
Navštíveno 13845x

Viz nadpis. Nejlepsi by bylo vymenym zpusobem at se nemusi cekat.
Umi to nekdo ci vite o nekom z okoli Severnich cech?
V nedeli bych ji sundal, takze pak od pondeli by byla k mani :)
Diky moc.
[ Link ] sem jezděj (posílaj nápravy) lidi co maj na severu Citroen Xsara a jsou spokojeni
[ Link ] je tu o repasích dlouhý vlákno. Cca za 3hodiny hotovo i s autem
Můžu jenom doporučit taky sem dělal na P206 předem sem zavolal,vyndal odvezl a za hodinku a půl byla hotová komplet cena 4500 bez papíru
Muzu se blbe zeptat co je na te naprave tak spesl? :)
torzní tyče a ložiska - začnou skřípat ložiska, tak se musí vyměnit, zkontroluje se stav torzek.
Přesně tak,mě dřelo jedno kolo o podběh :) dělali to komplet,je to u všech Francouzů :)
Na tom webu je i fotodokumentace, co se dělá.
Tak tak... čím horší stav tak tím víc zadní kola do ,,A,,
Já to dělal sám, nic na tom není. Sice na VTSu, ale to je to samé.
Tady máš návod
[ Link ]
Lukasino ...... njn, vááááálná většina FR krápů tohle má, výdrž kolem 150k, cena nový je tátální raketa, cena dílů né tak hrozná ale práce +specializovaná firma a v nápravě seš věršinou za 10k i víc protože k tomu bejvaj ještě pomocný ramena který v důsledku tý mrtvý nápravy umřou hned taky, a nejedná se jen o "vrazání" ale hlavně o vůle který na ní pak už sou horší než na zetoru v JZD a to auto nelze udrždet na silnici :)
neni tak dávno co sem dělal repas na 206sw , za použití originál dílů to vyšlo 18k, s jinejma ložiskama to nevydrží prej ani 100k takže pokud takhle levnej repas za použití "divnejch" dílů tak se toho auta následně zbavte....
toť realita FR aut a musí s ní počítat každej kdo něco takovýho vlastní
aha, diky, hned jsem chytrejsi... torzky jsem mel naposledy na Exploreru, ale vepredu :o)
Tak tak, jedno zadni kolo uz ma do A. Je to auto, tusim 1.2, jedne baby. Koupila to nedavno jako sve prvni auto a chce to mit v kupe.
Jestli s tim najezdi cca 8t za rok, tak to je hodne. Cili original resit nebude a kdyz ji repasovana vydrzi tech 100t km, ma to do konce zivotnosti toho auta :)
Je to cca 150km, no neni to nejhorsi pokud maji dobre reference.
Tam cinknu a uvidime co a jak.
Take to budu muset resit. Peugeot 306 break.

01.08.2011, 13:00 |
tygrm | Upraveno: 2011-08-01 13:00:31
nismo už nepiš ty hovna každej umí vygooglit co ta repase obnáší a co stojí. V Příbrami je firma, která děla jen ty nápravy a cena je 6000,- za 206. Je teda divný že ta 206 po tý repasi najela 90k a drží. Ty už vážně nejsi na stejný planetě.
Taky jsem to řešil. Ovšem na autě z roku 1957 :-D
Nismo, pises kraviny, to zalezi pouze na tom kam az to nechas dojit, 10 litru mozna u vas ve Vatově. Pokud se ti ozvya skripani pri propruzeni a das to opravit hned, tak jou to z 90% jen loziska, cena tak 4000,- pokud se na to ale vyseres a ono to skripat prestane, pak je to i s cepama v prdeli, vyrejou se do nich drazky a musis to vymenit oboje. Matros je za pakatel, ale vymenit to da zabrat pokud je to zatuhly. Lisi se to kus od kusu.
Takze pokud uslysite neco zezadu skripat, hned s tim do servisu. Delas to jednou za 100 000 km za 4000,- ... co to je ..
Ja to nechal delat na 106 s16 pri 130000 km. Kamos ma saxo a ma najeto 214000 a do ted je v klidu.
u nas je komplet nova naprava za 400-500€, repasovanie cca 150€ a funguje to... nedavno som to riesil na 206 s kolesami extremne do A...
já sem vám jen napsal v jaký to je cenový relaci za použití originálních dílů což je třeba rozlišit...
jasně když se to nenechá dojít daleko tak se dá vejít kolem těch 5-7k jenže chce to sledovat, to vrzání umí přijít i když už je to totál viz ta co sem dělal
na 206 sou ještě pak 4 siláče co držej do kastle a v mojim případě se nedalo říct že držej spíš že tam ještě zbytek je.....vakl jak hovado ale vrzat začla až potom...
no a za použití originál peugeot jsme tam kde jsme takže repase v horní dolní nerešim píšu jen realitu když to člověk chce mít pořádně ač sám si teda myslim že jestli tam dát máslovou druhovýrobu co najede do 100k nebo originál 3x dražší co najede 150 tak jak moc se to až vyplatí....ale náš zákazník náš pán....
prostě torzka od plžota nestojí to samý jako nějaká druhovýroba a vo tom to je :)
No to jo, ale kokot ten co si to necha delat origo, ale to je u vsech automobilek, ja kdyz si necham objednat origo brembo kotouce u renaultu tak za ne dam 2x tolik nez kdyz si je koupim v elitu. Z UK mne vyjdou jeste o neco levneji ...
Nejsem magor abych to chodil kupovat do renaultu potom. To jen v pripade ze mam zaruku a je to v ramci garancky.
Taky jsem resil napravu u staryho clia, vymlaceny to gumovy ulozeni. U renaultu meli jen komplet i s tim odlitkem za asi 9kkc jedna strana. Ale nakonec jsem to nekde vygooglil samotny a 2 kusy vysly myslim na neco malo prez 400kc. Vymenu jsme zvladli s kamosem na heveru za par hodin.
Jak jsi byl v Příbrami spokojen s prací?

13.08.2011, 10:30 |
clown Davados .., na 405 to Pribramaci udelali velmi dobre a hlavne rychle,

16.08.2011, 09:04 |
Jozzo Borec předemnou to vyřešil tím že vystříhal podběhy aby to nedřelo o ně :-D takže mi krásně teklo do kufru.
Nápravu jsem nahodil z maleho citrouše zx v naději že malé kupéčko je lehké a bez tažného bude náprava OK...po pár tisících se ozývají zase ložiska.
Naštěsí šla ta paštika z domu.

18.01.2015, 21:25 |
wefa Trochu oživím zastaralé téma. Mám Peugeot 206 a při zhoupnutí je slyšet skřípnutí, ale ne vždy. Začíná mi náprava? Nepozoruji kola do A, tak se raději ptám, abych řešil předem, než bude třeba pozdě. Mám aktuálně přes 150k km najeto, což by i odpovídalo na zadní nápravu.
navrtej maznice a natlač tuk do ložisek, výrazně prodloužíš životnost