Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > OII 2.0 TFSI - spotřeba

 o Navštíveno 2642x o
o 26.01.2011, 13:45 | Dragster
Dnes jsem si udělal malej test spotřeby u Octavie 2.0 TFSI, bral jsem pouze údaje palubního počítače, vzhledem k tomu, že to tady poslední dobou každý jen kritizuje, tak dám nějaké údaje co jsem si vyzkoušel osobně.
Většina, tady akorát píše kamarád říkal, slyšel jsem atd.

První měření, městský provoz, průjezdy přes obce a cesta po okreskách, vše při dodržování rychlostních limitů.

foto k příspěvku  od Dragster



o 26.01.2011, 13:46 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 13:47 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 13:49 | Dragster

Druhé měření pouze dálnice a rychlost co dovolil silniční provoz.

foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 13:49 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 13:50 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 13:51 | Dragster

A dlouhodobá spotřeba vozidla, dle palubního počítače je.



foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 13:52 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 26.01.2011, 14:01 | Augi
9.6? Kde většinou jezdíš?
o 26.01.2011, 14:02 | tmx.806
:-D to vypada, ze jezdis docela kudlu, kamarade... ;)
o 26.01.2011, 14:03 | TUNER
Ty průjezdy přes obce a jízda po okreskách to bych bral....ale městskym provozem beru jízdu třeba po Plzni,kde máš semafory,jedeš třeba v koloně,popojíždíš,rozjíždíš se atd....a tam myslim by 6,3 nebylo ani omylem. Vytáhni jí někdy takhle přes Plzeň z Bor třeba na Locháč ;-)
o 26.01.2011, 14:09 | Kapka (M)
přesne tohle říkam o svoji OcteI.RS...že jezdím za 9 litru prumer..jestli je to 8.8 nebo 9.2 je přeci uplně jedno
o 26.01.2011, 14:14 | Dragster
TUNER: souhlas, já dal město jen přes celé Rokycany.

Augi: je to moc?, autem jezdí ženská, jezdí většinou Rokycany - Plzeň, Prahu. Jinak roční nájezd má cca 13000km.

o 26.01.2011, 14:20 | Augi
Dragster: ne, právě že tak normál, tak mi jde o to, jestli je té spotřeby dosaženo ekonomicky, "normálně" nebo to tolik žere i při dardě. ;-)
o 26.01.2011, 14:26 | Dragster
Augi: dardu určitě nejezdí, ale nejezdí ani žádnou ekonomiku, jezdí poměrně svižně.
o 26.01.2011, 14:29 | Etien (M)
na druhou stranu me prekvapuje, ze dalnicni spotreba "co dovolil provoz" je stejna jako dlouhodoba spotreba zensky, co nejezdi "dardu"...
o 26.01.2011, 14:30 | Augi
Etien: jj, právě na to jsem narážel ;-)
o 26.01.2011, 14:36 | tappaja
Mno a ja to v patek zkusim s mym dvoulitrem ;o)
Co akorat vim, tak dlouhodoba se mi pohybuje mezi 6.7 az 7.2l/100km a pres 9 tam mam s prumerem 180km/h...

A jezdim pomerne svizne, ale nemam problem jezdit i pana klobouka...
o 26.01.2011, 14:39 | Nismo.Power
no na dálnici to řere jak protržený teda....
jinak kdo to tady kritizuje ? 2.0tdi se tu možná kritizuje...
o 26.01.2011, 14:43 | tappaja
On tu nekdo neco kritizuje? Proste foukanej 2.0 potrebuje nakrmit, nicmene furt je to sporinek oproti NA 1.4, ktera si bere 19!
o 26.01.2011, 14:48 | Escudo
já si myslim že kritiky tady na to padlo až až :o) v BMW threadu. Jestli tapp píše, že po dálnici s průměrem 180 jede přes 9, tak mi to teda nepřijde protržený, naopak. Já teď jezdim s 1.6TDiCR a svižná jízda dálnice + okrsky s průměrem asi 6,5 litru, s rotačkou bych jel to stejný o litr míň :o/
o 26.01.2011, 15:16 | tappaja
Pokud bude pocasi, zkusim to.
o 26.01.2011, 15:21 | Augi
tappaja: To mě zajímá. Já byl minulej týden na SK. Jel jsem pouze po okreskách, vzdálenost 310km, rychlostní průměr 76kmh (což si myslím, že není málo), průměrná spotřeba 5.2 dle PC, ale vím, že mi ukazuje o cca 0.3l méně, takže reál 5.5.
o 26.01.2011, 15:21 | Escudo
mimochodem, to vás bude možná zajímat, nakoupili jsme novou řadu právě O II 1.6 TDiCR a zatim u třech se něco po.... na elektrice. Motor točí, ale nenastartuje. Mě chytil asi na čtvrtej pokus, kolegovi druhej den vůbec. Bylo to na servisu a závada se neprojevila, auto druhej den zase normálně nastartovalo. Takže bude vráceno a my budeme čekat na to komu se to stane znova. No už máme tři černý Petry :o)
o 26.01.2011, 16:09 | tappaja
Augi: Ja proste neumim jezdit eko jizdu, mozna mi to zere, bracha ma to samy, teda on ma tusim BMN, ja BKD, navzdory vsem legendam nam motory slapou paradne, nicmene ja jezdim porad mezi 6.5-7, bracha mi ukazoval na tom jeho dlouhodobou asi 5, ja jsem rad, kdyz se dostanu pod 6...

Ale mam premapovano, on ma serii..
o 26.01.2011, 17:02 | Augi
tappaja: Sám víš, že já už tam taky dlouhou dobu sérii nemám... ;-) Spotřeba od toho, co jsem auto koupil, je rovných 6litrů.
o 26.01.2011, 17:17 | Akordýsek
Když jsme u toho v sobotu jsem známému dělal dobrej skutek a rozvážel oslavu.
Nechtěl jsem špinit auto tak jsem vyfasoval 1,2 htap-to silnější v polu 5 dvěř cca 2007 rok najeto 37000 a spotřeba úplně šílená pořád okolo 10 až 12 litrů najeto cca 310 km vcelku pořád po okreskách a aji dálnice.Uznávám jezdil jsem trochu pilu,ale odpoledne jsem jel hodně v klídku a po cca 40 km spotřeba pomalu 9 litrů,no at mě někdo řekne že jezdí normálně z hatapem za 5 litrů tak asi jen z kopce a pořád 50..
Když jedu s koktou normálně 77kw PD tak mám průměr od 5 do 5,5 a dálnici 140 tempomat plné auto 6 litrů..Zlatá nafta :-D
o 26.01.2011, 17:22 | mr.brain
Akordýsek: je třeba si uvědomit, že HTP není motor na okresky a dálnice ale opravdu do města... Strejc měl Polo 62N (44 kW HTP - ještě předface) a s tím po městě jezdil kolem 5-6l, teď má Polo 6R (tj. rv 2009 - nový model) zas HTP (55 kW) a spotřeba stejná a to jezdí vysloveně jen město. Takže je to spíš v rukách a v hlavě. Fakt je ten, že jízda s ním je spíš takové příjemné pohupování :D
o 26.01.2011, 19:15 | Escudo
Akordýsek: už jsem to sem jednou taky dával, Fabia Combi HTP 47kW - Praha centrum - Brno centrum, jízda tam pořád plnej, zpátky lilo, takže se jelo kolem 120-130km/h a průměr spočítanej podle dolitý nádrže na něco málo přes 7 litrů, což bylo hodně velký překvapení
o 26.01.2011, 20:10 | Augi
Escudo / Akordýsek: Já už jsem to tak jednou psal. Před 3lety mě Mazda nechala stát v Plzni, tak jsem vyfasoval z půčovny HTP 44kW a jel jsem Plzeň-Blansko plnej, spotřeba 8,5. Druhej den jsem jel zpět pohoda 120kmh a spotřeba 6,2. Takže jezdit jsem s tím tak nějak dá... ;-)
o 26.01.2011, 22:09 | Akordýsek
No pro mě to byl otřes,nejsem na to už zvyklej to mě nežere ani bagr za hodinu :-D
Ale jinak na svezení perfektní podvozek,brzdy,dokonce ten vykouslej středovej panel lepší jak octávce!
.-)
Ale prostě kolikrát jsem lítal s pažoutem 206 1.1i 44kw a stejnej styl jízdy a byl jsem okolo 8smi..Jestli třeba tam není v prdeli nějaké čidlo..
Mr.Brain:Ruka a hlava mě slouží velmi dobře :-D
o 26.01.2011, 23:00 | badczech
Za sebe muzu rict, ze po tom, co jsem najezdil asi 1500km pujcenou Audi S3 s tim samym motorem (ma ale vyssi vykon nez ORS) a mohl jsem jezdit jako panbuh a pod 12 jsem se nedostal... Narozdil od toho ale zase jet pilu znamenalo zvyseni spotreby jen o cca 2-3 litry..

Nejvic to zralo asi na mosteckym okruhu kdy jsem nadrz vysosnul za 35 minut jizdy (prumernou spotrebu jsem nemeril, tak nevim)...
o 27.01.2011, 10:18 | assassin
dalnice co to da asi dost zalezi na provozu, sice je tam prumer 130 ale auto mi prumernou rychlost neukazuje takze si nedokazu udelat predstavu... ale i tak je 9,6krasnejch... to kdyz pojedu s 328 co to da tak pojedu tak minimalne za 15:)
o 27.01.2011, 12:38 | Dragster
Nismo.Power: myslel jsem spotřebu na kterou tady každý druhý narážel jak psal Escudo - v BMW threadu, kde hodně lidí psalo 2.0 TFSI nejde jezdit pod 10l a když na to budeš šlapat ta za 30l a další hovadiny.

assassin: seš asi jeden z mála co to napsal popravdě.
Netvrdím, že by ta Octa nejela na dálnici při průměru 170-180km/h za nějakých 15l, protože tento průměr udělat je ji držet pořád okolo 6000ot.



Průměr 133km/h jsem dosáhl s ohledem jaký byl provoz, víc nešlo, kdyby na dálnici jezdili řidiči normální tak by to šlo, ale když jsem ve 170 dojel nejakého blba s Hyundai Lantra a on to šněruje v levém 140 a když jsem na něho bliknul zda se nemůže zařadit, tak jeho reakce byla šlápnutí na brzdu a vstyčení prostředníčku, jedním slovem hovado.
o 27.01.2011, 15:24 | Zdeny60
Dragster:

jen jsem to pustil, už jsem do ruda:

Kuwa uvědom si, že ON je v právu a navíc i tak už překračuje rychlost a bohužel tobě nezbývá, než laskavě čekat, až ON se zařadí, pokud chceš jet rychleji,. TY na něj nemáš co blůikat ani troubit a tak s nediv jeho gestu!!!!!!!!!!! A zkus ještě jednou někoho počítat, než někoho nazveš hovadem jen proto, že jede po dálnici 14a milostpán Drah´gster chce jet rychleji!
o 27.01.2011, 15:31 | crestik
Zdeny, pokud jede v levém bez předjíždění, je u mě hovado taky, i kdyby jel 129,9. Mrkni na pravidla provozu. Pokud se chystáš argumentovat, že 170 je taky mimo pravidla, tak posunem rychlost zdržovatele na 120 a Dragstera na 130
o 27.01.2011, 16:52 | mikevr6
Zdeny:jak muze bejt v pravu? Co vim tak na dalnici musi uvolnit levy pruh rychlejsim vozidlum a je jedno ze jede 140. Podle mne kazdej slusnej kdyz vidi za sebou auto a ma kam uhnout tak v klidu uhne a umozni predjeti,ja to trebas tak delam a urco mi to zily netrha.Takze za mne souhlas s Dragsterem
o 27.01.2011, 17:48 | kozlustechnykus
Neplati spis, ze levej je jen pro predjizdeni? Zbytek cesty se mas drzet v pravym? Takze kdyz jede furt v levym a nic nepredjizdi, tak tam nema co delat a upozorneni, at se klidi, je na myste. Chapu, ze lidi jezdi v levym bo pravej je sama dira, nebo koleje, ale zdrzovat ostatni?
Zdeny60: A fakovat a vybrzdovat nekoho za bliknuti? Tak tomu se kurva divym.
o 27.01.2011, 17:53 | LukeFab
spravně bys v levym nemel branit rychlejsimu,je jedno jak jede,to je jeho problem
o 27.01.2011, 18:04 | tappaja
Pekne pocteni, nelze nesouhlasit.
[ Link ]
o 27.01.2011, 18:50 | Zdeny60
Hele, piš si co cheš. Pro mě, jestli tedy bereme tendo dotčený případ, tak to vidím takto:

řidič Lantry jel v levém pruhu v=140km/h. Dejme tomu, že předjížděl - čemuž věřím, protože z naprosté většiny pravý pruh je zarvámn kamiony, dodávkami a pomaleji jedoucími auty a taky - je rozbitý. A jestliže on předjížděl byť jen JEDNO jediné auto, tak tys měl být zcela V KLIDU a nechat ho předjte. A domnívám se, že tohle každý zcela jistě chápe a pokud NE, tak by se měl nad sebou zamyslet. O tom, že ten dotyčný si měl odpustit gesta, mohu říct jen to, že to by fakt měl... ALe z pohledu situace si myslím, že Dragster měl vydechnout, počkat a pak jet.

Jinak jestli jedu po dálnici a kamiony jsou od sebe 30-40m a jedou třebas 3 zas ebou (tedy zaberou dejme tomu 120m) což při rozdílu rychlosti 130(já) vesrus oni (100) zabere dejme tomu půl kilometru (toto jsem te´d pro málo času nepočítal to je příklad), tak si myslím, že NIKOHO nezabije, když prostě těch půl kilometru zpomalín na předpisových 130 a počká, než je předjedeme.

Kozel technický: teď ti to píšu - blikání zrovna jako Topolánek je jen důkaz omezené duševní způsobilosti a nedostatku sebeovládnutí.

Mikevr6?: ano, s tím ybch souhlasil, ale... Mám opravdu pocit, že se klidně mohlo jednat o příklad, který jsem uvedel. A to - o předjíždění.


Jinak na to už kašlete a řešte spotřebu :-)
o 27.01.2011, 18:51 | Augi
tap: dobrej článek :-) a taktéž souhlasím.
o 27.01.2011, 18:55 | mikevr6
Zdeny:no pokud predjizdel tak mas samozrejmne pravdu.
o 27.01.2011, 19:31 | JP
Zdeny, ale on vůbec nic nepsal o tom, že by ten s Lantrou někoho zrovna předjížděl, takže seš do ruda čistě kvůli tomu, co sis k tomu sám přimyslel. Já si naopak myslim, že tam bylo místa dost, protože v tý situaci kterou popisuješ by ho Dragster nejspíš neproblikával (když neni kam se zařadit a jedeš 140, tak problikává fakt málokdo).
o 28.01.2011, 12:12 | Dragster | Upraveno: 2011-01-28 12:14:45
Zdeny60: Tak tě to vysvětlím přesně, napsal jsem to jen a odůvodnění k dosažené průměrné rychlosti, o tom že po dálnici nemám jezdit 170km/h mě vážně poučovat nemusíš. Nevím zda znáš dálnici D5, ale tám vážně v pravém pruhu moc děr není. Jinak pokud ji znáš tak, tohle vysvětlení pochopíš, od dálničního oddělení PČR Svojkovice, jel v levém( směr Rokycany) asi 150km/h to jsem ještě bral, nebyl jsem na závodním okruhu, ale v běžném provozu. Když jsem byl u BĆ Shell a o tam jel pořád, tak jsem na něho byliknul v domění že o mě "třeba" ten 1.5km neví, na toto proběhlo to jeho gesto, samozřejmě auta také předjížděj, ale ne celou tu vzdálenost. Po dvou bliknutí jsem to stejně vzdal protože to bylo nějaké hovado a levý pruh si krásně držel a na sjezd Rokycany, cca dalších 3km.


Jinak pokud znáš dobře pravidla silničního provozu, jako že jo, když si mě řekl, že na dálnici nesmím jezdit 170km/h, tak by si měl vědět že světelná houkačka, případně zvuková houkačka se dle předpisů používá při upozornění pro předjíždění.

§ 31 zák. č. 361/2000 Sb.

Výstražná znamení

(1) Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení. Mimo obec může řidič dávat zvukové výstražné znamení i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla.

(2) Místo zvukového výstražného znamení smí řidič dávat světelné výstražné znamení krátkým přerušovaným rozsvícením dálkového světla nebo přepínáním potkávacích a dálkových světel; k upozornění řidiče předjížděného vozidla je smí dávat i v obci.


Tak až na tebe bude někdo třeba na dálnici blikat, tak tě upozorňuje na předjíždění.




Jinak zde v příspěvku, šlo o průměrnou spotřebu a ne o pravidla.
o 28.01.2011, 13:43 | Zdeny60 | Upraveno: 2011-01-28 13:44:47
Dragster:

proboha už to neřeš.

Kdyby bylo vžy postupováno podle pravidel SP, tak by to bylo krásné. Ale dejme si ruku na srdce, všichni víme, CO světelná či zvuková výstražná znamení v běžné praxi znamenají:

mimo nebezpečí jde o symboliku nadřazenosti, arogance, myšelní si o druhém, že je blb a debil, uhni to starej voaces atd. atd atd....

O jízdě na dálnici i mimo ni mě fakt poučovat nemusíš, trochu o tom vím. A když mě dotyčný "upozorní", odpovím mu nějakým způsobem, že o něm vím a nechť si počká, až se v klidu a bez nebezpečí zařadím. Rozhodně nestrhu volant doprava přímo pod kola kamionu, to tedy fakt ne, i kdyby to mělo trvat třebas kilometr. Myslí si, že se nikdo kvůli pár desítkám vteřin nepokaká.
o 28.01.2011, 14:11 | RedBaron
Dragster: Vidím tu nějakou narážku tak si neodpustím reagovat. Jsem rád, že jsi s motorem spokojen, já jsem totiž nikdy netvrdil, že by 2.0TFSI byl špatnej motor, jenom že v extrému mu roste spotřeba daleko rychleji než atmosféře o podobném výkonu.

Já jsem psal, že se studeným cukáním po městě se nedostaneš pod 10 a ty máš 9.6 průměr :o)

Taky jsem psal, že třílitrová atmosféra od BMW když pojedete za sebou kudlu po okreskách bude žrát do 20 a tobě přes 30 a že turbomotor je třeba krmit, když se jede ostře. A za tím si stojím, protože jsem to porovnával už mockrát. Kudla po okreskách pro mě znamená pořád jen naplno zrychlovat, každej kvalt do omezovače s plynem na podlaze, pak těsně před zatáčkou plný brzdy a zas nanovo.

O dálnici jsem nepsal vůbec nic, to je další naprosto specifickej provoz, ve kterým trávím tak tři procenta ze svého ježdění a hlavní podíl na spotřebě po dálnici má převod poslední rychlosti, kolik točí motor otáček je věc podružná, protože většinou se jede ustálenou rychlostí, kdežto ostrou jízdou na okreskách člověk ždímá z motoru mnohem víc.

Nic z toho jsi nevyvrátil, tím spíš ne, že na situaci A přihodíš důkaz ze situace B. Je třeba dobře číst o čem se mluví, protože jinak jsou z toho akorát zbytečný tahanice a chytání za slovo.

Přeju spokojenou jízdu :o)
o 28.01.2011, 15:17 | Dragster
RedBaron: ten styl jízdy, který popisuješ se moc v běžném provozu jezdit nedá, to je tak přesně z RZ. Ruku na srdce, který z řidičů jezdí tak jak ty popisuješ, to lze dělat tak na úseku 3km a dudeš rád když to byde vycházet.

To co popisuješ jsem si vyzkoušel s OII RS na trase Rokycany - Raková a zpět je to 14km a průměr jsem měl 23l.

Souhlasím s tím, že v takové režimu to bude žrát.
o 28.01.2011, 15:40 | RedBaron
Dragster: Spotřebu 23l jsem nikdy neudělal ani s osmiválcovou 540i a mohl jsem jet jak jsem chtěl. Ten styl jízdy se nejezdí někde po hlavních silnicích ale tady v pohraničních okreskách typu Malonty-Pohorská Ves atd.
o 28.01.2011, 17:23 | mikevr6
No a ja jdu klidne az nekam k 25l s trilitrovou mtrojkou kdyz jedu popisovanym stylem.Ale je zase pravda ze klobouka to umi zajet kolem osmi litru.840i na 10x18 zrala 18l sviznou jizdou jak nic:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3879 sekund.