
Navštíveno 20613x

Ahoj,
předem se omlouvám za blbý nadpis, ale lepší mě nenapadl, poslední dobou jsem tu zahlédl, že několik lidí hledá 4x4 kolem 100tis., jako já, proto bych se chtěl podělit o mé zkušenosti s bazary a zeptat se na Vaše, můžeme si ušetřit dost peněz :D
Takže co jsem zatím projel:
A8 3.7 LPG quattro
[ Link ] S pánem jsem jen mluvil, je tam starý systém LPG do sání a nefunguje to OK, na plyn nejde jezdit, při silnějším stlačení plynu střílí do sání
A8 4.2 LPG quattro
[ Link ] Na foto to vypadalo vcelku OK až na pár detailů, po telefonu bazarista (z***) nesdělil, že se jedná jaksi o vrak. Vím, že cena je dost podezřelá, ale náhody existují, tak jsem tam vyrazil (300km). No jak to říct, auto prvně nešlo pořádně odemknout, po minutě se tam dostal, rozpačitě se to nastartovalo, volnoběh držel, ale bylo slyšet, že výfuk už je někde za motorem děravý. Uvnitř je to hodně dojebaný, některý věci přidělané samořezy (mřížka repro na dveřích atd), dost věcí máte pocit, že Vám to zůstane v rukou. Při jízdě se to na LPG přeplo v pohodě, automat ale kope, brzdy jsou KO (mega kopou), svítí kontrolka brzd a je tam málo chladící kapaliny (že by jí to žralo??). Přišlo mi, že to moc nejede, ale nevím zda to je fakt nebo subjektivní pocit :). O ceně se asi dá hodně jednat, ale podle mě to auto je vhodný tak max. na díly.
A6 2.8 quattro
[ Link ] Náhodou jsme jeli kolem, tak jsme se jukli. Prý má nové rozvody a proběhl lehký servis, ale auto celkem dost dobitý. V interiéru dost věcí urvaných, pásy otočené (uchycení přišroubované opačně), zvenku některé části lakované snad sprayem, nejde spolujezdcova stahovačka a sedačky jsou dost neudržované. Po nastartování motor běžel vcelku OK, akorát byl slyšet nějaký hydroštel nebo co to bylo. Převodovka v pohodě, spojka zabírala na konci, brzdy lehce kopaly. Najeto to podle mě má 300+
A6 2.5TDi 132kw quattro
[ Link ] Neměl jsem co dělat, tak jsme sjeli na kukačku do AAA, nic pořádného tam nemají, tak jsme zkusili projet alespoň tuhle A6. Intoš vcelku hezký, display na palubáku KO, z venku slušné, P lampa měněná, L lampa původní (totálně slepá). Převodovka opravdu kopala, motor dost hlučnej (ale to není moc objektivní, TDi neznám). Podvozek neklepal, ale brzdy pro změnu kopaly. Najeto to má podle mě spíš k půl mega…
Subaru Legacy 2.5 „top stav“
[ Link ] Klasický bazarnický topstav, moc pěkné fotky, v reálu nic moc. Auto z venku odrbané, místy opravené nějakou černou srágorou (LZ lem), gumy KO, sedačky dost neudržované, vyrvané rádio (na foto přitom je). Bazarníci se ani po 10min. neobtěžovali se přijít zeptat, zda to chceme otevřít, takže jsme raději odešli, myslím jsme o nic nepřišli :o) Většina aut v bazaru byly dost šunky (vč. několika MLek, atd.). Km absolutně neveřím.
Jaguar X-Type 2.5 4x4
[ Link ] Auto jsem neviděl, ale přístup bazaristy po telefonu na přes hubu, což mě odradilo, abych se tam dojel vůbec podívat.
Audi S8 facelift
[ Link ] Auto z venku dost OK, pár oprav proběhlo, ale nic tragického. Zevnitř vcelku hezký stav, alkantara u řidiče trochu odrbaná, ale to je klasika. Stálo to dlouho, takže baterie neměla už sílu otočit motorem, ale po připojení té malé přenosné start. krabice to chytlo v pohodě a hned, volnoběh držel OK. Svítí ABS (že by jednotka??), automat řadí hladce, brzdy dost orezlé od stání, ale nekopali jestli si dobře vzpomínám. Celkově z auta rozpačitost, S8 ve FL už je moc hezká, na druhou stranu na autě proběhlo pár oprav a ne vždy to bylo opraveno košér dle mě, nejsou „S“ zrcátka, ve světlometech jsou HIDky, volant také není originál jestli se nepletu. Při jízdě mi přišlo, že to nejelo jak má (čekal jsem, že 265kW pojede víc, ale to je možná subjektivní). Nejspíš kupujícího čekají rozvody. Prodejce (bazar) max. vstřícný a v pohodě.
Tak, to je zatím vše co jsem objel. Pokud objíždíte podobná auta, dejte sem prosím také info, můžeme si pomoci a ušetřit navzájem, přecijen už teď mě to stálo na PHM asi 3.500,- díky bazarnickým ****** :(
Jediné, o čem stále přemýšlím je ta S8, vím, že ještě vezme dost peněz, ale to auto má prostě něco do sebe :)
Případně kdyby někdo měl info o těchto autech, budu moc rád:
A4 B6 3.0 quattro
[ Link ] Dle prodejce koroze na LP blatníku a svítí check engine, prý špatné nějaké číslo nebo lambda. Auto na foto vypadá moc pěkně, ale nezdá se mi, že by to byla jen nějaká taková blbost, když ostatní stojí 120+
Passat 2.8 4motion
[ Link ] Nevím o tom nic, ale na foto vypadá moc pěkně :)
Zítra snad ještě něco objedu, tak sem postnu info, prosím nepiště moc OT, ať to zůstane přehledné :o)
L.
lukasino objíždí A8my, A6ky apod do 100tis a ty tu voe přijdeš s oktávkou v naftě za 250....

08.10.2011, 19:58 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-10-08 20:00:14
Taky shanim, jak Lukasino uz od Srpna intenzivne a na rovinu, NENI TU NIC :(
A6, A4, Passat, stejná motorizace.
Lukasino: Tu A4 3.0, muzu mrknout, 20 km zajizdka me nezabije.
Perfekte diky, ale za 250k bych si koupil uplne jiny auto ;o)
Ale je to zbytecny, rad bych sehnal neco do 100k v nakupu, kdyz se nepodari, budu hledat drazsi, ale ja verim, ze se neco objevi :o)
Arnie: to bych Ti byl moc vdecen :) Jeste jsem koukal, ze v narazniku je dira od taznyho oka, coz moc pohadce o lambde taky nepridava :-/
luk: precti si prvni vetu co sem napsal..
Arnie: vypada pekne, ale nevim, na a4 jsem nekoukal a to jsem byl na libenaku vcera :o) Jestli chces, muzu se tam pristi tyden juknout ;o)
Pěkný, určitě to pár lidem pomůže :).
Vím, že to není 4x4, ale Lexuse by si nechtěl? Jestli dostanu pořádnej balík od pojišťovny, tak bych ho možná pustil za pěkný peníze a šel do LS430, ale zatím je to jenom malinká úvaha, jen mi to tak dneska blesklo hlavou.
Mari: diky za nabidku, ale 4x4 je proste podminka, nemit ji, tak si necham stavajici ;)

09.10.2011, 00:36 |
Augi Borci: vysvětlete mi někdo tengle váš sport. Hledáte silnou káru nadupanou výpavou, která je téměř stejně stará jako vy, chcet perfektní lak i stav vozu a myslíte si, že budete jezdit nekolik let bez servisu nebo co? Kuwa, jste vy nebo já z jiné planety?

09.10.2011, 01:07 |
Kamil07 | Upraveno: 2011-10-09 01:12:27
Tady jde spíš o to, že většina prodejců naslibuje po telefonu "TOP STAV" (nebo taky "STAV A1"), zájemce jede 300 km a auto je polovrak, nebo vrak. Starší auta určitě můžou být v pěkném stavu, ale pokud jsou za dobré peníze, tak jsou hned pryč a je velká náhoda se k nim dostat.
Nikdo nečeká, že bude 10 let staré auto jako nové, ale když někdo řekne "TOP STAV", tak očekávám, že to auto bude ve velmi pěkném stavu.
Chce to hledat a hlavně mít velké štěstí.

09.10.2011, 07:37 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-10-09 07:46:10
Augi, jsi z jiny planety :)
(bavime se o autech -10let starejch doufam)
Kazdej rozumnej uprednostni starej benzin ve vetsim obsahu, s pripadnou zastvabou plynu. Jednoduse ty motory jsou ve smes drzaci.
Kdo kupuje 10 let staryho diesla je u me magor a nevi do ceho jde.
Ojetym, starym rozumej, ojete !! Ne vybydlene, hnusne, roztrhane, poblite urvane co slo, protorhany sedacky , check engine na palubaku a zvenku bouchnuty na kazdym rohu. Motor klepe, že by vylítnul ven, netáhne, kouří, nájezd 500tis a výš, bez pořádný údržby, evidentně bouraný každá lampa jiná. Dle bazry, vyborny stav, nebouráno. To sou vraky, ne ojety auta.
Pocitam s tim, ze u auta udelam rozvody, olej, naplne, pripadne brzdy, casem čepování a tlumiče. Jak sem to mel na predeslý Omeze. Ta vevnitř vypadala, jak nový auto !
Ad výbava, stačí mě klima, manuál, ele okna předek,to snad neni, tak moc co člověk chce.
Proč lidi nabizej vraky a vystupuj s tím, jako mírně ojete v top stavu, je mě záhadou. Asi nový způsob prodeje Českého člověka.

09.10.2011, 09:41 |
Lukasino | Upraveno: 2011-10-09 09:42:52
Augi: jako Arnie, to že je auto deset/patnáct let staré, nemusí znamenat, že se bude jednat o vybydlený kus, do kterého někdo nedal ani korunu... Hledám starší silnější auto, protože silnější atmosférický benzín je přecijen větší držák jak maloobsahový vyhoněný benzín, nebo turbonafta. Chci starší auto i z důvodu, že je přecijen primitivnější jak novější a opravy na něm jsou za jiné ceny. Mohu si koupit A8 D3, ale potom mi zůstane minimum na servis a přecijen servis u těhlech aut je někde jinde.
Nehledám 15 let staré auto, do kterého bych nedal ani korunu, na druhou stranu předpokládám, že najdu auto, se kterým mohu s klidným svědomím odjet bez toho, aniž bych čekal kdy a co někde upadne, rozpadne, a tak dále. Brzdy se nezvlní jen tak, věci neutrhají jen tak, a tak dále a jestli byl někdo prase, kašlal na to a jezdil s tím, tak v jakém stavu budou zbývající věci? Už jsem měl opravdu hodně aut starých 10-20let a vždy jsem našel takový, o které se ten člověk staral a bylo v hezkém stavu. Např. moje omega co mám od Arnieho, která má cenu 15-20k je v daleko lepším stavu (nesrovnatelně) než vše co jsem viděl? Přitom dle toho co říkáš, je to starej škopek vhodnej do šrotu. To auto je úžasný, pohodlný, vcelku živý, V6 moc nežere, já jsem max. spokojený, akorát zimu s ní nedám :(
Já jsem měl tu A8 ve Zlíně nafotit, pak by jsi okamžitě pochopil jak to myslím :o) Je auto a je "auto"... ;)
EDIT: Každopádně uvidím, jestli neseženu nic rozumného, půjdu do něčeho novějšího a dražšího, ale pořád nevěřím, že se nepodaří najít :)

09.10.2011, 09:44 |
spunt Augi ma naprostou Pravdu !!
Pokud mas 100tis, kup neco typu fabie, a mas klid. Resis tady detaily na odjetech karach, ktery se prodavaj za symbolickou cenu ( proti porizovaci ). A ver ze ti bazarnici z takovejch komiku ktery do detailu prohlizi napr S8 za 50-100tis kc maj opravdu tezkou srandu. A ani se jim nedivim.

09.10.2011, 10:15 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-10-09 10:20:48
spunt:
V tomhle se proste clovek neschodne. A8/S8 je mimo, o tehle tridach se nezminuju.
Ja mam zase srandu z bazarniku, kterej me vysvetluje,kdyz ma auto promacklej zadni baltnik, menenou masku, svetla a nesedi kapota, ze to neni bourany. Bourany je teprve, až se to musí rovnat na stolici.
Tvrdit u 10 let staryho auto, ze sedi km, vonavka, po duchodci, na to uz musi mit clovek zaludek. Ne kazdej tuhle praci muze delat, to je pravda.
EDIT:
Kazdopadne se to zasira a chtelo by to promaznout. Lukasino jen tak dal,me osobne i kdybych nekupoval, tak by me to zajimalo.

09.10.2011, 10:52 |
Lukasino | Upraveno: 2011-10-09 10:56:01
spunt: PROSIM BEZ OT, jak to mam napsat vic? Chapu ze pro cloveka s Fabii tohle nepisu. Vic k tomu psat nebudu a jeslti Ti prijde normalni, aby mi bazarnik rekl, ze je vse OK, nebo jeste lepe napsat TOP STAV a pak to byla pastouska, tak potes koste...
Podivej se na inzeraty treba na audiklubu, tam ty lidi napisou co autu je a pak je to o necem jinem, nez kdyz Te nejaky pako taha 300km kvuli plecce a vi to moc dobre, prestoze jsem s nim v patek mluvil asi 5x tak se nezmini o brzdach, ktery jsou naprosto neskutecne zkrouceny a na miste Ti jeste rekne ze je to OK, ze se to obrzdi?!
Prosim bez OT, dekuji.
EDIT: A tak me napada, od kdy je Fabie s 4x4? :D
mě to zajímá taky, neb jako hlavní auto v rodině máme druhým rokem právně tu "mrdku" A8 patnáct let starou a teď jsme k tomu pořídili skoro stejně starou "mrdku" Saab 9-5 a to jen z důvodu, že jsme během tří čtyř měsíců druhou solidní A8 nesehnali
Sestikule: diky, dalsi kdo me chape :)
Na jake jste se byli divat, jestli se mohu zeptat? :o)
Prakticky jsme byli osobně jen na jedné, u ostatních mi stačili detailní fotky zdejších členů, kteří to tam omrkli. Ta jediná A8 D2 4.2 FL byla v nedalekém autosalonu VW/Škoda a fakt jsme o ní hodně vážně uvažovali, i když byla o něco dražší než plánovaný rozpočet. Vypadala velmi dobře, měla kompletní servisní historii a prodávajícím (resp. vlastníkem) byl přímo ten autosalon. Než jsme se ale rozhoupali, byla pryč.
ještě jsem si vzpomněl na tuto
[ Link ] , má to komplet historii, ale přišlo mi to trochu lego, chtělo by to minimálně kola, sedadla a vůbec. Zase ale v tomto bazaru jsem už párkrát na čumendu byl a auta i přístup byl férovej.

09.10.2011, 11:17 |
petis Jen trochu OT: Je neskutečný jak ty ceny jdou dolu:-( 85K za A8 z 2000 je mazec. Si tak nejak říkám za kolik bych prodal Polo 6N2 1.0 s najetejma 34000km:-(
Lukasino ještě jednou se omlouvám za OT.
Lukasino, ty budes davat pryc Omu ?
Sestikuke: diky, vidis, tahle se mi take zdala dle popisu a dotek pekna, takze jsem se byl na ni pred chvili podivat, z venku i zevnitr vypada ok, udrzovana, ale bohuzel se neco stalo na motoru, takze nepojizdna a majitel si to bude brat zpet na opravu :( ty sedacky jsou v peknem stavu, ale vubec se mi nelibi :D
Petis: v pohode, s tema cenama je to silene, proto chci koupit takhle levne auto, ktere na cene uz pada minimalne...
Arnie: jj, pres zimu bych s ni u prace nezaparkoval a hory by byly asi taky zajimave, precijen posledni dva roky jsem mel pres zimu upravene velke offy, takze prechod na rwd by byl asi brutalni :) bude ji ode me brat znamy z jineho fora ;)

09.10.2011, 13:05 |
LUPO Jedna věc je takové auto koupit a druhá věc je udržet ho v dobrém stavu, pokud člověk bude zodpovědný a bude řešit každý problém který vznikne, tak zrovna u audi je to časem stejná suma jako její cena samotná. Vlastní zkušenost A4 1.8 T Q
Petis: dalsi vec je i cena servisu, spotreba atd. Takze ta A8 a pod padaji podstatne vic jak polo atd. Proto take takove auto hledam, nevadi mi neco nastrkat do servisu oplatkou za hezke svezeni.
lupo: se servisem se pocita, posledni auto jsem koupil za 110tis a behem roku do toho padlo dalsim 100k... Nejsem pako, co si neco koupi a pak nema na servis, naopak ale po takovym cloveku nehodlam auto kupovat, proto vybiram, coz nekteri nechteji pochopit...
09.10.2011, 11:10 | Šestikule
Ještě k téhle A8 4.2 FL
[ Link ] Co se bazaru týká, opravdu super přístup (v dobrém), když jsem se tam byl dívat cca rok zpět na RR 4.6 HSE, tak na férovku řekli, že tomu něco je, ikdyž to při zkušební jízdě nebylo téměř znát, atd. Takže za mě palec nahoru
A k tomu autu, s největší pravděpodobností budou nového majitele okamžitě čekat rozvody (dělají se po 140tis. jestli se nepletu).
Pak jsem volal na tuhle S8 v Praze
[ Link ] Na foto vypadá pěkně, má to soukromá osoba která ji stále užívá, takže předpokládám že by mohla být pěkná, ale pán je s ní mimo ČR do 19. 10. kdyby to někoho zajímalo :)

09.10.2011, 17:07 |
War off topic: me by zajimalo, kolik vydelavas. Ja si rocne prinesu domu kolem 300tis. Neco spolkne bydleni, neco jidlo a neco auto. Koupit si auto za 100tis. dalsich 80 dat za palivo s vyhledem, ze pristi rok dam dalsi stovku do 15 let pseudoluxusniho pekace, mi pripada jako ekonomicka sebevrazda.
war: nevydelavam moc, ale auta a foceni jsou ma jedinna zaliba, do ceho strkam penize... Bydleni mam nastesti diky praci protekcni, takze platim minimum, coz mi dost pomaha ;o)
Snazim se hledat takova auta, kde ty penize uplne neutopim, coz se mi zatim vetsinou dari. Napr. S8 pokud je v dobrem stavu, tak si vcelku dlouhodobe cenu drzi oproti ostatnim "beznejsim" autum...

09.10.2011, 17:26 |
War Lukasino: delej jak myslis ;-) akorat myslim, ze nedelas dobre :-)
ono udržovat ještě poctivě udělaný auto z devadesátých let mi přijde finančně daleko méně náročnější než udržovat auto dnešní doby, ale není to jen o servisu. Rozhodně upřednostňuji, když vím, kam mi zrovna směřují kola, když brzda nemá jen dva stavy brzdím/nebrzdím, když si po vystoupení z auta nemusím půl dne rovnat páteř, když nemají děti hned za zádama čumák dalšího auta, ...

09.10.2011, 18:29 |
War vylezat z osoupane, potrhane a prosezene sedacky mi nepripada jako spravny priklad. Udrzovat petiletou astru/golfa aj. je financne vyhodnejsi. Kdyz 2 roky pocka, tak bude mit dle mych vypoctu dveste litru.
War: A já si myslí,že tvoje výpočty jsou mu zcela ukradené. Já s ním naopak souhlasím a budu ho za nějakou dobu následovat.
Lukasino: Sory za OT :) Jinak co takhle AR 164 Q4? ;)
WAR, to se snad prave sanzi, ty osuoupany a roztrhany kary vyhnout.
Snad neplati vysoka třída auta, hnusnej stav, nizka trida auta, super stav !!
jako sestikule...
War: Taky proto potrhanou a prosezelou sedacku nehledam ;) A neznamena to, ze vsechny stara auta jsou plecky s roztrhanyma sedackama... Petileta astra / golf je hezky, ale ja jsem jeden z lidi, co si radeji koupi starsi auto vyssi tridy ;)
A ty roky, auta jsou cim dal tim vic forovejsi a problemovejsi, zkus se podivat na novy S-classe, 7er, atd. ktere maji najeto kolem 250tis., vetsinou maji roztrhane sedacky a celkove stav nic moc, kdezto u techto starsich aut ty sedacky prekvapive drzi (pokud nemaji najeto vetsinou 400 a vic, atd. ;)
Bohuzel pro lidi, co si kupuji nova auta je to dobra doba, pro ty, co si radi pockaji a koupi starsi auto a svezou se za zlomek ceny je to horsi :o)
Vim, ze si mohu koupit novou Fabii v zakladu, ale proc to delat, kdyz za tu cenu mohu mit auto ktere stalo driv treba 15x tolik a je to na nem proste znat a videt? To ze to vic zere neresim, najedu temer kulovy a servis taky uplatim a to svezeni? Nesrovnatelny...
walish: AR 164 Q4? :-O To slysim prvne, ale obavam se, ze to uz bude opravdu dedecek, ne? :) Jdu se na to juknout...
Jinak jsem mluvil s prodavajicim na tohodle pasika a zatim to zni velice dobre.
[ Link ] V tydnu se tam sjedu juknout...
Tak 164 Q4 nee :o) je to zajimavy auto, vcelku novy (to cucim) ale ta cena je maso :o) a vzhledem k tomu ze na mobile.de je jedina, na sauto zadna, tak bude asi parada pripadne shanet dily na 4x4 :o))
Ale je to zajimavy povoz, o tom zadna :o)
[ Link ]
War: ono je totiž smutný, že ta 15 let stará sedačka vypadá lépe než dnešní sedačka po 3 letech, to stejný platí u volantu apod. A koneckonců ty ceny dílů nejsou zase natolik odlišný, jestli je to na starou A8 nebo zánovní Astru H, zvlášť když jsou to auta diametrálně odlišné kategorie.
18:51 | Šestikule
"že ta 15 let stará sedačka vypadá lépe než dnešní sedačka po 3 letech"
Svata pravda :o) Az nevericne jsem cumel na nektery BMW e65 co jsem se byl divat, kdyz jsem ji chtel kupovat cca rok zpet, to nevidis ani u e38 ktera ma na hrbu podstatne vic...
Lukasino:
[ Link ] [ Link ] ale nevím,jak moc je to aktuální :) Jinak ten pohon by měl být shodný s Lancii Integrale,takže no problem :) Jinak potom třeba Lancia Dedra Integrale,pokud by se AR nesehnala :)
walish: diky, ale priznam se, ze k AR mam lehce antipatii, resp. libi se mi, ale nekoupil bych si je ;o) Neni to nicim podporeno, proste osobni neduvodne zaujeti :-D
Podobnej problem mam se Subaru, vim ze je to super auto, bude to nejspise drzak, ale proste se mi nelibi, ty interiery, jsou takovy spartansky :(
Tak Lancia Dedra? :) A jinak chapu,ja bych si taky nikdy nekoupil VW :)

09.10.2011, 19:27 |
War ja ale netvrdim, ze nova auta jsou poctive udelana. Rikam, ze kupovat takto starou limuzinu je ekonomicka sebevrazda. Pokud ma jedno slusne auto navic, se kterym muze jezdit, tak budiz. Pokud si kupuje A8 se kterou moc nenajede, protoze jeji provoz je drahy, tak je to nesmysl a nepremysli v horizontu nekolika let
K Lanciim mam jeste vetsi antipatie, coz mam po vlastneni a prodeji Kappy :-D Auto to bylo fajn, ale prodat to? Neskutecny problem, a to to bylo v moc peknem stavu po velkem servisu, atd. :(
War: pls neres to uz, snad vim co chci ;)
" Pokud si kupuje A8 se kterou moc nenajede, protoze jeji provoz je drahy, tak je to nesmysl a nepremysli v horizontu nekolika let"
Opravdu nepremyslim v horizontu nekolika let, posledni auto jsem mel nejdyl ze vsech, tj. cca 14 mesicu, jinak vetsinou mam auto na pul roku a podobne, pak to zase vymenim za neco jineho...
Ja toho vubec moc nenajezdim, najedu mesicne do 1500km, takze uplne neresim zda bude prumer 10, 13 nebo 16l... Ale rozhodne to neni, ze nejezdim protoze je provoz drahy, neprekrucuj prosim ;)
Dal uz prosim neresme, jaky auto je pro me vhodny, vim co chci, kdyz nesezenu nic hezkeho za tuhle cenu, koupim bud nejakyho obyc pasika B5 jako loni, nebo si priplatim a koupim neco novejsiho - "lepsiho"...
Lancia bylo nejlepší auto, co si kdy měl, přiznej to! :D
A ta Dedra turbo 4x4 Tě chytne,že jí nebudeš chtít prodat :)
walish: dedra turbo, hledam spis paprdomobil, nez zavodaka ;o)))
Jako pohodlna byla super (daleko vic jak treba AR166), veslo se do ni dost, 2.4JTD byla fajn, ale ta prodejnost? Neskutecnej problem :( Nejlepsim bych ji neoznacoval, ale byla fajn, o tom zadna ;o)

09.10.2011, 19:44 |
War Lukasino: tak to doufam, ze mas dobreho ucetniho a poctive pises kazde prodane auto do danoveho priznani kvuli dani z prijmu pokud auto nevlastnis ani rok
Neprodávej a budeš si pískat :) A ta Dedra Turbo není až tak závoďák,ale v kombinaci s tím 4x4 je sranda :) Kdybys jí měl někde poblíž,projeď se v ní. A pokud jí koupíš za 35 tak si myslím,že ti je jedno,jestli jí za rok prodáš za 30 nebo 25 :)
War: Jasně, on na těch autech vydělává:))) začneš v tématu 4x4 s fábií a končíš tímhle :)))

09.10.2011, 19:47 |
Lukasino | Upraveno: 2011-10-09 19:50:48
Walish: kdyz me se to proste nelibi :o) Ale jedna v Praze je:
[ Link ] ma to dokonce speru v zadu, respekt :-O
EDIT: Ja se na to snad sjedu podivat, to auto je opravdu zajimaci :o)) Stejne se pojedu na libenak podivat kvuli Arniemu...
War: jak jsem psal, neresme pls ;)
Libeň, takový pražský vrakoviště :-)
war: nechtěl jsem reagovat, ale ty jsi kdo? Bůh? úředník z finančáku? někdo s receptem na ten jedinej správnej způsob života? někdo s patentem na rozum?
i když bych si sice auta tohodle typu a stáří nikdy nekoupil, tak Lukasina chápu. ono je to i o stylu života. můžeš si ho alespoň v rámci možností užít a nebo se celej život omezovat, obracet každou korunu a v 60ti si říct, žes měl tři astry a dva golfy, máš čerstvě splacenou hypotéku a můžeš začít "žít".
a i kdyby nic, tak alespoň propálí víc benzínu a trošku tý naší ekonomice pomůže

09.10.2011, 23:50 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-10-10 00:01:01
Zatím jsem to nedočetl celý, ale je to tu zajímavý.
Prostě se tu střetávají lidi co si za každou cenu koupí nový auto a jejich názor je, že co je starší 5let tak je to popelnice co se za chvíli rozpadne. A lidi, kteří se nebojí jít do starší káry.
EDIT: Není to míněno pro nikomu, prostě někomu udělá radost Fabie, někomu Passat, někomu zas stará A8. Člověk si může vybrat a o tom to je
Můžu uvést můj příklad. Koupil jsem před půl rokem LS400 za 100k (PC 2 890 000,- :), 33k jsem dal za předělání na plyn a 10k za rozvody, pumpu, zadní pakny. Ještě nechám preventivně vyměnit olej v převodovce (3k) a vyměním olej v motoru (max 1k).
Zatím najeto 5tkm a nic nečekanýho se nestalo, rozvody jsou běžná údržba, pakny jsem nechával měnit zbytečně. Veškerá elektronika funguje, nic nevrže, startuje ihned, táhne jak nový. Asi jsem měl fakt štěstí, že se mi ten starej pelech ještě nerozpadnul :D.Třeba za rok, dva změním názor :). Ale pochybuju. Myslím, že mám na hodně dlouho pokoj. Kromě závad s kterýma sem auto kupoval (nenaplněná klima, zvlněný kotouče díky dravý jízdě předchozího majitele a vůle v řízení).

10.10.2011, 00:03 |
Lukasino | Upraveno: 2011-10-10 00:10:53
No ja ted nasel jeden pru*er :D
[ Link ] Mam to blizko, tak se tam sjedu juknout, je to neco naprosto jinyho nez co jsem chtel, ale to auto vypada paradne, cena taky slusna...
EDIT: Akorat koukam, ze z tohodle roku by to tento cumak mit nemelo, takze bud prekopavka, nebo bordel v papirech, taky pekny :o))
M.a.R.i : a nejsi to ty,co měl s tím autem nějáký problém a jel si kvuli tomu až do itálie?nebo to byl jinej expert?
Tahle vypada pekne v te barve :)
[ Link ] . Jinak co neco takoveho?
[ Link ] To je 4x4 jak ma byt :)

10.10.2011, 00:15 |
walish | Upraveno: 2011-10-10 00:16:21
LukeFab: Ten expert,co jel do itálie, má Lexus Is220d ;)
EDIT: Haha,byl jsem rychlejší :))))
LukeFab: to byl jinej klucina s Lexusem IS 220d nebo co to bylo za diesla ;)
ajo,sorry.no každopádně,když sem četl jeho příběh,tak mě to jen utvrdilo v tom,že do tahových aut nikdy nepujdu.je to asi o náhodě
walish: S4, za ty penize uz daleko radeji tu S8mu ;)
O WJcku vim, je jich dost na prodej, ale ty s LPG se uz vystrileli :) Uvidime, mam ted cca 10 aut co chci objet + stale ve me hloda ta prvni S8, tak uvidim :o)
No mě se zdálo,jestli nechceš praktické turbo :))) Já nejsem fanda audi,takže mě to je docela jedno,jestli tohle nebo tohle :)))

10.10.2011, 05:47 |
JP walish: Ta S4 z ESA nevypadá v reálu moc dobře, ty fotky jsou podle mě načančaný jak to jen jde:D. Sice jsem v tom nejel takže co do technickýho stavu se nevyjadřuju, ale každopádně tam stojí už hooodně dlouho.

10.10.2011, 11:32 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-10-10 11:38:48
LukeFab: Tak to si protiřečíš :). Neboť ten motor je i v obyč Toyotě. Jde o to, že EGR ventil zasral celej motor a jedinej kdo na to přišel, tak byl nějakej týpek v IT, takže to samý se mohlo stát třeba s Avenssisem apod :)
Edit: Ale o tom to je, kdyby to byl passat nebo ten avenssis, tak člověk řekne: "Jo, to se stáva, prostě se někde vloudila chybyička, smůla". Ale že je to Lexus, tak člověka akorát napadne: "Jo, exotika, dobře mu tak, když si kupuje takovej nesmysl, kdyby měl passata, tak se to nestane". Ale to je jedině dobře, aspoň ceny padají dolů :)
ad diesly, ono se staci podivat jaky zazitky maji lidi s FAPem u frantiku :o))
Lukasino:
a což teprve naftový motory Mazda - stačí si přečíst ty stroy z mazdaclubu.cz, jak jim přetíká olej z motoru, jak odchází motory díky ucpaným sacím košům atd... A FAPy? Na denním pořádku. To je teprve počteníčko, panečku :-)To je hardcore!
Zdeny: taky pekny :o)
Takze nove info o S8 z Prahy
[ Link ] Byl jsem s tim v servisu a na diagnostice, vysledek? KO dva tlumice, ramena na predni naprave taky KO, predni brzdy na vymenu, praskle celni sklo, automat mi prijde taky nejaky nacaty (radi hladce, jen obcas pri sundani nohy z plynu lehce skubne a pri prerazeni na R), gumy to ma s DOT 05, atd. Takze paradni kasicka :o)
Dalsi je S8 v Trebici
[ Link ] Dle prodavajiciho top stav, proinvestovano 280k, bez dalsich investic. Na miste auto vypadalo OK, motor bezel hezky, prevodovka by mela byt snad taky OK, ale divil jsem se, ze u motoru litala teplote mezi 90-95°C, pak to ma KO naklapeni svetel, pri jizde neco vibruje (gumy, kardan, ...?) a interier mi prijde zvlastni, jakoby nekdo vymenil sedacky za opravdu v super stavu, ale pritom nechal stare plasty (nektere total odrbane) a chcije brzdovka z ABS bloku, vypada to jako kdyz tam chybi nejaka zaslepka :o) Auto vypada v hezkem stavu, ale uplne bez investic jak "inzeruji" to taky stopro nebude :)
Jeste chci objet jednu S8 v Praze a pak obyc A8 co maji v BB za par supu (FL 3,7 za 69k), tak sem dam info :D
a v kterem roce si to ojete auto snu s 1/30 PC hodlas poridit? :-)
Cervine, nechapu trochu dotaz :) Auto snu to neni, hledam neco, co bude v rozumnem a udrzovanem stavu, ne past, na kterou nikdo par let ani nesahl... Kdyz nenajdu, svet se nezbori :)
Tohle jsem zalozil spis z duvodu, ze co jsem cetl, je nas tu vic, ktere hleda podobne auto v tehle cene, tak abych pripadne nekomu usetril penize a cestu. Bazaristi jsou bohuzel neskutecna luza, ktera po telefonu naslibuje hory doly :(
Jinak jestli nekdo hleda 4x4 na zimu, nasel jsem tohle:
[ Link ] To auto je pecka, dokonce to ma i radlici :o)
Takze dalsi info :o)
Audi S8 FL za 129tis.
[ Link ] LP roh a LZ roh podrapany, LZ roh i lehce promackly pod svetlem, je v tom nejaka mala (mensi nez ma byt) a nejspis KO baterie, hudba by mela byt Bose, ale nekdo tam dal radio Sony :-/ Jinak vnitrek vypada pekne, udrzovane. Posledni to mel nejaky Rusky studak, ktery po dokonceni studii to dal na vykup do bazaru. Od auta nejsou zadne doklady, serviska, ani se nevi zadna servisni historie. Motor mi prisel vcelku hlucny (nejhlucnejsi z tech co jsem videl/slysel), prevodovka ma byt po repasy, zdala se OK, brzdy nekopali, ale moc jsme to neprojeli... Sviti a nefunguje ABS, ale to je dost mozna malym napetim na baterii po startovani na tu jejich krabici. Predni naprava mi prislo, ze se lehce ozyva.
Jeep Grand Cherokee 4.0 Selec-trac "Laredo"
[ Link ] Nejlevnejsi WJ na sauto, z venku vcelku OK, PZ lampa bouchla, jinak vcelku pekny a nezrezly. Interier moc peknej. Ma to byt laredo, ale ma to palubak, lakovany narazniky, infinity hudbu, manual klimu, kremovou kuzi atd. Vybavou to je moc pekny. Motor nesel uplne nejhladceji, ale tuhle 4.0 neznam, jel hezky. Prevodovka lehce kope, brzdy se zdaji byt OK. Gumy jsou total KO, tlumice mi prisli taky, kolem serva to je dost ochcane. Pri jizde na 4x4 s mezinapravou, tak se mi zdalo, ze dole neco huci (diff??). Celkove to auto na me pusobilo tak, ze se tomu vubec nikdo nevenoval a nic neresil...
Vic jsem dnes neobjel :o) To WJ je teoreticky pecka, jen zalezi az se s tim zacne jezdit co si to vezme za servis, ten automat je dle me nacatej...
jen pouha reakce na hledani auta za 1/30tinu pořizovačky v top stavu... muzu se zeptat- kdo a proc by ho v tom stavu za ty Kč prodaval? z principu je hloupost se vubec jezdit koukat na S8 FL za 129tis... ale kdyz te to bavi, proc ne... at mas kliku a najdes co hledas .-)
na to Cherokee bych se osobně vyprdl, nejspíš dovoz USA a kdo ví, jaký tam budou rozdíly oproti evropské verzi. Ten šestivál vcelku trpí na kroucení hlavy, když tomu někdo dává céres. Na druhou stranu to má odolný podvozek a vůbec je to masivní auto.
WJ je typová řada, předchozí byl CH nebo GCH
CV: Nahoda je blbec ;) Nehledam vylozene "topstav" (tfuj, uz jsem na to alergickej :D) ale hledam auto, o ktere se nekdo staral a bezne uzival. Nehledam auto po cloveku, co si to koupil, rok jezdil dokud to bylo OK a jak se to zacalo sypat, tak to prodava ;o) Chapu, ze se to ted prodava za smesny ceny oproti novote, na druhou cenu to preci neznamena, ze to musi byt pastika ktera se za prvnim rohem rozpadne :o) A vzhledem k tomu, ze ND stoji v Audi to samy, jako v roce 2000, tak se snazim vybirat tak, abych tam kupovat musel co nejmene ;)
Kdyz nevyberu, tak neresim, koupim obyc pasika b5/b5,5 4M s 2.8mou a hotovo ;o)
Uz jsem tech aut par prosel v podobne kategorii a cene, takze verim, ze se sehnat da, jen to ne vzdy vyjde na poprve ;)

12.10.2011, 20:14 |
Lukasino | Upraveno: 2011-10-12 20:15:06
jj, WJ je typova rada, predchozi byl ZJ :o)
Na to WJ kaslu, to bude kasicka, je to fakt neudrzovane podle me...
EDIT: Mari
[ Link ] ;)
jj, díkes. Typová řada mě nenapadla.
A nechtěl by si slevit z nároků? Na sportovních vozech je pěknej zadohrab, MB E AMG skoro 500koní a za 99000 :)
Mari: na narocich klidne slevim, ale z 4x4 ne :(
Nakonec jsem mel dnes kupoval Hondu CR-V 2.0 rv2005 po prvnim majiteli v hezkym stavu, ale z prodeje nakonec seslo :( Takze z naroku klidne slevnim, ale musi byt nejaky duvod, coz stary RWD ecko neni ;)
Jeste jsem v Praze nasel tohle, coz nevypada vubec zle, tak se na to musim sjet juknout :o)
[ Link ] Akorat nechapu, proc tam chybi to vicko nadrze :-o
najdi si někde můj topic, kde je o X-Type. Tehdy jsem kolem něj docela dlouho tancoval a ten třílitr vycházel z benzinu snad jako nejhorší motor.

12.10.2011, 20:36 |
petis Lukasino: Na tipcars je WJ 4,7 s quadra drive tuším za 150K ale nevím odkud nepamatuju si. Ale vypadal vcelku pekně.
Lukasino:
řekl bych, že se zadek nějak enormně leskne oproti předku na tom Jagu. A lakýři někdy chtějí víčko nádrže,aby měli podle čeho namíchat barvu. Ale je to jenom taková hypotéza :).
Sestikule, luxus, diky, proctu. Vim ze jsem to tehdy sledoval, ale nejak zbezne :o)
Petis: koukam na to,
[ Link ] Na fotkach vypada luxusne, akorat skoda toho cernyho intose. Dojedu se na nej juknout :o)
Mari: jj, to je dost mozny :o) uvidim v realu, kosmetiku extra neresim, stejne to budu parkovat v Praze :(
Ten WJ vypadá hezky byl jsem se na něj v praze podívat a kromě toho že přístup bazaru byl poměrně hovadskej bych řekl že to auto bylo lakované důvod netuším ale pokud bylo křáplé tak dobře opravené bohužel ani mě nenechali to projet a když jsem řekl že bych si ho třeba i vzal jenom bych rad věděl od odborniků názor a chtěl to odvezt to na krontrolu do autorizaku jeepa tak v žadnem připadě že pokud ho chci ať ho hned koupim že semnou nikde jezdit nebudou takže jsem to vzdal a jel pryč.
Paczqo: no tak to je paradni pristup teda, u toho prvniho WJ to bylo podobne (za tech 90k) pan pry ze je to umyte a ze si to nechce zaspinit, asi po 5min dohadovani jsme to jeli projet :o)) Nechapu jak nekdo chce prodat auto bez toho, aniz by si to zajemce vyzkousel...

12.10.2011, 21:07 |
Paczqo | Upraveno: 2011-10-12 21:09:07
Lukasino: no ja WJ hledam už nějakou dobu a ten přistup je častej přitom jenom nechci koupit zajice v pytli a jsem ochoten si ty prohlidky i připadně benzin platit ale i tak ne přitom jim jde o kšeft chapu že tam choděj vysírači a chtěj se jen povozit ale když nabizim že si prohlidku uhradim i benzin na tu projiždku tak by jim mohlo dojit že jen vysirat nechci a i tak nesvoli.
vypadám asi jako šťoura, ale Quadra-Drive = problém jak sviňa neb jsou to 3 lamelové spojky (rozvodovka a 2x diferáky). Životnost tohoto kokotského systému se počítá na desítky někdy i jen jednotky tisíc km (rozuměj, kolikrát to už při první servisní kontrole mělo systém v háji). Takže důkladně prozkoušet, jestli to připíná i přední kola. Sám Jeep "odhadl", že snad až 80% vozů už jsou jen dvojkolky neb systém nefunguje. Jedinou možností je pak vrazit tam terénní redukci, kdy je to zamknuto natvrdo.
Koukni tady
[ Link ] , ten kluk taky shání 4x4 do 100k
Paczqo: tak to dost nechapu, jasne, najde se obcas nekdo, kdo se chce jen svezt, na druhou stranu to muze byt zrovna clovek co by si to odvezl...
Sestikule: :-O to dost cumim, hezky teda
Mari: diky, ale ten hleda neco trochu jineho :o)
Jinak mi vysvetlete, jakto ze jsou rozdily v emisich :-O
Jedna S8 z roku 2000 s vykonem 265kW ma emisni normu EURO III (1999/102A) a druha z roku 2000 s vykonem 265kW ma jen EURO II (96/69). Obe samozrejme automaty. To je ouchylny :( A samozrejme chci tu druhou, ktera ma jako na potvoru EURO II :o)
Nejde mi o ty 3tis. ale o princim a o to, ze to clovek vyhodi z okna (da statu za nic) :(

13.10.2011, 13:15 |
petis Vím že ty spojky v nápravách jsou problem. Ale musím zaklepat ale ume doufám fungujou:-)
Pro Arnieho:
Byl jsem se juknout na tu A4 2.8 aut.
[ Link ] Na první pohled je to pecka :) Nový zimní pneu (Sava Eskymo, rok výroby 2010), ty přední světla vypadají jako nový, lak vypadá taky moc pěkně (že by to bylo lakovaný, fakt nevypadá na 12ti roční lak), interiér taky zachovalý, neodrbaný, čistý, atd. Teď nedostatky:
Spínače u víka kufru jsou asi KO, otevřít jde buď DO nebo klíčem
Řidičova sedačka je lehce drblá od užívání, ale opravdu jen lehce, ne skrz atd.
Řidičův tapec v místě, který je schovaný při zavřených dveřích má 3 dirky, nebo jak to nazvat, jako kdyby tam někdo omylem píchnul šroubovákem :) Ale při zavřených dveřích to nevidíš
Střecha vypadá jak po kroupách, ale musíš to zkoumat, aby sis toho všiml, nic co by řvalo
Baterie je nejspíš KO
Brzdy jsou KO, přední stopro, zadní taky
Jediný vady na laku jsou na pravý straně, kde je to škrábnutý pod zrcátkem a zadní lem + pod lištou u přechodu přední dveře / zadní dveře je pěkná boule
Přední náprava bude asi chtít časem udělat, přišlo mi že se to občas trochu ozvalo, ale opravdu minimálně
Jinak jako celek to auto vypadá opravdu udržovaně a pěkně, alespoň když to porovnám s tím, co jsem zatím viděl :D
Jako další mínus bych řekl, že je to vevnitř prťavý, ale s tím asi počítáš ;)
Motor šel hezky, automat řadil parádně, hladce, žádný škubánky...
Toť můj názor ;) pošlu sem i pár fotek (omluvte kvalitu, mobil no)...
Světla

Jinak prodejce v pohodě, přístup na jedničku dle mě. Auto mají v komisi, dohoda na ceně by měla být možná ;)

Ta prava strana, drbly a promackly pod zrcatkem

Puchejr

Jeste k autu jsou dva vystrelovaky. Co se servisni historie tyka, bohuzel nemaji nic :(
Jinak vsechny lemy paradni, ani naznak koroze, krome tohodle na foto, kde to je jen opravdu minimalni v miste poskrabani.
Zadni lem

Prasklej lak - L roh pr. narazniku, nic tragickyho, na foto to asi nebude ani videt :o)

Ta strecha, znovu to asi nebude ani videt :)

Tot vse, celkovej dojem dle me dobry, ale nevim jak u Tebe ;o))
Hmm tak super Lukasino, skoda toho tipu. Jinak prvni auto co bych rekl, ze odpovida stáří použití :)
Arnie: tipu? Jako automatu? Hele toho bych se nebal, lepsi jak kvrdlat ;) Me osobne by spis vadilo to quattro :(
Takže ze zvědavosti jsme se sjeli juknout i na tu A4, co jsem už jednou posílal a výsledek? "Stál" opravdu za to :D
Jedná se o tuhle Audi A4 b6 3.0 quattro S-Line
[ Link ] Při prvním telefonátu někdy před týdnem jsem se od prodejce dozvěděl toto:
Dle prodejce koroze na LP blatníku a svítí check engine, prý špatné nějaké číslo nebo lambda. Auto na foto vypadá moc pěkně, ale nezdá se mi, že by to byla jen nějaká taková blbost, když ostatní stojí 120+
A skutečnost?
Orezlý LP blatník, LP dveře, PP blatník, kapota, 5. dveře, kotouče vepředu + vzadu v háji, auto ve skutečnosti nájezd kolem 400tis. km (takže dojebaný sedačky, ovl. topení, atd. atd.) a motor? Jede jenom v nouzáku a ještě dost divně, takže tam bude taky něco parádního :-D :-D
Lukasino: Škoda, že není nějaké forum, kde by se to takhle podrobně probíralo, protože je fakt na pi.ču jet 300 km a zjistit, že ti prodejce řekl jen třetinu věcí a zbytek si nechal pro sebe.
Já třeba teď sháním Superba, nebo VW B5 facelift a být nějaké vlákno, kde se takhle probírají tyhle auta, tak bych měl o mnoho starostí méně. Už jsem jich viděl několik a vždy to byly šroty.
Za to bych prostě střílel. Jedeš někam třeba 150km a zjistíš, že auto je šrot a ještě za to chtěj nesmyslný prachy. To se mi stalo nedávno. Asi by jim upadly ruce, kdyby do toho inzerátu napsali skutečnej stav.
Kamil a party boy: njn, to je bohuzel klasika a to jim muze clovek volat klidne 5x a ptat se na to, jen lzi a lzi :(
Btw. Kamile, jestli hledas B5 facelift, jukni se na tuhle:
[ Link ] Dle foto mi prijde v super stavu, ma akorat trochu sramy na pravych listach (majitelova prace :o), co jsem se bavil s majitelem, tak znel dost v pohode, cenova dohoda na miste je taky mozna + k tomu da plechy na zimu (temer bez pneu).
Kdyby jsi chtel, nekde mam i vetsi fotky, co mi poslal ;)
Kamil07: To neni blbej napad. Daryl tu muze udelat sekci "Auta na prodej" nebo jinak pojmenovanou a tam si zalozis tema o aute na ktery ses dival. Nejaka ta fotka a VIN (at se ty auta nepletou), trocha povidani a pripadnym dalsim zajemcum by to mohlo pomoci. Kdyz se to rozkrikne, tak jeste bude navstevnost a penizky z reklam. Jen aby u nej pak nejaky bazarzmrdi nazazvonili a nepodekovali mu za tuhle sluzbu nakladackou:)
party_boy: Prave, ze by upadli. Co ma takovej chudak delat? Na place samy vraky, tak je do inzeratu vychvali az do nebe. Kdyz uz nejakej vul prijede 300km, tak uz to snad veme. Popsat opravdovej stav aut, tak mu nikdo neprijede a jeste by musel jit delat neco jinyho:)

16.10.2011, 16:15 |
Kamil07 | Upraveno: 2011-10-16 16:17:17
Na toho už jsem koukal, vypadá moc pěkně, ale rád bych se vyhnul automatu, nebo když automat, tak za extra výhodnou cenu.
Nedávno jsem málem koupil Superba v tiptronicu, ale převodovka se chovala nějak divně, proto už na automat kašlu a radši budu kvedlat jak blbec.
Kamil: ja bych ten automat nezatracoval, jen proste chce vybrat takovej, kterej neni KO :o) Kdyz se chova divne, tak samosebou ruce pryc... Kdyz funguje, je to super vec ;)
Já automaty nezatracuju, mám je rád a jezdí se mi s nima dobře (komu taky ne), ale připadá mi, že ty v těch Superbech a B5 face jsou nějaké poruchové, protože často vídávám na prodej tyhle auta s k.o. převodovkou, ale to asi bude tím, že se dávala do hodně typů aut.
Sup nevim, ale tam bych se vcelku bal, ze si to koupil Cech co s tim neumel jezdit :o))
U pasika nevim, samozrejme obcas je nejaky KO a na te spodni cenove hranici jich je dost, na druhou stranu kolik tech pasiku s tim automatem jezdi vs. tech par co ho maji KO... ;)
Predpokladam, ze je to ten samy, co se dava do supa i do Audi. Ja uz mel nekolik starych automatu a zadny me nikdy nenechal ve stychu (tuk tuk ), na druhou stranu je fakt, ze kamarad si koupil prvni auto s automatem a hned se mu vys*al, ale tam byl nacatej od zacatku, no :(
Ještě pouvažuju, hlavní je natrefit na dobrý kus.
Tak tak ;) pripadne nevim odkud jsi, ale kdyby jsi to mel daleko a ten pasik by byl na prodej jeste prespristi vikend, mohu se na nej sjet juknout, budu v Jablonci ;)
Díky, to by bylo super.
Teď mám sice něco dalšího rozjednané v Ostravě, tak pokud by to neklaplo, můžeme se nějak domluvit.
Kdyby jsi sis sehnal něco v Ostravě, nebo v okolí, tak ti to taky můžu klidně kouknout.
To neni problem, pojedu tam na posledni vikend v rijnu, takze kdyz jeste bude, muzu ho omrknout ;)
Diky za nabidku kolem Ovy, je fakt ze par hezkych aut (dle popisu a foto :D) tam je, ale ja nakonec vcera koupil S8mu FL, zda to byla dobra koupe ukaze az cas :D Zatim ut vim, ze budou potreba brzdy a casem i predni naprava :o)

16.10.2011, 17:07 |
crestik | Upraveno: 2011-10-16 17:10:49
jenom k té stříbrné A4...jako jet se dívat na auto na spodní cenové hranici, navíc výkup tam byl třeba 80tis a čekat, co to bude za klenot mi příjde trochu úlet, i když to bazarista vychválil do nebe :-/ Za tuhle cenu jsou předchozí modely ve slušném stavu
PS:shodou okolností v tomhle bazaru prodával, možná ještě prodává můj kámoš :-)

16.10.2011, 17:14 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-10-16 17:14:55
Lukasino: Tak se rozepiš :)
Ta S8 by mě taky zajímala, tak se předveď...
crestik: jeli jsme temer kolem (zajizdka 50km??), proto jsme tam zajeli uz ze zvedavosti ;) jinak neni to vykup, ale komise...
Mari: nejak nafotim a pak to sem loupnu ;)
ad S8, dneska jsem udelal par rychlych foto, zadnej zazrak, ale pro predstavu snad staci :)

Temer nove bixenony

Intos, ikdyz ten nejspis docasny, rad bych sehnal alcantaru...

"detail" :o)

A foto pro poteseni kazdeho tunera :o))


18.10.2011, 00:18 |
Kamil07 | Upraveno: 2011-10-18 00:22:11
kozlustechnykus: Nápad to opravdu není špatný, ale jak znám bazarníky, tak by ještě schválně "plivali" na auta konkurence a celá sekce by byla k ničemu.
Kdyby se tady něco podobného ale objevilo, tak si myslím, že by to určitě mělo úspěch.
Lukasino: Na fotkách vypadá pěkně a určitě bude pěkná i ve skutečnosti, když jsi tak přebíral. Přeju hodně km bez investic.

18.10.2011, 00:27 |
clown WARovi vyfotim 5 letou OII, tapecak diky lacine vyrobe s dirou pod sklem, praskla imitace kuze .., praskly sedak ve svu na boku, nefuknci bederka .., jedina vyhoda je ta, ze dam za komplet sedacky 5000 .. ale to je prvni vec, co bych hned udelal .. pak je to asi za dalsich 50t od oka ..
Lukasino: mno pane, ta vypadá dle fotek libově, webasto nemá, že?
Tak to ted budes muset jezdit v sacku a kravate :-) Jinak budes vypadat v cemkoli jinem jako drogovy dealer :-)
me se pri pohledu na tu karu vybavi spis fesna teplakovka :-)

19.10.2011, 08:17 |
Mika :-) tohle vlákno se mi líví čím dál tím víc :-)
Tepláky s proužkama a bílé tenisky Nike.... jednoznačně :-D
A bacha na Aragorny :-) Ale auto na fotkách vypadá za ty prachy good, tak ti snad aspoň půl roku vydrží .....
Lukasino: A dál? :D:D
rok, cena, nějaká historie, jak si se k ní dostal? Jestli to teda není tajný :)
Lukasino,zkus trochu Zdenyvatět :-D
walish: neber jméno Boží nadarmo! :-)
Obdivuji ty, kteří si takový povozkoupí. I když, okud s ním nemusí každý den jezdit (a být někde včas), tak proč ne? Může to být docela slušný relax - rozebrat, zgenerálkovat, složit - apka se ztrátou financí i času prodat:-)
Komu čest? Odvážným.

19.10.2011, 18:17 |
petis Lukasino: vypadá dobře. Gratuluju

19.10.2011, 18:31 |
bafis Nadherna. Drzim palce ;-)
Kurva já chci taky něco takovýho :-D

19.10.2011, 19:41 |
War clown: vyfot kazdou petiletou oktafku a vyfot kazdou patnactetou S8. Skore bude vzdy lepsi o desitky procent ve prospech octafky
Diky vsem za ohlasy :) Na zivo to je samozrejme trochu horsi, precijen se ty roky na ni lehce podepsali, ale snad to neni nic hrozneho :) Co se techniky tyka, to ukaze cas...
Sestikule: bohuzel, ani orig. ani webasto :(
Sacko a kravata tak jednou za rok pri ceste do divadla :) Teplakovka taky ne, asi vetsinu zklamu :D
Mari:
"rok, cena, nějaká historie, jak si se k ní dostal? Jestli to teda není tajný :)"
Tajny to neni, rok 2000, cenovka byla 110tis ale investice budou treba, zatim co vim, tak cca 25k (brzdy, predni ramena a nejaky drobnosti), jak jsem se k ni dostal? Kamarad s AR me svezl :-P
walish: myslis co se vyjadrovani tyka, nebo spotreby? :D :D
war: nedobre to rikas, porovnej oktavku s 350tis. na hrbu a s8 a podobny... :o)
Ale to fakt nema smysl resit, kdo chce jezdit radeji starsi vyssi tridou, tak si nekoupi oktavku, kdo chce jezdit oktavkou, nebere ho zase tohle... ;)

19.10.2011, 19:58 |
War Jezdim trinactiletym saabem, vim co je to starej pekac :-)

19.10.2011, 22:25 |
Midi34 | Upraveno: 2011-10-19 22:36:45
mám peugeot partner (v podstatě BERLINGO)
rok 98
najeto něco okolo 300tis km
servis mě stál víc než pořizovačka
najel jsem za cca 10 měsíců 3500km to není překlep najezdím fakt málo
a jsem docela spokojený
neposeru se z každý větve co šmrncne o karoserii atd.
další auto bude zase starší
a proč to píšu,bydlím u silnice takže mám přehled o tom co jezdí
a často potkávám důchodce ve svých monopostech jako je fabia htp, chevrolet kalos,spark ,a podobně a to nemluvím o starších autech (jako favorit ,dokonce tu vídám stejšnu natřenou základovkou a v ní dědu co šněruje silnici 35km /h a když vidím
u známeho na servisu jak by do toho nejradši nedali ani korunu
často se zdráhají k výměně oleje ,brzdovky, dalších provozních kapalin
o pneu ani nemluvím i protektor za 650kč v akci jejich oblíbeného marketu je moc drahej
prostě pro mě je to způsob jak zajistit autu důstojný provoz
brzdím ,svítím , mám zímní pneu od stavu nové
atd.
bydlím u silnice takže mám přehled o tom co jezdí :-D
...sorry, ale to me po ranu dostalo :-)
Lukasino: ad interiér- všechno je to kombinace kvality zpracování, použitých materiálech a podle mě i z větší části to, jak se k tomu člověk chová. pokud někdo jezdí sociálním služebákem, kde je mu všechno jedno, pak to auto asi podle toho vypadá. přítelkyně jezdí v OII r.v.04, výbava poměrně vysoká, najeto k 250tis km, byl to můj bejvalej služebák. když jsem jí ho dával, nechal jsem interiér komplet vyčistit a je jak novej. ano, je protlačenej důlek tam, kde jsem si opíral ruku u okýnka, lehce prasklej plast u madla dveří a chrom plaketka řadící páky není v nejlepší kondici, ale určitě ne to, o čem píše clown.
Luke: samozřejmě na uživateli záleží nejvíc, když to bude nějaké pr*se, tak auto (nejen interiér, ale celek) odjebe za 100tis.km... ;)
Já proti octaviím atd. nic nemám a trochu závidím těm, kteří si takové auto koupí :D
Já když vidím, že za 100tis. si mohu koupit S8 která stála cca 3m?? nebo za ty samé peníze si koupím podobně starou octávii se slabým benzínem nebo diesel, která původně stála pětinu/šestinu (nejde mi o peníze, ale přecijen ten cenový rozdíl na tom autě je opravdu vidět...), tak je to u mě prostě jasný a do octávie (nebo podobného auta) se nikdy nepřinutím... :o)
Samozřejmě je to potom o tom, že servis stojí víc, spotřeba taky vyšší, ale to svezení je prostě jinde... :o)
jasně, je to o tom, k čemu to auto používáš, kolik najedeš km a jaký jsou priority. já jezdím služebákem dost km a na tyhle účely bych si taky nekoupil takhle starý auto s vidinou, že nemám nikde jistotu, že se něco zítra nevysype. přítelkyni taky neposadím do auta, kde servis bude problém a ranec. a hlavně všechny auta jsou u mě 4 a více let.
.mycTD tvoje auto už jsem taky potkal
takže opravdu přehled mám :-)
Mam jeste dve auta co sleduji a v autobazaru BB se deji veci :D
[ Link ] To auto bylo nejlevnejsi za 69tis. a nedavno zdrazili na 79tis. :D Zrejme slevy uz nejsou v mode :o))
Dneska jsem se stavil na A6 4.2 Quattro, co se prodává dlouho, nyní zlevněná na 79tis. :-O
[ Link ] Z venku občas trochu poškrábané, odrbané, ale většina by šla rozleštit dle mě. Lampy trochu osleplé, ale oproti spoustě jiným nic tragického. Zámek 5.dv nemá krytku (vypáčený??). Prasklé čelní sklo, prasklé boční dvojité sklo spolujezdce (jen jedna vrstva). Pneumatiky sjeté (total) a podle mě ještě menší než mají být. Hliníky jsou 17". Zpětný zrcátka se zklápějí, ale to řidičovo je divný (sklíčko). Interiér chce vyčistit a vytepovat (je cítit, že majitel měl psa), ale jinak je vcelku udržovaný, nic roztrhaného, atd. Na budíkách svítí 155tis.km, čemuž nevěřím, na druhou stranu nějak extrémně moc to nebude mít najeto, displaye svítí jak mají, lampy vypadají taky vcelku OK, atd. Vzadu to má měchy. Auto mi přišlo šíleně houpavý (KO tlumiče??, nebo jen možná přechod z S podvozku na 19" :o) ). Baterka byla vybitá, s boosterem motor naběhl super, prý je někde díra ve výfuku, ale nebylo to ani pořádně slyšet. Převodovka za studena lehce kopala. Nejde ovládání teploty řidičovi strany (KO spínače??). Brzdy kopali.
Celkově na tom autě je nějaká práce, na druhou stranu myslím že je teď za super cenu (zlevnili z 99tis)...
Ale fotky klamou, ve skutečnosti je to opravdu trochu jeté, hlavně z venku od nenechavců. Btw. je to zabavený leasing.
Prodejce max. v pohodě, super přístup.
Tak kdo do ní skočí? ;o))

Lukasino: Takže to co jsi tu řekl k té A6, je tak ještě o údržbě za cca 100 litrů, pořád se to zdá výhodný? :o)
RB: Neboj, vím co údržba těhlech aut stojí a myslím si, že to úplně blbé není :)
Když to vezmu tak:
3tis. strojní rozleštění?? Z venku občas trochu poškrábané, odrbané, ale většina by šla rozleštit dle mě
3tis. rozleštění? Lampy trochu osleplé, ale oproti spoustě jiným nic tragického.
1tis? Zámek 5.dv nemá krytku (vypáčený??).
Boční 3tis, čelní pojistka nebo 10tis. obyč? Prasklé čelní sklo, prasklé boční dvojité sklo spolujezdce (jen jedna vrstva).
Dají se koupit jeté - dobré. Cena za sadu 6k?? Pneumatiky sjeté (total) a podle mě ještě menší než mají být. Hliníky jsou 17".
1500,- za jiný sklo Zpětný zrcátka se zklápějí, ale to řidičovo je divný (sklíčko).
1500,- čištění Interiér chce vyčistit a vytepovat (je cítit, že majitel měl psa), ale jinak je vcelku udržovaný, nic roztrhaného, atd.
Pokud to byly tlumiče, tak sada cca 10-15k po slevě? Auto mi přišlo šíleně houpavý (KO tlumiče??, nebo jen možná přechod z S podvozku na 19" :o) ).
Starline za 1500,- (pokud to nebylo jen stáním) Baterka byla vybitá, s boosterem motor naběhl super,
Když vezmu 5k za nějaký díl...prý je někde díra ve výfuku, ale nebylo to ani pořádně slyšet.
Tohle bych úplně neřešil, podle mě ještě dost najede, nebylo to nic tragickýho...Převodovka za studena lehce kopala.
Nevím, dvojku za nový spínač?? Nejde ovládání teploty řidičovi strany (KO spínače??).
6k, to už mám vyzkoušený :D Brzdy kopali.
Což je celkově kolem 40k a troufám si tvrdit, že za 120tis. srovnatelný nenajdeš :)
Ale to je fuk, kdo si kupuje takovýhle auto, nemůže počítat s tím, že bude jen jezdit a nedá do toho ani korunu :o) A pokud za rok/dva odejde tiptronic, tak je to dalsich 40k no :o) A to si myslím, že vše jde udělat za líp, než co jsem dal ty ceny... ;o)
Btw. Arnie se byl divat na tuhle vranu, treba ji popise vic :)
[ Link ] Kazdopadne jak cena naznacuje, echt kasicka :o)

07.11.2011, 16:17 |
RedBaron | Upraveno: 2011-11-07 16:22:06
Lukasino, podle mě to auto má všechny příznaky kasičky a nikoho bych do něj nehnal. Mluvil jsem o tý převodovce, to je 40k jen to hvízdne, když už blbě řadí teď. Nebo si někdo koupí luxusní auto aby jezdil s převodovkou nadranc a čekal, kdy se mu to vysype třeba na dovolený?
Se 4,2 V8 bude někdo jezdit na jetejch gumách? Zimní sada navíc k tomu je nebo jsou to další peníze?
Přední brzdy třeba já nedám už jiný než originály, všechno v druhovýrobě stojí za vyliž a mám to zkroucený po 5kkm, jedno jestli ATE, Brembo, Ferodo nebo cokoliv jinýho. Desky mi vydrží přes 30 kkm a kotouče cca 120 tisíc, protože brzdím jen velmi málo ale když už, tak pořádně.
No a pak těch "pár" drobností, co jsi jmenoval, asi jsi nepočítal peníze za práci ale s tím, že majitel bude setsakramentsky šikovnej kutil a naprosto všechno si udělá sám.
No nevím...
Já do ní nikoho nehodím, s prodejcem nejsem domluvený na provizi :D Jen mám pro A6 4.2 slabost ;)
Pravda, s prací jsem nepočítal, na druhou stranu nemyslím že by to bylo něco extra drahýho (vyměnit brzdy, sklo ve dveřích, nebo baterii).
Já osobně do A6 4.2 dával vrtaný zimmermany + nějaký německý desky, set mě vyšel v DE na nějakých 6500,- i s poštovným a naprosto bez problému, žádný kroucení neproběhlo ;)
A pokud člověk koupí rozumně jetý pneu, ne něco co leželo 5let někde vyfouklý na ráfku, atd. tak v tom zas takový problém nevidím, ale nová guma je samozřejmě nová guma... Já třeba osobně jsem nový pneu ještě nikdy nekupoval, vždy kupuju starší, ale snad OK, nikdy jsem s nimi taky neměl problém. Na druhou stranu je fakt, že já najedu kulový (+-20.000km/rok) a auto mi vydrželo většinou kolem půl roku :O)
Tohle auto si nemůže nikdo koupit s tím, že ho koupí a bude jen jezdit, ale těch aut tolik není aby sis řekl že rovnou koupíš za 150k auto v super stavu :( Nehledě na to, že dát do tohodle 80k, jsi na podobných penězích ale se spoustou nových věcí a repasovanou skříní ;)
Další fakt je ten, že třeba já takové auta rád :D Rád se v něčem "hrabu", něco vymýšlím a mám radost, když vidím jaké to auto bylo při koupi a jaké je teď... :o)
RB: Ale znovu píšu, nikoho do ní nevrtám, jen jsem se tam byl juknout a popsal stav ;) Osobně si myslím že to není nic neřešitelného a je na každém, zda si to auto koupí za levno a "vymazlí" nebo rovnou najde dobrý kus a připlatí si.
Btw. ad brzdy, teď na S8 jsem dával ATE kotouče + TRW desky, tak jsem zvědav jak dlouho vydrží :)

07.11.2011, 19:59 |
bafis
RedBaron:
...Nebo si někdo koupí luxusní auto aby jezdil s převodovkou nadranc a čekal, kdy se mu to vysype třeba na dovolený?
- ver tomu, ze bude
...Se 4,2 V8 bude někdo jezdit na jetejch gumách?
- ano, i v zime, bo je to prece quattro ;-)
Tady se to zase převrací někam, kam jsme nechtěli, že? :o))
ATE z druhovýroby je dobrý tak na nakupování a jízdy do práce, kdo rád rychle okresky, tak s tím pohoří a s Járou Cimrmanem zrovna tak :o) Nemám tolik peněz, abych si mohl kupovat levné věci, u mě to tak s kotoučema 100% bylo.
Já myslím, že tu vyvstávají naprosto relevantní otázky a relevantních odpovědí se nedostává :o)
RedBaron:
jsem rád, že potvrzuješ moje slova. Nejsem odborník na metalurgii, ale po x letech tápání a vyhazování peněz jsem si udělal ten stejný názor: že nejlevnější a jnejlepší jsou ORIGINÁLNÍ brzdové komponenty.
To se mi potvrdilo xkrát na Škodovkách )2x OI 1,9TDI a 1xSuperb 2,5V6), nyní na SUbaru.Ve výsledku dosáhnu na nižší provozní náklady a lepší brzdný efekt s origo brzdami.
Při svých tápáních a omylech jsem jen namátkou koupil - ATE, ATE power disc, Brembo, Ferodo... Všechno tohle za jednotnou cenu od Auto Kelly za cca 2000,- kus stálo za velký hnědý.Totéž s tlumiči. Kayba vesrus originál.
Neptejte se mě, jak a proč, prostě to tak bylo.Asi je to tím, že koppie je vždy horší, než originál.
RB: A jake jsou ty konkretni otazky? Nemam s nimi problem :o)
S brzdami se uvidi, nevim jak jezdite, je fakt ze ja pilu nejezdivam... Kotouce jsem menil uz nekolikrat (na nekolika autech) a nikdy se mi nestalo, ze by se nove kotouce zkroutili...
A to davam vetsinou klasicky sortiment AK, tj. ATE, TRW, Ferodo.
Ty zimmermany maji za sebou cca 20tis.km a svete div se, drzi :)
Zcela uprimne, jestli druhovyroba najede oproti originalu misto 80tis. jen 30tis. neresim...
Přidám svojí troško do mlýna. Na LS jsou Feroda, po měsíci se zkroutili, nechával jsem je v Toyotě rovnat, ale po chvilce se zkroutili znova, ale origo fakt kupovat nebudu. To by bylo dražší než celý auto :D. I když bejvalej mechanik co auto servisoval mi řekl, když u skoro 2t auta párkrát zahamsnete brzdy, tak ani sebelepší kotouč nevydrží. Bývalý majitel je prý testoval, že s nimi asi 4x zastavil z 200 na 0 a kotouče to nevydrželi.
Mari: Ty feroda jsi měnil tedy Ty, nebo bývalý majitel? :)
Já nevím, mě to prostě vždycky vydrželo, ale je fakt, že jen tak z nudy nezkouším několikrát za sebou 200-0 :D
z 200 - 0 na dálnici před autobusem ?
:-)

09.11.2011, 09:50 |
RedBaron | Upraveno: 2011-11-09 09:55:45
Ke kotoučům:
Jedna věc u kotouče je správná instalace (očištění náboje, dotažení, použití správných desek k nim atd.)
Druhá věc je materiál, z jakýho je ten kotouč udělanej. A jestliže má auto trochu koně a trochu podvozek a má z okresek radost, tak ho občas člověk protáhne a potřebuje opakovaně brzdit ze 180ti na 60 naplno. Jakákoli druhovýroba začne kopat už po pár zatáčkách, originál kotouče oproti tomu tohle snesly i při výletu 240 km v podobném duchu po prázdných okreskách, o jakým si všechny kotouče předtím mohly nechat jen zdát. Originály dosud brzdí perfektně, nemají ani náznak zachvění a vypadají jako když jsem je tam dával. Přes všechny řeči o tom, že továrna stejně dává ATE, Juridy nebo cosi, je tam prostě znát, že továrna si kvalitu u dodavatelů pohlídá, zatímco druhovýroba je obyčejnej máslovej polskej šunt.
Přední originály stály v BMW 9.200 po slevě, mám na nich cca 30 tisíc km s prvníma destičkama. Všechny druhovýroby stály kolem 5k, vyhazoval jsem je nas.anej kolem 5-10k nájezdu, protože kopaly jako blázen a to samozřejmě neprospívá zbytku nápravy ani mýmu klidu za volantem, mám rád auto technicky bez klepnutí a vady, musí na něj bejt spoleh. Co je v dlouhodobým horizontu lepší kšeft, to ať si rozhodne každej sám, já v tom mám jasno :o)
Ty další otázky jsou taky jasný, budu dělat haura s takovýmhle povozem, kterej jezdí 250, přitom svěřím svůj život levnejm jetejm vytvrdlejm šlupkám s minimem vzorku, budu brzdit z těchhle rychlostí nějakým máslem z druhovýroby a budu riskovat na dovolený, že mě tam nechá převodovka, která je v posledním tažení? Nevím kolik máš volnýho času na to, abys ho dával autu místo rodiny a kamarádů ale budu od koupě tři měsíce až půl roku bastlit všechny ty drobný závady na který jsi přišel a pak ještě spoustu těch, na který jsi za tu krátkou chvilku s autem nepřišel? To ať si taky rozhodne každej sám, já v tom mám jasno.
Mně taky nikdy nevadil starší rok výroby nebo vyšší nájezd. Prvotně ale musí to auto k něčemu vypadat a bejt v nějakým technickým stavu, pak mi není líto za něj vypláznout i větší peníze než je na trhu obvyklé. A to fakt mluvím z vlastní zkušenosti, mrdek jsem se už rozhod renovovat v minulosti taky dost, jenže to vždycky skončí na tom, že mrdka je jednou mrdka a i když dáš do toho dvakrát víc než do libovky, nikdy už se na ten stav a vzhled nedoškrábeš leda bys do toho zahučel za stovky tisíc. A to je u ojetiny o prodejní hodnotě 50-100 tisíc celkem tristní blbost...
S těmi kotouči Tě chápu, mít podobnou zkušenost, budu to řešit jinak, ale já jí prostě nemám. Na druhou stranu musím říct, že jim rozhodně nedávám záhul jako Ty, 180kmh jedu "svátečně" možná 3x do roka a brzdění na plno z rychlosti vyšší jak 100kmh mám možná stejně tak 3x ro roka, možná méně ;)
Mě nikdy nebavila moc rychlá jízda, spíš se mi líbí ten zvuk a rád vím, že když se potřebuji zařadit, někoho předjet, atd. tak nemusím hledat kilometrovej úsek :)
Co se jeté gumy týká, jetá neznamená špatná, i tak můžeš koupit pneu s velice slušným vzorkem a nemusí být nutně 6let stará atd. Je to jen o tom hledat a nekoupit první co najdu, jako u auta.
O tom, zda si někdo chce koupit poloauto a hrabat se v něm, nebo si víc připlatit a koupit něco co za to opravdu stojí už je na každém ;) Nikomu nenutím ani to, ani to.
Na přání jednoho člena jsem se zajel podívat na tři auta...
Grand Cherokee WJ (ikdyž to bylo víc moje donucování než jeho přání :D )
[ Link ] Sedačka roztržená, pneu protektory od vraníka, ten "rám" vepředu měl urvaný úchyt, slepý lampy, atd. atd. + to hlavní, je to řádná schnilotina, na to že Jeepy moc nehnijou (fakt ne!), tenhle byl srovnatelný s mým bývalým XJ z roku 1988 :D

Další bylo ML 320, rok 2000, předFL
[ Link ] Auto opět děs, koroze na dost místech (dokonce i víčko nádrže :D), zadní lampa vypádává, ulouplý kus zadní skla, přední nárazník lakovaný snad někde na poli :o) Sedačka odrbaná, roztrhlá, volant pěkně ošoupanej, podle mě to má za sebou min. 2x tolik...

Jako poslední je ML 430 facelift rok 2000
[ Link ] Auto znovu neudržované, resp. udržované dost svérázným způsobem. víčko snad úplně z jiného auta, díry v předním i zadním nárazníku řešený tahokovem nebo co to je, kryt zrcátka drží lepenka, atd. Interier vcelku OK, kůže v pohodě, ale plasty v kufru jsou dost polámaný, nefunguje DO k centrálu a při odemknutí klíčem nejde centrál.
Autorádio tam je nějaký neoriginál.
Tohle auto jako jediný jsme projeli (ty zbývající neměli smysl podle mě). Nastartovalo okamžitě, ikdyž motor dost hlučný, jak zepředu (nějaká kladka či co??) tak potom i na levé straně motoru něco cvakalo. Výfuk byl taky dost slyšet, nevím jak moc tiché má být ML, ale podle mě tam je díra :)
Každopádně motor jel hezky, ochotně do otáček, převodovka řadila naprosto v pohodě. Brzdy šli dost z tuha, ale nekopali, nebo něco takového.
Osobně jsem ale z auta měl pocit, že to měl prostě někdo na ježdění a nedal do toho téměř ani korunu :(
Btw. už při cestě tam jsme si uvědomili, že se jedná o stejný bazar jako s tím subaru legacy v prvním příspěvku, auta dokáží moc pěkně nafotit, ale ve skutečnosti tam mají většinu paštik, tomuhle bazaru bych se vyhnul... ;o)
L.

Jinak kdyby někdo si tam chtěl sjet pro to třetí bílé ML v lpg (to jsem ani nefotil), tak dopředu říkám že je to zbytečná cesta, to vypadalo ze všech nejhůř :D
[ Link ] Jinak osobně když ML, tak jedině facelift, když ty dvě auta stojí vedle sebe, je to obrovský rozdíl ;-)
díky moc pane, to jsou teda exkluzivní jebky
jj, jedna voňavka vedle druhé :o))
tak ten tahokov je pěknej :-D Co to bude skrývat, prostě díra no :-D
Highty: vzadu tam má být origo krytka na tažný, ale vepředu je prostě díra, jak říkáš :D
jj, to vzadu mi došlo, a předek, no co, měl to dát aspoň i na druhou stranu, aby to bylo symetrické :-D
Takže se auto prostě 4x4 do 100 dá koupit, ale + cca 30-50 tis. investice do toho další :-D
Lukasino: Bývalý majitel je tam dával, a nebyli to Feroda ale Bremba, jsem se spletl. Po jeho testování se zkroutili, nechal jsem je stočit, ale zase kopou
Mari: tak to se nepocita, buhvi jak to nainstalovali a jak se k nim choval ;o))

13.11.2011, 00:51 |
Rudi mi neříkejte, že se ty auta za ty ceny ještě prodaj?
omg takove feny shnile ty MB ...
Rudi: sam to nechapu, ty auta nemaji ani v komisi, ale je to jejich, to snad museli vykoupit za pade, nebo nevim :-/
Prof: jj, jako ostatni MB kolem roku 2000 :-D
tech ML za maly koruny bych se docela bal...kor kdyz je to uz novej medved a ty jsou tak krasne korozi odolny :-(
taky premyslim v klidku dopredu co po novym roce poridit..asi bych chtel neco vetsiho.novejsi legacy s H6 jsou porad za raketu,takze holt nejakou vetsi ctyrkolku.jako treba grand,ML,pajero,X5,LC100.
jakej mate nazor na ty velky nafty v tehle autech. 2.7 CRD,4.0 CRD,3.0..4.0 D,4.2TD a nebo spis benzin?nejsem proti jednomu.je to tak nejak fuk.stejne tyhle nafty nejsou nejak sporivy na spotrebu...
Osobne obecne preferuju benzin, pripadne kdyz setrit tak lpg do toho...
Ale treba v LC100 je ta 4.2TD super, ale presto pocitej prumer kolem 12-13l, coz moc eko neni :D

14.11.2011, 21:57 |
petis ML 400CDI sice s podvalem a s menším autem, ale průmerem se nedostal pod 16 litrů. Tak to moc usporná nafta není:-(
Taky preferuji benzin, zvláště u ojetiny, ale ono bude docela problém to s rozumným benzinem sehnat. Na bazarech banda nafťáků, ale kdo si dnes koupí starou herku v naftě s vyhlídkou nákladných oprav a navíc k tomu s již nyní dražší naftou než benzin?
Takže doporučuji, zaměřit se na benzinové osmiválce a můžeš začít hledat hned neb nabídka není.
Jak píšou nademnou naftu nebrat starší motor a ještě česká nafta a je zaděláno na průšvih a nikdy nekončící investice.
Já jsem si teď prošel hledáním a abych řekl pravdu hledal jsem auto pomalu rok než jsem konečně sehnal něco pořádného a v dobré ceně a to jsem den co den lezl po inzercích, jezdil na ruzné prohlídky atd... a bída faktem je že jsem se zaměřil jenom na granda WJ protože auta jako X5,ML atd mi nevyhovovali velikostně a jejich naklady na údržbu nebyly už tak zajímavé.
A jenom pro porovnání jsem zkoušel několikrát 2,7 CRD v grandu a nic moc jizda s tím takova na jizdu z bodu A do bodu B a to je asi tak však to auto se neda s mercedesem pod kapotou moc užít a jak jsem měl možnost zjistit novej motor na granda 4,7 V8 stojí 1700€ z holandska a na 2,7 CRD jeden vstřik 8 - 11,5tis a je jich tam 5 sice jsou možnosti repasu a neodejdou všchny naráz ale jak dlouho vydrží po repasu nebo ty ostatní než taky kleknou.
Snadno zodpoví otázka co odejde dřív zda normálně pravidelně udržovanej 4,7 V8 motor nebo vstřiky na 2,7 CRD kterej ač sebelip udržovanej bude dostávat českou naftu.
prave ze grand by byl jedinej co by asi s naftou pripadal mozna v uvahu.ty ostatni jsme napsal ze zevedavosti,abych se utvrdil ze to neni zadna hitparada.viz ten 4litr u MB :-D
jeden hezkej cernej grand je na prodej,nazvedanej a je to ctyrlitr.jeste se mi libi pajero sport.ale tam uz nedavali ty 150kW 3.5 ale nasel jsem jen 3.0 130kW
Paczqo : tys uz psal ve svym vlaknu, zes poridil granda.bojim se,ze to uz bude dost,ta uzrana 4,7 :-)
co mas za pridavku?tady u tohohle 4litra pise,ze ma Quadra Drive II

14.11.2011, 22:57 |
Paczqo | Upraveno: 2011-11-14 23:03:37
Já mám quadra drive a užraná no jak se to vezme na LPG jak mi bylo řečeno pokud tomu budu dupat na krk tak pojedu i za 20L což je ehm v naturalu 9,5L a nafta pojede za podobne cifry nebo víc, ale myslim že se při normální jízdě budu pohybovat kolem 16ti litru LPG což je v podstatě 7,5L naturalu a to je nádherná cifra uvidíme jaká bude realita.
To bude spíš quadra track II než quadra drive II ten byl až u novějšiho WK více na
[ Link ]
[ Link ] taky jsem nasel krasny videa s pridavkama
ikdyz trosku nad limit co ma lukasino v nadpisu....ale docela se mi zamlouva...i s plynem...neni nekdo z budejic ze by na nej hodil ocko?
[ Link ]

16.11.2011, 14:53 |
KaCzaba | Upraveno: 2011-11-16 14:54:07
zitra se asi jedu podivat:-)
ikdyz jsem chtel cernyho
Modrá je super na grandu tu jsem původně chtěl taky, pak porferuj na něj jsem už koukal ale do budejovic je to daleko jenom na podívání a musel bych tam jet minimalně 2x takže jsem to nechával být a hlavně nechci světlej interier takže jsem vyčkaval a vyplatilo se :-D
JA praVe touzim po svetly kuzi...ale nerikam,ze ta modra se mi nelibi,ale cerna je ganstaa barva :-)
Ta modrá je fakt pěkná a světlej interiér? To je to nejlepší co může být! ;o))
Jediný co neuměj amíci vyřešit jsou ty jejich světlý volanty, jak to má trochu najeto, jsou takhle hnusný :( Ale zase přešití za 1500,- to řeší :o)
takze gratulace, je to fešak....
diky.zamilovavam se vic a vic... :-D
dneska jsem pul dne ladil kraviny jako nesvitici zarovky,jiny sterace,nastaveni vsech tech kravin,co se na poctaci pro uzivatele nastavit daji :-D a vecer se trosku povozil.a za chvili uz nemam skoro co delat...jeste cihnu na napravy.nekde tam je nejaka mensi vule....auto bylo po servisu vymene vsech naplni.tak by mel byt pokoj na chvili....ale uz mam najeto za 24hod 600km.nejak to naskakuje :-)

19.11.2011, 13:41 |
petis gratuluju k peknýmu povozu. Vypadá hodně pekně.

19.11.2011, 13:55 |
Rudi krásnej je, jaká nakonec motorizace?
Podle nápisu na zadku to bude jedině 4,7 V8
V8 4.7 non H.O. 235HP 401 Nm,LPG
Sestikule, tak jsi zavahal, uz tam maji jen jedno MLo :D
kurnik, presne tuhle kombinaci jsem kdysi chtěl .. sice jsem v tom nejel, ale trosku jsem se bal, aby to nebylo moc "houpave" na dalnici ve 140....
Lukasino: nezaváhal, dnes jsem koráb koupil :-)
co myslis?ten grand?
vubec.jako prvni jizda,po presedlani z legacy nebo mx5 byla v rozpacich,ale zvykl jsem si hned a da se s tim litat dost ostre...
do dneska jsem jezdil jen mesto a casto na to slapal,libi se mi,kdyz se drobek nad dvaapul tisice probere :-) a jsem do dvaceti plynu.jel jsem to i za 18,5
dnes jsem jel CV-PHA a v praze jsme mel 15.po praze to vylezlo o litr a pul a domu jsem dojel za necelych 16.vse hodnoty plynu
Sestikule, povidej prehanej ;)
nechám to na prodávajícím ;-) až napíše do inzerátu na foru "prodáno", bude ti jasno. Ale jako ... nevstoupíš dvakrát do stejné řeky ... na mě po dnešku neplatí.
KC: jj mluvil jsem o grandovi .... taky se mi libilo ML ale pak jsem se podival na ceny dilu a bylo to 100 a 1 .. doslova :-)
Sestikule: ted jsi me dostal, nejak si moc nevybavuji co se tady prodavalo, nerikej ze ta e65 750? :o)
Btw. stejnou reku jsem uz brouzdal podruhy nekolikrat a vzdy to bylo ku prospechu! ;o)
to nešlo nekoupit, i když jsem si před půl rokem, kdy jsem obdobný auto skoro rok hledal, byl na 200% přesvědčenej, že už si ho bohužel nikdy nekoupím, protože v solidním stavu neexistuje.
Dneska mi stačilo prvních pár otočení volantem a krátká jízda a bylo jasno ... podvozek bez vůlí krásně pevnej, řazení super, velmi zachovalý interiér, jak kdyby to právě vyjelo z fabriky. Amén. Mám VELIKOU radost.
Tak tohle se moc hezky čte a jsem rád že péče kterou jsem tomu autu, za dobu co jsem ho měl, dal nebyla zbytečná a nový majitel ji ocení no je vidět že auto pujde do správných rukou a neskončí jako spousta omeg které dnes stojí po bazarech v naprosto šileném stavu.
jj to naprosto chapu, uz z fotek vypadala super a za ty prachy? Neni co resit, pokud nevadi RWD tak perfektni volba :o)
Ja si ted v lete taky poridil z druhy vody Bckovou omegu a maximalni spokojenost :o) sla pryc jen z duvodu zimy :(