Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > kdy a jak pracuje vzduch.podvozek A6 allroad

 o Navštíveno 1597x o
o 12.08.2011, 09:44 | ladisv6
má někdo audi na vzduchu, nejlépe allroada 2006-2008 ? potřeboval bych vědět při jaké rychlosti se dá uplně zvednout, při jaké automaticky klesne z nejvyšší polohy. voleni urovně podvozku je závislé na rychlosti? myslim tím jestli při rychlosti 130 můžu přejít z komfort na dynamic a obráceně?


o 12.08.2011, 11:05 | Knightey-
podvozek se steluje automaticky dle rychlosti a z bezpecnostnich duvodu, nejde vzdy menit.
Tusim ze na nejnizsi stupen se prepina pri 160Km/h a nejde zvednout vys.
Ale kdyz jedes trebas ve meste, standartne je na 3 stupni, tak ho muzes prizvednout az na ten 5ty stupen ale zase jen do urcite rychlosti. Pokud ji prekrocis, tak se to zacne postupne znizovat.
A snizit to muzes vzdy uplne az na zem tusim, jen ne vzdy zvednout ma max, prave kvuli bezpeci.
o 12.08.2011, 23:17 | ladisv6
jo jo, ono to ani zvednutí na ¨lift¨ (nejvyšší) ani za jízdy přes 100 kmh neumožňuje. šlo mi o to, jestli když je zvednutí/snížení možné tak to elektronika povolí. jestli to nejde tak to elektronika nepovolí a ani se to mechanicky měnit nezačne a nic mechanickýho se nepoškodí..?neni tam něco když to třeba i omylem zvednu víc než to aktuálně povoluje že bych něco mechanickýho poškodil. asi ne co? elektronika to asi hlídá
o 13.08.2011, 00:32 | Knightey-
Neni tam nic co by jsi mohl poskodit, jen trebas kdyz to das moc nizko, tak muzes nekde skrtnout pres nejaky hrbol ci najet na obrubnik atp.
A sem tam muze drhnou kolo o platovy podbeh (kort jestli tam je rozmer, ktery neni ve VTP)
Jinak nic spatneho v tomhle smeru nehrozi :)
o 13.08.2011, 09:03 | Nismo.Power
podvozek tě nenechá udělat co chceš, vždycky se hodí podle rychlosti na bezpečnou vejšku měchu stejně tak jako citroeny s hydraulikou...

jediný kdy je můžeš poškodit jinak než se poškozujou samy časem a klimatem tak když je auto v servise a zvedá se tak je nutno na allroadu aktivovat servisní mod podvozku aby si dofouknul měchy a očekával že se odlepí od země a nesnažil se je upustit....
elektronika měchy vůbec nehlídá ani na audi, je to prostě jen tupej kompresor kterej fouká nebo upouští určitý vedení na základě řídící jednotky který tyhle informace vyhodnocuje z esp/vešky světel čidel na podvozku, špatnej měch pozná když ho musí dofukovat víc než upoušťí a měch se dá kurvit i tim že se s timhle silničnim autem vjede do terénu a když se někde vyvěsí uplně nějaký kolo tak to měchu dává čočku ... ale i tak to chce mít 50-100k bokem na náhlou investici kdy se tyhle auta stávaj nepojízdný kvůli podvozku...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3301 sekund.