Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > TDI spatne teple starty

 o Navštíveno 7505x o
o 30.05.2011, 14:08 | clown
klasicka nemoc TDI, za tepla je to treba tocit, viz nez zdravo .. v ST jsem nastartoval po ceste z Vsetina do Vyskova u pumpy az na 4ty pokus .., tedy cca po 20s toceni motoru, kdy to nastartuje se slusnym vybuchem

reseni je mi zname, vymena cerpadla + modleni + baterka + dalsi modleni ..

druhe reseni, ktere se nabizi je pridani paliva pro start v RJ .. , ma s tim nekdo realnou zkusenost, ze to zabere ??

preci jen auto bude mit 200tkm, takze zda nacpat nejakymu hovadu s notesem 2000Kc zbytecne, se mi nechce, kdyz fakt muzou byt cerpadla K.O.

btw .. meni se jen to cerpadlo u motoru, nebo i v nadrzi ???

TDI 77KW PD :o)


o 30.05.2011, 14:12 | Dave1984
pokud ti padá nafta, tak oprava čerpadla, ale mnohdy tam stačí softwarová úprava, protože ŘJ pošle naftu až když startér motor roztočí nad 350ot, do té doby tam prostě nic nejde, softwarově se to upraví, že to posílá i pod nižšími otáčkami, sám jsem to měl, startoval jsem několik vteřin, po úpravě bez problémů, dělá to dneska už hodně SW úpravců, zkus třeba www.chipforum.cz, vw-club.cz, nebudu tady dělat reklamu..
o 30.05.2011, 14:13 | Dave1984
startovací dávku paliva jsem zkoušel zvednout a vůbec nic se nezměnilo a zkoušel jsem to dělat více lidem...
o 30.05.2011, 16:17 | Timbo
tipoval bych cidlo teploty motoru
o 30.05.2011, 16:24 | tappaja
Uhliky u starteru? Nedaval si sem nedavno nejakej sken z casaku, kde tohle bylo zminovany?
o 30.05.2011, 16:26 | axetom
odpoj cidlo teploty na motoru, ona si RJ bdue myslet ze je studenej tak da vic nafty trochu.
o 30.05.2011, 18:18 | Knightey-
presne jak pise axetom, na zkouzku kdyz vis ze ti to bude zle startovat, vypoj cidlo teploty, RJ nastavi davku nafty automaticky na -30°C tusim.
Kdyz to chytne na brnk, tak staci pouze zvednout startovaci davku nafty na cerpadle (pokud to jde), pokud to nejde, tak se to dela upravou mapy v RJ.
Je to dano tim, ze v cerpadle se uz opotrebovava mechanicka cast a tudiz uz neda takovy tlak a mnozstvi jako nove :)
Jinak na opravu staci pouze repasovani (ci nove) cerpadla u motoru. V nadrzi je pouze podavaci.
o 30.05.2011, 18:51 | Nora
hošíííí, ale on píše že má PD, dávka se řeší u rotaček.
o 30.05.2011, 19:53 | Woko_O | Upraveno: 2011-05-30 19:53:47
jaký čerpadlo u motoru? Pokud máš Pumpe-Düse jak píšeš tak tam vstřikovací čerpadlo uplně odpadá..Jsou tam přece samostatný vstřikovací jednotky na každej válec mačkaný vačkou,který vháněj palivo pod vysokým tlakem do válce...Tam s čerpadlem nic nevymyslíš..
o 31.05.2011, 08:10 | H-Honza (M)
upravou v ridici jednotce to jde na vsech motorech...

nechaval jsem to delat na touranu PD stejne jako na nekolika octaviich, vsem lidem se ten problem se starty podarilo timhle zpusobem eliminovat.
o 31.05.2011, 13:58 | clown
rozdilne nazory ..,
ale H-Honza mel stejnej motor, no uvidime ..,
takze pokud je to PD, coz je, tak to bude jeste na PrDel, mno zkusime nejdriv pridat davku .. .

tohle se totiz chova jako by to nezhavilo nebo neco takoveho, protoze to fakt toci a pak s ranou z motoru to nabehne..

mozna je tu jeste varianta cely auto do prdele :o)) sice bych si moc nepomohl, zustal by mladsi, ale porad stejny povoz, ale uvidime :o)
o 31.05.2011, 16:21 | Knightey-
Woko_O: ajo nevsiml jsem si toho PD :)
No tak na cerpalde neni co, cili zkusit upravou map v RJ :)
o 01.06.2011, 01:33 | Jozzo
Přicpaný sací koš v nádrži?
o 01.06.2011, 09:51 | xenonman
pokud mas vstřiky ko diagnostikou změřiš,

ja osobně měl podobný problém udělal jsem přidání nafty na čerpadle malinko se to zlepšilo a pak jsem dal nový startér a hned na první cvrknutí a jede jako das
o 01.06.2011, 10:03 | tappaja
uhliky uhliky...
o 01.06.2011, 15:00 | TicTac
Měl jsem to samé, svaloval jsem to na všechno možné a nakonec pomohla nová baterka...
Ale nad úpravou startovací dávky jsem taky uvažoval.
o 04.08.2011, 15:51 | clown | Upraveno: 2011-08-04 15:51:53
takze dve diagnostiky za sebou po par KM

auto nezhavi na tretim valci, neohriva elektricky vodu v motoru, ko starter :o) takze opet po roce provozu jsem na servise za 50t :o) po 30tkm slusna prace .., auto tedy stalo a bude stat mezi 170 a 205tkm 100.000Kc :o))) no je to fakt lidove vozitko :o)

nevim, co bude dalsi, jestli se odlepi ta lepena strecha nebo co .., no necham se prekvapit ..
aktualne cekam na schvaleni ceny opravy vedenim spolecnosti :o))
o 04.08.2011, 17:52 | tappaja
Zhavky me staly 600Kc (NGK) jestli ohriva neohriva vodu v motoru poznam asi az v zime, starter stoji asi 6ku?
o 04.08.2011, 17:55 | Nismo.Power
mě se líbí aspon clownův přístup jak zde vždy hezky napíše reálnou cenu servisu po xx kilometrech :)
kdyby měl každej čech dávat škodovku do autorizáku což je nejvíc košér než tam cpát starline ve stodole tak rázem 90% 3kodov8k; nem8 na servis a budou jezdit japonskejma autama :))
o 04.08.2011, 17:57 | Unihero
známej měl tento samý problém u octavie 66 kw myslím typ motoru ALH, jen se přidalo na startovací dávce a jezdí na to už přes rok a je spokojenej.
platil za to 1000 kč.
o 04.08.2011, 18:04 | tappaja
Jenze Clown ma PDI, tam je problem v necem jinym.
o 04.08.2011, 18:12 | Nismo.Power
to je pravda :) mohli tam kokoti udělat ještě nálepku s 1.9 PDI aby se rozlišilo kdo bude mít víc problémů a kdo míň :))
o 05.08.2011, 08:39 | clown
ano muze byt hur ...
mezi tim odesel zamek pro bezp. pas a mechanika stahovani okna u ridice .., vrzalo to

4500Kc :o)

jezdime do autorizaku, protoze je to spravne a nejlepsi .. a Skodovky se kupujou protoze jsme hrdy cesi, tak budem jezdit v ceskejch autech :o))

jj TDI PD 77kw .. nastesti to neni PPD
o 05.08.2011, 08:53 | Dudelina
Tak u autorizáku jsou to pecky.
Teď jsem dělal na LPG Xantii hlavu a origo bych se taky nedoplatil. Tak jsem děkoval, že existuje koncern PSA a sehnal stejnou z Pežota. Celý motor za 4.000,-.
Origo hlavu si chci pro zajímavost zjistit :)
o 05.08.2011, 09:03 | Tweety_xx
Nám u firemního pomohlo vyměnit startér.
o 05.08.2011, 09:59 | clown
starter samo je zapocitanej v cene druheho servisu .. jinak cca 6t, co stal vloni na 2.0TDI, kde umrel pri 120tkm u kolegy :o)
o 15.08.2011, 10:22 | clown
takze aby toho nebylo malo, tak do auta tece a fouka :o)
tece na spolujezdce (michal smsmsm) :o)) tekl mu na koleno pri normalnim desti .. a vzadu fouka zadnima pevnyma okynkama ..

dobry je to, ze zadni okynka se musi prelepit, zapatlat silikonem zevnitr .. bezna zavada do rv07, svolavacka nebyla

ze tece vepredu skrz ram dveri mne pomerne rozladilo, je to do rv 06, take o tom skodovaci vedi, musi se vymenit tesneni okolo ramu, nove tesneni je uz upravene, silnejsi .. svolavacka opet nebyla :o))

takze jak se kdysi rikalo, kup si novy auto, az po 6 mesicich od zactku vyroby, tak zde je to, asi az od 2 let

auto jde pryc ... :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3663 sekund.