Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > EcoBoost

 o Navštíveno 6648x o
o 12.12.2010, 13:20 | Nismo.Power
pokud někoho tady zajímaj motory tak myslim že tohle je hoodne vydařenej motor a dobrej krok ke snižování spotřeby za louží, neuvěřitelnej krouťák "vocpod", výkony V8 a menší spotřeba než V8....
je to samo hlavně oblast trucků ale viz video dole má to i jeden osobák (vs Audi V8)....

[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
zajímalo by mě co by se dělo po takovejch zátěžích s TFSI od audi :)))


[ Link ]



o 12.12.2010, 14:23 | walish
Hodně zajímavé,tohle asi bude mít nějakou budoucnost
o 12.12.2010, 14:39 | Sau
EcoBoost motory majů aj evropské Fordy, viz. třeba Mondeo. Ikdyž tento konrétní ne.
o 12.12.2010, 14:51 | mr.brain
Vodou chlazený turbo, proč ne :)
o 12.12.2010, 15:18 | H-Honza (M)
tak to je zase americka pecka!
sama inovace koukam, aneb kdyz nekdo objevi neco co jinde dvacet let funguje :o)
o 12.12.2010, 15:18 | Dudelina
Pěkný. Minimálně perfektní marketing :)

Jinak TFSi Audi by to dalo taky (se stejnou kategorií). Všechny auta se drsně testujou, ale holt o tom není tak pěkné video :)
o 12.12.2010, 15:37 | Nismo.Power
beru to technologicky né z amatérskýho pohledu.... aneb tohle mi příjde na dnešní možnosti dost dotažený k dokonalosti z dost pohledů.....

"nekdo objeví co dvacet let funguje jinde" to přesně se dá říct o evropě vůči americe.... 90% nápadů a technologií vč. patentů pochází kdesi z USA a už odjakživa to tam bylo montovaný a zpravidla v německu vždy zkopírovaný s přídavnym kurvítkem.... když němci jezdily v plenkách tak gm už mělo výbavu o který se nezdá ani dneska sériovýmu němcovi že by neměla bejt příplatková když to je horká novinka :)
o 12.12.2010, 17:03 | .mycTD
videa si ted moc neprehraju, takze se zeptam, vo co jako de?
namontovali na V6 dve turba a ono je to rychlejsi, nez V8? vynalezli primy vstrik paliva?
o 12.12.2010, 17:26 | Nismo.Power
to naštuduj někde po wikinách , na videích je stejně jen "marketing" jak zde píšou......

ale vpodstatě se jedná hlavně o dost technický zdokonalení už tak dokonalejch motorů co jsou např. v S60, Smax, mondeo ....
prostě když si představíte skoro dokonalou R5 přeplnovanou co jezdí ve volvech tak kdo ví jak to auto jede a s jakou spotřebou tak tohle je lepší..... volvácký motory vzaly v usa "inženýři" od fordu a prostě ten systém zdokonalily co to jen šlo... do volva se teda budou montovat R4 což je dle mě mínus proti zvuku u R5 ale tyhle nový R4 pojedou mnohem líp a spotřeba bude taky lepší....

ty videa sou jen když se tohle aplikuje na SuperDuty motor V6 kterej nikdy nebyl oblíbenej mezi farmářema neb byl línej a žral....ted je lepší než V8 která je proti tomu líná a žere...
nehledně na fakt že stále to jsou SuperDuty auta který se dožijou několikanásobnýho nájezdu proti nějaký Q7 apod...

do volva se tohle bude montovat resp. už možná montuje pod názvem GTDI (naftaři nebojte jedná se o benzínovej motor s lepšim výkonem a spotřebou než tdi, nejedná se o naftu)....

a samozřejmě kdo tomu nerozumí tak se tu bavíme o E85 tudíž bezvadný emise, zcela mimimální provozní náklady.... takže proto je tam na začátku Eco neb to je biopalivo....
o 12.12.2010, 21:26 | Tichy | Upraveno: 2010-12-12 22:30:56
Ty woe Nismo uz ty USA prasky neber.. :))) Se jednou z ty USA "dokonalosti" zblaznis.
Kazdopadne moje zkusenost z Ecoboost ve Ford Flex a Taurus. Jede to vazne moc pekne a kroutak opravdu hned od spodu, ale samozrejme nic jinyho od dvakrat preplnovany V6 bych ani necekal. Co se tyce spotreby tak si zrovna nemyslim, ze by F150 zrala min z Ecoboost, ale o tom ze pojede lepe nepochybuju.
Jina FLex Ecoboost dlouhodoba 18l. Stejne jako F150 V8 4.6l. Obe auta dlouhodoba, ale 90% mesto..Jeste jedna zkusenost pro zajimavost Flex bez Ecosboost tedy normal 3.5 V6 z cca 260PS zere 17l.
o 12.12.2010, 23:40 | Shr3k
Tady někdo hodně hulí, nebo přeceňuje fakt, že Ford USA s velkou slávou začal konečně používat přímý vstřik benzínu pro svůj V6 Cyclone (prototyp ukazovali už je to dobré dva tři roky)... A ten nemá s evropskými čtyřválci ani zbla společného.

"volvácký motory vzaly v usa "inženýři" od fordu a prostě ten systém zdokonalily co to jen šlo... do volva se teda budou montovat R4" - je nějaká úplná fantasmagorie, zaprvé ty motory nemají s Volvem ani ň společného, je to nově zkonstruovaný motor z vývojového centra v Kolíně nad Rýnem (Rýn ještě furt teče v Německu) a vyrábí se ve Valencii (E) a v Dagenhamu (GB).
o 12.12.2010, 23:57 | Woko_O
Co se deje? Dyt o nic nejde..Jenom si kluci z fordu dali oznaceni EcoBoost pro velkoobjemove motory kde se jim podarilo snizit o nejaky procenta emise a spotrebu..Zredukovali pocet valcu,nasadili primej vstrik a dali preplnovani a vzniklo jim neco co nazyvaj EcoBoost..Podle me to zas az tak prevratna technologie neni..
o 13.12.2010, 09:07 | Nismo.Power
přímej vstřik už je samozřejmě hromadu let v usa, sic byl vynalezen ve švédsku zprvu pro letadla tak pak se ujmul už v někdy v 70tejch letech v usa do aut kde to sice byly prvopočátky něčeho jako je GDI dnes ....

myslim že kdokoliv kdo se v těchle systémech a motorech nevyzná natolik aby věděl o čem tu je řeč tak je zcela nepotřebný aby zde přispíval (Woko, Shrek apod)....
jedinej kdo měl GDI vymakaný natolik že to fungovalo bezvadně bylo zatim volvo, EcoBoost vznikal u Fordu až po tom co začlo Volvo kooperovat s Fordem a proto se taky začly dávat R5 motory do mondea apod.... takže kdo tady tvrdí že volvo s tim nemá lautr nic společnýho je opět spotřební uživatel vozu..... ovšem vývoj GDI neskončil tam kde končilo volvo ale je ted u Fordu který to dotáhly tam co řikám, kdo tomu rozumí at si nastuduje inovace a výhody, kdo nerozumí at nepřispívá buď vůbec nebo alespon né příspěvkama že "ostatní to maj už dlouho" když netušej o čem je řeč ani.....převratná technologie to neni ovšem je v ní převratnej krok dopředu což tu samozřejmě né každej musí chápat...
o 13.12.2010, 10:55 | CervinVega
jestli nema prispivat zrovna Shr3k, je zbytecny aby jsi poustel rano kompl :-)

Nismo, nez neco oznamis "svetu", zkus tomu dat tzv. druhy mysleni a podivej se na to trochu z jinyho uhlu pohledu... ony ty "obecne USA pravdy" jsou casto poplatne jen na uzemi USA a marketingových brozurkach ci videich...
o 13.12.2010, 11:15 | Nismo.Power
nečekal jsem že to tady někdo plně pochopí, nestudoval sem ten systém jen z těhle marketingovejch videí samozřejmě ale dal jsem je sem neb se určitě někomu líbit budou..... takovejhle marketing je samozřejmě všudypřítomnej a každej danou věc nafoukne jak jen to jde aby to prodal...
o 13.12.2010, 11:18 | Lucni.konik | Upraveno: 2010-12-13 12:25:37
EcoBoost stojí za vyliž prdel. Aspon ty co cpou do EU fordů. Kdyby radši nechali pětivál....od volva. Ty slavné Ecoboosty umírají po vcelku hodně před omezovačem. Dle slov prodejce a kamaráda. Zlatý 5-tivály, kdyby se mohli dávat dál. Tyhle sračky žerou, nejedou. Je to jenom přiblblej marketingovej tah na zákazníky. Když měli školící akci na ecoboosty, tak nejvyšší marketingovej "král" ani nevěděl nic o motorech, natož o těch předchozích generacích. Horoval, že nikdy předtím ford neměl tak dobrej motor, jako je tento.........no a pak holt dostal školení zas on o dobrých motorech z dřívějška.
o 13.12.2010, 12:14 | Woko_O
Nismo: hele..srat se to bude uplne stejne jako ostatni motory co fungujou vicemene na stejnym principu..tak jako vsechny..k tomu nepotrebuju vedet nic o nejakym ecoboostu ale potrebuju vedet jak takovej motor funguje k tomu abych ho zakaznikovi opravil..Technologie jako kazda jina..preplnovani,primej vstrik..Nic zavratnyho.
o 13.12.2010, 14:37 | Lubak
Lucni konik má naprostou pravdu, nevím co je na Ecoboostech tak super?Nízká spotřeba?Možná na papíře, zátah motoru není nic moc, k tomu např. v Mondeu pouze s aut. převodovkou.
Když si porovnám v Mondeu slavným Ecoboost vs.2,5 pětiválec, tak osobně bych neváhal ani chvíli a šel bych osvědčenou cestou 5 válce
o 13.12.2010, 15:56 | H-Honza (M)
ale je fajn kdyz tu je nekdo kdo nam nechapavym nasype trochu nepotrebnych infirmaci ktere predtim vygoogluje nebo vycte z wikipedie :o)))
o 13.12.2010, 16:18 | Nismo.Power
Honza : ale zase taky fajn že to tady určitý lidi už zrecenzujou jak se to bude srát přitom to ted začly prodávat..... spotřeba i zátah je lepší než u 5ti válu jak papírově tak v testech.... nejel sem s 1,6GDI takže nevim.... 1,6 se vyvíjí v EU nebo v snad v ENG.... v usa se dělaj ty větší....vůbec bych se toho nebál, výbornej bezporuchovej systém od volva kterej je jen zlepšenej, škrtící klapka od forku která se nesere jako u volva, variabilní časování ventilů s tim že se nemění jedna ale obě vačky na každý hlavě což dřív taky nebejvalo.... celkově prostě pokrok .....

ale budu vám teda věři, je to strašnej motor kterej žere a nejede, proto si ho chudáci od volva nechaj montovat místo starejch dobrejch....
o 13.12.2010, 19:06 | Lucni.konik
starej dobrej pětivál od volva pohřbily zasrané EU emisní předpisy. Jinak by se montoval dál....proč asi příští rok už nebude FoFo RS? FoFo ST s pětivály? právě kvůli bandě zeleno-sociálních EU šašků.
o 13.12.2010, 20:58 | Lubak
Nismo a Honza můžu se jen tak čistě teoreticky zeptat kolik jste toho s Ecoboostem najezdili?
TO samé s 2.5?
Prošlo mi za poslední 3 roky rukou cca. 300 aut rukama s různejma motorama od modrého oválu, nečerpám z googlu, ale z vlastní zkušenosti, nějak pátek se kolem modrého oválu točím. Nepovažuju se za specialistu, ale vím o tom o něco málo víc než pisálci, kteří jen papouškujou všechno co kde vyčtou a slyší.
2,5 byl premivej motor, kterého se Ford nechtěl zbavit ale musel kvůli šaškům z EU a jejich esmisních normách.
o 14.12.2010, 08:34 | H-Honza (M)
a sakra, 3 roky a 300 fordu (nepisu aut), to osvetluje tu zaslepenost :O)
Nejak jsem si nevsiml, ze Nismo pise o nejakych mondeich nebo EU modelech, takze kdyz se zeptam cos Ty ciste teoreticky najezdil s V6 ecoboost hm?

Ja jen napsal, ze me pobavilo vychvalovani neceho, kdyz to temer ve vsech ohledech uz bylo uspesne zavedeno jinymi automobilkami. Ale tady si to zaslouzi vyzdvihnout hlavne proto ze to je prece americky...

Nicmene odpovidam Ti ze s focusem ST jsem neco malo najezdil, s focusem RS jsem se svezl kratce na okruhu.
S mondeem ecoboost jsem nejel, a abych pravdu rekl, ani o to nestojim, zustanu u informaci nacerpanych z rad pisalku.
o 14.12.2010, 09:08 | Lubak
H -Honza možná je to pro tebe zaslepenost pro mě to jsou zkušenosti.
Bavím ce o Ecoboostech v EU modelech, tedy upřesním ty co se prodávají u nás.
S ST Focusem jsem nějaký tis. km najezdil, s Escoboostem pár set km také a ten motor funguje, zavedli ho ostatní automobilky, ale i z řad zákazníků kteří mají např. v mondeu 2.5 nebo starší 3.0 6vál tak se dotazují co si mají koupit ted?2.0 Ecoboost?99% z nich ti řekne po svezení, že tohle fakt ne
o 14.12.2010, 09:46 | H-Honza (M)
nevim cemu rikas ze ten motor funguje, na to bych rekl je na trhu velice kratce aby se ukazalo jak to bude.
Ja vidim motor, ktery se temer vyrovna tomu, co jsem mel treba v Saab 9-5 aero pred 8ti lety. Nemluvim o emisich, ale o treba o vykonu nebo spotrebe.
Mel jsem treba i ST220, a to auto nepotrebovalo zadnej sound symposer aby melo poradnej zvuk... Proste tyhle inovativni kravoviny jsou jen marketingova omacka.
o 14.12.2010, 10:44 | Lubak
Ted nevím co tím chtěl básník říct, ale právě třeba ST220 bylo velice dobré a zajímavé auto, které oslovilo.
Ecoboost osloví možná na papíře
o 26.09.2013, 11:25 | Lukasino
Jsem strašně zvědav jaká bude výdrž těhlech motorů, ale spotřeba je pro mě neskutečná na foukanej ikdyž mikro benzín :o)
[ Link ]
o 26.09.2013, 11:48 | Dudelina
Švagr má asi 3 měsíce nový mondeo kombi s 1.6 Eco - 116kW a spotřeba se ustálila na 8L s tím, že jezdí celkem svižně a umí si představit dálky za 7. Je s tím spokojenej. Pak už celkem postrádá smysl TDCi, který se většinou motá kolem 6,5L.
o 26.09.2013, 12:15 | HIGHTOWER
No, spotřeba hezká, ale k čemu to povede? Když se sníží časem spotřeba, neznamená to úsporu, neb PHM zdraží, když se bude prodávat méně. Nula od nuly... Ale ještě je čas, zatím OK ;-)
o 26.09.2013, 13:01 | BATMAN
Neco podobneho posloucham uz 10 let od spousty lidi na otazku proc si nepredelaji auto na LPG kdyz najezdi 15+tkm/rocne.
Pokazde se dozvim ze uz pristi rok se uz zarucene zvedne dan na LPG a jim by se uz investice nevratila :-)
o 26.09.2013, 13:04 | mrazik
HIGHTOWER treba me osobne nejde o nejakou honbu za usporou, ale je to dobra volba oproti nafte, ktera svou slozitosti a nachylnosti na problemy dohanal par lidi k silenstvi.
Tenhle motor (1.6 EB 118kW) mam v S-Maxu a jsem vice nez spokojeny. S autem to hybe slusne, i kdyz je auto nalozene, tak vykonu je dost (je to rodine MPV, ne sportak) a spotreba 8.5 - 9. Pro nekoho to muze byt hodne, ale s naftou budu jezdit za 7 - 7.5, jenze pro jistotu budu brat lepsi a drazsi naftu, pak DPF, EGR atd. Jezdim kratke trasy a proto jsem rad za EB.
Plyn je dobra volba, ale zatim pro primovstriky k tomu nemam odvahu.
o 26.09.2013, 13:10 | HIGHTOWER
je to myšleno dlouhodobě, viz. třeba v 80 letech udělejte si vytápění přímotopy, elektrika je levná a jak je tomu dnes, že? Ale to jsem myslel, že to tu lidem dojde :-)

Jo, benzín vs. nafta, to máš recht, proto se mi do nafty nikdy nechtělo a nechce, ani u starší poměrů spotřeb. Pokud auto fakt nejezdí, nafta je prostě náročnější...
o 26.09.2013, 14:55 | assassin
Mrazik: nezkoumal jsem co se schovává za techniku za marketingovým heslem ecoboost, ale 118kW z 1,6 a zatah od nuly bude nejake vícestupnove preplnovani, nízká spotřeba a bláboly o eco - to bude naka extra chudá směs, vrstveni apod. To je fakt ze proti složitému ropáku sis koupil jednoduchej benzin :) kterymu se určitě krátký projížďky líbí víc nez ropáku, přeci je benzinový turbo je úplne jiny nez naftový, to chladit, mazat atd nepotrebuje :)
Ale to ja jen ze me to zaujalo , jinak naftu taky nemusím. Jo a jezdím smaxem - sluzebak, plati mi naftu, takže je jasny ze styl klobouk nejezdim - a na palubaku mám 6,6 ... Dálnice 170-180, okresky co dovolí doprava. 300tis km, tankuju kde se mi zachce a obyč naftu.

Nismo na jednu stranu kritizuje kurvitka typu vanos a pak vyzdvihuje motor co ma variabilní obe vacky (btw m3 to mělo někde v roce 92?)
o 26.09.2013, 19:49 | mrazik | Upraveno: 2013-09-26 19:51:01
assassin takze jsi se chtel pochlubit, ze mas sluzebni auto, se kterym jezdis jak se ti zachce a ladujes mu do nadrze co se ti zachce a kde se ti zachce. Gratuluji a blednu zavisti a hlavne nad tvyma znalostma - o motoru ecoboost nevis zhola nic, ale vis ze je stejne slozity jako nafta a turbo se rozleti za rohem - zklamu te, nektere ecoboosty uz krouti 200 tKm a porad nic.
A ted trochu k veci. Predchozi auto byla Toyota Avensis D4D 93kW v nafte (jeste bez DPF) a protoze jsem si ho koupil za sve vydelane penize, choval jsem se k nemu s nalezitou peci, snazil se minimalizovat problemy se spatnou naftou tim, ze jsem ji bral na dle meho osvedcenem miste a v zime MaxxMotion (mozna to bylo jen pro lepsi pocit, ale ani jednu zimu jsem nezamrznul). Take jsem vedel, ze auto jednou budu prodavat a lepe se prodava auto v poradku nez se spatnyma vstrikama nebo cerpadlem. Protoze se rodinka rozrostla a Avensis nepojmul 3 autesedacky, padla volba na S-Max. Jezdim kratso trasy (skola, skolka, prace), tak jem radeji zvolil benzin, ktery nepracuje s nijak velkyma tlakama, nachylnost na kvalitu paliva je take podstatne mensi, vstriky doufejme vydrzi take mnohem dele, nema DPF, ticho v interieru a hlavne je o 70 tisic levnejsi. Po vyzkouseni 1.6 EB 118kW bylo rozhodnuto a nelituju. Nejde mi o nejakou honbu za usporou paliva, nejde mi o nejakou ekologii. Vykon 118kW z motoru 1.6 dopovany turbem neni nijak uchvatny vykon, to dokazali nektere automobilky i z atmosfery. Turbo proste pomaha v nizkych otackach a pak uz je radost kochat se ze zvysovani vykonu. Tenhle motor nema vicestupnove preplnovani, je tam jedno turbo a protoze jezdim vetsinou s detma, jezdim na pohodu a turbo chladit neni treba - hlavne na mych trasach plne aut stejne neni moznost tomu nejakl nakladat. Samozrejme po dalnicni jizde je potreba nechat zchladit turbo, ale to i u nafty. Turbo se u nafty nemaze olejem ? Nerozumim co je tak strasne sloziteho z tveho pohledu na chude resp. vrstvene smesi ?
Avensis mel s mou nohou a jizdama po praze spotrebu 6.8 - 7.2, S-max je vetsi, tezsi, vetsi celni plocha, takze pod 7 bych nesel. Mozna mas zazracny S-max, ktery pri 180 zere jen 6.6 litru, ale takove stesti ja bych urcite nemel. Shanet ojeteho jsem take nechtel, protoze nemam cas ani naladu sjizdet pul cechy a nemecko, abych po pul roce neco nasel, takhle mam 5 let zaruku.
Doporucuji neco malo nastudovat, vyplnit mezery a az potom psat.
o 26.09.2013, 19:58 | Tendr
Tvle ti amící jsou ale kurva dobří, oni vynalezli i atomovou bombu, po té, co zajali po WW2 německý inženýry, kteří na ní už paár let makali a doladili jí až v USA. Teď tito lidé pracují v NASA. Nj, holt šikovní amíci :D
o 26.09.2013, 20:12 | mrazik | Upraveno: 2013-09-26 20:15:22
Tendr jen taková drobnost, atomovou bombu dotahli do konce amici v prubehu WW2 a urychlila konec WW2 v pacifiku. Nemci byli sice blizko,ale nemeli tvrdou vodu a dalsi potrebne suroviny plus jim to komplikovali saboteri z vlastnich rad.
To co ty mas na mysli byli raketovy vedci v čele s Wernher von Braun, kteri pomohli s pocatkem dobyvani vesmiru. Amici je nezajali, ale poskytli azyl (papirove se vzdali) a oni radi souhlasili, protoze po nich natahovali ruce i rusove.
Ale ja to chapu, dneska je IN nadavat na amiky.
o 26.09.2013, 20:28 | Tendr
Ne, to není o tom, že je to IN.. Ale kdo jsou jako amíci? Však je to mix kolonizujících evropanů.. S tou atomovkou je to složitější, nicméně jaderný štěpení vynalezl němec a rozvíjeli ho němci, nebýt jich tak amíci nikdy žádnou jadernou bombu neměli. Já jen, že jistej člen tu furt vychvaluje američany...
o 26.09.2013, 20:30 | Tendr
Pochopitelně, že se papírově vzdali, jinak by je čekala kulka, ono to prospělo obou stranám, že.
o 26.09.2013, 20:46 | mrazik | Upraveno: 2013-09-26 20:49:10
Tendr atomovou bombu vynalezali i rusaci a nejen oni, ale do konce to dotahli amici v prubehu svetove valky. Mozna v tymu byli nejaci rodili nemci, ale nebyli tam zadni, ktere by unesli z nemecka a s pistoli v hlave donutili k vynalezu. Nemci v prubehu WW2 nemeli na vyvoj atomove bomby v USA zadny podstatny vliv.
Amici maji na svem konte spoustu vynalezu, stejne jak Evropa, Asie, Japonsko atd. Staci se podivat na porady typu ,,Nikdo nejsme dokonali", kde je nazorne videt, jak jsme pitomy stejne jako v americe.
Jestli to je mix evropy nebo mix ufonu je z hlediska toho jedno. Treba australie je mix veznu, pro priklad.
Vzdali se, protoze kde se bude po valce lepe zit ? V americe, ktera byla v te dobe v prumyslovem a ekonomickem rustu nebo v rozmbombardovanem rusku ?
Tohle pohrdani a plivani na ameriku mi prijde detinske a mozna mezi chlapama v hospode se to libi, nevim.
o 26.09.2013, 21:04 | assassin
Mrazik: sorry, to sem asi spatne napsal, nechtel jsem se ani vytahovat ( jezdit sluzebne autem je spis pro ostudu, jednou nohou v hrobe, druhou v kriminale) ani sem to nemyslel jako utok na tebe, jen mi prislo ze ti nafta prijde jako slozita vec a zdroj problemu a 1.6 benzin se 118kW ti prijde jednoduchej. Mozna to je tim ze na ahc je ted pomerne casty to napadani, tak uz si to predpokladal. Ja to napsal jen jako zkusenost. Eco boost sem netrefil s tim vicenasobnym preplnovanim, ale psal jsemze tipuju ne ze vim. Ta spotreba co pises je na benzin fakt pekna, ja kdybych smaxe kupoval pro sebe tak bych chtel taky benzin, ale radsi velkou atmosferu (ktera v nabidce neni) jo a ta spotreba u me je z palubaku, treba o litr dva keca, nepocital sem to.
o 26.09.2013, 21:17 | Tendr | Upraveno: 2013-09-26 21:21:02
Přečti si tenhle sloupek [ Link ] a dozvíš se, jak se asi ti američané k té jaderné bombě dopracovali a kdo ji vynalezl.. Vždyť i ten blbej spalovací motor vynalezli němci.. Jen pro Nisma bude echt jen amerika. To ti nesmrdí?
Myslím, že oni neměli na výběr, byli to hlavy a rusáci i amíci je chtěli pro sebe a čekal by je buď soud a pěkně sic na tvrdym, když ne šibenice, nebo azyl. Což se asi dlouho nerozmýšleli.
o 26.09.2013, 21:21 | mrazik
OK, ja uz prave cekal bitvu nafta versus benzin :-)
EcoBoost oproti nafte je urcite jednodussi a tech nachylnejsich kurvitek tam je mene nez v nafte. Dulezita vec je ta, ze tenhle benzin je o 100 Kg lehci nez nafta.
Z benzinu by 2.0 EB byl prijemnejsi, ale na moje jezdeni do prace (15 Km) se zastavkama u skoly a skolky bohate staci ta 1.6. Ona neni nijak prefoukla, turbo tam je klasicke a zatim to vypada, ze vse funguje a bude fungovat bez problemu. Chce se to s tim opravdu svezt a vyzkouset, i s tak velkym autem ten motor jezdi v pohode a jak jsem jiz psal nekolikrat, pro beznou jizdu s tim jezdim jako s naftou - neni potreba vytacet nad 2500 ot/min.
o 26.09.2013, 21:29 | mrazik
Ten Oto Hahn jen prisel na stepeni uranu a popsal ho v publikaci. Co to predstavuje doslo v te dobe nekterym lidem a vrhli se na vyrobu jaderne bomby. Oto Hahn celou valku zustal v nemecku a nepodilel se aktivne na vyrobe bomby v nemecku. Ona ani k tomu nebyla politicka vule - cekali ovladnuti evropy drive, nez by ji stihli vyrobit, ale amerika nevedela v jake fazi vyvoje jsou a investovala obrovske prostredky do vyvoje a vyroby atmove bomby (projekt Manhattan, ktereho se ucastnilo kolem 5000 lidi).
Takze opet se pletes a o historii nevis nic a udelas lepe se k ni nevyjadrovat.
o 26.09.2013, 21:40 | Kamil
mrazik (26.09.2013, 20:46) - naprostej souhlas
o 27.09.2013, 01:52 | kozlustechnykus
Nedostali rusaci atomovku darkem od nejakyho clena vyvojovyho tymu z USa, co se bal koncentrace sily jen na jedne strane? Nebo to byla az vodikovka?

o 27.09.2013, 07:36 | Tendr | Upraveno: 2013-09-27 07:36:49
kozlustechnykus: "Sovětská první atomová bomba byla de-facto pouze okopírovaná americká implozivní plutoniová bomba, jejíž plány SSSR získal díky špionážní práci jaderného fyzika Klause Fuchse podílejícího se na projektu Manhattan" Klaus Fuchs, opět amík jak vyšitej :))
o 27.09.2013, 08:40 | mrazik
Tendr do ameriky emigrovalo hodne hodne vedcu, protoze brzy pochopili, ze Hitler je magor a o takoveto vedce bude vzdy zajem. Kazdy vedec predstavuje bezpecnostni riziko je proste fakt, stejne jako v pripade vyzrazeni systemu na sledovani lodi a ponorek v mori, o kterem soveri nemeli ani tuseni. I ted jsou v ruznych vedeckych tymech lide ruznych narodnosti.
Ale podle tebe amici nic nevymysleli, je to narod blbcu a vsechno jen okopirovali nebo jim to nekdo donesl.
Ale je to marny, je to marny, je to marny.
o 27.09.2013, 10:41 | .mycTD
pak se jeste dostavame k filozoficke otazce, jestli je dulezitejsi ten jedinec v laboratori, nebo system, ktery mu vytvori pracovni podminky.
Koroljov pry taky nikdy nic zasadniho nezkonstruoval, ale na mesic by bez nej proste neleteli, von Braun by v lagru s vyzkumem taky moc nepohnul...
o 27.09.2013, 11:22 | camron
Tywe, vlezu sem, že se dozvím něco o motorech EcoBoost a tady se probírá AB....to je konec.
o 27.09.2013, 17:40 | Tendr | Upraveno: 2013-09-27 17:41:54
mrazík: Cituj mi kde jsem napsal, že amíci jsou národem blbců a že nic nevymysleli :) Já proti nim neřekl křivýho slova, jen bych je nevychvaloval do nebes jako někteří...
o 28.09.2013, 06:20 | muSlim | Upraveno: 2013-09-28 06:21:19
Mne sa EcoBoost celkom zapáčilo. Drandil som teraz na dovči (zajtra dodrandím) 3.5L V6 EcoBoost® a priemerná spotreba pri cestovnej 70-80mph vychádza na 8/100, čo nie je vôbec zlé na plne naložené väčšie SUV (FWD) s celkom dosť frekventovane opakovaným posúvaním sa v nemalých zápchach...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3611 sekund.