
Navštíveno 3952x

delší dobu mě hlodá v hlavě myšlenka ohledně rozlišení TDIček v novým šíru - jak jsou výbec ty motory značený?
Jediný co poznám je, že z toho jde černej kouř:) a TDI s červeným T a D.
to je ta silnější, 170PS verze, nebo ta slabší 140PS?
sorry za SPAM a případnej Flame:) strejda google taky mlčel...
No jediný co ti řeknu, že do tohodle auta dát naftu je prostě hřích...

02.06.2011, 10:31 |
marty johanik - duvod? mas tohle auto s 300 hp+ v benzinu? tohle auto me celkem zajima, jak je na tom podvozek, komfort, absence 4x4 vi nekdo?
Já se vozil v "R" 4x4 taky to mělo kousek pod 300hp. Bylo to fajn, ale souhlasím s johaníkem, že nafta v tom už jenom z principu je blbá :-D

02.06.2011, 11:56 |
marty do scirocca se 4x4 nedela, pouze do Golfu jo a muj princip hovori jasne pro 250hp TDI, pokud benzin nema 350hp+ a postrehy typu fajn cloveku moc nereknou!
to značení bude jako u ostatní. červený I je 140koní, červený DI 170koní.
jinak kouř za nafťákama s DPF? asi ne
to Luke_288:
kluci tu asi nenaráží na kouř, ale na zvuk...
osobně bych asi taky u šíra volil jednoznačně benzín

02.06.2011, 12:32 |
marty Zvuk neni pro kazdyho tak dulezitej, navic poladeny TDI zas tak spatnej zvuk nema. Zajimaji me jizdni vlastnosti + komfort, trakce apod.
no fajn bylo řečeno trochu s úsměvem. Já bych se raději vozil v 265 Hp vb benzínu než 250 v naftě. Ale to jen prostě můj názor, je to stejný jako kdyby jsi mi tloukl do hlavy že naftová motorka bude lepší než benzínová. Prostě pro rodinu, do práce, na chalupu diesela, ale pro zážitek z jízdy silnej benzín.

02.06.2011, 13:15 |
marty Nehodlam tu polemizovat o vyberu motoru. Ten si zvolim sam. Silnej benzin ano, ale 260hp az nekde na spici pred omezovacem to fakt nee(graf serie jsem videl), to dokaze i TDI, takze benzin ano, ale alespon kolem 350hp, proto se ptam na trakci. Jestli to hrabe uz v serii pri 260hp, tak je benzin zbytecnej u FWD. A o komfortu a stabilite na silnici nepadlo bohuzel jediny slovo.
marty, marty, marty? To je ten snílek pro kterýho je TDI automobilový vrchol? Tady je zas zaděláno na flame a prdel :-)))

02.06.2011, 13:23 |
Kamil pokud beru šíro jako sportovnější auto, tak potom TDI fakt ne, už jenom kvůli minimálnímu použitelnýmu rozsahu otáček.
možná bych se zbavil předsudků spojení nafta a sportovní auto
Už je to tu zase :-D Poladěný TDÝÝÝÝ. Koukám, že se na nás přišel zas podívat pán tvorstva :-D
Luke_288: To nejsou předsudky ale fakta. Jediné odvětví kde to může fungovat jsou vytrvalostní závody, ale to je asi tak vše... Přesně jak píše Kamil.

02.06.2011, 13:35 |
marty Tuner2 - ano a tento princip se v provozu uplatnuje :-)
Ajeje, koukam, ze tady se clovek misto odpovedi na otazky trakce, pohodli a stability auta docka nesmyslnyho rejpani a predsudku! Jak maly decka!
Njn, zeptam se nekoho rozumnejsiho.

02.06.2011, 13:38 |
marty Ad Kamil - rozsah otacek je u poladenyho motoru uplne jinej nez u serie, ale jak rikam, nehodlam se dohadovat, muj dotaz byl jinej!
Tuner: takže třeba takový BMW 635d je taky špatně? nebo to už není sportovní auto?
marty: Myslíš, že tady má každý druhý šíro a že je tak zkušenej řidič testér, že dokáže zhodnotit jeho jízdní vlastnosti, trakci a stabilitu? Nechci se nikoho dotknout, ale myslím, že tady na tom fóru nikdo z nás... a co se týče uplatňování v provozu, tak pro někoho je vrchol na dálnici někoho udělat do kopce s černou stěnou za zády, někdo hledá sportovní svezení v zatáčkách na okresce či okruhu, kde se rozhodně pozitivněji projeví charakter benzínového motoru.
Luke_288: Nezlob se na mě, ale to ani v nejmenším ve mě nevzbuzuje dojen sportovního auta. Je to těžká, neobratná mrcha...

02.06.2011, 13:57 |
marty Nerikam, ze je tu kazdej ridic profik a ze cekam nejaky svaty informace, ale alespon neci subjektivni dojmy by prisli take vhod, nic vic. K cerny stene se radeji vyjadrovat nebudu.

02.06.2011, 14:00 |
marty Kazdej turbomotor se chova podle naladeni a pouziti konkretniho turba a dalsich komponentu, takze i jeho prubeh i kourivost silne zavisi na vsech techto faktorech.
tuner: těch aut s naftou je víc, na mě taky scirocco nepůsobí jako nějakej pure sporťák. za sebe si myslím, že ten 170konovou dvoulitr v tom nebude uplně zlej a navíc-můj názor- většina řidičů těch silných benzínových dvoulitrů to šíro nikdy na limit nepošle a když se najde pan řidič, tak věřím, že i s tou naftou by si ho povodil.
ale je to asi jedno, protože v podstatě souhlasím se spojením sportovní auto- benzín. až tohle jednou budu řešit, tak pak auto s kterým najedu max 10t/rok a bude mi fuk spotřeba 20+/100km.

02.06.2011, 14:11 |
marty | Upraveno: 2011-06-02 14:16:37
Jasny, mam zkusenost i s Porsche 996 turbo 420hp, takze vim o cem mluvim, ale nekdo to chce skloubit a udelat kompromis pro kazdodenni provoz a tam je treba fakt zvazit, co clovek vyuzije a co uz je zbytecny.

02.06.2011, 15:27 |
JP Tady nejde o to jestli se dá s benzínem projet zatáčka o 1.6km/h rychleji, nebo jestli je limit o 2.3% dál, mě jde při tomhle čistě o to, že typická čtyřválcová nafta znamená následující - nastartuju, ucejtim už v garáži ten kyselej puch, rozkvrdlá se mi s běžícím motorem půlka auta, vyjedu, na rovince mě to pravda postupně nakope na stejnou rychlost jako benzín, vjedu do zatáčky, těžší čumák se z ní bude hrnout o kousek víc, pak na výjezdu místo abych dávkoval plyn přesně kdy a jak moc potřebuju, tak mam prostě prakticky jenom možnost 1/0 a to ještě se značnym zpožděnim (elektronickej plyn, roztočení turba), jinými slovy dávkovat výkon je u atmosferickýho benzínu radostná činnost, u turbonafty deprimující pokus. No a pak když vyjedu ze zatáčky, tak mě místo lineárního tahu čeká kopání do zad a řazení. Jet rychle s naftovym autem pro mě prostě neni radost, i když je třeba co do výsledku rychlejší. Vlastně ani pomalu, ale to je taky tim že mi vadí ten smrad a zvuk. Když je někomu tohle všechno jedno, případně je na silnici hlavně proto, aby se přepravil, tak může bejt nafta při správnym výběru motoru super věc, to naprosto chápu. Ale řikat jakýmukoliv běžnýmu autu s naftovym motorem sporťák, to nechápu vůbec.

02.06.2011, 16:27 |
marty No,diky bohu nejsme vsichni stejni a jak ty nemas sympatie k nafte, tak ja nemam k slabymu benzinu, coz naprosta vetsina atmosferickejch benzinu je. :-) Spouste lidi se prave to, jak turbo taha libi a je jedno, jestli je to turbobenzin nebo turbonafta. Bez turba me jeste zadny auto neoslovilo a vim, ze nejsem sam! :-)
A co se tyce vahy motoru, 2.0 TFSI je vahove srovnatelnej s 2.0 TDI. :-)

02.06.2011, 16:30 |
marty Ma nekdo zkusenost s Golfem 6 4x4?
já nevím, já asi nepoznám pár kg rozdílu mezi nafta/benzín v zatáčce. ad smrad, zvuk- tohle se moderních CR o kterým je řeč, už moc netýká. ale říkám, jednou si taky možná dopřeju sportovní auto a taky to bude benzíňák, ale mě lákaj auta typu STi apod
no zvuk se týká i nových CR, naftový čtyřválce ten traktorovitej chod nezapřou, i když jsou dobře odhlučněný
tak pokud budes srovnavat turbonaftu s turbobenzinem jako to casto nikdo nedela tak se neni o cem bavit, nafta patri do traktoru ;)
naprosto nejpřínosnější jsou příspěvky typu Foxe a party boye, navíc když nemaj hlavu ani patu.
Vencaf: nevím, v supovi nepozoruju nějakej traktorovitej chod
Já to beru, jen jsem narážel na to, že opět argumentuje poladěnym tdi.
Porovnávat srovnatelné :) Toho se asi nedožiju :-D (nejen tady)
,,Bez turba me jeste zadny auto neoslovilo a vim, ze nejsem sam!,, :-) to me poser .o))) chlapecku nejdrive si poradne projed X benzinovejch atmosferickejch aut asi nejvice z japonske produkce a pak rychle zmenis nazor,kup si Tééédéééíííčko a budes mit zatah vocpoda a ty jak tak koukam budes spokojenej.
Mě se nejvíc líbí, že tady mr. závodník, co má rád tah vodspoda a jeho řidičský orgasmus je předjet někoho na dálnici a nebo sprintu (viz. minulá diskuze) řeší jak je na tom podvozek, jakou má trakci a nedej bože odezvu. Přiznám se, že nevím k čemu to takovému člověku co se nikdy nesvezl s atmosférou po okruhu bude... :-DDD

02.06.2011, 19:00 |
marty Toho chlapecka si nech a vychladni! Pardon, ze jsem se na neco zeptal, jen se potvrdilo, ze se tu clovek misto rozumny odpovedi docka akorat hloupych poznamek.
Jestli existuje nejakej nadupanej atmosferickej benzin,tak se rad necham svezt,ale pochybuju, ze by me to oslovilo, jelikoz bez turba nejede skoro nic!
díky lukovi za osvětlení.. už vím co to tady máme za vetřelce:)

02.06.2011, 19:06 |
Luke_288 | Upraveno: 2011-06-02 19:07:50
mno, tak mám dojem, že opomíjíš auta typu M3, možná i S4 snad(tam si nejsem jistej). řekl bych, že našláplých atmosfér bude mraky.
jo, ehm, Lamborghini Aventador, 6,5l V12 atmosféra, 0-100km/h za 2,9s
Honza: ?
prostě mi tady po okolí jezdí poměrně pěkně udělaný černý šíro s červeným TD, tak mě zajímá co to je zač:)
Teda to sem nečekal že se to tu takhle rozjede od rána :-) Takže k tématu, k tomuhle autu se mi prostě nafta nelíbí ani omylem, ale když už, tak těch 170 hp, těch 140 je málo, je to úspornej motor, ale žádnej závodák. No a co se týče k 2.0 TSI, za asi rok a půl ježdění už je něco málo najeto, z toho 2x na okruhu, jednou se seriovými 200HP a seriovým podvozkem, to bylo auto doma jen chvíli, takže bez komentáře. Vloni sem se svezl opět v Mostě již s pérama HP a lehce poladěným motorem, cca 245 HP at nepřeháním. Co se týče podvozku, tak na běžný ježdění, svižný svezení a jednou za rok na okruhu dostačující, trakce už je o něco málo horší, ještě že je tam ASR, jinak by se gumy zbytečně pálily. Co se týče brzd, běžný provoz OK, ale na okruhu po dvou kolech absolutně mimo, 2x sem to prošlápl, takže aspoň dám jinou kapalinu a příště až bude nutná výměna, tak jiný kotouče a desky. Každopádně auto mám na denní ježdění, krom zimy a naprostá spokojenost.
to luke_288: no tim jsem myslel ze do auta jako je scirocco coz pripomina neco do sportaku tak patri jedine benzin, ja se smeju takovym prefoukanym naftarum kteri si mysli jak jim to jede ale prefrci je kde jaky nizkoobjemovy japonec, sam mam rad turbo ale benzin, to co ma johanik bych bral jako idealni motor pro tohle auto
já osobně bych se moc rád svezl se šírem v 3.2 s DSG
to bych moc rád koštnul...

03.06.2011, 08:40 |
JP Atmosféra nejede? Nedělej tady ze sebe klauna prosimtě:D. To ses svez jenom ve Felicii, nebo co? Co třeba atmosférickej dvoulitr od Fordu? Ten si poradí prakticky s každym TDI na který ukážeš, včetně těch poladěnejch lokomotiv. Stačí ho posadit do Caterhamu R500 (aneb neni to jen o výkonu).
Luke: Jaktože se ten puch novejch aut netýká? Právě že u těch novejch je to ještě horší, maj takovej ten kyselej puch načichlej chlorem, nevim co to způsobuje, jestli nějakej katalyzátor, ale často je to na zapnutí vnitřního okruhu, když za tim jedu. A může to bejt třeba Q7 V12TDI (která má mimochodem fakt docela dobrej zvuk).

03.06.2011, 08:45 |
marty | Upraveno: 2011-06-03 08:52:26
Lamborghini opravdu patri mezi bezne kazdodenni vozy joudo!
Ne, atmosfera nejede, nema zatah narozdil od turbomotoru. A M3 neni zadnej zazrak, jede to o chlup lip nez poladena nafta. Tak cekam na ty zazracny atmosfery z rady beznych vozu, co jsou rychlejsi nez M3, mistri!:-)
Koho zajima puch za sebou, kdyz jede v aute?!:-)

03.06.2011, 09:12 |
marty Trakce spatna pri 240 hp? Cekal jsem, ze bude trochu lepsi, takze to chce proste 4x4. Diky Johaniku.
tykeev : 3.2 v Siru ??? Pokud vim, tak nejsilnejsi je R, 260 HP, 2.0 Tsi
A co se tyce atmosfery ze nema zatah ?
Co treba Clio Sport, lehký auto, 2.0 atmosfera, cca 200 Ps ? Moc hezky svezeni.
Dále Honda Civic Vtec třeba
to johanik:
já měl za to, že tam dávali i tu 3,2 ne?
moment, zjistím

03.06.2011, 09:19 |
marty jo, 2.0 tfsi se lehce upravi na cca 350hp, proto me zajima trakce, jo, atmo nema zatah, Vtecy pojizdim od rana do vecera, clio nevim, ale i kdyby trochu jelo, tak do francouze nikdy nepujdu, jinak dik za info
tyjo, tak máš recht a já celou dobu žiju v domnění, že to tam sázej.... to jsou teda věci
Tykeev : vidíš to, nesázej :-)
marty pocit zatahu u nafty je bohuzel falesny pocit vykonu, ale to pochopis, az te predjede ten atmosfericky benzin bez zatahu.
P.S. Na prejeti 2.0 TDi mi stacil i prehistoricky Escort z roku 1993.

03.06.2011, 10:00 |
marty | Upraveno: 2011-06-03 10:06:09
:-) Escort lol! Snad si nemyslis, ze sem nejakej 20 letej zelenac, kterej si koupil TDI s chipem(naposledy zmereno mam 250hp a 1100kg) a ma potrebu tu neco vychvalovat, porovnaval jsem zrychleni se spoustou aut, i se jimi vezl, kdyz to bylo neco srovnatelnyho-proste atmosfery zatah nula=zadnej kroutak a u tech nejrychlejsich to byly minimalni rozdily ve zrychleni, vcetne M3, takze atmosfery jsou pro me proste o nicem, neco jinyho jsou turbobenziny, ale i tak se musej bejt vetsinou trochu poladeny, aby to byl znatelnej rozdil, takze dalsim stupinkem nahoru bude turbomotor s 350hp+, tot vse. Libi se mi dynamika Porsche 996 turbo 4x4 420hp, to vazne JEDE, ale ty ceny jsou zatim stale vysoky. Tot vse a koncim s ucasti v teto diskuzi. Jsem rad, ze se nasel alespon 1 clovek(Johanik), kterej mi odpovedel na mou otazku.
hele to je zbytečná diskuze, máš svojí pravdu a všechno ostatní je špatně..
já zase vím, že když jsem před cca 10ti lety jezdil starou 535i v naprostý sérii a už byla lehce unavená zubem času, tak jakýkoliv TDI nemělo šanci,přestože pocitově ta 5er byla líná a TDI mělo klasickej zátah ve stylu kopanec a nic..

03.06.2011, 10:19 |
mrazik | Upraveno: 2011-06-03 10:31:20
Ono by si to chtelo nejdriv nastudovat pojmy jako vykon a kroutici moment a jejich vzajemne vazby a az potom tu o tom diskutovat. Bez zakladnich znalosti tohoto je jakakoli diskuse zbytecna.
A jak uz tu nekdo poznamenal, porovnavejme porovnatelne.
Ohledne Escorta, tam se jednalo o motor 1.8 96kW, coz neni sice moc, ale vaha 1 tunu a zrychleni 0-100 za 8.5 sekundy, takze na 2.0 TDi (v Octavii) naprosto dostatecny nastroj, plus moznost tocit do 7300 ot/min. Ale to uz zabihame nekam jinam.
mam pres 20let stary benzinovy Polo se spotrebou 6L,predloni jsem ho mel trochu vic upraveny,ale zralo to 14L,tak jsem to vse vratil a nechal jen neco:-)
:-))ja si obcas pany v Octavii s 1.9tdi vychutnavam:-))konkretne tato sorta lidi spatne nese,ze by mela jet 100km/h za necim takovym a museji si dokazovat sve obrovske ego,takze se mi lepi na prdel a snazi predjet,je fakt ze ja na normalni silnici s tim tvrdym podvozkem vic jak 150km/h jet nemuzu,takze je pak radsi poustim,protoze kdyz vidim ze proste udelaji vsechno proto jen aby si dokazaly ze to dokazou,tak radsi davam nohu z plynu:-)),ale fakt to neni jen o tom turbu,protoze na dalnici to pri 200km/h uz vzdaji:-))
ale Johanikovi to sakra jede:-))na toho ted nemam:-))))
tyvoe to je zase diskuze :)))
široko a TDI ?? totální volovina...sice už to neni rádoby sportovní auto jako tomu bylo kdysi a je z toho konzumní vozidlo s podivnym tvarem ale TDI tomu prostě nesedí.... nějaký kecy o 300 nebo kolik hp v tdi sou fakt mimo mísu, ty dvoulitry to prostě neudržej resp. rozpadaj se samovolně při těch 170 už to je na ně až až.....
2.0tsi tomu sedne, má to vcelku normální zvuk a jede to s tim taky dobře.... výkon se tomu dá přidat ale ta životnost a poruchovost bude taky fajnová hnedle :)
marty tu zase chyběl a zase nasadil korunu s jeho pojíždědlem co táhne vocpoda a pojíždí dokonce i vtecy který si vklidu jedou a řaděj ve 4k a netušej že s nima závodí nějakej idiot v továrně na čoud jemuž se to hned na další křižovatce rozpadne......
ad escort : jasně i s 96kw zeteccem bezproblému natře 2.0tdi ale to natře většina aut co jezdí tady po silnicích....tam je opravdu jen pocit tahu ale skutek utek
35d motory u brambora a 350cdi ..... super motory který i s velkejma krávama docela jedou a v malý jedou velice dobře, dost na to aby jim oturbený malorážky nastačily ale jak čas ukazuje ty motory začínaj bejt velice ale velice poruchový a jejich opravy sou fakt nákladný....když sou nový tak pohoda ale vč. spotřeby.....
marty je prostě jasnej typ "dieselpower" aneb vesnickej trubec co opustil jeho bejvalej favorit 1,3i a čistě náhodou koupil cokoli novějšího od škodárny s 1,9tdi a nechal se dočista opít rohlíkem v podobě jakýhosi tahu vocpod kterej nabuzuje pocit toho že to auto jako jede fakt hustě (jasně po favoritu) a ted nebude uznávat nic jinýho než dieselpower což je dle mě :
banda regulérních idiotů opitejch rohlíkem jejichž jedinej cíl je vyšponovat už tak neskutečně poruchový motory na jejich maximum (za použitý SW neb HW nerozumej) a "pojet" kdeco na běžný silnici aniž by s nima protivník závodil a následně napsat "pojel sem 996 4x4" neměl nejmenší šanci přitom s tim v životě nejel , neví jak takový auta jedou a už vůbec neví že ten jejich motor má takový výkonový rezervy že se mu u toho jeho tdi který žádný nemá a nemělo může nechat jen zdát....
kdo má tdi na spotřebu nebo na běžný ježdění tak prosim je to jeho věc, ale tahle komunita vypatlanců ta mě leze krkem už delší dobu a klidně at si mě najdou , stojim si za tim že to je banda idiotů a marty je toho živoucim příkladem......

03.06.2011, 11:30 |
bafis tak pravil buh....
marty: hele nech si joudy pro svýho fotra jo.
co tak čtu tak jseš asi lehce mimo, ale mě je to fuk.
psal jsi, že neznáš atmosféru co jede, ne že to musí bejt nějaký běžný auto, ty tvoje poladěný nafty co ti přijdou že jedou taky nejsou nic běžnýho.
JP: takhle smrděl naposled muj golf 66kW nafta, posledních 10let se mi nestalo, že bych za dýzlem musel zapínat vnitřní okruh (pokud to není nějaký načipovaný hovado)
K tomu smradu. Otec má 96kw PD či co a taky je to cejtit jakoby něco nakyslýho s chlorem.
party_boy - není to náhodou s filtrem pevných částic? Nelejou se tam náhodou ty "chcanky"? To pak smrdí - čpavek+chlor a mě z toho slzí oči a brní nos. Ale povětšinou takto smrdí nové díesly, co právě do vejfucku přicmrndávaj sračku kvůli emisím.

03.06.2011, 13:00 |
Rudi konik - chcanky v kufru maj až nejnovější nafty, dost dlouho bylo DPF ještě bez chcanek a kor ještě O1 96kW, ty jsou v malý míře v rajchu a v čechách prakticky žádná.
M3 neni zadnej zazrak, jede to o chlup lip nez poladena nafta :)) No já se snad poseru :))

03.06.2011, 13:39 |
Lukaash | Upraveno: 2011-06-03 13:40:07
NP : s tim 996 jsi to spatne pochopil, Marty v tom byl vozen a rika, ze je to dalsi level ...
další level po poladěný naftě je 996ka :))
LoooooooooooooooooL to me dostalo,martymu se po 1,9Tééédéééííí zda jediny co trochu jede porsche 996??No ty vole tak to je vazne masakr,naprosto souhlasim s Nismem.
Vy vemena blbý :o))))
Dám trochu OT, stejně ten topic je totálně rozesranej :o)
Dnes sem si v jednom bazaru poslechl náhodou Insignii OPC? tuším 2,8 TUrbo, nejakých 330 koní a z toho zvuku jsem unešenej kurva. To prostě byla nádhera když to člověk trocha vytočil.
M3 neni zadnej zazrak, jede to o chlup lip nez poladena nafta
- takze M3, ktera jese lip nez poladena nafta neni zadny zazrak, ale ta nafta jede stale hur, takze vlastne nafta je jeste horsi nez "zadny zazrak". Abych tuto teorii kterou jsi sam splodil podporil, dam ti sem jedno video:
[ Link ] casy 3:30 a 4:30, pokud neumis anglicky tak komentar je nasledujici, 3:30
Ok a co vykon, seslapni to ...ne, ne, nic. Tak to bylo dobrych pět vteřin absolutně ničeho na čtyřku. Ok, dám tam trojku, přestalo to zrychlovat, musel jsem zpět na čtyřku. Je to stejný jako všechny diesly, na chvilku to zabere a je to pryč. Takže vykonné? Není. Závěr je: tohle scirocco je dobré auto, které zničili. Oba souhlasíme, že to auto je blbý nápad. Auto jako je tohle by mělo mít benzínový motor. Ujasníme si to, náš názor je, že tohle auto bys neměl koupit.
4:30
Pokud můžu říct, vw scirocco je hezké auto, ale co udělali je, že do něj dali motor z hausbotu.
Nápad dát do tohoto typu auta takový motor si zaslouží nálepku "na co jste to sakra mysleli" ,což asi není dobrá reklama.

03.06.2011, 19:55 |
JP | Upraveno: 2011-06-03 19:56:47
Podle mě TDI v Sciroccu z pohledu prodejů určitě smysl má. Je spousta lidí co chtěj jenom auto který vypadá dobře, případně se tváří jako sporťák a je jim úplně šumák jak ve skutečnosti jede nebo nejede protože s tim stejně nikdy opravdu rychle nepojedou a i když jo, tak 99 ze 100km stejně bude tuctová jízda do práce/obchodu apod. Nebo jsou dokonce s jízdním projevem dieselu spokojený, viz marty. Neni důvod nedat takovejm lidem to co chtěj a cpát jim za každou cenu benzín...
celej VW group je marketingove postavenej na TDI. bez nej nejde prodavat ani scirocco.

04.06.2011, 00:47 |
marty Tak jste pomluvili vse, co slo a snad uz jste spokojeni. Kdyby totiz nekdo z vas konecne vytahnul hlavu ze zadku a precetl,co jsem napsal, pochopil by, ze nemluvim o seriovym motoru TDI !!! Ale o motoru, kterej je naladenej na naprosto jiny parametry nez nejakejch 170koni,350Nm a mizernej prubeh atd. a az tu zas budete zminovat nulovou zivotnost, tak muj motor vydrzel 4 roky denniho provozu s minimalni udrzbou, coz je pro mne dostacujici, tot vse, dal reagovat nehodlam a vy se tu treba po ... :-)
A proc bych mel investovat penize do neceho tak nesmyslnyho jako je "poladeny TDI"? Proc ty stejny penize nemuzu investovat do 2.0 TSI? Nebo si myslis ze turbo, vstriky a mapa jde zmenit jen u TDI? Dyt jenom blbej bluefin prida u TSI cca 40 koni. Verim ze za stejny penize ktery bys nacpal do toho TDI bys u TSI udelal MNOHEM vic a s mensim negativnim efekterm pro vydrz motoru.

04.06.2011, 15:41 |
marty Chtel sem nereagovat, ale odpovim. Nuti ti snad tady nekdo neco Proffesore? Pisu o svoji situaci, naopak proc bych ja mel investovat do nenazranyho benzinu, kdyz muzu jezdit stejne rychle, ale levneji?!! Samo, ze jde poladit kazdej turbomotor, proto sem taky napsal, ze 2.0 TFSI jde stejnym zpusobem lehce upravit na 350hp, ale pokud se jedna o FWD, tak tam je stejne vic nez 250hp, jak Johanik potvrdil k nicemu, protoze neni trakce! A pokud muzu mit 250hp v dieselu nebo v benzinu, tak je jasna volba nafta, protoze to navyseni mam u nafty mam za zlomek ceny + znatelne nizsi spotrebu + dalsi moje duvody oproti benzinu! Takze benzin jedine tam, kde to ma smysl(4x4) a na co uz nafta absolutne nestaci (350hp+). A kazdej poladenej motor ma snizenou zivotnost, ale zatimco s zivotnosti poladenyho benzinu(napr. 2.0 TFSI) nema nikdo dlouhodoby zkusenosti, s naftou naopak ano a vcelku pozitivni i pri velkym navyseni vykonu! Ale to bys taky musel uvazit spoustu dalsich aspektu! Neni jen cerna a bila!
Takze co udelas abys zvysil vykon ze 160koni na 250 u nafty a kolik to bude stat? At muzu porovnat s tim kolik stoji zvyseni vykonu u TSI, coz cirou nahodou vim.
Ad spotreba, takze ty si koupis auto za nejakych 700 000,- (nove) a pak budes resit, ze ti bere o 2-3 litry na sto km vic? Zkusenost pri navysovani vykonu u 2.0 tdi a 2.0 tsi? Jak stary jsou ty motory? O kolik je 2.0 tdi starsi nez to tsi?
No hlavne nezapomenme na primou umeru, ktera plati jen u TDi :
cim vetsi vykon, tim mensi spotreba
S zivotnosti poladeneho benzinu jsou bohate zkusenosti, protoze nejen TDi jde cipovat, ale kupodivu io turbomotory - to je prekvapko. Na netu je spousta majitelu pevne upravenych TDi, kteri shaneji novy motor.
Ohledne srovnani 250hp v nafte nebo v benzinu, tak pri primem srovnani vyhraje benzin a to v jakemkoli rezimu.
Marty prestava to byt k smichu, zacina to byt trapne.
marty zije asi porad v tom x let starem oblaku dymu 66 a 81kw kamen kde se dalo jezdit se slusnou spotrebou,coz se dnesnich dyzlu vubec netyka.
Počkat, to chceš říct, že nový nafty nemaj slušnou spotřebu? Zas nepřeháněj.
tak jako 2.0TDI sem jel s prumerem 7,5L dalku to pro me rozhodne zadna hitparada neni.s leonem 2,8 4x4 jedu dalka za 8L tak to neni teda zadny rozdil.
Jestli si náhodou nejel s naftou pilu a leona jen tak nelechtal :-D Joke
kdyz jedu normalne tak skazdym autem jedu vsude uplne stejne,stejny rychlosti(vestnou dle pravidel),a samozrejme me to nikdo nemusi verit,je to muj poznatek a jen sem ho pridal zde do diskuze.

04.06.2011, 17:49 |
Pajk Marty mluví například o tomhle a to na rovince ujede ledas čemu. Je to teda 4x4.
Ale taky mám mnohem radši benálek.
[ Link ] Proffesor_W:
IC, vstřiky, nějakej hybrid, laufen + soft = to by mohlo být nějaký páďo+-
Jinak nemůžu souhlasit, že by benzín byl na ladění dražší, cena bude +- stejná. Ať už 1,9TDI vs 1,8T nebo 2,0TDI vs 2,0TFSI. Ve druhém případě bude benzín dokonce podstatně levnější. Pokud se teda bavíme o výkonu +-250PS.
u 2,0TFSI ti na 250PS abys zachoval plnou životnost stačí přímé sání, FMIC a soft.. investice cca 25tis. Pokud by se mělo jednat o 270-280PS tak přidáme turbo back 20tis a úpravu pumpy 10tis, takže ve výsledku cca 55tis. To už je hranice K03 turba. Pokud bych přidal K04 turbo a RS4 vstřiky tak se ta hranice posune někam k 320-340PS, záleží na odladění.
Pajk:presne tak to cenove bude, bluefin dava 40 HP za nejakych 450 liber. Ad ta oktavka v tom videu, pan s korvetou si evidentne rekl, omfg, radeji ho necham trochu poodjet abych neco videl a nenapral to do lidi, auto se mi taky nechce umyvat po kazde jizde.

04.06.2011, 19:22 |
Luke_288 | Upraveno: 2011-06-04 19:23:23
party boy: tak samozřejmě, že jel s naftou pilu a seata pak polechtal. já mám se 170koňovou naftou dlouhodobej průměr (podotýkám, že spočítanej, protože moje auto na palubáku kecá jak svině) 7,5L/100km, ale 70% je tam podíl dálnice s rychlostí 150-160tacho tempomat. navíc superb už je poměrně těžký auto. s OII 77kW naftou jsem měl průměr na 240tis km 6,8l/100km. ano, nejsem z řady dýzlfanatiků co vyprávěj jak jezdí za 4,3l/100km při průměrný rychlosti 180km/h, ale pořád ve stejným rychlostním režimu budou podobně silný motory nafta/benzín žrát líp ve prospěch nafty.
Proff: u auta za 700K (novýho) je rozdíl na spotřebě 2-3l/100km při nějakým větším nájezdu znát. tohle ještě není cenová kategorie, kde by lidi na spotřebu ve většině případů nekoukali.
Já taky nejsem žádnej benzínfanatik. Jen zatim naftu nepotřebuju na těch pár kiláků co najezdim. Je mi jasný, že ta nafta bude žrát vždycky míň.
jasně a o tom to je. nafta je o hovně, to je jasný, sranda s ní není a pokud ano, tak pak aby do toho člověk nasypal dost peněz a bál se vyrazit někam dál aby nerupla hlava apod a to neřeším životní prostředí, který těma sazema asi dostává taky lehce na prdel. (i když teď začne audi montit do A6 300koňový naftový biturbo se stovkou za 5,4s). tohle jsou prostě fakta, ale jako věci typu, že se 2.0TDI jezdí za skoro stejnou spotřebu co 2,8V6 jsou nesmysly.
já jezdím nudnou naftou, přiznám to, je to můj služebák co zároveň užívám soukromě, takže mě stojí provozně nulu a byl bych blázen abych na tom něco měnil.
Mám pocit, že si z nás marty dělá srandu ... jinak to není možný, to by musel být ještě větší blbec než zelenobílokrvák Daniel Cruz :-)))

19.08.2011, 10:04 |
vypuk Taky jsem byl schopnej jezdit s 2.9 VR6 spotřebu 7,4(odpojenej kardan), a taky se tim nechlubim ;) Když člověk chce jet na spotřebu, jezdi jak papaláš pomalinku polehounku, proženeš naftu/benzín - u všeho roste spotřeba. Nevím jak někteří, ale rád si podržím nějakého benzína hezky až na hranici kdy výkon roste ale neupadá, a pak pěkně řadím,...
U TDI je spíš většinou takový ten pocit "jezdím levně", tak tomu dám, ale stejně ve výsledku každej dosáhne dna nádrže +- stejně rychle...
Na ulož.to je ten díl kde hodnotí široko v dehtu ke stažení,opatřen českými titulky.
Stojí to za shlednutí,Jeremy na něj točí reklamy,jaké svět neviděl!!!! Opravdu doporučuji,brečel jsem smíchy.

19.08.2011, 11:44 |
Shr3k Docela se bavím. Na cestování mám 185k dieselovou mazdu, ze který nelítá vůbec nic, ale dělat takovou kravinu, jakože kupovat Scirocco s TDI a dělat z něj tuningem maďarský Ikarus, no to by mě v životě nenapadlo.

19.08.2011, 15:05 |
hanzz Jen ať si to jelito dehtový scirocco koupí a ať si ho i poladí. Jeho boj, zbytečné mu cokoli rozmlouvat a vysvětlovat.
Nakonec je to docela zábavné. Často se bavím stylem jízdy takových poladěnců, kteří to na rovince s doprovodem mraku sazí "vocpoda" rozjedou co ta rovinka umožňuje a do každý zatáčky jdou na brzdy a tu projíždějí nesmyslně pomalu. Nedej bože, když se rovinek nedostává a je to samá zatáčka. Sranda takoví závodníci :)

19.08.2011, 16:52 |
JP Takovejm se u nás řiká rovinoví jezdci. Ale ono obecně narazit na nějakýho pana řidiče co správně projíždí zatáčky je vzácnost, takže bych to neházel jenom na lidi s čiplýma TDI:)