Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Čištění vstřikovačů - benzín

 o Navštíveno 12106x o
o 14.06.2011, 19:20 | Davi-RS
Potrebuju radu,na vw golf 4 1.8T r.v. 99 mam nejspíše zanesené vstrikovače nevite o nekom v OKOLI PLZNE !!! Kdo to dela,nebo nakou radu jak aa cim vycistit ??? diky za kazdou radu.


o 14.06.2011, 19:23 | Knightey-
Ani jsem netusil, ze to u benzinaku jde vubec.
Od ceho by mely byt ty vstrikovace zasrany vubec?
o 14.06.2011, 19:25 | Davi-RS
no meli by udajne jit,od ceho? ja nevim,spatnej benzin atd?? kamaradovi to delali primo u VW a bylo to oki. auto skube jako bejk :D a vsechno ukazuje na ucpany vstriky
o 14.06.2011, 19:29 | walish
spíš jestli neodešel úplně. Jinak projeď filtry a hadice,může být netěsnost,prasklá atd. A ucpaný filtr to může dělat taky.
o 14.06.2011, 19:51 | Nismo.Power
začni palivovej filtr
pak prověř HAL resp. polohu kliky
pak ucpanej vejfuk...

zasraný benzínový vstřiky to je fakt raritní záležitost....
o 14.06.2011, 20:07 | Davi-RS
svicky origo cca 5000km + palivovej taky origo,kat je OFF :D a ted sem koukal na svicky a sou cerny jako prase,ale nepride mi to ze by to slo na 3. ma to civky na kazdy svicce, a VAG nic nepise :/
o 14.06.2011, 20:08 | nocarret
Jako Nismo, jestli chceš mít jistotu tak je vymontuj a pošli do Jet servisu
o 14.06.2011, 20:18 | Knightey-
svicky cerny jak prase? To zase ale neni moc dobre :)
o 14.06.2011, 20:28 | Davi-RS
me je to jasny ze to neni moc dobre,ale duvod toho :D
o 14.06.2011, 20:29 | Knightey-
nedavno se to tu resilo, nekdo sem dal odkaz na priciny toho, kdyz jsou svicky takovy a makovy :)
o 14.06.2011, 20:37 | Davi-RS
a nevis kde :)
o 14.06.2011, 20:46 | Nismo.Power
a auto se chová jak ? netáhne ??...
co takhle uniky tlaku (IC/hadice).... to si pak rozhodí směs jak cyp a tradá máš černý svíčky jak nic :)
o 14.06.2011, 20:56 | Davi-RS
auto škube jak kdyby dochazel benzin,skube tak silne ze si rad ze se udrzis volantu :/
o 14.06.2011, 20:57 | Davi-RS
kdyz mu slapnes auto tahne a skubani jakoby ustava ;)
o 14.06.2011, 20:58 | walish
Zkontroluj ty hadice
o 14.06.2011, 21:03 | Davi-RS
Blow fouka tak jako vzdy,ani zadny siceni nic,treba vcera to nedelalo nic,dneska rano taky a odpoledne obcas...
o 14.06.2011, 21:20 | Knightey-
Tak jsem si dal tu praci a nasel ti ty veci ohledne stavu svicek.
Snad to pomuze i dalsim trebas :)

foto k příspěvku  od Knightey-

o 15.06.2011, 00:16 | radek.613
Samozřejmě že jsdou benzínové vstřiky zanést, jako svíčky, jako ventilová sedla, jako cokoli jiného co se účastní blízkosti spalovacího procesu. Střídání teplot (studený benzín-horké tělo vstřiku + potrubí) ve spojení s někdy nemalým obsahem vody či ředidlových uhlovodíků způsobuje zanášení sedla a jehly tvrdou krustou, které se nemechanicky za chodu motoru lze jen velmi těžko zbavit. Výsledkem jsou nepravidelné tvary kuželů, chybné vstříknuté množství versus doba otevření vstřikovače, v horším případě pak netěesnost sedla - prokapávání vstřikovače do sacího traktu, a tím pádem jízda na ultra-bohatou směs se všemi problémy které přináší - zanášení svíček, vysokou spotřebu, škubání motoru, saze z výfuku, špatné reakce na pedál plynu, atd.... Proto se benzínové vstřikovače čistí chemicky, v čistícím stojanu, který obsahuje zdroj tlaku, čistící náplň vpravdě ohavné koncentrace a zdroj obdélníkových impulzů různé střídy, kterými je ve stojanu upevněný vstřikovač buzen (mnohokrát za vteřinu otevřen a zavřen, různě rychle a s různě dlouhým poměrem open-close) a je krze něj, zpravidla do odměrného válce, pod tlakem 3 až 7 mi bar protlačován čistící roztok, který ho čistí. S čištěním se přestává tehdy, je-li tvar kuželu z čištěného vstřikovače v pořádku a je-li za testovací dobu nástřik množství do odměrky stejný jako u nového, případně, po přirozeném opotřebení, jsou nástřiky vstřikovačů z jednoho motoru navzájem co nejvíc shodné. Pokud se nezadaří ani tímto způsobem vstřikovači navrátit rozumný stav, musí do komunálního odpadu, ale to jsou ojedinělé případy.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3149 sekund.