
Navštíveno 2226x

Umřel nám Sharan... hledám za něj náhradu podobných užitných hodnot s podstatně lepší spolehlivostí.
Na ceně nezáleží, musí to být nové, komforněji založené
Návrhy?
Zatím zaujal snad jen C-max
Ze Sharanu do C-maxu je silný downsize:-) Nemá to být spíše S-Max??

02.08.2011, 09:27 |
Zdeny60 | Upraveno: 2011-08-02 09:28:39
Ojojojoj - a navíc prý na ceně nezáleží:-) Tak co třeba nový S-Max MY2011-hezký auto, nový TDCI 120kW s tím pojede, dále např. nová tribeca 3,6 190kW - to je hrčák:-)
No a pak klasika: Q5/7 .-) :-) :-)A nebo - chuťovka - nový Ford Galaxy. To se líbí mně. Jen to na nic nepotřebuji.A navíc bych za to ty prachy fakt nedal, to bych si radši koupil pořádný aparát:-)
Nebo ty nový Pažouti s 1,6 turbo benzínem (5008?? či jak se to jmenuje, to by mělo být komfotní dost, o splehlivosti mlčím).
Kuwa a já si myslel, že VW je nesmrtelný:-)
Vážně, kolik měl najeto a co se mu stalo?
samozřejmě S-max :-) ty písmenka se zamotala
najeto 50tisíc 1majitel od nova .. MY06 teď se zhroutila elektroinstalace. Neblikají blinkry, odpojuje se ABS, blikají a pískají všechny kontrolky, rychloměr vyletí na netutrálu do dvoustovky..
Už to má 2x výměnu nezávislého topení, ložiska pření nápravy, centrálu, imobilizéru.. Asi špatný kus. nemrtelný to teda rozhodně není
Že by kuna nahlodala káblík? :-)Jinak 50.000km od r. 2006 - to je tedy luxus, pořídit si kárku za bratu melouna na pár kilometrů:-) Ale i to se stává.
A jiný servis jsi nezkoušel? Vždyť na tomhle autě zase tolik moc elektriky není, nehledě na to, že diagnostika musí v tomto případě jednoznačně odhalit chybu konkretního uzlu.
Bral bych S-Maxe. Dle měn fakt dobrý kompromis mezi cenou a UH. A když může být nový = záruka, není maoc lepších variant.
Ad rychloměr:
čéče, nenaroubovali ti tam elektriku ze SUbaru? To taky, když otočíš klíček do 1. pozice, tak všechny ručičky dojedou na doraz:-) Ale tam to tak má být:-)
Diagnostika odhalí velké kulové, vyzkoušeno.....

02.08.2011, 11:38 |
Rudi tak to je masakr, 50tis. a auto v loji, to snad ani není možný! Kdybys nebyl první majitel, tak bych snad věřil i v pochybnost původu či vytopení. Jinak mě se líbí S-Max, ikdyž je to Ford, tak bych do něj šel :-)
kuna nebyla, elektrika bez dotčení
Auto parkuje v garáži, v zimě se s tím bylo tak 4x na horách.. prostě nepochopíte tohle.. Syndrom nejezdícího auta.. On to je spíš špatnej kus, je to zrovna v době kdy e mělin facelift za novou tvář a tohle je holt nevychytaná série nebo si nějakej neměckej Gunter dal na pásu šlofíka..
Ohledně S-max zkus oslovit Lubak-a, jestli by uměl cenu.
PS: máme na prodej velmi hezkého Sharana... 1 majitel, garážováno, velmi málo najeto ...

02.08.2011, 12:04 |
nome zapoměl jsi napsat "top stav bez dalších investic" :-)
jinak jsem taky pro S-maxe
Za kolik by byl ten Sharan? Díky.
Sorry já ti nemůžu prodat Sharana tady na foru s ohledem na to, že vim jaká to je lundra zákeřná. Půjde protiúčtem za nové, ať se s tím trápí někdo jinej, kdo mě nebude znát :-))

02.08.2011, 13:10 |
Pekys Ze by nejaka kostra? :) Podobny priznaky s kontrolkama a svetlama mi delalo BMW, a byla to kostra primo na baterce.
Jinak taky jsem pro S-Maxe, akorát pokud málo najedeš, tak bych si už počkal až začnou prodávat ten 2,0i Ecoboost 250k ze ST :) Na toho totiž čekám já, ale má bejt až příští rok, takže mi zatím musí stačit předFL 2,5T. S autem jako takovým, co se týče prostoru, spolehlivosti, komfortu, výbavy - spokojenost.
2,5T lepší než eco-sračka 2,0T

02.08.2011, 13:15 |
Pekys L.k: Proč?

02.08.2011, 13:28 |
Only_One | Upraveno: 2011-08-02 13:28:57
2,5ka T se pro S-max v katalogu a ceníkách v CZ nevyskytuje, kdežto ten ekonesmysl 2,0 ano s 240koňma
2,5T už není od roku 2012 v ceníkách - eko-normy. Tak ji nahrazují eco2,0.
Proč lepší 2,5T než 2,0eco? Zeptej se Lubaka. Ten je prodává. Jeho slova mi stačí. Já jel sic jen v 2,0Eco-boost s mondeem. Samo, jelo to lépe než moje MK3, ale zas takovej zázrak to nebyl. Navíc průměrná spotřeba oproti 2,5T děs. Co má zákazníky, tak se s 2,5T motaj okolo 9,6l.....2,0eco se motá 11,5 a vejš.

02.08.2011, 19:06 |
Pekys L.k: tak já se s 2,5T motám kolem 12,5.
2,5T má 162kW, 2,0i má cca 176kw, hlavně, v novým se silnější motor nevyskytuje. Je to otázka priorit, ale já nafte moc neholduju. Pak jina volba nez 2,0i eco neni :(
volil bych Alteu XL,nebo novou Alhambru ta se povedla ve vsech smerech.
tož nachcalo ti do jednotky to se stává :) .... je jedno že to je podřadnej sharan prostě se to stane, tenhle tejden sem dělal 3-4 roky starou A4 vychcanou,minulej měsíc e61.... žádnej němec neni dokonalej a k jeho umření často stačí menší dešťíček.... japonec sice shnije všude až na ***** ale tohle se tam fakt jen tak nestane :) a svádět to na špatnej kus to nevim nevim... ;-)
co takhle Orlando ? neni to tak echt velký ale za tu cenu paráda a záruka dobrá za půl míče si s naftou a v plný :)
když ford tak ať si řiká kdo chce co chce tak jedině volvo motor,..... tdci prostě ne.
ecoboost je dobrá věc ale zrovna v podání fordu bych na to sral.... neni to moc odzkoušený zatim takže bys moc nevěděl do čeho deš..... stejně tak si týpek u našeho servisu koupil novou oktávku co umí jet na e85.... nikdy to ještě e85 nevidělo má najeto ani ne 2tis a po startu to chodí sotva na dva a podpaluje si krapet do sání...... asi taky špatnej kus :D
no myslím, že koncern opustíme a to ve všech ohledech.
Chevrolet sem viděl. Cena dobrá, ale jinak nezaujal a to především zvenku. Auto je pro šéfovou a ona chce trošku luxusu.

02.08.2011, 21:37 |
walish | Upraveno: 2011-08-02 21:38:15
Infinity? Lexus RX?

02.08.2011, 23:11 |
Pekys MB R
Cadilac SRX
Chevrolet Traverse
Chrysler Town & Country
Dodge Gran Caravan
Honda Odyssey
Mazda 5
Toyota Sienna