
Navštíveno 12106x

Potrebuju radu,na vw golf 4 1.8T r.v. 99 mam nejspíše zanesené vstrikovače nevite o nekom v OKOLI PLZNE !!! Kdo to dela,nebo nakou radu jak aa cim vycistit ??? diky za kazdou radu.
Ani jsem netusil, ze to u benzinaku jde vubec.
Od ceho by mely byt ty vstrikovace zasrany vubec?
no meli by udajne jit,od ceho? ja nevim,spatnej benzin atd?? kamaradovi to delali primo u VW a bylo to oki. auto skube jako bejk :D a vsechno ukazuje na ucpany vstriky
spíš jestli neodešel úplně. Jinak projeď filtry a hadice,může být netěsnost,prasklá atd. A ucpaný filtr to může dělat taky.
začni palivovej filtr
pak prověř HAL resp. polohu kliky
pak ucpanej vejfuk...
zasraný benzínový vstřiky to je fakt raritní záležitost....
svicky origo cca 5000km + palivovej taky origo,kat je OFF :D a ted sem koukal na svicky a sou cerny jako prase,ale nepride mi to ze by to slo na 3. ma to civky na kazdy svicce, a VAG nic nepise :/
Jako Nismo, jestli chceš mít jistotu tak je vymontuj a pošli do Jet servisu
svicky cerny jak prase? To zase ale neni moc dobre :)
me je to jasny ze to neni moc dobre,ale duvod toho :D
nedavno se to tu resilo, nekdo sem dal odkaz na priciny toho, kdyz jsou svicky takovy a makovy :)
a auto se chová jak ? netáhne ??...
co takhle uniky tlaku (IC/hadice).... to si pak rozhodí směs jak cyp a tradá máš černý svíčky jak nic :)
auto škube jak kdyby dochazel benzin,skube tak silne ze si rad ze se udrzis volantu :/
kdyz mu slapnes auto tahne a skubani jakoby ustava ;)
Blow fouka tak jako vzdy,ani zadny siceni nic,treba vcera to nedelalo nic,dneska rano taky a odpoledne obcas...
Tak jsem si dal tu praci a nasel ti ty veci ohledne stavu svicek.
Snad to pomuze i dalsim trebas :)

Samozřejmě že jsdou benzínové vstřiky zanést, jako svíčky, jako ventilová sedla, jako cokoli jiného co se účastní blízkosti spalovacího procesu. Střídání teplot (studený benzín-horké tělo vstřiku + potrubí) ve spojení s někdy nemalým obsahem vody či ředidlových uhlovodíků způsobuje zanášení sedla a jehly tvrdou krustou, které se nemechanicky za chodu motoru lze jen velmi těžko zbavit. Výsledkem jsou nepravidelné tvary kuželů, chybné vstříknuté množství versus doba otevření vstřikovače, v horším případě pak netěesnost sedla - prokapávání vstřikovače do sacího traktu, a tím pádem jízda na ultra-bohatou směs se všemi problémy které přináší - zanášení svíček, vysokou spotřebu, škubání motoru, saze z výfuku, špatné reakce na pedál plynu, atd.... Proto se benzínové vstřikovače čistí chemicky, v čistícím stojanu, který obsahuje zdroj tlaku, čistící náplň vpravdě ohavné koncentrace a zdroj obdélníkových impulzů různé střídy, kterými je ve stojanu upevněný vstřikovač buzen (mnohokrát za vteřinu otevřen a zavřen, různě rychle a s různě dlouhým poměrem open-close) a je krze něj, zpravidla do odměrného válce, pod tlakem 3 až 7 mi bar protlačován čistící roztok, který ho čistí. S čištěním se přestává tehdy, je-li tvar kuželu z čištěného vstřikovače v pořádku a je-li za testovací dobu nástřik množství do odměrky stejný jako u nového, případně, po přirozeném opotřebení, jsou nástřiky vstřikovačů z jednoho motoru navzájem co nejvíc shodné. Pokud se nezadaří ani tímto způsobem vstřikovači navrátit rozumný stav, musí do komunálního odpadu, ale to jsou ojedinělé případy.