
Navštíveno 21474x

zdravím zajímal by mě rozdíl mezi těmahle motorama. osobně si myslím, že TFSI postrádá kompresor a má jen turbo a TSI má oboje. Nebo se pletu? nějaké zkušenosti?

04.06.2011, 18:57 |
relax mam pocit, že je to opačně
Turbo paliva vrstvené vstřikování (TFSI) označuje druh vynucené-aspirace (" turbo ") motor, kde je palivo tlak-injekčně přímo do spalovací komory . FSI (VAG), přímé vstřikování technologie zvyšuje točivý moment a výkon jiskry-zapálení motorů, z nich dělá až o 15 procent úspornější a snižuje emise výfukových plynů [ 1 ] .
[ Link ]

04.06.2011, 19:42 |
hutchins | Upraveno: 2011-06-04 19:43:35
nedávno se to tu psalo, konkrétně o 2.0 v OII RS, TFSI byl v předface vyžadoval natural 98, mám pocit že splňoval max euro 4, proto přišli s TSI, jinak oba mají jenom 1 turbo, kompresor s turbem je snad jenom u 1.4 ve Fobii RS
ok už mám jasno, a to turbo-kompresor je fakt jen v tý fábce dík
HT: to je rodzil mezi TFSI a FSI, nikoliv mezi TFSI a TSI :)
TFSI je klasicky turbo. TSI je opravdu turbokompresor se 1.4 motorem. Myslim, ze se snad daval i do A2 v podobe 1.2. Kazdopadne je to jebka lina :)
zde je to vysvětleno asi nejpřesněji:
FSI
[ Link ] TSI
[ Link ] Jinak OII RS TSI je přeplňována pouze turbodmychalem, které je chlazeno vodou.
Turbo + kompresor má jen FII RS.

05.06.2011, 15:08 |
ronny nejsem si jist ale zda se mi ze turbo+kompresor nema jen F II RS.podle me ho mel i golf 5 a byly to dva motory oba 1.4 akorad jeden mel 90kW a druhy 125kW az hodne dlouho po tom bylo udelano 1.4 132kW.jinac ty tsi byli i v seatech
JJ golf to měl, myslim že to u VW brali jako slabšiho sourozence GTI a jmenovalo je to GT

05.06.2011, 20:50 |
ronny jj presne tak byli to obe GTcka
Myslel jsem to tak, že z embéček to má jen FIIRS