
Navštíveno 1382x

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s tímhle autem? Nejsem žádnej divoch na ježdění, spíš se opravdu přesunuju plynule z bodu A do bodu B, ale říkám si jestli ten motor již není vyloženě poddimenzovaný a tím pádem aby to nebylo na úkor životnosti. Zvažuju ojetinu s cca 45.000 km 2008. Díky za názory

20.12.2010, 15:04 |
soray Na renaultclubu nekdo psal, ze na bezny jezdeni bez problemu. Zkus si to tam projit a procist
[ Link ] .
Zavodak to samozrejme nebude. Pokud vim, tak zavady se tam vicemene zadny neresi.

20.12.2010, 18:39 |
somas Octavak: já prodávám malinko silnější motorizaci s automatem - docela pohodové svezení - neměl by jsi zájem? viz.
[ Link ] Aktuálně bude mít najeto ca. 55-56tis. km - musím se podívat na tacháč - s autem teď jezdí přítelkyně. S cenou se určitě dá něco dělat.
pokud bych už chtěl lagunu jako že bych si o ní neopřel ani koloběžku tak bych rozhodně bral to co nabízí somas..... až to bude mít najeto přes 100 tak tě to bude srát kudy pojedeš tomu věř nebo ne....
na tý 1,5 sem dělal brzdy a když sem otevřel kapotu že ovzdušnim tak sem pořád koukal co to je za motor, opravdu sem netušil že se tam dává i 1,5.... no nedalo mi to a projel sem se..... auto nemám rád jako takový takže mě nic nepřekvapilo že mi prostě vůbec nesedí ale jízda fakt sranda.... takovejhle motor by měl bejt v cliu né v tomhle těžkym autě, nepočítej od 130 že budeš předjíždět, budeš to jen tlačit očima....stejně tak na běžný zrychlení budeš držet plyn skoro u podlahy..... spotřebu pokud pamatuju tak měl majitel asi lehce přes 5l což je ok, ale ten motor prostě at si řiká kdo chce co che musí trpět v tomhle "většim" autě.....

20.12.2010, 20:08 |
rcman Soused má tenhle motor v Meganu. A opravdu na takový to přesunování to stačí. Poruchovost, zatím nic velkýho. Na to že auto mělo najeto skoro 200tis. km. Ale bylo od prvního majitele, se serviskou. První majitel ho dal na protiúčet do autosalonu kde ho koupil. A zatim bez problémů.
Somas: Díky za nabídku, ale koukal jsem na Lagunu III a každopádně v naftě. No má to mít 81 kW, tak se asi objednám na zkušební jízdu a uvidim.
NP: Tak o té poslední generaci v podstatě slyším jen dobré věci a je mi jasný, že to nebude žádnej sprinter. Do teď sem měl 77 kW Okinu a bohatě mě to stačilo i na předjíždění. Jezdím teda podle zákonejch limitů. Takže výkon je o něco větší, obsah zase menší, ale taky nevim nevim
Soray: díky za link - pročtu
Když už tak 2.0 dci, má to řetěz místo řemenu a je prý jeden z nej;)Věděl bych o jedné laguně na prodej, vedený servis atd.
tak napiš podrobnosti... Mám zatím nabídku na 2008, najeto 43.000 km ta 1.5 DCI za 230.000,-

20.12.2010, 21:17 |
m1tv tudle 1,5 nebrat chce to aspon 1,9 ale nejlio jak píše kubais 2,0 dci je asi nej motor co sev nafte da sehant do laguny
Na ryhlo sem lepší fotku nenašel, teď to má i folie na oknech, jinak v celku dobrá výbava, o vůz staráno, po chipu a jede to fakt pěkně!Najeto kolem 180,ale to ti upřesní majitel. Ozvy se mu martin.danko(a)seznam.cz a určitě ti řekne víc


20.12.2010, 22:56 |
soray Ja mam ale obavy, ze Octavak shani Lagy III, coz bych mu i spis doporucil, nez dvojkovou.
Aha, omlouvám se, dopletl sem si to, tohle je teda jen facelift dvojky?

20.12.2010, 23:10 |
soray JJ, je to dvojka poface. Musim uznat, ze vypada pekne. Jenze kdyz jsem se projel ve dvojkove i trojkove, tak ta trojkova je preci jen vyrazne lepsi (zpracovani interieru, podvozek).
lehký OT pro Nisma: kamarád vlastní L2 2.0T 125kw, manuál převodovka, s výjimkou kůže je to max. výbava, naskákáno to má tuším už přes 200 tisíc (2005ka) a max. spokojenost, řeší na tom jen spotřebák, takže bych se toho nebál :-)
somas: mít ty peníze, tak Tvou Lagi beru okamžitě :-), nicméně musím platit trošku moc věcí na to, abych si to mohl dovolit :-((