Escudo
určitě jsou levnější, stačí mrknout na ebay
o 08.12.2010, 12:43 | crazyape
:D k cemu auto na denni jezdeni ktery zere 16L a dily v CR k nesehnani... pro pocit ze mam neco vic nez ostatni?
o 08.12.2010, 12:49 | Escudo
nebo že mám něco jinýho než ostatní, něco co mě baví a líbí se mi :o) navíc provoz 1,80Kč/km mi nepříde tragickej na 5,3m a 230PS.
o 08.12.2010, 12:59 | Vencaf
jo je to k ničemu kup si něco co táhne vocpoda a díly seženeš od každýho čorkaře.. např. před chvílí jsem na Florenci u mekáče viděl O2FL a někdo asi potřeboval přední světla :(
o 08.12.2010, 13:01 | schwaboid | Upraveno: 2010-12-08 13:59:24
Crazyape ty máš škodofku viď ?
o 08.12.2010, 13:05 | .mycTD
myslim, ze crazyape ma kolo
o 08.12.2010, 13:21 | Drtič
crazyape: A k čemu jsou někomu hodinky za 5000,- ,když u rýžožroutů seženeš digitálky za 250,- a taky ukazují čas?
o 08.12.2010, 13:28 | Nismo.Power
díly tu sou zpravidla do tejdne maximálně dvou.... balík z český pošty přes 1/4 republiky taky de bezproblému tejden takže myslim že super.... z 99 procent budeš objednávat spotřebák což neni nic kvůli čemu by tě tlačila doba dodání a to že na ostatní většinu aut seženeš spotřebák do druhýho dne u nás, zase na tý oktávce budeš 50procent shánět spotřebák a zbylejch 50 díly který se rozbijou nebo ti je ukradnou... ale i na škodovku a ostatní jsou specifický díly na objednávku která bejvá 3dny.... takže 3dny nebo tejden to mě je jedno teda....
STS sem ještě neslyšel že by se nějaký tady ukradlo, a ukrást jde jen odtahovkou...
nastartovat STS lze pouze klíčem nebo v americe přes onstar , odemknout lze pouze klíčenkou nebo klíčem popř. v americe přes onstar....
podle toho kterou klíčenkou otevřeš tak takovej se ti nastaví řidič, tzn. pamět řidičova sedadla, nastavení zrcátek, nastavení klimatizace a rádia.... tzn jednoduchý třeba pro střídání s manželkou....
o 08.12.2010, 13:29 | Nismo.Power
drtič : lol .... dobře si to vystihnul....
jinak 16L psal na plyn.... na benzín se pohybuje kolem 14 ... moje minimum je 7,7 maximum je 20.... průměr rychlou jízdou je k 16 , pomalou jízdou 11...
o 08.12.2010, 13:41 | Kounect
Jenom info k tomu v AAA auto - je v Ostravě.
o 08.12.2010, 14:01 | Nismo.Power
ahá ;-)
o 08.12.2010, 14:11 | PK | Upraveno: 2010-12-08 15:10:56
crazyape: a k čemu cpát peníze do starýho escorta, kterej sice jezdí kolem 10, ale nikdy nepojede tak, jako tohle STS a pohodlím ani výbavou se mu taky nikdy nevyrovná? (nic proti tobě ;-) ) Jde o to, že se mi líběj velký, robustný auta a díky plynu si můžu dovolit koukat po V8, u kterýho pak náklady na palivo vyjdou stejně né-li levněji než třeba zmiňovaný esco. Díly jak se tu píše taky stojej pakatel oproti BMW, Audi a spol. A taky určitě kvůli tomu, že pokud nepojedu za Nismem nebo Drtičem (zatím nevím o nikom jiným) tak takový auto na silnici nepotkám :)

To s těma klíčema je taky hustá vychytávka:) Umí to auto i uvařit kafe?:D

Škoda, že je v ostravě...zase na stránkách píšou, že ho dovezou na jakoukoliv pobočku, nevím jestli to opravdu funguje.
o 08.12.2010, 14:13 | Kounect
Jsem ke zmrdum už párkrát vyrazil na takovouhle projížďku a už xkrát mě vypekli, že už tam teď píšu dopředu, tak jsem napsal i na tohle. ( i když si člověk hodí filtr Praha, tak to ukazuje ze všech krajů ).

Jinak STS se mi líbí...poté co jsem dal rekord s Dodge Grand Caravan 3.8 V6 na 300km vzdálenosti v 6ti lidech a s bagáží 9,2l/100km, tak už věřím všemu ;o)
o 08.12.2010, 14:14 | Kounect
Že ho dovezou jo, ale musíš tam nechat zálohu...to na stránkách zapomněli napsat.
o 08.12.2010, 14:22 | Lukasino
Mezi nama, to s klicema umi kazdy lepsi auto... :-)))
o 08.12.2010, 14:25 | PK
to jsou zmetci, ale co se dalo čekat
o 08.12.2010, 14:26 | PK
Lukasino: njn, já tohle neznám, tak mě to překvapuje:)
o 08.12.2010, 14:34 | Duri
PK: 1500 nebo 2000 vratná záloha
o 08.12.2010, 14:49 | fredy
koukni na tento [ Link ] #
o 08.12.2010, 14:55 | Nismo.Power
tak to je zase dražší....sice bude jako nový ale proti tomu v AAA je tam decentní cenovej rozdíl :)
a ta první navigace je fakt otřesná.... nikdy sem jí moc nepochopil proč to tam dávaly je to hnusný a na nic, zlatej kompas ve zpětnym zrcátku proti tomu :D
o 08.12.2010, 14:55 | Lukasino
Nebo si kup tohle tago, alespon Te nebudou zlobit deti v zadu :-D

[ Link ]

Tohle taky nevypada uplne blbe
[ Link ]
o 08.12.2010, 15:07 | PK
Fredy: vypadá hezky, ale jak psal Nismo, cenou jinde a ta navigace je opravdu hrozná.

Lukasino: Tágo dobrý, už sem ho tam taky zahlíd:) O tom druhým STS, jsem už výš psal, je škoda, že tam není víc fotek. Takhle z toho moc vykoukat nejde.
o 08.12.2010, 15:10 | Skid-TDI
Jakto, ze Nismo nedela u Cadilaca prodejce?
o 08.12.2010, 15:23 | Pavel 528
no ja si snad koupim Cadillaca...o)))pomer cena/vykon super...
no ne vazne,u toho STS mi stve jen nahon na predek a hnusna palubka a sedacky,ktery jsou proste obejvak a zadne bocni vedeni,jinak je to pekny...
o 08.12.2010, 15:59 | party_boy
Sakra no jo STS. Jak jsem na něj mohl zapomeniut při výběru mého dalšího auta? Jinak moc díky za tuhle diskuzi. Rád se něco dovim.
o 08.12.2010, 16:07 | art
pak už to bude ale strašně trapný a okoukaný, když všichni členové AHC budou jezdit v STS...
ps: no ale já si ho asi taky koupím; )
o 08.12.2010, 16:13 | walish
o 08.12.2010, 16:19 | PK | Upraveno: 2010-12-08 17:27:18
Pavel 528: na ty sedačky sem taky koukal, ale neseděl sem v tom, tak nevím.

Ještě sem koukal na to rockauto a třeba sem si tam náhodou vybral kotouče a když sem kouknul na dopravu, tak sem docela čuměl, protože ta vyšla ještě dráž než ten díl. Je jich tam i docela dost druhů, podle čeho pak poznám, že to pasuje na konkrétní auto? V detailech toho moc není. Nebo to pasuje všechno? U některých ještě píšou US cars, nebo export, tak to mám chápat tak, že ty pro us mi nepudou na evropskou verzi a pak musím koukat jen po tom exportu?

Walish: to první je starší model, to se mi až tolik nelíbí, to druhý vypadá hezky
o 08.12.2010, 16:28 | muSlim
2 Pavel528: jasne, ale aj ja uznám (a to mám rád iný druh áut), že som nad ním chvíľu uvažoval po tom, čo mi to Nismo predviedol. Ako s inou veľrybou dať zákruty takým štýlom, tak drieš prahmi o asfalt v zákrute a nakoniec vyletíš, fakt to ide hodne dobre a ten podvozok je, ako by Apple povedali, magický :-) Ono ale čo sa sedačiek týka, to je auto na iné určenie, že áno a cestu domov (870km) by som si v tom vedel hneď predstaviť :-)
o 08.12.2010, 16:28 | tappaja
Mno jo, dily sou sice za hubicku, ale doprava je darda. Kor u RA, ktery pouzivaj FEDEX tusim. Na druhou stranu jsem tu mel dil za 3 dny, kdyz bylo potreba.
o 08.12.2010, 17:26 | Nismo.Power
i s poštou se vejdeš do takový ceny že je pořád nižší než na srovnatelný auta zde a to i několikrát :)

sedačky nejsou nějaký anatomy, sou prostě na pohodlí v autě....na co boční vedení když s tim většina lidí kraví párkrát do roka.... zato pokud je to rok 99 a víc tak sou i aktivní sedačky který dostaly certifikát od nějaký zdravotní organizace jako že sou fakt zdravotně prospěšný.... né jako z fábie kde mě po 10minutách bolej záda jak cip.... je tam systém asi 10ti polštářků který se nafouknou podle tvaru těla a opravdu dokážu si v tom představit jet vklidu 1000km .... co nemusim tak hlovový opěrky nedošáhnou moc k hlavě....klasika zabezpečení proti usínání za volantem ale já to nemusim...

ad místo v něm tak ano, vepředu místa dostatek, vzadu žádná hitparáda.... STS neni o místě je to střední třída pro ně, na místo je DeVille DTS.... vzadu je málo místa na hlavu resp. pohodlný to je tak do 180cm bych řek, na nohy tak průměr.... kufr hodně místa....asi tak 3 mrtvoly v jejich jednotkách...

o 08.12.2010, 17:28 | Nismo.Power
ad interiér tak mě se líbí..... jednoduchej, ergonomickej....

když je s velkou navi tak paráda

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 08.12.2010, 17:33 | Nismo.Power
Slim ...... dřít prahama ? :) nesmysl dyt to auto se ani trochu v těch 60tkovejch profilech nepohne ;-))

jó pravda že při přechodu ostrá levá ostrá pravá to je fakt mastodont, ale to auto prostě nedá kůži a pořád sedí..... nevěřil sem tomu dokud sem sám nezkusil proto chápu že tomu nevěříte ani tady....logicky sem myslel že 2t auto na těhle gumách se bude chovat blbě asi tak jako superb starej.... ale fakt opak je pravdou, stejně jako dokázaly udělat bentley který nedá kůži a má přes 2t tak tohle to dokáže taky :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 08.12.2010, 18:12 | muSlim
2 Nismo: no veď ja sa práve prihováram za Tvoj podvozok, a vravým že INÝM autom tejto veľkosti by si drel :-)
o 08.12.2010, 19:29 | kozlustechnykus
Ty navigace, co jsou v techhle autech - je to k necemu u nas? Je tam vubec/ da se dohrat nejaka poradna mapa ČR?
o 08.12.2010, 21:14 | crazyape
Heh flame, to jsem presne cekal :) Jj jezdim na kole... jinak ja nic proti nemam, jen jsem se slusne zeptal :) Kazdy ma jiny priority a naroky ale pro 80% lidi je tohle auto k nicemu stejne tak jako to moje. A srovnavat esco s timhle se moc neda.... oboje je o necem jinem i kdyz v porovnani se sevile je esco auticko z lega :)
o 08.12.2010, 21:33 | Nismo.Power
navi sou na prdlajz.... USA verze přehrává DVD v NTSC a má rádio jen lichý frekvence, EU verze má proti USA verzi TV tuner (analog nám stejně vypnuly) a má i sudý frekvence rádia.... jinak mapy jsou pouze pro DE myslim, ČR možná jen na dotaz v zastoupení caddy neb stejná navi se dávala do XLR, SRX a CTS který se tu prodávaly normálně... takže asi by to mělo bejt.... pro dodělaní do verze bez navi je potřeba navi samotná, GPS modul což je jen pidi krabička kousek za rádio a jinej cdchanger protože nový už komunikujou po datový sběrnici zatimco starej changer jede analogově klasika....
o 08.12.2010, 21:36 | Lukasino
btw. jestli hledas peckovni auto, jukni na prispevek od noccareta :o) predFL se da uz do 200k sehnat v pohode :-)
o 08.12.2010, 21:53 | kozlustechnykus
Povoz si dovezl nadhernej.
o 08.12.2010, 23:49 | Luke-Jeep
100 pro STS :-)
o 09.12.2010, 00:10 | Nismo.Power
teda ted sem zase zabrousil na youtube a tohle sem ještě neviděl .....
masakrální recenze na escalade v topgear :D

pro ty co uměj eng
[ Link ]
o 09.12.2010, 09:02 | PK
Quattroporte je úplně jiná liga, ale auto to je víc než zajímavý. Hlavně to musí jet jak blázen. Já hledám něco klidnějšího:D

O STS se toho už tady napsalo tolik, že mě snad ani nenapadá, co by mě ještě mohlo zajímat (napadá tě ještě něco Nismo?). Asi jen budu muset sehnat nějaký novější, protože doma se moc nelíbilo, že by se kupovalo stejně starý auto jako máme teď:D (nyní 98). To druhý STS z Sauto to už splňuje:D
o 09.12.2010, 09:14 | Escudo
na rok se úplně vykašli, protože vždycky to bude o konkrétnim kusu a stavu, vzhledem k tomu jak úzek výběr budeš mít, tak ho neomezuj ještě víc timhle
o 09.12.2010, 09:49 | PK
To je jasný Escudo, byla to sranda.
o 09.12.2010, 10:09 | RedBaron
Nismo.Power dneska prostě vyvrcholil a vystříknul tady hektolitry bezcennýho průjmu, tohle už je opravdu sračka za sračkou nehodná komentáře, ve výsledku si přečteme, že " jen ruplá hadička na chlazení alternátoru a svíčkový káble odešly jinak jen údržba" a ve finále jeho STS asi jako každý druhý STS někde leží s vylágrovaným motorem a Nismo místo toho jezdí Fiestou ve třináctce, tuní ji a pouští průjmy na fórum :o)

Pro mě je STS mrtvý už jenom tím, že je to předohrab, což je u velkýho auta s V8 prostě nesmysl všech nesmyslů a samozřejmě u Cadillaku to pochopili a nový modely jedou ven už opět jenom zadohraby.

Srovnání s bavorem je velice úsměvná záležitost, jet s 540i tak by STS vidělo zadek BMW tak maximálně dvě tři zatáčky a pak už ani vidu ani slechu. Pohodlná je E39tka i v M-Paketu na osmnáctkách až kam, komu je tohle tvrdý ať si koupí S-kládu nebo Citróna C6 na měchách ale neřeší sportovní sedan a průjezdy zatáčkama.
o 09.12.2010, 11:26 | Pavel 528
lip bych to nenapsal jak RB...presne s timto souhlasim....
o 09.12.2010, 11:30 | Shr3k | Upraveno: 2010-12-09 12:30:02
[ Link ] LOL

What's more, both CSR editors guessed that the Cadillac's frequency response was compressed -- that is, artificially lopped off top and bottom. Their spectrum analyzers agreed.
o 09.12.2010, 11:42 | M.a.R.i
Jen taková blbá otázka. Je nějaká zrada při předělání STS na plyn? Nejspíš ne,že?
o 09.12.2010, 11:59 | Escudo
je maximálně v tom že tam je šíleně málo místa a ten kdo to bude montovat bude nadávat jak dlaždič :o)
o 09.12.2010, 19:56 | PK | Upraveno: 2010-12-09 20:55:53
o 09.12.2010, 20:09 | Nismo.Power
spíš naopak 540i by nevidělo STS už po první zatáčce když tomu ujede jak do akcelerace a o zatáčkách nemluvě..... neni nic jednodužšího než to zkusit než se tu zase snažit ponižovat nesmyslema jako že sou všechny vysraný a jezdim fiestou... a propo jezdim suprou, na zimu srandovnější....
o 09.12.2010, 20:17 | PK
Tak nějak jsem si myslel, že to takhle dopadne, když sem tohle téma zakládal. Každej si hájí svoje. Opravdu srovnat by to mohl někdo, kdo ty auta má projetý, tím nemyslím to, že se v tom jednou svezl. Ale využíval plnej výkon a možnosti těch aut a pak by nám tady mohl vyprávět co je lepší a co horší. Kolik z vás, kdo na to auto nadává, v tom opravdu jelo?
o 09.12.2010, 20:23 | koren
a co na to Jeremy?
test staryho topgearu nalezen
[ Link ]
o 09.12.2010, 21:38 | Luke_288 | Upraveno: 2010-12-09 22:40:52
PK: nikdo v tom nejel. prostě si toho cadilaca kup, dej to do plynu a užívej si povoz co bude jezdit za menší náklady než 66kW TDI a když ho budeš umět řídít tak udržíš tempo i s lehkýma sporťákama. to auto je all in one a snad ani nemá vadu na kráse.

jen nevím s čím jezdíš teď. abys pak nebyl z toho těžkýho auta s osmnáctilitrovým dvaadvacetiválcovým motorem překvapenej, že to žere trochu víc než 7,5l/100km a když se něco vysere tak ti to většina servisů neopraví.
to jen narážka na to jak řešíš, že tlumiče za pade je raketa a jestli tam jdou dát z SLS.
tak abys ve finále neřešil jestli tam bude pasovat kompresor klimatizace z passata...
o 09.12.2010, 22:00 | Nismo.Power
koren : danke danke danke .... ten test sem hledal ale nenasel kompletní;-) dík za nalezení......

ad Jeremy tak myslim že tady neni o čem diskutovat ten americký auta nesnáší...sic v testu podezřele dost chválil tak cokoliv se tam naskytne americkýho tak proti tomu vždycky nešetří slovama zatimco cokoliv je špatnýho u GB auta tak překroutí v to nejlepší ale to asi každej tady ví...
nakonec si chudák musí koupit stupidní, levný a naprosto strašný americký auto Ford GT40 a bejt z něj nadšenej kudy chodí a o ZR1 řikat že to je snad lepší než Enzo a řikat at se soudruzi z itálie učej :D
tzn nikdy jeho testy americkejch aut neberu vážně.... při testu CTS řikaly poslední co jsme tu testovaly byla seville a to mělo když to řeknu doslova "otřesný" jízdní vlastnosti a následně o CTS řeknou že je má super přitom v obojim sem samozřejmě jel a CTS je takový ořezávátko jízdníma vlastnostma někde tak na úrovni tak céčkovýho MB.....
o 09.12.2010, 23:29 | M.a.R.i
jerry měl dobrý hlášky :D

"Cadillac je jak svatební šaty. Na svadbě jsou super ale na každodenní nošení docela nepraktický"

Ale pokud šlápne na plyn a trvá 9s než nastane kickdown,tak to asi není normální ne?
o 10.12.2010, 09:10 | Nismo.Power
MARI : jak řikám clarkson nešetří při americkejch autech totálně zavádějícímá údajema, lží a sporstejma slovama.... kdyby tam seděl šnek tak to normálně zrecenzuje a ani trochu by se to nepodobalo recenzi od clarksona.....

kickdown trvá kvůlu evropský unii asi tak sekundu, USA vozy tohle kurvítko v ECU neobsahujou..... žít se s tim naučíš bezproblému do tejdne když víš že to tam je.....
o 11.12.2010, 15:06 | fredy
Nismo má zvláštní přesvědčovací schopnosti, já se už taky dívám po nějakém STS :D v těch AAA je za 57 při využití splátek, což je fakt pakatel :D
o 11.12.2010, 15:15 | Nismo.Power
tam jde fakt zjistit o to v jakym je to stavu ale..... ta cena je víc než podezřelá...... ano o ty auta neni zájem což velice nahrává prodejní ceně a člověk si sotva uvědomí co si vůbec za těch ~100-200 kupuje za auto
o 11.12.2010, 15:34 | fredy
jj koukal jsem že u sousedů je v nabídce i s LPG, ale když už, tak bych chtěl r.v. 2000 a víš
o 11.12.2010, 15:39 | walish | Upraveno: 2010-12-11 16:38:29
fredy: vezmi až 2003,má o 40ms rychlejši podvozek:D
A hlavně tam nepraskají ty těsnění hlavy válců,aspoň to psal Chuck
o 11.12.2010, 17:50 | CervinVega
Nismo mě taky přesvědčil, beru:
- V8 s náhonem na předek,
- 40ms podvozkem schopnějším než e39 v mpaketu,
- řekněme kompaktním interiérem v 15m3 obestavěného prostoru,
- brzdách které nekoušou,
- převodovkou co neotravuje hyperaktivitou,
- světla neoslňujou,
- těsněním hlavy držící odtahovku na last call listu,
- rádiem a navigací plně funkční hlavně na častých výletech po USA,

... nebaví mě už pokračovat, každý určitě pochopil, že se celý svět spiknul proti tomuhle skvostu techniky a proto se prodává za směšné peníze...
o 11.12.2010, 20:12 | El_Vita
a pak nadává na italy :-)

joke :-)
o 03.12.2011, 23:59 | ermak
Dobry den,

uvazuji o koupi STS. Chci se zeptat na spotrebu. Kolik to spotrebuje ve meste v beznem provozu?


dekuji,
o 04.12.2011, 00:10 | tappaja
Tak at je to rocni vyroci kompletni...

[ Link ]
o 04.12.2011, 09:28 | party_boy
Ptát se u takovýho auta na spotřebu? Chjo :-/
o 04.12.2011, 10:02 | Lukasino
Jako Party_boy :D

U vsech aut je to stejny, nebo hodne podobny, je uplne fuk zda je to 740 e38, 745 e65, audi 4.2, mercedes 430/500, ... Ve meste se to pri normalni jizde vsechno vejde do dvacky ;)
o 04.12.2011, 11:42 | bafis
Tak kdyz jsem to konecne cely prelouskal....by me zajimalo co ma zakladatel PK nakonec v garazi ;-)
o 04.12.2011, 11:46 | .mycTD
bafis: tak to je asi z tematu zrejme. me by spis zajimalo, s cim jezdi? s fiestou?
o 04.12.2011, 12:00 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-12-04 12:01:19
LOL .mycTD dneska válí
o 04.12.2011, 12:31 | bafis
:D
o 04.12.2011, 13:48 | PK | Upraveno: 2011-12-04 13:55:02
mycTD: podle čeho soudíš?

jinak STSo se nakonec nepořídilo, místo toho sem vybral něco jinýho :)
o 04.12.2011, 14:10 | Lukasino
PK: Myslim ze to byla narazka na Chucka :D
o 04.12.2011, 17:32 | CervinVega | Upraveno: 2011-12-04 17:34:34
myslim, ze forum si po roce zaslouzi znat viteze tohoto lítého souboje :-)
o 04.12.2011, 18:26 | Nismo.Power
je to zcela jednoduchý......

"kolega" z jedný práce s kterym jsme měly ve více lidech pronajatou dílnu regulérně obě sts ukrad takže se to řeší soudně.... nějaký mít tak s nim jezdim ale už doma máme jen jedno tim jezdí táta...
já si valim na pohodu béčkovou omegou, holka ted dostala gti golfa a fiestu a supru mám pořád....

PK : cos nakonec teda splašil ? :)


ad spotřeba tak to bylo probíráno zde v hodně postech vč. dosti postu s důkazama :)
o 04.12.2011, 18:49 | bafis
a pak ze v čr jeste nikdo zadny STS neukradl, ty jsi opuchl hned o 2 :DDD
o 04.12.2011, 19:11 | PK
no nakonec sem pořídil 530iA v touringu :)
o 04.12.2011, 19:32 | crestik
Epic ROFL
o 04.12.2011, 20:20 | bafis
PK: tak to jsi tomu slušně zahral :DD
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3415 sekund.