Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 10W40 místo 15W40

 o Navštíveno 2320x o
o 08.04.2011, 10:17 | xSam
Mám v samurai teď olej 15W40, který tam nepatří a chtěl bych tam dát 10W40.
A moje otázka zní? Lze to?
Jeden servisák mi říká, že to nejde, protože se pak začne uvolňovat karbon a vysype se mi motor. Druhej servisák zase řiká, že to nevadí, pokud tam nedám plnou syntetiku.
Tak, teď jsem z toho olako zmetěný.
Já si taky myslím, že to nevadí.
Jaký máte názor vy?
díky xSam


o 08.04.2011, 10:19 | Vencaf
nalej ho tam a neřeš to, jestliže ten motor není před smrtí tak to nevadí..
o 08.04.2011, 10:37 | Nismo.Power
oba servisáky nakopej doprdele a ať dou dělat cukráře buzeranti....
dej to tam, řeš jenom výkonostní specifikaci abys dodržel tzn. nalej tam jakejkoli olej co kde najdeš protože splnuje specifikaci 3x novější než nutnou pro samuraje, a podle toho zdali to žere olej nebo ne tak zvol 10 či 15w..... pokud ti to na 10w bude žrát olej tak se vrať na 15ku zpátky předpokládám že ten motor bude mít už dost nakrouceno.... pokud žere olej i na 15ku vklidu di na 20ku nebo hod aditiva od BG....

jinak zbavit se karbonu to je účel..... třeba BG 109 ideální na rozpuštění karbonu na kroužkách a zlepšení komprese..... notor se ti vysype leda když tam karbon bude nebo ho tam bude moc takže at dou ty servisáci k šípku
o 08.04.2011, 10:53 | xSam
Olej to nežere vůbec.
Co tam tedy mám nalejt? Chtěl jsem dát 10W40, protože to je ve specifikaci motoru, ale zase podle toho co říká Nismo, je takřka jedno jakej tam je volej.
Nakrouceno to samozřejmě něco má, takže ta 15W není zase tak od věci, co?
o 08.04.2011, 11:08 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-08 11:09:16
Asi jako Nismo, to sou dnes servisáci...

1. I 15W40 může bý dnes syntetický olej, stejně jako 10W40 může být minerál, kurva když už to ty paka blbý v servisech pochopí to nevím...

2. Všechny dnešní kvalitní oleje (nepočítám supermarketové sračky se specifikací SF jako starý M6AD) mají specifikaci vesměs SL a v každém lepším oleji jsou aditiva proti tvorbě karbonu a je jedno, jestli to je 15 a nebo 10tka.

3. Pokud olej nežere, tak klidně jsi na 10tku, bude motoru lépe hlavně v zimě, olej je řidší a lépe se načerpá, pokud olej začce žrát, tak klidně 15tku protože je trochu hustější a tím pádem spotřeba oleje ovykle klesne.
o 08.04.2011, 15:08 | Chadzi
Taky myslím že to nevadí. Jen se mě teď nedávno stalo, že jsem v jednom motoru nalil kvalitní 10w-40 a ten motor byl uvnitř tak zakarbonovanej že se v něm ten karbon uvolnil a přicpal sací koš olejového čerpadla a málo to pak mazalo
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3137 sekund.