
Navštíveno 6303x


10.03.2011, 09:01 |
Drtič Zdar všem hodným lidem ;) Stal se mi maličkatý problém. Chcu otevřít kapotu na Fordu Galaxy rok 2001 a zkontrolovat olej a dolit kapalinu do ostřikovačů. Zatáhnu za pičifunda a.....NIC! Tak tahám asi ještě 29x, stále nic, vyháknu lanko z páky, tahám za něho kleštěma a taky nic. Lanko na druhé straně jako že drží, ale mechanismus se nepohne. Jak se tam ted dostat?? Z podauta je to nereálné, co jsem se díval. Pod maskou to taky nepujde, není tam prostor a navíc bych ju musel vylámat. Poradí někdo?

10.03.2011, 09:12 |
Drtič Rád bych zachoval původní tvar karoserie :-)

10.03.2011, 09:15 |
Alííí Řešili jsme několikrát u Mondea, a u pár Citroënů. Myslím, že vylámání masky se nevyhneš. :-(

10.03.2011, 09:15 |
swep mel sem stejny problem astra G
zatlacit na kapotu, trochu po ni pobouchat a zaroven tahat za lanko, jak bude otevrena, pak lanko pritahnout, pripadne vymenit mechanismus
presne jak pise swep, tahat za lanko a zaroven lomcovat s kapotou
na starym tranzitu se mi povedlo masku vymontovat zvenku a pak to po nějakým laborování otevřít, ale tam se na nějakej šrám nehledělo

10.03.2011, 11:25 |
clown tady to nejde .. maska je u SHALAGY chycena pod kapotou 4 plast hrebama, ja bych sel spodem, sundal bych dekl motoru a zkusil zatahnout zespodu

10.03.2011, 12:47 |
Drtič Přesně tak...bych musel masku vyrvat, což se mi nechce. Ze spodku nevim, zkusim, ale podle mě není šance se tam dostat

10.03.2011, 13:00 |
clown auto nemam doma, nepomuzu :o( dle zkusil bych na logem v masce tak neco protahnout a vzit za to .., ale jestli je seklej mechanismus, je to na new masku
ale ses na tom lip, kamosovi se zamkla neprustrelna A8, druhe klice v baglu v kufru a treti klice mel 800km dal :o) tak volal kudy do auta, resp. co rozbit nejlevnejsiho, nakonec jen za 16t zadni lampa, pak kufrem dovnitr atd..

10.03.2011, 13:45 |
Drtič :-))) To je taky pěkné. No já počítám s tym, že budu muset něco vyrvat. Ještě to zkusím zavést ke kámošovi, jestli si s tym nějak neporadí.
mozna by sla aspon necim,nejakou pakou trochu prizvednout a kapota a s trochou stesti povolit i tu zapadku co to drzi..

10.03.2011, 18:02 |
clown nezvednes... zamek je uprostred a kupodivu to sedi, navic je tam nejaky profil
Hmmm, na autě z roku 1967, jakož i na druhém z roku 1992, jakož i na třetím z roku 1996 mi vede paralelně s lankem k zámku ještě druhý bowden s plastovou strunou, jejíž konec tvaru očka jest zastrčen poblíže páčky otevírání za čalouněním, k čemu že to asi slouží, že..... :-D Ale chápu, v době konzumu by natažení paralelního sichru auto tak prodražilo, že by se stalo neprodejné....

10.03.2011, 21:59 |
clown radku .. to vis VW group,
ten zamek jde na fest normalne a jestli se sek, tak potes koste..
flexa a udelej kontrolni otvor na olej, na dolevani a na ostriky:D flexou si myslim ze to mas za par minut hotove a bez trapeni:)

10.03.2011, 22:09 |
Lukasino | Upraveno: 2011-03-10 22:10:17
No je fakt ze muzes fiknout do kapoty a pak tam dat "tuning" nadech :o)))
Edit: nebo ji fiknout, pak zavarit a prelepit karbon folii, budes IN :O)

11.03.2011, 08:30 |
Drtič :-))))) Tak jsem zkoušel vše tady popsané avšak bez úspěchu. Kámoš se mi na to podívá ještě odpoledne, když se nic nevymyslí, asi fakt přijde na řadu flexotuning :-(

11.03.2011, 18:07 |
Drtič Tak. HOTOVO! Naštěstí kámoš je šikovný mechanik a podařilo se mu po nervech to otevřít. Vyskočilo to tam z nějaké zápatky. Spokojenost