Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zkušenosti Opel Vectra/Signum 2.2Dti r.v. 2003+

 o Navštíveno 14430x o
o 17.09.2011, 16:37 | fredh
Poohlížím se, že bych si koupil jiný auto. Mám passata b5, ale je to s ním pořád nějakej problém. Říkal jsem si, že bych koupil něco benzínovýho, ale spotřeba 8 litrů a víc mě trochu děsí. Tak koukám zase po naftě.

Má někdo zkušenosti s těmito oply? Je mi v podstatě fuk jestli vectru sedan nebo kombi, i signuma bych přežil. Jen cenovka bude kolem 100-120 000kč. Dá se v týhle ceně sehnat solidní kousek, nebo vrána?

Je ten motor držák nebo kasička? Popřípadě mi dejte alternativu. Co se týče výbavy, tak už nechci světlej introš s kůží, stačí mi i látka. A nemusí mít ani klimu, stejni ji vůbec nepoužívám.

Co sem se dočetl, tak častěji odchází zadní náprava- uložení a tlumiče, nebo je ještě nějaká bolístka? Turbo, čerpadlo, vstřiky, elektrika, podvozek, ložiska atd.?

Díky za každou radu.

foto k příspěvku  od fredh



o 17.09.2011, 16:48 | Nismo.Power
výstavní příklad..... děsí tě spotřeba tak pořád záplatuješ poruchy naftový b5.... aneb komu neni rady tomu neni.....

ad auto tak to neděláš dobře.... dti zavrhni, pokud máš závratě ze spotřeby tak si kup avensise s d4d ..... jinak v těhle penězích sou auta prostě vrány všeobecně pokud se nejdená o levný od výroby....
o 17.09.2011, 19:20 | Komba
Podvozek: předek téměř bez chyby,až na to že odchází stabilizační tyčky(záleží kde jezdíš).Vzadu jdou často do kopru uložení stabilizátorů a tlumiče opravdu málokdy a když už,tak jen díky svýmu věku.

Elektrika:nevyspitatelná jako na každým opelu.Chytneš auto kde nebude jedinej problém a taky takový kde ti z toho praskne hlava.Ale ceny za komponenty už taky nestojí dneska moc.U vecter dost odchází ovládání topení a signum je v podstatě to samý,jen jinej oblek.

Motor:2.2DTi poměrně dobrej a svižnej motor,ale bohužel je to ta nejhorší slabina oplů v naftě jako i 2.0 To prostě skopčácí zkurvili.Na 2.0 padaj čerpadla jak jabka ze stromu a 2.2 mají slabinu EGR ventil + u obou selenoidy na turbo.Jinak běžně snímače na kliku apod. jako u každýho auta.

Taky bych nejraději oplíka v naftě 2.2,ale lepší přidat na comon rail 1.9 ;) .... kdyžtak se klidně optej dál.Co vim stím se podělim:)
o 17.09.2011, 20:47 | fredh
passat na to má nárok, teď se přehoupl přes 300k a prostě sem s tím počítal, když sem ho kupoval.

Poslední dobou dost najezdím a je to docela rozdíl mezi Tdi a nějakým dvoulitrem v benzínu.

Dobře, když teda ne opla v naftě kromě comonrailu, tak co ten 1.8, 2.0T, nebo 2.2? Co je na nich za mouchy + cca spotřeby?
o 17.09.2011, 21:03 | Komba
V naftě můžeš,ale může se stát že tě tohle potká a nebo taky budeš jezdit 5let v klidu.
Ty benzíny zase kalsika egry,lišty,moduly apod, elektronika na motoru...u 1.8 a níž se rádi zadíraj ventily,odchází lambdy a různě to cuká bez nějakých náznaků chyb na diagnostice....já bych se toho stejně nebál,protože pasti tě čekaj všude.
To jsou moje názory a spotřeba v klidu někde kolem 7litrů u 1.8.Vysondováno podle počítadel majitelů.
o 18.09.2011, 11:52 | Nevřis
to Komba..máš zkušenosti s oplem astra H v motorizaci 1.7 cdti nebo 1.9cdtdi ????? motory ? podvozky ? atd ....

díky

:)
o 18.09.2011, 12:01 | Dexter
Nevřis: měl jsem asi rok Astru H 1.9cdti 150ps. najeto asi 20.000tkm . docela příjemný svezení, zátah na předjíždění super. spotřeba tak 5,5 pohodová jízda, 7,5 dálnice kolem 160-170km/h. kupovaná s najetýma 26.000tkm, takže celkem nový a nic se za tu dobu neopravovalo.
udajně 1,7cdti má být docela držák motor.
o 18.09.2011, 12:11 | TT | Upraveno: 2011-09-18 12:16:06
Nejlepší možnost v Cčkové Vectře je bohužel benzínový motor 2.2 Direct, 2.2 cdti určitě nebrat, když už naftu, tak 1.9 cdti...jinak kamarád má právě 2.2 Direct, spotřeba v kombinaci okolo 8-9 litrů, po nákupu za cca. 130tis. byla investice cca. 20tis. do údržby (zadní horní ramena, oleje, filtry, kotouče, brzdy, atd), ale zas rok 2005 a najeto 120tis. km se serviskou...

foto k příspěvku  od TT

o 18.09.2011, 12:13 | Komba
1.7,tak ten motor se mi hrozně zamlouvá stejně jako 1.9,což je docela už dravec.
Poruchy:EGR na 1.9 kterej není zrovna levnej a vypadává tam táhlo na výřivý klapky a pak to netahne.Ale když už člověk ví po čem jít,tak je to všechno sranda:) na 1.7 jsme zatím jen nejvíc měnily ŘJ na čerpadlo a toť vše.

K podvozku ti řeknu jenom svou zkušennost,protože co člověk to jiný nároky na svezení a mě ten podvozek sedí,protože je tvrdší a zadní náprava bez údržbová.Kolegovy v práci se zase moc nelíbí protože je zvyklej z měkký fobie a přijde si vytřesenej:D
o 19.09.2011, 16:11 | EFCA
Máme doma jak Vectru 2,2 DTi (Caravan, r.v. 2004), tak Signuma 2,2 DTi (r.v. 2003) a opravdu naprostá spokojenost.
Vectra má najeto 220t km, původní tlumiče a spol. měněny na 200t km, ještě musím vyměnit zadní ramena, od 150t km trochu zlobil EGR, vyčištěno a je to ok. Nedávno mi pouze praskla hadice k turbu, vyměněno a zase jezdí jako drak. Průměrná spotřeba 5,9l. Strašně mi vyhovuje ten megaprostor v kufru, odvezu opravdu všechno.
Na Signumu bylo po koupi v háji čidlo škrtící klapky, padalo to do nouzáku, po výměně taky ok. Teď má najeto 170t km. Je pravda, že odchází celkem často stabilizční tyčka na jednom předním kole (za ujetých 30t km měněna 2x), ale to nestojí svět. Se Signumem bylo ježděno trochu ostřeji, ale nikdy si nevzal víc, než 7,5l/100km.

Nevím, jestli jsme měli štěstí, ale jsou to auta celkem bez větších investic (spotřební věci jako tlumiče atd. nepočítám), velmi příjemný svezení a spotřeba je taky ok. Pokud už člověk potřebuje nějaký náhradní díl, vyplatí se koupit na eBay apod. nebo zajet do Německa do Oplu, kde jsou ceny až o třetinu levnější (např. když mi vysklili zadní okno, tak v DE jsem ho měla do tří dnů za skoro poloviční cenu, než u nás).
o 20.09.2011, 07:41 | z0diaC
Já můžu poreferovat o 2.2 DTi (Y22DTR) .... najezdil jsem s ním 90000 km z toho 70% okresky zbytek dálnice .... nemám s tímto motorem za tu dobu nějaké větší problémy .... vetšinou věci jako prasknuté hadičky od potlaků (stářím),zasraté turbo a vířivé klapky v sání (ty je dobré občas vyčistit) a podobné kraviny .... čerpadlo zatím OK (teoretický nájezd 200t.km) - leju do nafty VIF, spotřeba od 6-8l/100km většinou kolem 6ti .... naložený na dovču nebo s kolama na střeše 8.Rozvody jsou řetězem - někdo římá,že se nemění,někdo že jo - u mě ve 200t. hlučné nejsou. .... jinak ten motor mám ve Vectře B 2001 .. kdybych kupoval C nebo Signuma - klidně bych šel do tohoto motoru znova.
o 20.09.2011, 07:42 | z0diaC | Upraveno: 2011-09-20 07:42:40
jo a jinak spoustu informací o 2.2DTi najdeš na [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1967 sekund.